Niet mijn eigen ervaring, wel van mijn moeder:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:23 schreef kozakken het volgende:
Verder ben ik gewoonweg op zoek naar getallen!
In de eerste zwangerschap ben ik 15 dagen over tijd bevallen. Nu ben ik ook al over tijd.
Mijn grote vraag is (buiten het feit of je de zwangerschap anders ervaart): hoe zit dat met de tweede? Is er een verband tussen de draagtijd bij de eerste en de tweede? Ben je bv. bij de eerste voor of na de uitgerekende datum bevallen en bij de tweede ook?
Zodra ik weet hoeveel dagen ik na de uitgerekende datum ben bevallen van de tweede meldt ik het natuurlijk ook
Eerste: 15 dagen over tijd
Tweede: nog even afwachten, maar al wel overtijd
Wie vult aan?
De kinderen van mijn moeders zusjes waren idd ook allemaal tussen de 9 en 15 dagen te laat... Pffffffff, dit had ik nou net níet willen wetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef phileine het volgende:
Het schijnt dat de draagtijd erfelijk is, dus dat als je de eerste keer overtijd gaat, dat meestal de andere keren ook wel gebeurt (uitzonderingen bevestigen de regel uiteraard). Sterker nog, als je moeder overtijd liep is dat al een redelijke voorspeller. Toevallig klopt het in mijn familie, mijn zus en ik zijn beiden 10 dagen te vroeg geboren, en onze kinderen ook allemaal.
Ik heb het even gewijzigdquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:29 schreef Belana het volgende:
en dan het verschil in je bevallingen nog lewis
Dat is wel apart, Noa's bevalling begon spontaan en zij had dus bij de geboorte een heeeeeele lading smeer op zich. De vk had nog nooit zo'n 'smerig' kind gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef Anitra het volgende:
Wat de gyn wel zei toen Djulian net geboren was dat als ze hem niet gehaald hadden hij nog lekker was blijven zitten gezien de smeer die hij nog op zijn lijfje had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |