Snoepje is nog binnenboord hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef PM-girl het volgende:
En Snoopy heeft trouwens ook meldplicht! Ik zag ze net wel in een ander topic, maar zij is ook al haast aan de beurt!
Zou ze dan 1 van die 4% zijn die op de uitgerekende datum bevalt? Wie weet, zou mooi zijn!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef linda856763 het volgende:
En nog steeds geen mjammetje!
Ik vind een![]()
en een
wel gerechtvaardigd hoor.... En dat precies op de uitgerekende datum....
Chacama, heb je het morgen druk? Anders kun je misschien aan de hand van de oude topics eens uitzoeken hoe dit percentage ligt bij de Fok!sters...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef snoopy het volgende:
Zou ze dan 1 van die 4% zijn die op de uitgerekende datum bevalt? Wie weet, zou mooi zijn!
gne...gne...gne. Dat behoeft dan wel iets meer uitpluiswerk dat het even tellen van de babies. Maar wie weet....als ik me echt mocht gaan vervelen, kan ik alle Z&G topics doornemen.....Nou, denk het nietquote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Chacama, heb je het morgen druk? Anders kun je misschien aan de hand van de oude topics eens uitzoeken hoe dit percentage ligt bij de Fok!sters...
"quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef PM-girl het volgende:
Sweaty, balen voor jullie. Maar wat Linda zegt, als je je laat voorlichten en kan wennen, scheelt het misschien?
Ja, Mjammetje zei dat ze bijzonderheden zou melden. Maar ik begin nu ook te twijfelen hoor!
Meimeltje, fijn dat alles ok was!
Hebben meer mensen last van een koortsig gevoel soms, zonder echt koorts te hebben? (en ook op minder warme dagen?)
Jammer maar helaas nog geenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef linda856763 het volgende:
En nog steeds geen mjammetje!
Ik vind een![]()
en een
wel gerechtvaardigd hoor.... En dat precies op de uitgerekende datum....
En daaaaar is ze dan.......jammer dat je nog niet bent mogen beginnen en dat je zo'n last hebt van je buik.... Wel lekker gegeten?????quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas nog geen![]()
voor mij hier.
Ik heb vannacht amper geslapen, mijn buik hangt gewoon als kwab als ik zit. Ik wist niet eens dat hij nog lager kon.
Ik heb constant buikpijn en ik ben zo lek als een mandje maar dat is toch steeds niet het vruchtwater waar ik op wacht.
Ben lekker uit eten geweest nadat de buurvrouw me vanmiddag zorgelijk duidelijk maakte dat dat er anders voorlopig niet in zit voor ons tweetjes.
Kunnen jullie het nog uithouden met de warmte????![]()
En wie weet of het waar is of je in beweging moet blijven om de bevalling op gang te helpen of is dat totale onzin??
Van die opvliegerige gevoelens van extreme warmte bedoel je?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef PM-girl het volgende:
Hebben meer mensen last van een koortsig gevoel soms, zonder echt koorts te hebben? (en ook op minder warme dagen?)
Helaas! Morgen misschien dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Jammer maar helaas nog geen![]()
voor mij hier.
Kunnen jullie het nog uithouden met de warmte????![]()
En wie weet of het waar is of je in beweging moet blijven om de bevalling op gang te helpen of is dat totale onzin??
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Helaas! Morgen misschien dan?
Ik houd me erg gedeisd met dit weer, blijf binnen en doe niet veel.
Vannacht droomde ik dat na een stukje hardlopen de vliezen braken, mja dat is geen betrouwbaar advies denk ik!![]()
Nee, slechts een pijn omdat iemand ruimte nodig had in mijn buik!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Als het te lang duurt zal ik het eens overwegen
Werd je ook wakker met het gevoel dat je vliezen echt gebroken waren? Ik word wel 5 keer per nacht wakker met die gedachte, om gek van te worden.
Chacama eten was heerlijk dankje! (dankje voor het vragen)
Je zou Sugar's tip kunnen opvolgen: sex, blijven liggen met een kussen onder je kont en voila! Bevallen maarquote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef mjammetje het volgende:
Ik moest hard lachen toen ik deze post van je zagquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Was het al duidelijk dat ik rammelde?Whiehihihie.
Als we lopen (spreek nu in elk geval voor mezelf) waggelen we misschien we en komen we met moeite vooruit, maar met typen gaat het een stuk beter....quote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen toen ik deze post van je zag.
In het vorige topic: Linda, snoopy, mwanatabu, PM-girl en Chacama, bedankt voor jullie reacties
Gabberhead! Welkom
En voor linda ben ik erg blij dat alles zo goed is uitgelegd. Het is ook niet niets wat je te wachten staat.
Dikke kus voor Xanthe!
Gefeliciteerd met je nieuwe contract Faterfly. Is toch een blijk van waardering dat men je er niet " uitschopt"
En voor Sweaty een dikke knuffe;. Volgens mij kun jij die op dit moment wel hard gebruiken.
En tering wat gaan jullie snel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |