Egnie!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef davidov het volgende:
Ok jullie rellen dan wel om de haverklap
Bolle jan.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef samjustme het volgende:
De 30e!
Einde van de opstart maand voor menig werknemer en scholier
nu wil ook ik het er eens flink van nemen even wat anders dan werk/school
iemand suggesties voor een bruisende avond in Amsterdam
You2 is te klein en onmogelijk om te dansen, schandalig dat je nog voor moet betalen.
Kent iemand leuke tenten waar je gezellig kan praten zonder dat je om de 5e minuten wordt gevraagd wil je seks
Meen je het echt?quote:
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef samjustme het volgende:
waar je niet om de paar minuten om sex word gevraagt.
Ik word alleen door dertigers voor sex-gevraagd dus daar ben ik ook niet bepaald blij vanquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post..
Misschien ben ik wel een saaie homo maar wat is er mis mee om eerst iemand te leren kennen voordat je seks hebt?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post..
Het gaat niet om dat het dertigers zijn inprincipe waar het om gaat dat men allemaal in een discotheek zo oversekst lijktquote:
Ik heb het over dat homo's geen op seksbeluste mannen zijn en jij weer met je fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Jaja, hij heeft een enge kutkop, maar mijn god, heeft hij een package of zie ik t niet goed![]()
![]()
![]()
![]()
Een foto van een halfnaakte jongen plaatsen wil niet zeggen dat iemand op seks belust is.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb het over dat homo's geen op seksbeluste mannen zijn en jij weer met je foto![]()
en dat is in een heterodiscotheek niet het geval ?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat het dertigers zijn inprincipe waar het om gaat dat men allemaal in een discotheek zo oversekst lijkt
In een veel mindere mate, daar neemt men tenminste de tijd om met je te praten en niet het eerste wat je hoort wil je neuken. Als tiener ben ik weleens naar een heterodiscotheek geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat is in een heterodiscotheek niet het geval ?
Waar haal je dit soort flauwekul toch vandaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef samjustme het volgende:
Willen jullie dan nooit verliefdheid voelen of liefde
zeker zijn van genegenheid en sex als antwoord hebben op liefde in plaats van betekenisloze lust
Dat ik hier nog serieus op ingaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
In een veel mindere mate, daar neemt men tenminste de tijd om met je te praten en niet het eerste wat je hoort wil je neuken. Als tiener ben ik weleens naar een heterodiscotheek geweest.
Ben je het niet zat om voor de zoveelste keer betekenisloze seks te hebben
En hoe vind jij het om eerst verkracht te worden door je overbehaarde stiefvader en daarna in je slaap door de marsmannetjes opgesneden te worden voor allerlei genetische experimenten?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef samjustme het volgende:
Willen jullie dan nooit verliefdheid voelen of liefde
zeker zijn van genegenheid en sex als antwoord hebben op liefde in plaats van betekenisloze lust
Het tweede voorbeeld was meer op het hersenspinselniveau van Sam de Marokkaanquote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoe vind jij het om eerst verkracht te worden door je overbehaarde stiefvader en daarna in je slaap door de marsmannetjes opgesneden te worden voor allerlei genetische experimenten?.
welllicht heb jij daar andere dingen gezien dan ik, want ik vind een heterodiscotheek net zo goed een vleeskeurigquote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
In een veel mindere mate, daar neemt men tenminste de tijd om met je te praten en niet het eerste wat je hoort wil je neuken. Als tiener ben ik weleens naar een heterodiscotheek geweest.
Ben je het niet zat om voor de zoveelste keer betekenisloze seks te hebben
Volgens mij is het toch een kloon of een lemming. Kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het tweede voorbeeld was meer op het hersenspinselniveau van Sam de Marokkaan![]()
Als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg gewoon niks astublieftquote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoe vind jij het om eerst verkracht te worden door je overbehaarde stiefvader en daarna in je slaap door de marsmannetjes opgesneden te worden voor allerlei genetische experimenten?.
Ik ben geen Marokkaanquote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het tweede voorbeeld was meer op het hersenspinselniveau van Sam de Marokkaan![]()
Dat geld vooral voor jou. Jij bent de gene die hier voortdurend de meest idiote vragen stelt, vol vooroordelen en aannames over hoe verdorven wij allemaal wel niet zijn. Rot toch alsjeblieft een eind op met je stomme vragen en laat ons lekker met rust.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg gewoon niks astublieft
Doegquote:Op donderdag 14 september 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik ga nu slapen
Sweet Dreams allemaal![]()
En dat maakt het oke? Wat een geweldige redeneringquote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welllicht heb jij daar andere dingen gezien dan ik, want ik vind een heterodiscotheek net zo goed een vleeskeurig
met vaak van die kwijlende jongens aan de rand van de dansvloer vol met meisjes.
Af en toe is het zo genant dat ik op zo iemand af wil stappen en vragen of ik er een teiltje onder moet zetten![]()
Ik heb niet gezegd dat je verdorven bent, blijkbaar voel je je aangevallen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat geld vooral voor jou. Jij bent de gene die hier voortdurend de meest idiote vragen stelt, vol vooroordelen en aannames over hoe verdorven wij allemaal wel niet zijn. Rot toch alsjeblieft een eind op met je stomme vragen en laat ons lekker met rust..
Ik voel me niet aangevallen, ik ben je domme insinuerende bevooroordeelde vragen alleen meer dan spuugzat.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat je verdorven bent, blijkbaar voel je je aangevallen.
Er is toch een andere user di ehem persoonlijk kent en hem op deze topic heeft egwezen? Ik kan me dat herinneren van onze kennismaking met de Marokkaanquote:Op donderdag 14 september 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch een kloon of een lemming. Kan bijna niet anders..
Ik ben geen Marokkaan laat maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is toch een andere user di ehem persoonlijk kent en hem op deze topic heeft egwezen? Ik kan me dat herinneren van onze kennismaking met de Marokkaan![]()
Blijkbaar voel je je aangevallen. Be my guest neuk met zoveel mannen als je wilt het zal mij een zorg zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen, ik ben je domme insinuerende bevooroordeelde vragen alleen meer dan spuugzat.
Ik wilde aantonen dat jij verkeerd zat en dat heb ik gedaan. Ik heb aangetoond dat het verkeerd is om seksbelustheid toe te schrijven aan geaardheid.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
En dat maakt het oke? Wat een geweldige redenering![]()
Als nou voortaan lekker alleen in dit topic post: SCHtel *hier* je vragen aan een ervaren homo #8 in plaats van hier de lemming uit te hangen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef samjustme het volgende:
Ik heb geen hekel aan homo's waarom zou ik het zijn
Ik vertel gewoon mijn bevindingen en meer niet, natuurlijk zijn er mensen die een serieuze relatie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |