Ja hebben we al eens voorbij zien komenquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:53 schreef bastardhost het volgende:
ik zeg: allemaal superbuiken, maar het red het niet tegen dit filmpje (laat het een voorbeeld zijn voor hen die nog moeten zwangeren)
http://video.google.ca/videoplay?docid=-5792002857037121340
S U P E R .... ik zou haar zo weer zwanger maken om zo'n filmpje te kunnen doen ;-)
Dit wil ik dus ooooohhhooook.....quote:
Dat wordt al echt wat!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:57 schreef beefcake het volgende:
Meimeltje wat een leuke foto's! En zeer mooie buik
Ik vond het ook weer tijd, zie hier met 19 weken en 5 dagen:
[afbeelding]
Hihi, als ik mijn vinger niet op de telefoon doe, beweegt ie als ik het knopje voor de foto indruk. En ik moet op het schermpje kijken of alles erop staat, maar daar moet je verder helemaal niet op letten ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef jessie het volgende:
Beefcake mooi bescheiden buikje joh
(Maarre wat sta je daar nou te prutsen)
Nope, ben daar helemaal niet bekendquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef Marie79 het volgende:
Even voor Meimeltje, je doet me denken aan iemand die ik ken van vroeger. Kom jij uit Beverwijk/Heemskerk?
Dan keek ik goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hihi, als ik mijn vinger niet op de telefoon doe, beweegt ie als ik het knopje voor de foto indruk. En ik moet op het schermpje kijken of alles erop staat, maar daar moet je verder helemaal niet op letten ook
Niet huilen meisie....ik had het beloofd..... dikke knuffel enquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef Moonah het volgende:
Nou Chacama....
Nu zit ik hier te brullen....![]()
![]()
Wat ben je toch een lieverd...
Prachtige foto's!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:48 schreef Sjeen het volgende:
Op speciaal verzoek van Nuek in Z&G... Een buikfoto van mij![]()
[afbeelding]
Note: Deze buik is gefotografeerd 2 jaar na zwangerschap... en 1,5 jaar na start afvallen
Belana je hebt Ezra net gehad.....dus ff geduld en dan gaat dat met die buik van jou ook vast goed komen..... Sjeen heeft vast nog wel goede tips voor het afvallen na de zwangerschap en het weer in vorm krijgen van je body....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |