Welk boekje is dat???quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Pffff ik ben die hitte zo zat.... Ik heb er echt last van... Van mij mag het weer 18 graden worden.
Maandag ging ik een stukje fietsen met Benthe maar was toch niet zo een succes. Band was half zacht en ik ging eigenlijk te ver, moest hele stuk nog terug. Alleen maar harde buiken gehad. Twee dagen lang pijn in mijn reet gehad van het zadel......
Vanmiddag ben ik een voorleesboekje wezen halen voor Benthe over de baby in mama's buik. Ik hoop dat ze het gaat begrijpen. Er zitten over die buik van die moeder in het boekje uitklap flapjes waaronder je de baby ziet.
Van de week kwam het kraampakket binnen en zat een leuk spuugdoekje in, in de vorm van een hond, Tecco genaamd. Kweenie of meer mensen bij Achmea Health verzekerd is... maar Benthe wist meteen dat het voor de "Biebie" is![]()
Overigens was ik laatst op kraamvisite bij mijn vriendin en toen ik haar baby op schoot had, vond ze dat helemaal prima en ging ze lief naast me zitten en over het hoofdje zachtjes aaien.
Dus ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan
Biba Baby Boek van Marjolein Mattaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:01 schreef chacama het volgende:
[..]
Welk boekje is dat???
Bij onvz (geloof ik) zit er een klein aapje in met hele lange armen en benen. Die staat/ligt/zit nu bij ons op de kamer. Toen Fleur hem vanochtend weer zag, was haar reactie: Apie zit op de baby te wachten....toch mama???
Dat is wel een postief iets. Wie weet inderdaad goed nieuws voor de toekomst. In elk geval nu nog geen jalozie.
Ja, jij zit ook in dezelfde situatie als ik. Misschien heel naief, maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat hij wel eens anders zou kunnen liggen dan gewoon met zijn koppie naar beneden, dom natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef linda856763 het volgende:
Sweaty, vervelend hoor! Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe je je voelt. Ik wilde ook graag een thuisbevalling, en het zit er niet in (ook al zo'n eigenwijs kind). Maar nu ik een paar gesprekken heb gehad in het ziekenhuis, en eens rond heb gekeken op de kraamafdeling, voelt het al een stuk rustiger.
Ik hoop dat het ziekenhuis je genoeg vertrouwen geeft om een stuitbevalling te proberen, als het verantwoord is, en als dat lukt, ben je ook snel genoeg weer thuis.
En zo niet, dan is het nodig geweest voor jou en je kindje om een ks te doen, en dan zul je daar vast ook vrede mee krijgen.
Maar ik hoop voor je dat het meevalt!![]()
gaan ze nog proberen te draaien?
Ja lekker hoor, vandaag mijn laatste dag eindelijk verlof. Ik vond de laatste week erg zwaar en vermoeiend en hij ging erg langzaam voorbij.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef ik80 het volgende:
Hoef jij ook nog maar 1 dag te werken?
Ik ook, morgen laatste dag met de klas. Toch wel vreemd hoor, 16 weken niet komen op je werk, geen klasje draaien.
Het waqs wel zwaar de laatste week. heb gelukkig veek hulp gekregen, alleen vandaag niet. Maar de kinderen waren vandaag heel erg rustig en lief voor hun jufje.
Ik geloof dat ze me wel gaan missen (alhoewel ik weet dat ze heel snel wennen aan een nieuwe l.k)
Vanavond heerlijk naar de kapper!
Helemaal mee eens. het gevoel van een moeder is sterker dan wat dan ook. Vertrouw daarop!! Jij wilt niet dat er wordt gedraaid.....dan ook niet doen!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:23 schreef Anitra het volgende:
aweatyals je gevoel zegt dat je het niet moet doen dat draaien dan moet je het ook niet doen hoor! En natuurlijk is het een tegenvaller als je kindje anders ligt dan normaal en dat de dingen dan anders gaan dan normaal. Iedereen maakt zich toch een voorstelling van hun ideale bevalling?
Klaar, dus. Gewoon duidelijk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
Ik wil zelf niet dat ze een poging gaan doen om te draaien. Kan niet goed uitleggen waarom, heb er gewoon geen goed gevoel bij.
Het enige leuke in dat pakketje vond ik die aap. De rest vond ik eigenlijk helemaal niks..... de gedacht alleen al aan het dragen van die verbanden ect.... wel fijn trouwens dat die ziekenhuisbroekjes erin zaten... vond ik de vorige keer in elk geval erg prettig zitten en toen heb ik ze van het ziekenhuis meegejat gekregen....quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef poemojn het volgende:
Wat een lieve foto's weer Baloetjuh, fijn dat het zo goed bij jullie gaat!
Dat aapje hebben wij ookik heb gisteren m'n kraampakket al gekregen.
De buurvrouw kwam vertellen dat er een heel leuk pakketje voor me was bezorgd.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |