abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41804409
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef PM-girl het volgende:
En Snoopy heeft trouwens ook meldplicht! Ik zag ze net wel in een ander topic, maar zij is ook al haast aan de beurt!
Snoepje is nog binnenboord hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 14 september 2006 @ 16:39:44 #152
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41804906
Waterfly gefeliciteerd hoor.

Hier een blije doch verdrietige moeder in spe.
Blij omdat ik nog maar 1 dagje hoeft te werken en dan heb ik verlof, verdrietig omdat het gewoon echt geen thuisbevalling wordt en omdat Beebje nu al 25 weken hetzelfde ligt en het er niet naar uit ziet dat meneer nog gaat draaien. Ik heb dinsdag voor de 5e keer een echo (dat is dan wel weer leuk) om te kijken hoe groot hij nu is, hoe lang, hoe hij precies ligt en of hij nog voldoende vruchtwater heeft. Ik denk zelf dat hij nog veel ruimte heeft, mijn buik begint pas te bollen een kleine 10 cm boven mijn navel dus hij kan nog aardig doorgroeien.

Ik hoop echt dat mocht hij in stuit blijven liggen ik toch een gewone bevalling kan meemaken. Ik wil gewoon echt geen keizersnede. Niet dat ik er veel over te zeggen heb natuurlijk, maar hij had nu toch wel aardig op zijn plekkie moeten liggen. Nu al eigenwijs, dat wordt nog wat!!!
pi_41805445
Sweaty, vervelend hoor! Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe je je voelt. Ik wilde ook graag een thuisbevalling, en het zit er niet in (ook al zo'n eigenwijs kind). Maar nu ik een paar gesprekken heb gehad in het ziekenhuis, en eens rond heb gekeken op de kraamafdeling, voelt het al een stuk rustiger.
Ik hoop dat het ziekenhuis je genoeg vertrouwen geeft om een stuitbevalling te proberen, als het verantwoord is, en als dat lukt, ben je ook snel genoeg weer thuis.
En zo niet, dan is het nodig geweest voor jou en je kindje om een ks te doen, en dan zul je daar vast ook vrede mee krijgen.
Maar ik hoop voor je dat het meevalt!
gaan ze nog proberen te draaien?
Eva
  donderdag 14 september 2006 @ 17:01:47 #154
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41805680
Hoef jij ook nog maar 1 dag te werken?
Ik ook, morgen laatste dag met de klas. Toch wel vreemd hoor, 16 weken niet komen op je werk, geen klasje draaien.
Het waqs wel zwaar de laatste week. heb gelukkig veek hulp gekregen, alleen vandaag niet. Maar de kinderen waren vandaag heel erg rustig en lief voor hun jufje.
Ik geloof dat ze me wel gaan missen (alhoewel ik weet dat ze heel snel wennen aan een nieuwe l.k)

Vanavond heerlijk naar de kapper!
pi_41806383
Sweaty: hopelijk gaat ie nog draaien.

Ik ben ook weer op controle geweest.
Bloeddruk 110/70. Beeb lag erg hoog, maar ws wel met het hoofdje naar beneden. Tot de 34 weken kon ie nog draaien zei mijn vlos. Dat ik zoveel last heb van de bovenkant van de baarmoeder heeft ws ook met mn lengte te maken. De baarmoeder ligt al erg hoog en ik ben maar 1.65.
Ws krijg ik bij de 34 weken een extra groeiecho, aangezien beeb tijdens de pretecho in augustus erg op de groei voorlag. Ze ging het nog even in het overleg bespreken, maar ik kon er wel vanuit gaan dat ik een extra echo krijg.

Vanavond weer naar de cursus samen bevallen.
pi_41808294
En nog steeds geen mjammetje!

Ik vind een en een wel gerechtvaardigd hoor.... En dat precies op de uitgerekende datum....
Eva
pi_41808685
Sweaty, heb je hier trouwens al gelezen? Stuitligging
Eva
pi_41808697
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef linda856763 het volgende:

Ik vind een en een wel gerechtvaardigd hoor.... En dat precies op de uitgerekende datum....
Zou ze dan 1 van die 4% zijn die op de uitgerekende datum bevalt? Wie weet, zou mooi zijn!
pi_41809110
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef snoopy het volgende:
Zou ze dan 1 van die 4% zijn die op de uitgerekende datum bevalt? Wie weet, zou mooi zijn!
Chacama, heb je het morgen druk? Anders kun je misschien aan de hand van de oude topics eens uitzoeken hoe dit percentage ligt bij de Fok!sters...
Eva
pi_41811777
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Chacama, heb je het morgen druk? Anders kun je misschien aan de hand van de oude topics eens uitzoeken hoe dit percentage ligt bij de Fok!sters...
gne...gne...gne. Dat behoeft dan wel iets meer uitpluiswerk dat het even tellen van de babies. Maar wie weet....als ik me echt mocht gaan vervelen, kan ik alle Z&G topics doornemen.....Nou, denk het niet ....moet het kantoor nog steeds opruimen en dat kan ik ook zittend....want papieren uitzoeken, hoeft niet staand...

Maar over onderzoekjes gesproken.....als mjammetje vandaag (of iemand anders uiterlijk zondag) bevalt, gaat mijn planning voor week 1 in elk geval slagen...
  donderdag 14 september 2006 @ 20:49:23 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41813128
Sweaty, balen voor jullie. Maar wat Linda zegt, als je je laat voorlichten en kan wennen, scheelt het misschien?

Ja, Mjammetje zei dat ze bijzonderheden zou melden. Maar ik begin nu ook te twijfelen hoor!

Meimeltje, fijn dat alles ok was!

Hebben meer mensen last van een koortsig gevoel soms, zonder echt koorts te hebben? (en ook op minder warme dagen?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 14 september 2006 @ 20:53:34 #162
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_41813338
Even voor mensen die opzien tegen een ziekenhuisbevalling; heus neem van mij aan, als je eenmaal ligt te bevallen interessert het je geen bál waar je bent. Dan ben je toch echt maar met één ding bezig. Heus.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_41813376
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef PM-girl het volgende:
Sweaty, balen voor jullie. Maar wat Linda zegt, als je je laat voorlichten en kan wennen, scheelt het misschien?

Ja, Mjammetje zei dat ze bijzonderheden zou melden. Maar ik begin nu ook te twijfelen hoor!

Meimeltje, fijn dat alles ok was!

Hebben meer mensen last van een koortsig gevoel soms, zonder echt koorts te hebben? (en ook op minder warme dagen?)
"
dat je al een voorproefje krijgt van je in de overgang staat te wachten..... Klinkt bekend. Het ene moment denk je het gaat goed en het volgende moment voel je je zo heet dat je het gevoel het een vuurtoren te zijn die licht geeft....
pi_41813557
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef linda856763 het volgende:

Jammer maar helaas nog geen voor mij hier.
Ik heb vannacht amper geslapen, mijn buik hangt gewoon als kwab als ik zit . Ik wist niet eens dat hij nog lager kon.
Ik heb constant buikpijn en ik ben zo lek als een mandje maar dat is toch steeds niet het vruchtwater waar ik op wacht.
Ben lekker uit eten geweest nadat de buurvrouw me vanmiddag zorgelijk duidelijk maakte dat dat er anders voorlopig niet in zit voor ons tweetjes.
Kunnen jullie het nog uithouden met de warmte????
En wie weet of het waar is of je in beweging moet blijven om de bevalling op gang te helpen of is dat totale onzin??
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41813671
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Ik heb vannacht amper geslapen, mijn buik hangt gewoon als kwab als ik zit . Ik wist niet eens dat hij nog lager kon.
Ik heb constant buikpijn en ik ben zo lek als een mandje maar dat is toch steeds niet het vruchtwater waar ik op wacht.
Ben lekker uit eten geweest nadat de buurvrouw me vanmiddag zorgelijk duidelijk maakte dat dat er anders voorlopig niet in zit voor ons tweetjes.
En wie weet of het waar is of je in beweging moet blijven om de bevalling op gang te helpen of is dat totale onzin??
En daaaaar is ze dan.......jammer dat je nog niet bent mogen beginnen en dat je zo'n last hebt van je buik.... Wel lekker gegeten?????

Dat van dat bewegen weet ik eigenlijk niet. Dus misschien iemand anders...
pi_41813673
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef PM-girl het volgende:

Van die opvliegerige gevoelens van extreme warmte bedoel je? Inderdaad net de vroege overgang.
  donderdag 14 september 2006 @ 21:01:41 #167
94046 PM-girl
pi_41813708
quote:

[..]

Helaas! Morgen misschien dan?

Ik houd me erg gedeisd met dit weer, blijf binnen en doe niet veel.

Vannacht droomde ik dat na een stukje hardlopen de vliezen braken, mja dat is geen betrouwbaar advies denk ik!
*
pi_41813852
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Helaas! Morgen misschien dan?

Ik houd me erg gedeisd met dit weer, blijf binnen en doe niet veel.

Vannacht droomde ik dat na een stukje hardlopen de vliezen braken, mja dat is geen betrouwbaar advies denk ik!
Als het te lang duurt zal ik het eens overwegen Werd je ook wakker met het gevoel dat je vliezen echt gebroken waren? Ik word wel 5 keer per nacht wakker met die gedachte, om gek van te worden.

Chacama eten was heerlijk dankje! (dankje voor het vragen )
  donderdag 14 september 2006 @ 21:09:51 #169
94046 PM-girl
pi_41814125
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Als het te lang duurt zal ik het eens overwegen Werd je ook wakker met het gevoel dat je vliezen echt gebroken waren? Ik word wel 5 keer per nacht wakker met die gedachte, om gek van te worden.

Chacama eten was heerlijk dankje! (dankje voor het vragen )
Nee, slechts een pijn omdat iemand ruimte nodig had in mijn buik!
*
pi_41815028
quote:
Je zou Sugar's tip kunnen opvolgen: sex, blijven liggen met een kussen onder je kont en voila! Bevallen maar
  Milf donderdag 14 september 2006 @ 21:34:55 #171
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41815289
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:

Was het al duidelijk dat ik rammelde? Whiehihihie.
Ik moest hard lachen toen ik deze post van je zag .

In het vorige topic: Linda, snoopy, mwanatabu, PM-girl en Chacama, bedankt voor jullie reacties
Gabberhead! Welkom

En voor linda ben ik erg blij dat alles zo goed is uitgelegd. Het is ook niet niets wat je te wachten staat.

Dikke kus voor Xanthe !

Gefeliciteerd met je nieuwe contract Faterfly. Is toch een blijk van waardering dat men je er niet " uitschopt"

En voor Sweaty een dikke knuffe;. Volgens mij kun jij die op dit moment wel hard gebruiken.

En tering wat gaan jullie snel hier .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41815735
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik moest hard lachen toen ik deze post van je zag .

In het vorige topic: Linda, snoopy, mwanatabu, PM-girl en Chacama, bedankt voor jullie reacties
Gabberhead! Welkom

En voor linda ben ik erg blij dat alles zo goed is uitgelegd. Het is ook niet niets wat je te wachten staat.

Dikke kus voor Xanthe !

Gefeliciteerd met je nieuwe contract Faterfly. Is toch een blijk van waardering dat men je er niet " uitschopt"

En voor Sweaty een dikke knuffe;. Volgens mij kun jij die op dit moment wel hard gebruiken.

En tering wat gaan jullie snel hier .
Als we lopen (spreek nu in elk geval voor mezelf) waggelen we misschien we en komen we met moeite vooruit, maar met typen gaat het een stuk beter....
pi_41816403
Chacama, voor je lijstje van op uitgerekende datum bevallen, er was een topic over hoe zwaar je kindje was en hoeveel over tijd je liep (of niet) hier: Hoe-zwaar-was-jouw-babytopic misschien heb je daar wat aan
Ik houjullie nog wel in de gaten trouwens, het is erg leuk om te lezen over dames die nu zo ver zijn als ik vorig jaar was
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:06:09 #174
103793 kozakken
Living the life
pi_41816727
En wat dacht je van dit topic Zegt de eerste zwangerschap iets over de tweede
Al met al moeten de statistieken zo aardig bijgewerkt kunnen worden
pi_41817823
Mjammetje, hier heeft DIT twee keer geholpen om de bevalling óf dezelfde avond/nacht of de volgende ochtend te laten beginnen:
Lekker een hele lange tijd (met man samen, niet alleen!) gaan winkelen tot je het gevoel hebt dat je voeten eraf vallen (spreekwoordelijk gesproken dan). Het hielp hier écht!
Sterkte met de warmte en je slechte slapen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')