Goeiemorgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij brengt het ongelukkig, blijft het ongelukkig brengen, beledigt en passant iedereen op wie hij denkt dat zijn vooroordelen van toepassing zijn en heeft een bord voor z'n kop waar de ANWB trots op zou zijn. Daar wordt de sfeer hier toch duidelijk niet beter van. Die jongen heeft geen antwoorden van mede-homo's nodig, maar een psycholoog of psychiater.
Dus.
Goeiemorgen ofzo.![]()
Sjezus... dat ze dat nog steeds doen zeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ze hebben als teambuildingsdag een sportdag georganiseerd,.
Zelf sportbroek, -schoenen en handdoek meenemen.
Blegh, nekschot!.
En échte teambuilding (werknemers informeren, betrekken bij beslissingen etc) vergeten ze...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... dat ze dat nog steeds doen zeg.
Wees gerust. Dat is bij élk bedrijf zo!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En échte teambuilding (werknemers informeren, betrekken bij beslissingen etc) vergeten ze....
Nou bij ons hebben we het onderling leuk gemaakt doordat bij het vlot varen de peddels niet gebruikt werden om te roeien maar vooral om wat minder aardige collega's een goed nat te maken in hun goeie goedquote:Op donderdag 14 september 2006 10:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wees gerust. Dat is bij élk bedrijf zo!
Al hebben wij hier wel leuke teambuildingsdagen.
Had ie zijn sokken niet even uit kunnen trekken?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:51 schreef TehRockstar het volgende:
Haaaahahahahahahahahahahhaahhaa.
[afbeelding]
Zo. *giechel*
Hi.
Hihihihi. HIhihihihhwhwhhahahhahahahaha.
Juistem, en daarom pleit ik al tijden voor arbeiders zelfbestuur.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En échte teambuilding (werknemers informeren, betrekken bij beslissingen etc) vergeten ze....
Gaan de schandknaapjes ook mee?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ze hebben als teambuildingsdag een sportdag georganiseerd,.
Zelf sportbroek, -schoenen en handdoek meenemen.
Blegh, nekschot!.
Nouja, dat gaat wel weer erg verquote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Juistem, en daarom pleit ik al tijden voor arbeiders zelfbestuur.
Er zijn er nog maar twee over. En ik denk het wel.quote:Gaan de schandknaapjes ook mee?
Niet echt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, dat gaat wel weer erg ver.
Nu, zie 't dan als iets gunstigsquote:Er zijn er nog maar twee over. En ik denk het wel.
Daarom wordt-ie ook gestraft.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
Had ie zijn sokken niet even uit kunnen trekken?
Daar was ik al bang voor.quote:
Ik vind je nu al liever dan SJMquote:Op donderdag 14 september 2006 09:39 schreef DaanA het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Mja, ik snap het wel, maar dan nog... hij had het er met mij over en ik zei dat ik dus wel van het probleem gehoord had, maar dat ik hem er niet mee kon helpen, omdat ik er zelf natuurlijk geen ervaring mee heb, en dat hij het maar hier moest vragen. Aangezien het probleem bekend is, leek hij me niet bepaald de enige die ermee zat...
Wat moeten die vreemden allemaal hier?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je nu al liever dan SJM
Rustige zinnen, weinig vooroordelen, punten, komma's, hoofdletters
Of misschien komt het doordat je hetero bent (ga ik even vanuit)
Je houdt niet van vreemdelingen?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat moeten die vreemden allemaal hier?
hallo ang3l hoe gaat het met je is alles goed je gaat zeker weer naar frankrijk daar willen al jouw soort mensen heenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je nu al liever dan SJM
Rustige zinnen, weinig vooroordelen, punten, komma's, hoofdletters
Of misschien komt het doordat je hetero bent (ga ik even vanuit)
Ik heb 't teruggelezen, 'k was er niet toen het gepost werd.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik me voorstellen na zo'n SJM ervaring![]()
Ik hou niet van Frankrijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
hallo ang3l hoe gaat het met je is alles goed je gaat zeker weer naar frankrijk daar willen al jouw soort mensen heen
ik kan dan niet zo goed vooroordelen over je verzinnen maar de onrustige zinnen is dit een onrustige zin ja dit is een hele onrustige zin kan ik dan weer des te beter en je ziet hier bijvoorbeeld had eigenlijk een komma gemoeten maar die kan ik net zo makkelijk weglaten als onrustige zinnen schrijven zie je wel ik denk dat ik dit ook op msn ga doenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van Frankrijkalleen van parijs.
Maar die's verstoten door Barcelona en New Orleans.
Typisch geval van van alles vinden maar niks onderbouwen, en vervolgens diens mening 'heilig' verklaren.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
SJM was/is echt een naar persoon, die zijn eigen visie projecteert op alles wat hij tegenkomt en geen ruimte overlaat voor andere meningen.
En hij was gewoon rete-irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |