abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41835852
Baloetjuh wat super!!! maakte me beetje zorgen omdat er zolang geen berichtjes meer kwamen.
Geweldig dat ze straks bij elkaar in 1 ziekenhuis zijn, hopelijk blijven ze goed groeien en mogen ze gauw mee naar huis.
Ben erg benieuwd naar de foto's!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:43:42 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41836091
Baloetjuh, wat heerlijk om te horen dat het goed gaat met de ukkies. En fijn dat ze dadelijk allebei dichtbij zijn....

Zolang mogelijk rekken om in het ziekenhuis bij ze te kunnen zijn, zou ik denk ik ook wel hebben gedaan....

Je klinkt heerlijk in je post, krijgt het er lekker warm van
pi_41836379
Echt geweldig hoe die kinderen redeneren, de logica.

Baloetjuh wat klinkt dat goed zeg! Echt fijn dat het allemaal zo goed gaat en je klinkt zelf ook zo opgewekt!
pi_41836437
Baloetjuh, erg fijn dat alles zo goed met jullie gaat!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41836494
Pffff ik ben die hitte zo zat.... Ik heb er echt last van... Van mij mag het weer 18 graden worden.
Maandag ging ik een stukje fietsen met Benthe maar was toch niet zo een succes. Band was half zacht en ik ging eigenlijk te ver, moest hele stuk nog terug. Alleen maar harde buiken gehad. Twee dagen lang pijn in mijn reet gehad van het zadel......

Vanmiddag ben ik een voorleesboekje wezen halen voor Benthe over de baby in mama's buik. Ik hoop dat ze het gaat begrijpen. Er zitten over die buik van die moeder in het boekje uitklap flapjes waaronder je de baby ziet.

Van de week kwam het kraampakket binnen en zat een leuk spuugdoekje in, in de vorm van een hond, Tecco genaamd. Kweenie of meer mensen bij Achmea Health verzekerd is... maar Benthe wist meteen dat het voor de "Biebie" is
Overigens was ik laatst op kraamvisite bij mijn vriendin en toen ik haar baby op schoot had, vond ze dat helemaal prima en ging ze lief naast me zitten en over het hoofdje zachtjes aaien.
Dus ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:01:01 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41836639
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Pffff ik ben die hitte zo zat.... Ik heb er echt last van... Van mij mag het weer 18 graden worden.
Maandag ging ik een stukje fietsen met Benthe maar was toch niet zo een succes. Band was half zacht en ik ging eigenlijk te ver, moest hele stuk nog terug. Alleen maar harde buiken gehad. Twee dagen lang pijn in mijn reet gehad van het zadel......

Vanmiddag ben ik een voorleesboekje wezen halen voor Benthe over de baby in mama's buik. Ik hoop dat ze het gaat begrijpen. Er zitten over die buik van die moeder in het boekje uitklap flapjes waaronder je de baby ziet.

Van de week kwam het kraampakket binnen en zat een leuk spuugdoekje in, in de vorm van een hond, Tecco genaamd. Kweenie of meer mensen bij Achmea Health verzekerd is... maar Benthe wist meteen dat het voor de "Biebie" is
Overigens was ik laatst op kraamvisite bij mijn vriendin en toen ik haar baby op schoot had, vond ze dat helemaal prima en ging ze lief naast me zitten en over het hoofdje zachtjes aaien.
Dus ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan
Welk boekje is dat???

Bij onvz (geloof ik) zit er een klein aapje in met hele lange armen en benen. Die staat/ligt/zit nu bij ons op de kamer. Toen Fleur hem vanochtend weer zag, was haar reactie: Apie zit op de baby te wachten....toch mama???

Dat is wel een postief iets. Wie weet inderdaad goed nieuws voor de toekomst. In elk geval nu nog geen jalozie.
pi_41836730
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:01 schreef chacama het volgende:

[..]

Welk boekje is dat???

Bij onvz (geloof ik) zit er een klein aapje in met hele lange armen en benen. Die staat/ligt/zit nu bij ons op de kamer. Toen Fleur hem vanochtend weer zag, was haar reactie: Apie zit op de baby te wachten....toch mama???

Dat is wel een postief iets. Wie weet inderdaad goed nieuws voor de toekomst. In elk geval nu nog geen jalozie.
Biba Baby Boek van Marjolein Mattaar
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:12:19 #258
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41836932
Baloetjuh, fijn dat het goed gaat, ben benieuwd naar de foto's!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41837111
Zoals beloofd: hoop dat t lukt

Dylan

Sennah

En saampjes bij mama buidelen

Heerlijk!!!!
Thnx voor jullie reacties!!!
Ook van de vorige Z&G delen!
Lief hoe iedereen mee leeft!

En jah ik voel me ook echt heerlijk!!!!
Een echte Mama!!!
Helemaal verliefd op haar frummeltjes en haar mannetje!!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:18:21 #260
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837119
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef linda856763 het volgende:
Sweaty, vervelend hoor! Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe je je voelt. Ik wilde ook graag een thuisbevalling, en het zit er niet in (ook al zo'n eigenwijs kind). Maar nu ik een paar gesprekken heb gehad in het ziekenhuis, en eens rond heb gekeken op de kraamafdeling, voelt het al een stuk rustiger.
Ik hoop dat het ziekenhuis je genoeg vertrouwen geeft om een stuitbevalling te proberen, als het verantwoord is, en als dat lukt, ben je ook snel genoeg weer thuis.
En zo niet, dan is het nodig geweest voor jou en je kindje om een ks te doen, en dan zul je daar vast ook vrede mee krijgen.
Maar ik hoop voor je dat het meevalt!
gaan ze nog proberen te draaien?
Ja, jij zit ook in dezelfde situatie als ik. Misschien heel naief, maar ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat hij wel eens anders zou kunnen liggen dan gewoon met zijn koppie naar beneden, dom natuurlijk.

Ik wil zelf niet dat ze een poging gaan doen om te draaien. Kan niet goed uitleggen waarom, heb er gewoon geen goed gevoel bij. Omdat hij al ruim 20 weken zo ligt is de kans dat hij terugschiet mocht het gelukt zijn erg groot. Verder is het bij vrouwen met overgewicht ook moeilijker om te draaien. Ik zie wel wat de natuur voor me in petto heeft. Ik moet er vrede mee hebben, het gaat om de gezondheid van mijn kindje uiteindelijk.

Ben blij dat jij wel een beetje gerustgestelder bent, ik wens je alle sterkte toe.
pi_41837133
tis gelukt!!!
05-09-2006!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:19:33 #262
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837161
OH Baloetjuh wat klein, maar oh zo schattig. Nogmaals gefeliciteerd
pi_41837187
Baloe wat een kleine mooie frummeltjes Daar kan je zeker trots op zijn!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:21:39 #264
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837221
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef ik80 het volgende:
Hoef jij ook nog maar 1 dag te werken?
Ik ook, morgen laatste dag met de klas. Toch wel vreemd hoor, 16 weken niet komen op je werk, geen klasje draaien.
Het waqs wel zwaar de laatste week. heb gelukkig veek hulp gekregen, alleen vandaag niet. Maar de kinderen waren vandaag heel erg rustig en lief voor hun jufje.
Ik geloof dat ze me wel gaan missen (alhoewel ik weet dat ze heel snel wennen aan een nieuwe l.k)

Vanavond heerlijk naar de kapper!
Ja lekker hoor, vandaag mijn laatste dag eindelijk verlof. Ik vond de laatste week erg zwaar en vermoeiend en hij ging erg langzaam voorbij.

Lekker he jezelf laten verwennen, ik denk dat ik volgende week maar eens ga, ben al een jaar of 10 niet geweest ofzo (mijn man knipt de puntjes bij :-)), ik wil nu even wat anders.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:21:41 #265
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41837222
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef Baloetjuh het volgende:
tis gelukt!!!
En hoe!!! Wat een schatjes....
pi_41837245
Thnx
Ik ga nu echt ff boodschapjes doen,
En lekker slapen!!! (hoop ik)
05-09-2006!
pi_41837285
aweatyals je gevoel zegt dat je het niet moet doen dat draaien dan moet je het ook niet doen hoor! En natuurlijk is het een tegenvaller als je kindje anders ligt dan normaal en dat de dingen dan anders gaan dan normaal. Iedereen maakt zich toch een voorstelling van hun ideale bevalling?
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:26:48 #268
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41837375
Luchtbel, weet niet wat ik moet zeggen, sterkte!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:27:56 #269
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41837411
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:23 schreef Anitra het volgende:
aweatyals je gevoel zegt dat je het niet moet doen dat draaien dan moet je het ook niet doen hoor! En natuurlijk is het een tegenvaller als je kindje anders ligt dan normaal en dat de dingen dan anders gaan dan normaal. Iedereen maakt zich toch een voorstelling van hun ideale bevalling?
Helemaal mee eens. het gevoel van een moeder is sterker dan wat dan ook. Vertrouw daarop!! Jij wilt niet dat er wordt gedraaid.....dan ook niet doen!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:32:10 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41837505
Wat een heerlijk bruisende posts van Baloetjuh!
Geweldig dat het allemaal zo fijn gaat bij jullie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:35:11 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41837547
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
Ik wil zelf niet dat ze een poging gaan doen om te draaien. Kan niet goed uitleggen waarom, heb er gewoon geen goed gevoel bij.
Klaar, dus. Gewoon duidelijk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41837772
Oh luchtbel wat vervelend en heel veel sterkte met zijn drietjes.

Mjammetje toch nog een beebje dit weekend?

Baloetjuh wat een lieve beebjes zijn het... Helemaal
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_41837823
Wat een lieve foto's weer Baloetjuh, fijn dat het zo goed bij jullie gaat!

Dat aapje hebben wij ook ik heb gisteren m'n kraampakket al gekregen. De buurvrouw kwam vertellen dat er een heel leuk pakketje voor me was bezorgd.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:51:16 #274
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41838058
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef poemojn het volgende:
Wat een lieve foto's weer Baloetjuh, fijn dat het zo goed bij jullie gaat!

Dat aapje hebben wij ook ik heb gisteren m'n kraampakket al gekregen. De buurvrouw kwam vertellen dat er een heel leuk pakketje voor me was bezorgd.
Het enige leuke in dat pakketje vond ik die aap. De rest vond ik eigenlijk helemaal niks..... de gedacht alleen al aan het dragen van die verbanden ect.... wel fijn trouwens dat die ziekenhuisbroekjes erin zaten... vond ik de vorige keer in elk geval erg prettig zitten en toen heb ik ze van het ziekenhuis meegejat gekregen....
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:04:22 #275
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41838482
Baloetjuh, wat een lieve kleintjes!! Mooi hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')