heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, is dat moeilijk?
zoiets moet ik ook nog kwijt zien te raken
Ik eet nu al veel beter (gespreid over de dag dus kleine porties). Ik eet al een stuk minder dan eerst. Alleen volgens mij moet ik echt flink gaan sporten om de rest van het gewicht kwijt te rakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...
toen kreeg ik het druk met werk en werd het zomer, niet meer veel gesport
en nu eet ik 2 keer op een dag en dan savonds wat te snacken...
en dan blijf ik redelijk goed op gewicht...
binnenkort weer sporten, en dan schiet het allemaal wat meer op
Maar Bartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel isquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...
toen kreeg ik het druk met werk en werd het zomer, niet meer veel gesport
en nu eet ik 2 keer op een dag en dan savonds wat te snacken...
en dan blijf ik redelijk goed op gewicht...
Ik doe ontbijt, 2 uur later 2 boterhammen, 2 uur later weer, 2 uur later weer en twee uur later is het weer tijd voor avondeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar bBartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel is![]()
En wanneer gaat je haar weer in een kleur die minder op een doodgeslagen anita lijkt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
oude foto is dat... heel oude fototegenwoordig heb ik de nouceau crack-ho look
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar Bartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel is![]()
Als je het bij kleine porties houdt, dan is t goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe ontbijt, 2 uur later 2 boterhammen, 2 uur later weer, 2 uur later weer en twee uur later is het weer tijd voor avondeten.
mag ik jou optillen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.
58kg
Uh. nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l wil je met cybart neuquen ofzo?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l wil je met cybart neuquen ofzo?
Na je 30e schijn je opeens dik te worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.
58kg
Dan moet ik dus nog 2 jaar wachten voordat ik eindelijk eens boven de 60 kom?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na je 30e schijn je opeens dik te worden..
Ik kom helemaal niet voor hem op, ik noemde hem zelfs een goedkope snolquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
omdat je zo voor 'em opkomt
Een engeltje op je schouder?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
mag ik jou optillen?![]()
je mag dan op mn rechterschouder zitten of op de linker als je wilt![]()
Wrong kind of sucking...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Dan moet je er toch juist blij mee zijn?
Die ken ik eentje jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je een duiveltje kent van 60 kilo, dan komt die op de andere schouder![]()
Admitting you have a problem is the first step to enlightenment.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef samjustme het volgende:
Ik ga proberen het te minderen
Ik kwam ook af en toe ook dom over met vragen als hoe kom ik minder homoachtig over, het komt ook deels doordat ik eigenlijk mijn geaardheid nog niet helemaal heb geaccepteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |