Oh, je mag best grapjes maken enzo, ik voelde gewoon wat herkenningquote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik maak altijd de standaard fout dat ik achteraf pas bedenk dat ik mensen kan raken met dit soort "grapjes", maar het was de hele tijd zo druk en actief en alles en ik zeg hallo en de boel ligt plat
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met mij helemaal puik man! Hoe is het met jou dan??
T?
Gheeft enen florijn ende enen ducaat en den geratel desch woordensch geschiede tot het verleden.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Aldurens dat geleuter
Heb je een mini-pingp... eh, achtbaan??quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb wel de EoS en de EoD gecombineerd zodat ik de Benediction staf heb gevormd zodat ik +106 healing spells heb en +2% crit en +31 intellectquote:Op donderdag 14 september 2006 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je een mini-pingp... eh, achtbaan??![]()
Heb je trouwens de bracks van die horse al gelokt zodat je de horse met meer uitgebreide utilities kunt uitbreiden en er een klopstenger mee kunt kopen om de Trouskonder te kunnen betreden met een sward?
Nou, dan verdien je wel een bakkie Earl Grey!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]Heeeyy goed man!!
![]()
Mja met mij gaat'ie ook wel flex op zich, was de afgelopen dagen echt verkoudend at je zegt die hoest als een oude Talbot Horizon uit 1979, maar dat gaat gelukkig al wat beter
EnT
![]()
Heerlijk, daar ben ik wel aan toe! Graag man!
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb wel de EoS en de EoD gecombineerd zodat ik de Benediction staf heb gevormd zodat ik +106 healing spells heb en +2% crit en +31 intellectmaar ik speel weinig WoW meer, besloten dat er nutterige dingen zijn in het leven
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb wel de EoS en de EoD gecombineerd zodat ik de Benediction staf heb gevormd zodat ik +106 healing spells heb en +2% crit en +31 intellectmaar ik speel weinig WoW meer, besloten dat er nutterige dingen zijn in het leven
alles goed met u?
Tijdens het sporten?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
Sja, ik ben nu net met mijn nieuwe studie bezig, en ben nog helemaal bij zover en ben van plan dit ook vol te houden. Daarnaast ben ik weer actiever aan het sporten, 3x per week en probeer weer wat te socializen
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dan verdien je wel een bakkie Earl Grey!
Deze opleiding is echt een veel betere keuze dan m'n vorige, alle vakken liggen me goed en de manier waarop lesgegeven wordt spreekt ook veel meer tot de verbeelding. Veel rollenspellen etc. en echt heel praktijkgericht, moet alleen nog een stageplek zoeken, ik zit zelf te denken aan slachtofferhulpquote:Op donderdag 14 september 2006 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]Goed zo!
Met mij gaat'ie goed duswerk is leuk, ondanks bijkomende zaken als de plee schoonmaken en afvalbakken legen
, maar leuk team met mensen en veel andere, bijkomende afwisselende taken. En niet fulltime, dus ik houd gelukkig tijd en energie over om dus fatsoenlijk aan die eeuwige studie te werken... En verder zijn gangetje eigenlijk...
Hoe is het met je nieuwe opleiding??
Hij is zelf weggegaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom hebben jullie Sam weggejaagd![]()
![]()
Oh, dat klinkt wel erg gaaf!! Maar je leert dan zeker ook met heel moeilijke, heftige dingen om te gaan? Respect hoor, ik zou moeilijke mens-kwesties niet makkelijk naast me neer kunnen leggen... Het klinkt iig ook al veel "beter", of beter gezegd "passend" dan wat je eerst deed!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Deze opleiding is echt een veel betere keuze dan m'n vorige, alle vakken liggen me goed en de manier waarop lesgegeven wordt spreekt ook veel meer tot de verbeelding. Veel rollenspellen etc. en echt heel praktijkgericht, moet alleen nog een stageplek zoeken, ik zit zelf te denken aan slachtofferhulp
Elk mens is een zondaar en gaat voor eeuwig verloren tenzij hij zich bekeert tot Jezus Christus. Je moet opnieuw geboren zijn om het koninkrijk van God in te kunnen gaan. Jezus Christus is de enige Redder van mensen; Hij is voor eeuwig Dezelfde.quote:
Jezus was zelf homo, daarom had hij geen vrouw in die (33?) jaar die hij hier heeft doorgebrachtquote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Elk mens is een zondaar en gaat voor eeuwig verloren tenzij hij zich bekeert tot Jezus Christus. Je moet opnieuw geboren zijn om het koninkrijk van God in te kunnen gaan. Jezus Christus is de enige Redder van mensen; Hij is voor eeuwig Dezelfde.
Nounounounounounou.....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jezus was zelf homo, daarom had hij geen vrouw in die (33?) jaar die hij hier heeft doorgebracht![]()
Dat ging je sowieso al. omdat je jezelf koning noemt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga ik nu naar de hel voor godslastering![]()
Gelukkig wel op Uitzending gemist.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Woensdag het ware verhaal achter Bassie & Adriaan in Profiel op Nederland 2, die zender die niet in de USA te ontvangen is!![]()
ik zou er niets meer over zeggen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef Waxxer het volgende:
Je hebt seks gehad en meteen nadat de ander vertrokken was, de partner in kwestie gebeld en gezegd hoe lekker je hem/het vond?
terwijl ik de hele avond zoiets had, wauw had ik maar zo'n vriendjequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Je zei "niet veel meer"
En zo de lezen zat die relatie sowieso al niet goed als je 't mij vraagt...
Het is echt mijn journalistieke natte droom een raadslid uit mijn eigen omgeving een uitspraak als deze te zien doen, echt waar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo en nu ga ik zonder te rukken dromen over bas, wetrusten
jezus wat een fouten in deze zin sorry angelquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
en angel ik woon dat je er lang gelleden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |