abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41804409
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef PM-girl het volgende:
En Snoopy heeft trouwens ook meldplicht! Ik zag ze net wel in een ander topic, maar zij is ook al haast aan de beurt!
Snoepje is nog binnenboord hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 14 september 2006 @ 16:39:44 #152
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41804906
Waterfly gefeliciteerd hoor.

Hier een blije doch verdrietige moeder in spe.
Blij omdat ik nog maar 1 dagje hoeft te werken en dan heb ik verlof, verdrietig omdat het gewoon echt geen thuisbevalling wordt en omdat Beebje nu al 25 weken hetzelfde ligt en het er niet naar uit ziet dat meneer nog gaat draaien. Ik heb dinsdag voor de 5e keer een echo (dat is dan wel weer leuk) om te kijken hoe groot hij nu is, hoe lang, hoe hij precies ligt en of hij nog voldoende vruchtwater heeft. Ik denk zelf dat hij nog veel ruimte heeft, mijn buik begint pas te bollen een kleine 10 cm boven mijn navel dus hij kan nog aardig doorgroeien.

Ik hoop echt dat mocht hij in stuit blijven liggen ik toch een gewone bevalling kan meemaken. Ik wil gewoon echt geen keizersnede. Niet dat ik er veel over te zeggen heb natuurlijk, maar hij had nu toch wel aardig op zijn plekkie moeten liggen. Nu al eigenwijs, dat wordt nog wat!!!
pi_41805445
Sweaty, vervelend hoor! Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe je je voelt. Ik wilde ook graag een thuisbevalling, en het zit er niet in (ook al zo'n eigenwijs kind). Maar nu ik een paar gesprekken heb gehad in het ziekenhuis, en eens rond heb gekeken op de kraamafdeling, voelt het al een stuk rustiger.
Ik hoop dat het ziekenhuis je genoeg vertrouwen geeft om een stuitbevalling te proberen, als het verantwoord is, en als dat lukt, ben je ook snel genoeg weer thuis.
En zo niet, dan is het nodig geweest voor jou en je kindje om een ks te doen, en dan zul je daar vast ook vrede mee krijgen.
Maar ik hoop voor je dat het meevalt!
gaan ze nog proberen te draaien?
Eva
  donderdag 14 september 2006 @ 17:01:47 #154
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41805680
Hoef jij ook nog maar 1 dag te werken?
Ik ook, morgen laatste dag met de klas. Toch wel vreemd hoor, 16 weken niet komen op je werk, geen klasje draaien.
Het waqs wel zwaar de laatste week. heb gelukkig veek hulp gekregen, alleen vandaag niet. Maar de kinderen waren vandaag heel erg rustig en lief voor hun jufje.
Ik geloof dat ze me wel gaan missen (alhoewel ik weet dat ze heel snel wennen aan een nieuwe l.k)

Vanavond heerlijk naar de kapper!
pi_41806383
Sweaty: hopelijk gaat ie nog draaien.

Ik ben ook weer op controle geweest.
Bloeddruk 110/70. Beeb lag erg hoog, maar ws wel met het hoofdje naar beneden. Tot de 34 weken kon ie nog draaien zei mijn vlos. Dat ik zoveel last heb van de bovenkant van de baarmoeder heeft ws ook met mn lengte te maken. De baarmoeder ligt al erg hoog en ik ben maar 1.65.
Ws krijg ik bij de 34 weken een extra groeiecho, aangezien beeb tijdens de pretecho in augustus erg op de groei voorlag. Ze ging het nog even in het overleg bespreken, maar ik kon er wel vanuit gaan dat ik een extra echo krijg.

Vanavond weer naar de cursus samen bevallen.
pi_41808294
En nog steeds geen mjammetje!

Ik vind een en een wel gerechtvaardigd hoor.... En dat precies op de uitgerekende datum....
Eva
pi_41808685
Sweaty, heb je hier trouwens al gelezen? Stuitligging
Eva
pi_41808697
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef linda856763 het volgende:

Ik vind een en een wel gerechtvaardigd hoor.... En dat precies op de uitgerekende datum....
Zou ze dan 1 van die 4% zijn die op de uitgerekende datum bevalt? Wie weet, zou mooi zijn!
pi_41809110
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef snoopy het volgende:
Zou ze dan 1 van die 4% zijn die op de uitgerekende datum bevalt? Wie weet, zou mooi zijn!
Chacama, heb je het morgen druk? Anders kun je misschien aan de hand van de oude topics eens uitzoeken hoe dit percentage ligt bij de Fok!sters...
Eva
pi_41811777
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Chacama, heb je het morgen druk? Anders kun je misschien aan de hand van de oude topics eens uitzoeken hoe dit percentage ligt bij de Fok!sters...
gne...gne...gne. Dat behoeft dan wel iets meer uitpluiswerk dat het even tellen van de babies. Maar wie weet....als ik me echt mocht gaan vervelen, kan ik alle Z&G topics doornemen.....Nou, denk het niet ....moet het kantoor nog steeds opruimen en dat kan ik ook zittend....want papieren uitzoeken, hoeft niet staand...

Maar over onderzoekjes gesproken.....als mjammetje vandaag (of iemand anders uiterlijk zondag) bevalt, gaat mijn planning voor week 1 in elk geval slagen...
  donderdag 14 september 2006 @ 20:49:23 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41813128
Sweaty, balen voor jullie. Maar wat Linda zegt, als je je laat voorlichten en kan wennen, scheelt het misschien?

Ja, Mjammetje zei dat ze bijzonderheden zou melden. Maar ik begin nu ook te twijfelen hoor!

Meimeltje, fijn dat alles ok was!

Hebben meer mensen last van een koortsig gevoel soms, zonder echt koorts te hebben? (en ook op minder warme dagen?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 14 september 2006 @ 20:53:34 #162
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_41813338
Even voor mensen die opzien tegen een ziekenhuisbevalling; heus neem van mij aan, als je eenmaal ligt te bevallen interessert het je geen bál waar je bent. Dan ben je toch echt maar met één ding bezig. Heus.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_41813376
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef PM-girl het volgende:
Sweaty, balen voor jullie. Maar wat Linda zegt, als je je laat voorlichten en kan wennen, scheelt het misschien?

Ja, Mjammetje zei dat ze bijzonderheden zou melden. Maar ik begin nu ook te twijfelen hoor!

Meimeltje, fijn dat alles ok was!

Hebben meer mensen last van een koortsig gevoel soms, zonder echt koorts te hebben? (en ook op minder warme dagen?)
"
dat je al een voorproefje krijgt van je in de overgang staat te wachten..... Klinkt bekend. Het ene moment denk je het gaat goed en het volgende moment voel je je zo heet dat je het gevoel het een vuurtoren te zijn die licht geeft....
pi_41813557
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef linda856763 het volgende:

Jammer maar helaas nog geen voor mij hier.
Ik heb vannacht amper geslapen, mijn buik hangt gewoon als kwab als ik zit . Ik wist niet eens dat hij nog lager kon.
Ik heb constant buikpijn en ik ben zo lek als een mandje maar dat is toch steeds niet het vruchtwater waar ik op wacht.
Ben lekker uit eten geweest nadat de buurvrouw me vanmiddag zorgelijk duidelijk maakte dat dat er anders voorlopig niet in zit voor ons tweetjes.
Kunnen jullie het nog uithouden met de warmte????
En wie weet of het waar is of je in beweging moet blijven om de bevalling op gang te helpen of is dat totale onzin??
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41813671
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Ik heb vannacht amper geslapen, mijn buik hangt gewoon als kwab als ik zit . Ik wist niet eens dat hij nog lager kon.
Ik heb constant buikpijn en ik ben zo lek als een mandje maar dat is toch steeds niet het vruchtwater waar ik op wacht.
Ben lekker uit eten geweest nadat de buurvrouw me vanmiddag zorgelijk duidelijk maakte dat dat er anders voorlopig niet in zit voor ons tweetjes.
En wie weet of het waar is of je in beweging moet blijven om de bevalling op gang te helpen of is dat totale onzin??
En daaaaar is ze dan.......jammer dat je nog niet bent mogen beginnen en dat je zo'n last hebt van je buik.... Wel lekker gegeten?????

Dat van dat bewegen weet ik eigenlijk niet. Dus misschien iemand anders...
pi_41813673
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef PM-girl het volgende:

Van die opvliegerige gevoelens van extreme warmte bedoel je? Inderdaad net de vroege overgang.
  donderdag 14 september 2006 @ 21:01:41 #167
94046 PM-girl
pi_41813708
quote:

[..]

Helaas! Morgen misschien dan?

Ik houd me erg gedeisd met dit weer, blijf binnen en doe niet veel.

Vannacht droomde ik dat na een stukje hardlopen de vliezen braken, mja dat is geen betrouwbaar advies denk ik!
*
pi_41813852
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Helaas! Morgen misschien dan?

Ik houd me erg gedeisd met dit weer, blijf binnen en doe niet veel.

Vannacht droomde ik dat na een stukje hardlopen de vliezen braken, mja dat is geen betrouwbaar advies denk ik!
Als het te lang duurt zal ik het eens overwegen Werd je ook wakker met het gevoel dat je vliezen echt gebroken waren? Ik word wel 5 keer per nacht wakker met die gedachte, om gek van te worden.

Chacama eten was heerlijk dankje! (dankje voor het vragen )
  donderdag 14 september 2006 @ 21:09:51 #169
94046 PM-girl
pi_41814125
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Als het te lang duurt zal ik het eens overwegen Werd je ook wakker met het gevoel dat je vliezen echt gebroken waren? Ik word wel 5 keer per nacht wakker met die gedachte, om gek van te worden.

Chacama eten was heerlijk dankje! (dankje voor het vragen )
Nee, slechts een pijn omdat iemand ruimte nodig had in mijn buik!
*
pi_41815028
quote:
Je zou Sugar's tip kunnen opvolgen: sex, blijven liggen met een kussen onder je kont en voila! Bevallen maar
  Milf donderdag 14 september 2006 @ 21:34:55 #171
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41815289
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:

Was het al duidelijk dat ik rammelde? Whiehihihie.
Ik moest hard lachen toen ik deze post van je zag .

In het vorige topic: Linda, snoopy, mwanatabu, PM-girl en Chacama, bedankt voor jullie reacties
Gabberhead! Welkom

En voor linda ben ik erg blij dat alles zo goed is uitgelegd. Het is ook niet niets wat je te wachten staat.

Dikke kus voor Xanthe !

Gefeliciteerd met je nieuwe contract Faterfly. Is toch een blijk van waardering dat men je er niet " uitschopt"

En voor Sweaty een dikke knuffe;. Volgens mij kun jij die op dit moment wel hard gebruiken.

En tering wat gaan jullie snel hier .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41815735
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik moest hard lachen toen ik deze post van je zag .

In het vorige topic: Linda, snoopy, mwanatabu, PM-girl en Chacama, bedankt voor jullie reacties
Gabberhead! Welkom

En voor linda ben ik erg blij dat alles zo goed is uitgelegd. Het is ook niet niets wat je te wachten staat.

Dikke kus voor Xanthe !

Gefeliciteerd met je nieuwe contract Faterfly. Is toch een blijk van waardering dat men je er niet " uitschopt"

En voor Sweaty een dikke knuffe;. Volgens mij kun jij die op dit moment wel hard gebruiken.

En tering wat gaan jullie snel hier .
Als we lopen (spreek nu in elk geval voor mezelf) waggelen we misschien we en komen we met moeite vooruit, maar met typen gaat het een stuk beter....
pi_41816403
Chacama, voor je lijstje van op uitgerekende datum bevallen, er was een topic over hoe zwaar je kindje was en hoeveel over tijd je liep (of niet) hier: Hoe-zwaar-was-jouw-babytopic misschien heb je daar wat aan
Ik houjullie nog wel in de gaten trouwens, het is erg leuk om te lezen over dames die nu zo ver zijn als ik vorig jaar was
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:06:09 #174
103793 kozakken
Living the life
pi_41816727
En wat dacht je van dit topic Zegt de eerste zwangerschap iets over de tweede
Al met al moeten de statistieken zo aardig bijgewerkt kunnen worden
pi_41817823
Mjammetje, hier heeft DIT twee keer geholpen om de bevalling óf dezelfde avond/nacht of de volgende ochtend te laten beginnen:
Lekker een hele lange tijd (met man samen, niet alleen!) gaan winkelen tot je het gevoel hebt dat je voeten eraf vallen (spreekwoordelijk gesproken dan). Het hielp hier écht!
Sterkte met de warmte en je slechte slapen...
  donderdag 14 september 2006 @ 22:36:22 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41817929
We staan dan wel niet in het lijstje maar ik kan me hier wederom afmelden. Wij hebben geen goed nieuws gehad vanmiddag. Ga er niet verder over uitwijden nu want dit gaat nu even niet om mij alleen maar ook om mijn vriendje. Maar gooed wij hebben weer geen geluk, helaas.
pi_41818010
O lieve luchtbel en vriendje
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41818060
jeetje luchtbel, dat klinkt helemaal niet fijn, dikke kus voor jullie drietjes!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41818217
Ach Luchtbel wat vreselijk naar...

Heel veel sterkte..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:47:32 #180
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41818378
Lieve, lieve Luchtbel sterkte meid
pi_41818433
Sterkte Luchtbel....
pi_41818478
Luchtbel, sterkte ermee.
pi_41818560
He Mjammetje Je maakt het wel spannend hoor!

Dat van dat uit eten enzo denk ik ook aldoor. Dinsdag dus nog geweest, met in gedachten dat we de komende jaren vooral bij pannenkoekenhuizen en MacDonaldsen zitten. Maar... er staan al hordes tantes en ooms en opa's en oma's te wachten om op te mogen passen, dus misschien valt het wel mee ook. We nemen ons in ieder geval wel voor om af en toe alleen er op uit te gaan. En de eerste afspraak staat al: eind oktober een feestje van mijn werk waarbij partners ook zijn uitgenodigd, en de oppas is ook al geregeld (mijn zus)

edit: nog even verder gelezen. Luchtbel sterkte!
Eva
  donderdag 14 september 2006 @ 22:55:35 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41818678
Och LB, wat erg.... Weet een luisterend oor te vinden als je het nodig hebt hè?
Dikke kus, en sterkte voor jullie!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:59:48 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41818869
LB en ...
Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Dikke dikke kus...
  donderdag 14 september 2006 @ 23:04:14 #186
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_41819038
sterkte luchtbel ook voor je vriend
  donderdag 14 september 2006 @ 23:13:16 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41819395
Ja die weet ik wel te vinden Leah. We zijn de avond ook al doorgesleept maar we zullen dit toch heel erg samen moeten gaan doen vooral. Moest het alleen toch even neerzetten, om te beginnen met iets at te sluiten, wat mijn lichaam al een aantal weken geleden had moeten doen.
pi_41819670
Luchtbel en sterkte
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 14 september 2006 @ 23:21:29 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41819701
Je moet het vooral samen doen, is mijn ervaring, maar mijn ervaring is ook dat het heel lekker kan zijn om even te praten met iemand die weet wat je doormaakt. Zal ik even mijn emailadres neerzetten zodat je kunt MSN en als je daar behoefte aan hebt?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 14 september 2006 @ 23:23:04 #190
94046 PM-girl
pi_41819773
Sjee LB, ik schrik ervan, heel veel sterkte...
*
pi_41819805
Luchtbel
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2006 @ 23:34:52 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_41820293
LB, wat ongelovelijk klote!!

klef kusje, dat zijn de liefste
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 14 september 2006 @ 23:36:08 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41820338
-doet er niet toe-
pi_41820426
shit shit shit LB, wat vind ik dit erg voor je (en voor jullie alledrie/vier. )
pi_41820464
LB

sterkte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41823673
Sterkte, Luchtbel.
pi_41825785
Luchtbel, het is niet eerlijk!
Sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41825814
LB
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:26:21 #199
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41825931
LB
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:30:58 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_41825983
Luchtbel en (en Jolie), heel veel sterkte!
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:35:53 #201
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_41826036
LB, sterkte
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_41826101
Luchtbel veel sterkte
pi_41826141
LB
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 08:46:47 #204
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41826196
Luchtbel wat verschrikkelijk verdrietig nieuws. Heel veel kracht en sterkte
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41826322
LB wat verschrikkelijk zeg.
Sterkte meid, vriendlief jij ook!
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 08:58:46 #206
81992 Githa
pi_41826348
LB, jeetje .... heel veel sterkte voor jullie
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:03:19 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41826405
Ah nee Luchtbel, wat verschrikkelijk verdrietig! Sterkte lieverd! En ook een knuffel voor Jolie en je
pi_41826563
Luchtbel onzettend veel sterkte ook voor jou
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41826749
Lieve Luchtbel,

Ik vind het knap van je dat je je er (weer ) zo sterk doorheen slaat. (En dat vind ik echt)

Voor jou, en Jolie heel veel liefs en sterkte!

Je weet me te vinden lieve LB..
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_41827056
Sterkte Luchtbel
pi_41827226
Meld...
Eva
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:52:28 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_41827237
LB... kut kut kut...geen andere woorden voor. dikke zoen meid en ook voor je vriendje
stormy waters...
sailin'
pi_41827282
jeetje luchtbel, wat een klote nieuws! Sterkte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 09:56:00 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41827307
wat een triest bericht voor jou en je vriend LB
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_41827323
Luchtbel, hier krijg ik nou tranen van in m'n ogen. Heel veel sterkte jullie alledrie...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 september 2006 @ 10:00:06 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41827376
Lieve lieve Luchtbel, ik weet even niet wat ik zou moeten zeggen... Ik hou het voorlopig bij een
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:25:28 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41827953
Luchtbel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:34:08 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41828159
LB, heel veel sterkte en ook voor en Jolie.... dikke
pi_41828301
luchtbel sterkte.
mama van 3 kids!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:59:36 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41828882
sterkte voor julie drietjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 11:25:37 #221
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41829599
He shit Luchtbel, wat ontzettend verdrietig nou toch...

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
pi_41831361
snoopy vriendlief vind dat idee niet echt aantrekkelijk (ikzelf ook niet echt trouwens)
Suzanna daar heb ik wat aan. De combinatie met winkelen spreekt me ook wel aan

Linda856763 het lijkt me wel heeeeeeeeel moeilijk om de eerste keer je kindje achter te laten bij de oppas maar als je al gepland hebt kan je er niet meer onderuit.

De vk komt zo even langs want volgens mij verlies ik steeds beetjes vruchtwater. Ik weet het niet zeker maar heb maar even gebeld want anders maak ik me het hele weekend zorgen.
pi_41831392
Lieve Luchtbel en vriend wat erg. Sterkte meisje.
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 12:25:27 #224
43556 miss_dynastie
pi_41831547
Elbee
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:25:29 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41831549
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef mjammetje het volgende:

De vk komt zo even langs want volgens mij verlies ik steeds beetjes vruchtwater. Ik weet het niet zeker maar heb maar even gebeld want anders maak ik me het hele weekend zorgen.
spannend mjammetje. Als het zo is, moet je even goed bedenken wanneer het begonnen is.... je had het er in elk geval gisteren ook al over. En dan zou het dus kunnen zijn dat je rond de tijdsmarge van 24 uur komt te zitten..... Ik duim voor je...

Hier trouwens een driftige opruimer.... Heb denk ik nu ca. 10% van het kantoor opgeruimd. Maar goed ik houd me maar vast aan de uitspraak van Loesje (als ik me niet vergis).... opruimen is het verplaatsen van rotzooi tot het geen rotzooi meer is..... dadelijk eerst even eten en rust nemen en dan kijk ik straks wel weer. Doel is in elk geval om voor 6 oktober alles gesorteerd te hebben. Dan komt mijn vader me verder helpen met het herinruimen van de kasten en het plaatsen van rekken om de zooi geen zooi meer te laten zijn, maar een geordende bende .
pi_41832062
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:25 schreef chacama het volgende:

[..]

spannend mjammetje. Als het zo is, moet je even goed bedenken wanneer het begonnen is.... je had het er in elk geval gisteren ook al over. En dan zou het dus kunnen zijn dat je rond de tijdsmarge van 24 uur komt te zitten..... Ik duim voor je...

Hier trouwens een driftige opruimer.... Heb denk ik nu ca. 10% van het kantoor opgeruimd. Maar goed ik houd me maar vast aan de uitspraak van Loesje (als ik me niet vergis).... opruimen is het verplaatsen van rotzooi tot het geen rotzooi meer is..... dadelijk eerst even eten en rust nemen en dan kijk ik straks wel weer. Doel is in elk geval om voor 6 oktober alles gesorteerd te hebben. Dan komt mijn vader me verder helpen met het herinruimen van de kasten en het plaatsen van rekken om de zooi geen zooi meer te laten zijn, maar een geordende bende .
Woensdagavond is dat begonnen. Wat bedoel je met die 24 uur? Het is toch 48 uur? Of bedoel je iets anders?
Ik heb trouwens ook ineens enorme last van mijn rug.

Blijf je tot het einde aan het werk? Het is veeelste warm om te werken vandaag. Ik heb de airco maar aangedaan want anders is elke beweging te veel. Heb je de opruimtik al eerder gepland of is het een zwangerschapskwaal?
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:46:03 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41832139
Oe! Last van je rug!
Dat kunnen ook 'gewoon' rugweeen zijn.

Spannend allemaal hoor!
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:56:33 #228
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41832468
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Woensdagavond is dat begonnen. Wat bedoel je met die 24 uur? Het is toch 48 uur? Of bedoel je iets anders?
Ik heb trouwens ook ineens enorme last van mijn rug.

Blijf je tot het einde aan het werk? Het is veeelste warm om te werken vandaag. Ik heb de airco maar aangedaan want anders is elke beweging te veel. Heb je de opruimtik al eerder gepland of is het een zwangerschapskwaal?
Ik dacht 24 uur, maar als jij 48 zegt, zal dat wel kloppen. Verkeerd onthouden dus van mijn kant...

Last van je rug.....hmmmm.....rugweeen????

Neen, blijf niet tot aan het einde werken. Ik heb in principe vanaf 1 november officieel mijn het zwangerschapsverlof aangezegd en van week hebben we afgesproken dat hij gaat kijken of ik in de laatste 2 weken van oktober minder kan gaan werken. Dan plant hij niets extra's en kan ik als het goed is rond 2 uur naar huis om uit te rusten.

Het opruimen staat eigenlijk al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op de planning, maar heb er elke keer geen zin in. Maar vandaag deden de hormonsters hun werk en ben ik dus begonnen. Maar het idee van het kan zittend, viel tegen. Heb dus wel veel heen en weer gelopen en moet nu dus gewoon echt even zitten..... maakt niet uit ik heb nog 3 weken...
pi_41832509
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef mjammetje het volgende:
snoopy vriendlief vind dat idee niet echt aantrekkelijk (ikzelf ook niet echt trouwens)
Suzanna daar heb ik wat aan. De combinatie met winkelen spreekt me ook wel aan

Linda856763 het lijkt me wel heeeeeeeeel moeilijk om de eerste keer je kindje achter te laten bij de oppas maar als je al gepland hebt kan je er niet meer onderuit.

Spannend joh, misschien is dit het wel
Ik heb trouwens gisteren de heel lang rondgelopen in de stad (met schoonzus, mag dat ook? ), maar niks hoor
En ik heb wel zin in het uitje, dus ik wil er helemaal niet onderuit, maar misschien is het dan inderdaad wel moeilijk... Maar ik vertrouw mijn zus ons kindje wel toe...
Eva
pi_41832564
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik dacht 24 uur, maar als jij 48 zegt, zal dat wel kloppen. Verkeerd onthouden dus van mijn kant...
Ik dacht het kindje na 24 uur na het breken van vliezen geboren moet worden, anders moet je verder in het ziekenhuis. Zoiets...

Edit:
Als je vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn en je hebt nog steeds geen goede weeën, dan wordt je meestal naar het ziekenhuis gestuurd. Als de vliezen gebroken zijn is de natuurlijke barrière (de vliezen) voor bacteriën om bij het kind te komen weg. Hierdoor neemt het risico van het ontstaan van een infectie bij de baby toe. Vandaar dat je naar het ziekenhuis wordt gestuurd omdat ze daar de conditie van de baby beter in de gaten kunnen houden.

Wat ze in het ziekenhuis gaan doen is afhankelijk van naar welk ziekenhuis je gaat. In het ene ziekenhuis zullen ze alleen de conditie van de baby goed in de gaten houden om te kijken of er geen tekenen zijn van een infectie. Zolang alles goed is zullen ze nog 24 tot 48 uur afwachten of je spontaan weeën krijgt (95% van de vrouwen krijgt spontaan weeën binnen 72 uur na het breken van de vliezen). Terwijl het andere ziekenhuis direct na 24 uur gebroken vliezen zal gaan inleiden.
bron

[ Bericht 25% gewijzigd door linda856763 op 15-09-2006 13:13:24 ]
Eva
pi_41832589
sterkte luchtbel..
pi_41832638
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef linda856763 het volgende:

[..]

En ik heb wel zin in het uitje, dus ik wil er helemaal niet onderuit, maar misschien is het dan inderdaad wel moeilijk... Maar ik vertrouw mijn zus ons kindje wel toe...
Totdat de kleine geboren is en je er als een waakhond bij zit: AFBLIJVEN.
Toen ik zwanger was zei ik ook: Oh die kleine gaat wel een nachtje logeren als wij iets leuks willen doen. Maar nu Niemand is goed genoeg om mijn kind aan toe te vertrouwen

LB

[ Bericht 6% gewijzigd door MeNicole op 15-09-2006 13:29:13 ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:05:35 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41832714
Oh lieve Luchtbel, heel verdrietig dit.

Dit had echt anders gemoeten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41832864
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef linda856763 het volgende:

Ik dacht het kindje na 24 uur na het breken van vliezen geboren moet worden, anders moet je verder in het ziekenhuis. Zoiets...
MIj hebben ze max. 48 uur met gebroken vliezen laten lopen en toen ben ik ingeleid.
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:20:34 #235
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41833235
Wat verdrietig Luchtbel. Veel sterkte!
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:28:47 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41833407
Luchtbel en , wat verdrietig dit. Heel veel sterkte samen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:34:43 #237
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41833532
LB en veel sterkte samen
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:35:17 #238
103793 kozakken
Living the life
pi_41833541
Oh Luchtbel..
pi_41833638
Luchtbel ik heb je al gesproken maar nogmaals veel sterkte voor jullie

--

Vervelend zo in een post maar ik wilde toch nog even melden dat bij het vk-bezoek vanmorgen alles goed was (aardige vrouw trouwens, en ze kende een van mijn Groningse verloskundigen ), en de telefoniste van ONVZ die ik nu aan de telefoon kreeg ook vond dat de zwangerschapsdingen niet mijn no-claim horen aan te tasten dus zij laat dat nu corrigeren.
O, en Myrthe had nog een leuke uitspraak gisteren In mijn buik zit volgens haar een heel klein baby'tje op een stoeltje, met een grote bal om mee te spelen (en die bal verklaart waarschijnlijk meteen de vorm van m'n buik ).
pi_41833697
LB. heel veel sterkte !!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41833717
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef MeNicole het volgende:
Totdat de kleine geboren is en je er als een waakhond bij zit: AFBLIJVEN.
Toen ik zwanger was zei ik ook: Oh die kleine gaat wel een nachtje logeren als wij iets leuks willen doen. Maar nu Niemand is goed genoeg om mijn kind aan toe te vertrouwen
Misschien zal ik dat stiekem wel denken, maar ik vind principieel dat papa's en mama's (in ieder geval deze papa en mama) het af en toe nodig hebben om samen ook wat te doen... Dus ik hoop mij, als ik zo denk, er over heen te kunnen zetten...
Eva
pi_41833955
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:45 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Misschien zal ik dat stiekem wel denken, maar ik vind principieel dat papa's en mama's (in ieder geval deze papa en mama) het af en toe nodig hebben om samen ook wat te doen... Dus ik hoop mij, als ik zo denk, er over heen te kunnen zetten...
Ja dat is wel heel belangrijk hoor. Anders ben je alleen nog maar papa en mama en niet eens meer partners. Maar toch .......
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_41834003
Mijn rugpijn is al weer over inmiddels.
Je hebt gelijk over die 24 uur Lekker alert ben ik zeg.
VK is geweest en ik verlies NU iig geen vruchtwater. Ik moet het even opvangen en als het wel weer op vruchtwater lijkt/ruikt moet ik bellen en anders gewoon afwachten dus... tot mijn volgende afspraak bij de vk volgende week.
Terwijl ik probeer te typen word ik steeds gestoord en heb inmiddels wel weer rugpijn dus misschien is het wel een wee. Ik ga maar even wat eten Hartje van het kindje was trouwens goed.
pi_41834168
Mjammetje spannend!
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:11:28 #245
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41834186
We wachten in spanning af...... en wat fijn dat het hartje goed was...lekker!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:25:05 #246
94046 PM-girl
pi_41834440
Spannend hoor Mjammetje!!
*
pi_41834499
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:41 schreef poemojn het volgende:
Luchtbel ik heb je al gesproken maar nogmaals veel sterkte voor jullie

--

Vervelend zo in een post maar ik wilde toch nog even melden dat bij het vk-bezoek vanmorgen alles goed was (aardige vrouw trouwens, en ze kende een van mijn Groningse verloskundigen ), en de telefoniste van ONVZ die ik nu aan de telefoon kreeg ook vond dat de zwangerschapsdingen niet mijn no-claim horen aan te tasten dus zij laat dat nu corrigeren.
O, en Myrthe had nog een leuke uitspraak gisteren In mijn buik zit volgens haar een heel klein baby'tje op een stoeltje, met een grote bal om mee te spelen (en die bal verklaart waarschijnlijk meteen de vorm van m'n buik ).
Whahaha, leuke voorstelling. Tigran hier (3) vráágt niet eens hoe die baby naar buiten komt straks, want daar heeft hij al iets op bedacht:
Ik: En over een paar maandjes komt die baby eruit
Hij: Ja, dan kunnen we 'm d'ruit snijden
Ik:

Ik vind om nog iets te jong om in te lichten over geboortekanalen, vagina's en persweeën, dus heb het maar gelaten bij dat er in mama niet gesneden ging worden (deo volente).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:08:52 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41835254
LB, sterkte!

Saskia heeft de baby horen huilen in m'n buik Er zit volgens haar nl. een zusje in m'n buik, die gaat ook Zusje heten.. en baby's huilen..
Dus mevrouw legt d'r oor op mijn buik.. en ja hoor.. de baby huilt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41835676
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Dylan en Sennah, de kindjes van Baloetjuh gaat?
Zal ik dan maar???

HET GAAT GEWELDIG!!

Mama is al weer een tijdje thuis, maar er moest zoveel geregeld worden dat ik nu maar even de tijd neem!
Met de kleintjes gaat het nu perfect!!!

3 dagen geleden is er bij Dylan een infectie gevonden, maar ze waren er zo snel bij met antibiotica dat hij nu al weer de oude is! Het gaat harstikke goed met hem! Hij is zo levendig, trapt om zich heen.
Hij kan elk moment aankomen in het ZH Amstelveen!!!
Zn zusje Sennah ligt al in het ZH Amstelveen vanaf dinsdag (toen kwam ik ook thuis) Dus ze komen weer samen!

Is ook gelijk wat rustiger voor pap en mam, want het was me een heen en weer gesjees!

Ik mocht meteen al uit het ziekenhuis, maar ik wilde zelf niet omdat ik zo lang mogelijk wilde blijven bij de kids. Ik heb het een week volgehouden, en ze hebben me er letterlijk uitgeschopt

Sennah heeft Dinsdag al haar eerste flesje gehad!!!
Normaal krijgt ze via de "Zonde?" eten, maar ze had al haar zuig en slik reflex!
Ze liet ook meteen niet meer los! prachtig!

Beide kunnen ze heerlijk gekke bekken trekken, vooral met hun mond gekke bewegingen maken is leuk!
Tond uitsteken, lachstuipjes, mond dicht knijpen als je de speen er in wilt doen!
Prachtig!!!

Het zijn twee heerlijke frummels!!
En we zijn zo ongelovelijk blij met ze!!!

(ik zal zo nog even kijken of ik er foto's op kan krijgen)

En dan ga ik even boodschapjes doen, en even slapen, want anders ben ik weer de hele dag bezig...
Ik ben nog steeds een kraamvrouwtje, al vergeet ik het zelf nog af en toe ( all the time )
Maar ik voel me op en top!!! Wat een energie geven die kids je!
Alleen ben ik op het eind van de dag helemaal op! En begin ik weer fris en opgewekt in de morgen!
Ik vind het HEERLIJK om nu een MAMA te zijn!!!
Dit zou ik nooit willen missen!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:29:00 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41835699
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:08 schreef E.T. het volgende:
LB, sterkte!

Saskia heeft de baby horen huilen in m'n buik Er zit volgens haar nl. een zusje in m'n buik, die gaat ook Zusje heten.. en baby's huilen..
Dus mevrouw legt d'r oor op mijn buik.. en ja hoor.. de baby huilt
Mooi, he hoe die kids van ons er mee bezig zijn. Volgens Fleur drinkt de baby al fles in mijn buik. Ze kon me alleen niet vertellen hoe die fles er in kwam. En als ik dan groente eet die zij niet zo lekker vind, dan is gaat het als volgt:

Mama, dat MAG jij niet eten. De baby lust geen groente.................toch?
Mijn antwoord is dan dat de baby het wel lust zolang die bij mama in de buik zit, maar straks alleen maar melk drinkt....
niet MIJN melk, mama!!!

Of het een jongen of meisje wordt....dat wisselt bij Fleur nog regelmatig...
pi_41835852
Baloetjuh wat super!!! maakte me beetje zorgen omdat er zolang geen berichtjes meer kwamen.
Geweldig dat ze straks bij elkaar in 1 ziekenhuis zijn, hopelijk blijven ze goed groeien en mogen ze gauw mee naar huis.
Ben erg benieuwd naar de foto's!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:43:42 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41836091
Baloetjuh, wat heerlijk om te horen dat het goed gaat met de ukkies. En fijn dat ze dadelijk allebei dichtbij zijn....

Zolang mogelijk rekken om in het ziekenhuis bij ze te kunnen zijn, zou ik denk ik ook wel hebben gedaan....

Je klinkt heerlijk in je post, krijgt het er lekker warm van
pi_41836379
Echt geweldig hoe die kinderen redeneren, de logica.

Baloetjuh wat klinkt dat goed zeg! Echt fijn dat het allemaal zo goed gaat en je klinkt zelf ook zo opgewekt!
pi_41836437
Baloetjuh, erg fijn dat alles zo goed met jullie gaat!
pi_41836494
Pffff ik ben die hitte zo zat.... Ik heb er echt last van... Van mij mag het weer 18 graden worden.
Maandag ging ik een stukje fietsen met Benthe maar was toch niet zo een succes. Band was half zacht en ik ging eigenlijk te ver, moest hele stuk nog terug. Alleen maar harde buiken gehad. Twee dagen lang pijn in mijn reet gehad van het zadel......

Vanmiddag ben ik een voorleesboekje wezen halen voor Benthe over de baby in mama's buik. Ik hoop dat ze het gaat begrijpen. Er zitten over die buik van die moeder in het boekje uitklap flapjes waaronder je de baby ziet.

Van de week kwam het kraampakket binnen en zat een leuk spuugdoekje in, in de vorm van een hond, Tecco genaamd. Kweenie of meer mensen bij Achmea Health verzekerd is... maar Benthe wist meteen dat het voor de "Biebie" is
Overigens was ik laatst op kraamvisite bij mijn vriendin en toen ik haar baby op schoot had, vond ze dat helemaal prima en ging ze lief naast me zitten en over het hoofdje zachtjes aaien.
Dus ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:01:01 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41836639
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Pffff ik ben die hitte zo zat.... Ik heb er echt last van... Van mij mag het weer 18 graden worden.
Maandag ging ik een stukje fietsen met Benthe maar was toch niet zo een succes. Band was half zacht en ik ging eigenlijk te ver, moest hele stuk nog terug. Alleen maar harde buiken gehad. Twee dagen lang pijn in mijn reet gehad van het zadel......

Vanmiddag ben ik een voorleesboekje wezen halen voor Benthe over de baby in mama's buik. Ik hoop dat ze het gaat begrijpen. Er zitten over die buik van die moeder in het boekje uitklap flapjes waaronder je de baby ziet.

Van de week kwam het kraampakket binnen en zat een leuk spuugdoekje in, in de vorm van een hond, Tecco genaamd. Kweenie of meer mensen bij Achmea Health verzekerd is... maar Benthe wist meteen dat het voor de "Biebie" is
Overigens was ik laatst op kraamvisite bij mijn vriendin en toen ik haar baby op schoot had, vond ze dat helemaal prima en ging ze lief naast me zitten en over het hoofdje zachtjes aaien.
Dus ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan
Welk boekje is dat???

Bij onvz (geloof ik) zit er een klein aapje in met hele lange armen en benen. Die staat/ligt/zit nu bij ons op de kamer. Toen Fleur hem vanochtend weer zag, was haar reactie: Apie zit op de baby te wachten....toch mama???

Dat is wel een postief iets. Wie weet inderdaad goed nieuws voor de toekomst. In elk geval nu nog geen jalozie.
pi_41836730
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:01 schreef chacama het volgende:

[..]

Welk boekje is dat???

Bij onvz (geloof ik) zit er een klein aapje in met hele lange armen en benen. Die staat/ligt/zit nu bij ons op de kamer. Toen Fleur hem vanochtend weer zag, was haar reactie: Apie zit op de baby te wachten....toch mama???

Dat is wel een postief iets. Wie weet inderdaad goed nieuws voor de toekomst. In elk geval nu nog geen jalozie.
Biba Baby Boek van Marjolein Mattaar
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:12:19 #258
94046 PM-girl
pi_41836932
Baloetjuh, fijn dat het goed gaat, ben benieuwd naar de foto's!
*
pi_41837111
Zoals beloofd: hoop dat t lukt

Dylan

Sennah

En saampjes bij mama buidelen

Heerlijk!!!!
Thnx voor jullie reacties!!!
Ook van de vorige Z&G delen!
Lief hoe iedereen mee leeft!

En jah ik voel me ook echt heerlijk!!!!
Een echte Mama!!!
Helemaal verliefd op haar frummeltjes en haar mannetje!!!
05-09-2006!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:18:21 #260
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837119
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef linda856763 het volgende:
Sweaty, vervelend hoor! Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe je je voelt. Ik wilde ook graag een thuisbevalling, en het zit er niet in (ook al zo'n eigenwijs kind). Maar nu ik een paar gesprekken heb gehad in het ziekenhuis, en eens rond heb gekeken op de kraamafdeling, voelt het al een stuk rustiger.
Ik hoop dat het ziekenhuis je genoeg vertrouwen geeft om een stuitbevalling te proberen, als het verantwoord is, en als dat lukt, ben je ook snel genoeg weer thuis.
En zo niet, dan is het nodig geweest voor jou en je kindje om een ks te doen, en dan zul je daar vast ook vrede mee krijgen.
Maar ik hoop voor je dat het meevalt!
gaan ze nog proberen te draaien?
Ja, jij zit ook in dezelfde situatie als ik. Misschien heel naief, maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat hij wel eens anders zou kunnen liggen dan gewoon met zijn koppie naar beneden, dom natuurlijk.

Ik wil zelf niet dat ze een poging gaan doen om te draaien. Kan niet goed uitleggen waarom, heb er gewoon geen goed gevoel bij. Omdat hij al ruim 20 weken zo ligt is de kans dat hij terugschiet mocht het gelukt zijn erg groot. Verder is het bij vrouwen met overgewicht ook moeilijker om te draaien. Ik zie wel wat de natuur voor me in petto heeft. Ik moet er vrede mee hebben, het gaat om de gezondheid van mijn kindje uiteindelijk.

Ben blij dat jij wel een beetje gerustgestelder bent, ik wens je alle sterkte toe.
pi_41837133
tis gelukt!!!
05-09-2006!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:19:33 #262
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837161
OH Baloetjuh wat klein, maar oh zo schattig. Nogmaals gefeliciteerd
pi_41837187
Baloe wat een kleine mooie frummeltjes Daar kan je zeker trots op zijn!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:21:39 #264
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837221
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef ik80 het volgende:
Hoef jij ook nog maar 1 dag te werken?
Ik ook, morgen laatste dag met de klas. Toch wel vreemd hoor, 16 weken niet komen op je werk, geen klasje draaien.
Het waqs wel zwaar de laatste week. heb gelukkig veek hulp gekregen, alleen vandaag niet. Maar de kinderen waren vandaag heel erg rustig en lief voor hun jufje.
Ik geloof dat ze me wel gaan missen (alhoewel ik weet dat ze heel snel wennen aan een nieuwe l.k)

Vanavond heerlijk naar de kapper!
Ja lekker hoor, vandaag mijn laatste dag eindelijk verlof. Ik vond de laatste week erg zwaar en vermoeiend en hij ging erg langzaam voorbij.

Lekker he jezelf laten verwennen, ik denk dat ik volgende week maar eens ga, ben al een jaar of 10 niet geweest ofzo (mijn man knipt de puntjes bij :-)), ik wil nu even wat anders.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:21:41 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41837222
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef Baloetjuh het volgende:
tis gelukt!!!
En hoe!!! Wat een schatjes....
pi_41837245
Thnx
Ik ga nu echt ff boodschapjes doen,
En lekker slapen!!! (hoop ik)
05-09-2006!
pi_41837285
aweatyals je gevoel zegt dat je het niet moet doen dat draaien dan moet je het ook niet doen hoor! En natuurlijk is het een tegenvaller als je kindje anders ligt dan normaal en dat de dingen dan anders gaan dan normaal. Iedereen maakt zich toch een voorstelling van hun ideale bevalling?
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:26:48 #268
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837375
Luchtbel, weet niet wat ik moet zeggen, sterkte!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:27:56 #269
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41837411
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:23 schreef Anitra het volgende:
aweatyals je gevoel zegt dat je het niet moet doen dat draaien dan moet je het ook niet doen hoor! En natuurlijk is het een tegenvaller als je kindje anders ligt dan normaal en dat de dingen dan anders gaan dan normaal. Iedereen maakt zich toch een voorstelling van hun ideale bevalling?
Helemaal mee eens. het gevoel van een moeder is sterker dan wat dan ook. Vertrouw daarop!! Jij wilt niet dat er wordt gedraaid.....dan ook niet doen!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:32:10 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41837505
Wat een heerlijk bruisende posts van Baloetjuh!
Geweldig dat het allemaal zo fijn gaat bij jullie!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:35:11 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41837547
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
Ik wil zelf niet dat ze een poging gaan doen om te draaien. Kan niet goed uitleggen waarom, heb er gewoon geen goed gevoel bij.
Klaar, dus. Gewoon duidelijk!
pi_41837772
Oh luchtbel wat vervelend en heel veel sterkte met zijn drietjes.

Mjammetje toch nog een beebje dit weekend?

Baloetjuh wat een lieve beebjes zijn het... Helemaal
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_41837823
Wat een lieve foto's weer Baloetjuh, fijn dat het zo goed bij jullie gaat!

Dat aapje hebben wij ook ik heb gisteren m'n kraampakket al gekregen. De buurvrouw kwam vertellen dat er een heel leuk pakketje voor me was bezorgd.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:51:16 #274
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41838058
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef poemojn het volgende:
Wat een lieve foto's weer Baloetjuh, fijn dat het zo goed bij jullie gaat!

Dat aapje hebben wij ook ik heb gisteren m'n kraampakket al gekregen. De buurvrouw kwam vertellen dat er een heel leuk pakketje voor me was bezorgd.
Het enige leuke in dat pakketje vond ik die aap. De rest vond ik eigenlijk helemaal niks..... de gedacht alleen al aan het dragen van die verbanden ect.... wel fijn trouwens dat die ziekenhuisbroekjes erin zaten... vond ik de vorige keer in elk geval erg prettig zitten en toen heb ik ze van het ziekenhuis meegejat gekregen....
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:04:22 #275
94046 PM-girl
pi_41838482
Baloetjuh, wat een lieve kleintjes!! Mooi hoor!
*
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:11:04 #276
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41838692
Baloetjuh, wat zijn Dylan en Sennah klein en lief. Heel veel geluk met z'n vieren.
Ik liep hier duidelijk een beetje achter.

Luchtbel, wat een triest bericht. Heel veel sterkte voor jullie

Ik geloof dat ik wat betreft de andere zwangeren even een paar topics terug moet lezen om weer op de hoogte te zijn van alles. Dat ga ik even snel doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41838732
Ah LB wat een naar bericht, heel veel sterkte voor jullie 3tjes!
♥ Love is Love ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 september 2006 @ 17:34:21 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41839358
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef chacama het volgende:

[..]

Last van je rug.....hmmmm.....rugweeen????

Neen, blijf niet tot aan het einde werken. Ik heb in principe vanaf 1 november officieel mijn het zwangerschapsverlof aangezegd en van week hebben we afgesproken dat hij gaat kijken of ik in de laatste 2 weken van oktober minder kan gaan werken. Dan plant hij niets extra's en kan ik als het goed is rond 2 uur naar huis om uit te rusten.

Het opruimen staat eigenlijk al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op de planning, maar heb er elke keer geen zin in. Maar vandaag deden de hormonsters hun werk en ben ik dus begonnen. Maar het idee van het kan zittend, viel tegen. Heb dus wel veel heen en weer gelopen en moet nu dus gewoon echt even zitten..... maakt niet uit ik heb nog 3 weken...
Hier ook (studeer/logeerkamer)... maar nu moet het wel
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:46:13 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41839694
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hier ook (studeer/logeerkamer)... maar nu moet het wel
en hoe moet ik dit nou weer opvatten?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41839869
Luchtbel....
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:53:27 #281
94046 PM-girl
pi_41839882
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:46 schreef E.T. het volgende:

[..]

en hoe moet ik dit nou weer opvatten?
En daar deze quote uit het tweede streepjestopic erbij?
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Sjeen het volgende:
Marit, ik zou het eens rustig afwachten en over een paar dagen nog eens testen... Sprak zij wijs... Ervaring heeft met puistjes en kleine meisjes die vertellen dat er een babietje in je buik zit
*
pi_41839991
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
Ja, jij zit ook in dezelfde situatie als ik. Misschien heel naief, maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat hij wel eens anders zou kunnen liggen dan gewoon met zijn koppie naar beneden, dom natuurlijk.

Ik wil zelf niet dat ze een poging gaan doen om te draaien. Kan niet goed uitleggen waarom, heb er gewoon geen goed gevoel bij. Omdat hij al ruim 20 weken zo ligt is de kans dat hij terugschiet mocht het gelukt zijn erg groot. Verder is het bij vrouwen met overgewicht ook moeilijker om te draaien. Ik zie wel wat de natuur voor me in petto heeft. Ik moet er vrede mee hebben, het gaat om de gezondheid van mijn kindje uiteindelijk.

Ben blij dat jij wel een beetje gerustgestelder bent, ik wens je alle sterkte toe.
stom genoeg had ik er ook amper bij nagedacht dat bij een normale thuisbevalling je ook nog best kans hebt om in het ziekenhuis terecht te komen. Eigenlijk had ik nog helemaal niet zo over de bevalling nagedacht, ik was van plan om het maar over me heen te laten komen. En nu word je met de neus op de feiten gedrukt, moet je keuzes maken enzo. Laat je vooral niet al te gek maken door alle info op internet, ik werd er tenminste erg verward door. Heb dus uiteindelijk besloten mijn gevoel en de gyneacologen te volgen, en dat geeft wel rust.
Jij ook sterkte
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:21 schreef sweaty het volgende:
Lekker he jezelf laten verwennen, ik denk dat ik volgende week maar eens ga, ben al een jaar of 10 niet geweest ofzo (mijn man knipt de puntjes bij :-)), ik wil nu even wat anders.
Ik ben vandaag naar de kapper geweest, maar ik vind het altijd vreselijk. Zoveel kriebel van die paar haartjes naderhand

[ Bericht 0% gewijzigd door linda856763 op 15-09-2006 19:30:43 ]
Eva
pi_41840247
Dat klinkt alsof Isa goed nieuws heeft geraden?

Myrthe voorspelt trouwens een meisje, nog iemand van plan om dat soort statistieken hier bij te gaan houden?
pi_41842091
Sjeen??
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:13:19 #285
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41842269
LB: veel sterkte...

Baloe: dotjes! Onvoorstelbaar wat een zwangerschap je hebt gehad! Erg veel tijd om te wennen aan het idee heb je niet gehad he? En dan ook nog eens een dubbelklapper! Ik vind dat je het hartstikke goed doet! Veel succes verder

Sjeen: doe's een buikfoto?!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41842538
En Baloetjuh, wat een droppies!
Eva
pi_41843336
LB sterkte..
pi_41844085
Sjeeeeeeeeeen?!!!! waar zit je???

*verder ben ik niet nieuwsgierig ofzo*

edit: Baloetjuh wat een kleine fijne poppetjes
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41844145
Baloetjuh, wat een heerlijk bericht!
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:17:54 #290
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41844392
Zo ik heb verlof, heerlijk hoor!
Heb van alle kinderen uit mijn groep een mooie bloem gekregen. Was een toer om het thuis te krijgen, maar heb hier dan nu wel een mooie bos staan!
En nu eerst eff paar dagen niks doen, en vooral alles laten doen. Eff uitrusten ben moe moe moe.
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:41:19 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41845097
Of Sjeen houdt ook dingen achter van mij.......

Of ze bedoelt dat ze de kamer op moet ruimen omdat Fleur en ik volgende week komen logeren............

Ik vrees het laaste, maae hoop stiekum met jullie mee voor het eerste.....
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 september 2006 @ 20:49:37 #292
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41845343
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:13 schreef Neuk het volgende:
LB: veel sterkte...

Baloe: dotjes! Onvoorstelbaar wat een zwangerschap je hebt gehad! Erg veel tijd om te wennen aan het idee heb je niet gehad he? En dan ook nog eens een dubbelklapper! Ik vind dat je het hartstikke goed doet! Veel succes verder

Sjeen: doe's een buikfoto?!
Het grote buikenfototopic #28 astu...
pi_41845360
Baloetjuh wat een schatjes Wat fijn dat je je zo heerlijk voelt maar ja als ik de fotos zie snap ik wel waarom.

Stiekemurd ik heb me steeds afgevraagd wat die lelijke rode lap lijkend op een hond nou moest voorstellen tot ik ergens las dat het de achmea-mascotte was en daarna heb ik hem toch maar weggegooid. Ik kon me er geen voorstelling van maken wat ik er nou mee moest doen eigenlijk.

Ik ben inmiddels kotsmisselijk en doodmoe, voortekenen? en anders ga ik morgen maar wandelend winkelen. Alles voor het goede doel
  Jubileum moderator vrijdag 15 september 2006 @ 21:14:41 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41846059
Baloetjuh wat een heerlijke kleine droppies

Luchtbel ik weet niet hoe ik kan uitdrukken hoe erg ik dit voor jullie vind. Heel heel veel sterkte allebei
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:25:58 #295
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_41846357
ach LB, wat naar Sterkte
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:31:33 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41846510
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:05 schreef Sugar het volgende:
Oh lieve Luchtbel, heel verdrietig dit.

Dit had echt anders gemoeten.
Jij zegt het precies zoals ik het wilde zeggen, maar niet de goede woorden kon vinden.
LB, hartje en Jolie.

Sjeen, buikfoto gezien, maar nu weet ik nog niet of je hier gewoon meeleest of dat je 'voor het eggie' meepost. Doe niet zo vaag mens! Zeg het! Zeg het! Zeg het!

Mjammetje? Al iets gehoord weer van Mjammetje? Het klinkt alsof daar toch iets aan de hand is.

E.T. wat lief van Saskia.

[ Bericht 36% gewijzigd door dutchie op 15-09-2006 21:40:14 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_41848427
Je hebt een mooie buik Sjeen maar je zet iedereen hier wel op het verkeerde been blijkbaar
  Licht Ontvlambaar zaterdag 16 september 2006 @ 07:41:35 #298
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41855353
Chacama heeft gelijk... ik moet die kamer opruimen omdat zij komt logeren. Ik was me er totaal niet van bewust wat twee posts teweeg kunnen brengen. Totdat zij mij belde...

De buikfoto was uiteraard een geintje
pi_41855644
Luchtbel, wat ontzettend verdrietig
Variety is the spice of life
pi_41855650
Baloetje, wat een kleine mopjes, kijk ze nou bij je liggen, wat lief.
Variety is the spice of life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')