spannend mjammetje. Als het zo is, moet je even goed bedenken wanneer het begonnen is.... je had het er in elk geval gisteren ook al over. En dan zou het dus kunnen zijn dat je rond de tijdsmarge van 24 uur komt te zitten..... Ik duim voor je...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef mjammetje het volgende:
De vk komt zo even langs want volgens mij verlies ik steeds beetjes vruchtwater. Ik weet het niet zeker maar heb maar even gebeld want anders maak ik me het hele weekend zorgen.
Woensdagavond is dat begonnen. Wat bedoel je met die 24 uur? Het is toch 48 uur? Of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:25 schreef chacama het volgende:
[..]
spannend mjammetje. Als het zo is, moet je even goed bedenken wanneer het begonnen is.... je had het er in elk geval gisteren ook al over. En dan zou het dus kunnen zijn dat je rond de tijdsmarge van 24 uur komt te zitten..... Ik duim voor je...
Hier trouwens een driftige opruimer.... Heb denk ik nu ca. 10% van het kantoor opgeruimd. Maar goed ik houd me maar vast aan de uitspraak van Loesje (als ik me niet vergis).... opruimen is het verplaatsen van rotzooi tot het geen rotzooi meer is..... dadelijk eerst even eten en rust nemen en dan kijk ik straks wel weer. Doel is in elk geval om voor 6 oktober alles gesorteerd te hebben. Dan komt mijn vader me verder helpen met het herinruimen van de kasten en het plaatsen van rekken om de zooi geen zooi meer te laten zijn, maar een geordende bende.
Ik dacht 24 uur, maar als jij 48 zegt, zal dat wel kloppen. Verkeerd onthouden dus van mijn kant...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Woensdagavond is dat begonnen. Wat bedoel je met die 24 uur? Het is toch 48 uur? Of bedoel je iets anders?
Ik heb trouwens ook ineens enorme last van mijn rug.
Blijf je tot het einde aan het werk? Het is veeelste warm om te werken vandaag. Ik heb de airco maar aangedaan want anders is elke beweging te veel. Heb je de opruimtik al eerder gepland of is het een zwangerschapskwaal?
Spannend joh, misschien is dit het welquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef mjammetje het volgende:
snoopy vriendlief vind dat idee niet echt aantrekkelijk (ikzelf ook niet echt trouwens)
Suzanna daar heb ik wat aan. De combinatie met winkelen spreekt me ook wel aan![]()
Linda856763 het lijkt me wel heeeeeeeeel moeilijk om de eerste keer je kindje achter te laten bij de oppas maar als je al gepland hebt kan je er niet meer onderuit.
De vk komt zo even langs want volgens mij verlies ik steeds beetjes vruchtwater. Ik weet het niet zeker maar heb maar even gebeld want anders maak ik me het hele weekend zorgen.
Ik dacht het kindje na 24 uur na het breken van vliezen geboren moet worden, anders moet je verder in het ziekenhuis. Zoiets...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik dacht 24 uur, maar als jij 48 zegt, zal dat wel kloppen. Verkeerd onthouden dus van mijn kant...
Totdat de kleine geboren is en je er als een waakhond bij zit: AFBLIJVEN.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef linda856763 het volgende:
[..]
En ik heb wel zin in het uitje, dus ik wil er helemaal niet onderuit, maar misschien is het dan inderdaad wel moeilijk... Maar ik vertrouw mijn zus ons kindje wel toe...
MIj hebben ze max. 48 uur met gebroken vliezen laten lopen en toen ben ik ingeleid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef linda856763 het volgende:
Ik dacht het kindje na 24 uur na het breken van vliezen geboren moet worden, anders moet je verder in het ziekenhuis. Zoiets...![]()
Misschien zal ik dat stiekem wel denken, maar ik vind principieel dat papa's en mama's (in ieder geval deze papa en mama) het af en toe nodig hebben om samen ook wat te doen... Dus ik hoop mij, als ik zo denk, er over heen te kunnen zetten...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef MeNicole het volgende:
Totdat de kleine geboren is en je er als een waakhond bij zit: AFBLIJVEN.![]()
Toen ik zwanger was zei ik ook: Oh die kleine gaat wel een nachtje logeren als wij iets leuks willen doen. Maar nuNiemand is goed genoeg om mijn kind aan toe te vertrouwen
![]()
Ja dat is wel heel belangrijk hoor. Anders ben je alleen nog maar papa en mama en niet eens meer partners. Maar tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:45 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Misschien zal ik dat stiekem wel denken, maar ik vind principieel dat papa's en mama's (in ieder geval deze papa en mama) het af en toe nodig hebben om samen ook wat te doen... Dus ik hoop mij, als ik zo denk, er over heen te kunnen zetten...
Whahaha, leuke voorstelling. Tigran hier (3) vráágt niet eens hoe die baby naar buiten komt straks, want daar heeft hij al iets op bedacht:quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:41 schreef poemojn het volgende:
Luchtbel ik heb je al gesproken maar nogmaals veel sterkte voor jullie
--
Vervelend zo in een postmaar ik wilde toch nog even melden dat bij het vk-bezoek vanmorgen alles goed was (aardige vrouw trouwens, en ze kende een van mijn Groningse verloskundigen
), en de telefoniste van ONVZ die ik nu aan de telefoon kreeg ook vond dat de zwangerschapsdingen niet mijn no-claim horen aan te tasten dus zij laat dat nu corrigeren.
O, en Myrthe had nog een leuke uitspraak gisterenIn mijn buik zit volgens haar een heel klein baby'tje op een stoeltje, met een grote bal om mee te spelen (en die bal verklaart waarschijnlijk meteen de vorm van m'n buik
).
Zal ik dan maar???quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Dylan en Sennah, de kindjes van Baloetjuh gaat?
Mooi, he hoe die kids van ons er mee bezig zijn. Volgens Fleur drinkt de baby al fles in mijn buik. Ze kon me alleen niet vertellen hoe die fles er in kwam. En als ik dan groente eet die zij niet zo lekker vind, dan is gaat het als volgt:quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:08 schreef E.T. het volgende:
LB, sterkte!
Saskia heeft de baby horen huilen in m'n buikEr zit volgens haar nl. een zusje in m'n buik, die gaat ook Zusje heten.. en baby's huilen..
Dus mevrouw legt d'r oor op mijn buik.. en ja hoor.. de baby huilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |