abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:35:53 #201
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_41826036
LB, sterkte
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_41826101
Luchtbel veel sterkte
pi_41826141
LB
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 08:46:47 #204
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41826196
Luchtbel wat verschrikkelijk verdrietig nieuws. Heel veel kracht en sterkte
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41826322
LB wat verschrikkelijk zeg.
Sterkte meid, vriendlief jij ook!
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 08:58:46 #206
81992 Githa
pi_41826348
LB, jeetje .... heel veel sterkte voor jullie
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:03:19 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41826405
Ah nee Luchtbel, wat verschrikkelijk verdrietig! Sterkte lieverd! En ook een knuffel voor Jolie en je
pi_41826563
Luchtbel onzettend veel sterkte ook voor jou
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41826749
Lieve Luchtbel,

Ik vind het knap van je dat je je er (weer ) zo sterk doorheen slaat. (En dat vind ik echt)

Voor jou, en Jolie heel veel liefs en sterkte!

Je weet me te vinden lieve LB..
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_41827056
Sterkte Luchtbel
pi_41827226
Meld...
Eva
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:52:28 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_41827237
LB... kut kut kut...geen andere woorden voor. dikke zoen meid en ook voor je vriendje
stormy waters...
sailin'
pi_41827282
jeetje luchtbel, wat een klote nieuws! Sterkte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 09:56:00 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41827307
wat een triest bericht voor jou en je vriend LB
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_41827323
Luchtbel, hier krijg ik nou tranen van in m'n ogen. Heel veel sterkte jullie alledrie...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 september 2006 @ 10:00:06 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41827376
Lieve lieve Luchtbel, ik weet even niet wat ik zou moeten zeggen... Ik hou het voorlopig bij een
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:25:28 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41827953
Luchtbel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:34:08 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41828159
LB, heel veel sterkte en ook voor en Jolie.... dikke
pi_41828301
luchtbel sterkte.
mama van 3 kids!
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:59:36 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41828882
sterkte voor julie drietjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 11:25:37 #221
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41829599
He shit Luchtbel, wat ontzettend verdrietig nou toch...

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
pi_41831361
snoopy vriendlief vind dat idee niet echt aantrekkelijk (ikzelf ook niet echt trouwens)
Suzanna daar heb ik wat aan. De combinatie met winkelen spreekt me ook wel aan

Linda856763 het lijkt me wel heeeeeeeeel moeilijk om de eerste keer je kindje achter te laten bij de oppas maar als je al gepland hebt kan je er niet meer onderuit.

De vk komt zo even langs want volgens mij verlies ik steeds beetjes vruchtwater. Ik weet het niet zeker maar heb maar even gebeld want anders maak ik me het hele weekend zorgen.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41831392
Lieve Luchtbel en vriend wat erg. Sterkte meisje.
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 12:25:27 #224
43556 miss_dynastie
pi_41831547
Elbee
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:25:29 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41831549
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef mjammetje het volgende:

De vk komt zo even langs want volgens mij verlies ik steeds beetjes vruchtwater. Ik weet het niet zeker maar heb maar even gebeld want anders maak ik me het hele weekend zorgen.
spannend mjammetje. Als het zo is, moet je even goed bedenken wanneer het begonnen is.... je had het er in elk geval gisteren ook al over. En dan zou het dus kunnen zijn dat je rond de tijdsmarge van 24 uur komt te zitten..... Ik duim voor je...

Hier trouwens een driftige opruimer.... Heb denk ik nu ca. 10% van het kantoor opgeruimd. Maar goed ik houd me maar vast aan de uitspraak van Loesje (als ik me niet vergis).... opruimen is het verplaatsen van rotzooi tot het geen rotzooi meer is..... dadelijk eerst even eten en rust nemen en dan kijk ik straks wel weer. Doel is in elk geval om voor 6 oktober alles gesorteerd te hebben. Dan komt mijn vader me verder helpen met het herinruimen van de kasten en het plaatsen van rekken om de zooi geen zooi meer te laten zijn, maar een geordende bende .
pi_41832062
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:25 schreef chacama het volgende:

[..]

spannend mjammetje. Als het zo is, moet je even goed bedenken wanneer het begonnen is.... je had het er in elk geval gisteren ook al over. En dan zou het dus kunnen zijn dat je rond de tijdsmarge van 24 uur komt te zitten..... Ik duim voor je...

Hier trouwens een driftige opruimer.... Heb denk ik nu ca. 10% van het kantoor opgeruimd. Maar goed ik houd me maar vast aan de uitspraak van Loesje (als ik me niet vergis).... opruimen is het verplaatsen van rotzooi tot het geen rotzooi meer is..... dadelijk eerst even eten en rust nemen en dan kijk ik straks wel weer. Doel is in elk geval om voor 6 oktober alles gesorteerd te hebben. Dan komt mijn vader me verder helpen met het herinruimen van de kasten en het plaatsen van rekken om de zooi geen zooi meer te laten zijn, maar een geordende bende .
Woensdagavond is dat begonnen. Wat bedoel je met die 24 uur? Het is toch 48 uur? Of bedoel je iets anders?
Ik heb trouwens ook ineens enorme last van mijn rug.

Blijf je tot het einde aan het werk? Het is veeelste warm om te werken vandaag. Ik heb de airco maar aangedaan want anders is elke beweging te veel. Heb je de opruimtik al eerder gepland of is het een zwangerschapskwaal?
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:46:03 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41832139
Oe! Last van je rug!
Dat kunnen ook 'gewoon' rugweeen zijn.

Spannend allemaal hoor!
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:56:33 #228
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41832468
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Woensdagavond is dat begonnen. Wat bedoel je met die 24 uur? Het is toch 48 uur? Of bedoel je iets anders?
Ik heb trouwens ook ineens enorme last van mijn rug.

Blijf je tot het einde aan het werk? Het is veeelste warm om te werken vandaag. Ik heb de airco maar aangedaan want anders is elke beweging te veel. Heb je de opruimtik al eerder gepland of is het een zwangerschapskwaal?
Ik dacht 24 uur, maar als jij 48 zegt, zal dat wel kloppen. Verkeerd onthouden dus van mijn kant...

Last van je rug.....hmmmm.....rugweeen????

Neen, blijf niet tot aan het einde werken. Ik heb in principe vanaf 1 november officieel mijn het zwangerschapsverlof aangezegd en van week hebben we afgesproken dat hij gaat kijken of ik in de laatste 2 weken van oktober minder kan gaan werken. Dan plant hij niets extra's en kan ik als het goed is rond 2 uur naar huis om uit te rusten.

Het opruimen staat eigenlijk al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op de planning, maar heb er elke keer geen zin in. Maar vandaag deden de hormonsters hun werk en ben ik dus begonnen. Maar het idee van het kan zittend, viel tegen. Heb dus wel veel heen en weer gelopen en moet nu dus gewoon echt even zitten..... maakt niet uit ik heb nog 3 weken...
pi_41832509
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef mjammetje het volgende:
snoopy vriendlief vind dat idee niet echt aantrekkelijk (ikzelf ook niet echt trouwens)
Suzanna daar heb ik wat aan. De combinatie met winkelen spreekt me ook wel aan

Linda856763 het lijkt me wel heeeeeeeeel moeilijk om de eerste keer je kindje achter te laten bij de oppas maar als je al gepland hebt kan je er niet meer onderuit.

Spannend joh, misschien is dit het wel
Ik heb trouwens gisteren de heel lang rondgelopen in de stad (met schoonzus, mag dat ook? ), maar niks hoor
En ik heb wel zin in het uitje, dus ik wil er helemaal niet onderuit, maar misschien is het dan inderdaad wel moeilijk... Maar ik vertrouw mijn zus ons kindje wel toe...
Eva
pi_41832564
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:56 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik dacht 24 uur, maar als jij 48 zegt, zal dat wel kloppen. Verkeerd onthouden dus van mijn kant...
Ik dacht het kindje na 24 uur na het breken van vliezen geboren moet worden, anders moet je verder in het ziekenhuis. Zoiets...

Edit:
Als je vliezen langer dan 24 uur gebroken zijn en je hebt nog steeds geen goede weeën, dan wordt je meestal naar het ziekenhuis gestuurd. Als de vliezen gebroken zijn is de natuurlijke barrière (de vliezen) voor bacteriën om bij het kind te komen weg. Hierdoor neemt het risico van het ontstaan van een infectie bij de baby toe. Vandaar dat je naar het ziekenhuis wordt gestuurd omdat ze daar de conditie van de baby beter in de gaten kunnen houden.

Wat ze in het ziekenhuis gaan doen is afhankelijk van naar welk ziekenhuis je gaat. In het ene ziekenhuis zullen ze alleen de conditie van de baby goed in de gaten houden om te kijken of er geen tekenen zijn van een infectie. Zolang alles goed is zullen ze nog 24 tot 48 uur afwachten of je spontaan weeën krijgt (95% van de vrouwen krijgt spontaan weeën binnen 72 uur na het breken van de vliezen). Terwijl het andere ziekenhuis direct na 24 uur gebroken vliezen zal gaan inleiden.
bron

[ Bericht 25% gewijzigd door linda856763 op 15-09-2006 13:13:24 ]
Eva
pi_41832589
sterkte luchtbel..
pi_41832638
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef linda856763 het volgende:

[..]

En ik heb wel zin in het uitje, dus ik wil er helemaal niet onderuit, maar misschien is het dan inderdaad wel moeilijk... Maar ik vertrouw mijn zus ons kindje wel toe...
Totdat de kleine geboren is en je er als een waakhond bij zit: AFBLIJVEN.
Toen ik zwanger was zei ik ook: Oh die kleine gaat wel een nachtje logeren als wij iets leuks willen doen. Maar nu Niemand is goed genoeg om mijn kind aan toe te vertrouwen

LB

[ Bericht 6% gewijzigd door MeNicole op 15-09-2006 13:29:13 ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:05:35 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41832714
Oh lieve Luchtbel, heel verdrietig dit.

Dit had echt anders gemoeten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41832864
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef linda856763 het volgende:

Ik dacht het kindje na 24 uur na het breken van vliezen geboren moet worden, anders moet je verder in het ziekenhuis. Zoiets...
MIj hebben ze max. 48 uur met gebroken vliezen laten lopen en toen ben ik ingeleid.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:20:34 #235
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41833235
Wat verdrietig Luchtbel. Veel sterkte!
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:28:47 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41833407
Luchtbel en , wat verdrietig dit. Heel veel sterkte samen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:34:43 #237
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41833532
LB en veel sterkte samen
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:35:17 #238
103793 kozakken
Living the life
pi_41833541
Oh Luchtbel..
pi_41833638
Luchtbel ik heb je al gesproken maar nogmaals veel sterkte voor jullie

--

Vervelend zo in een post maar ik wilde toch nog even melden dat bij het vk-bezoek vanmorgen alles goed was (aardige vrouw trouwens, en ze kende een van mijn Groningse verloskundigen ), en de telefoniste van ONVZ die ik nu aan de telefoon kreeg ook vond dat de zwangerschapsdingen niet mijn no-claim horen aan te tasten dus zij laat dat nu corrigeren.
O, en Myrthe had nog een leuke uitspraak gisteren In mijn buik zit volgens haar een heel klein baby'tje op een stoeltje, met een grote bal om mee te spelen (en die bal verklaart waarschijnlijk meteen de vorm van m'n buik ).
pi_41833697
LB. heel veel sterkte !!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_41833717
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef MeNicole het volgende:
Totdat de kleine geboren is en je er als een waakhond bij zit: AFBLIJVEN.
Toen ik zwanger was zei ik ook: Oh die kleine gaat wel een nachtje logeren als wij iets leuks willen doen. Maar nu Niemand is goed genoeg om mijn kind aan toe te vertrouwen
Misschien zal ik dat stiekem wel denken, maar ik vind principieel dat papa's en mama's (in ieder geval deze papa en mama) het af en toe nodig hebben om samen ook wat te doen... Dus ik hoop mij, als ik zo denk, er over heen te kunnen zetten...
Eva
pi_41833955
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:45 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Misschien zal ik dat stiekem wel denken, maar ik vind principieel dat papa's en mama's (in ieder geval deze papa en mama) het af en toe nodig hebben om samen ook wat te doen... Dus ik hoop mij, als ik zo denk, er over heen te kunnen zetten...
Ja dat is wel heel belangrijk hoor. Anders ben je alleen nog maar papa en mama en niet eens meer partners. Maar toch .......
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_41834003
Mijn rugpijn is al weer over inmiddels.
Je hebt gelijk over die 24 uur Lekker alert ben ik zeg.
VK is geweest en ik verlies NU iig geen vruchtwater. Ik moet het even opvangen en als het wel weer op vruchtwater lijkt/ruikt moet ik bellen en anders gewoon afwachten dus... tot mijn volgende afspraak bij de vk volgende week.
Terwijl ik probeer te typen word ik steeds gestoord en heb inmiddels wel weer rugpijn dus misschien is het wel een wee. Ik ga maar even wat eten Hartje van het kindje was trouwens goed.
pi_41834168
Mjammetje spannend!
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:11:28 #245
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41834186
We wachten in spanning af...... en wat fijn dat het hartje goed was...lekker!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:25:05 #246
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41834440
Spannend hoor Mjammetje!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41834499
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:41 schreef poemojn het volgende:
Luchtbel ik heb je al gesproken maar nogmaals veel sterkte voor jullie

--

Vervelend zo in een post maar ik wilde toch nog even melden dat bij het vk-bezoek vanmorgen alles goed was (aardige vrouw trouwens, en ze kende een van mijn Groningse verloskundigen ), en de telefoniste van ONVZ die ik nu aan de telefoon kreeg ook vond dat de zwangerschapsdingen niet mijn no-claim horen aan te tasten dus zij laat dat nu corrigeren.
O, en Myrthe had nog een leuke uitspraak gisteren In mijn buik zit volgens haar een heel klein baby'tje op een stoeltje, met een grote bal om mee te spelen (en die bal verklaart waarschijnlijk meteen de vorm van m'n buik ).
Whahaha, leuke voorstelling. Tigran hier (3) vráágt niet eens hoe die baby naar buiten komt straks, want daar heeft hij al iets op bedacht:
Ik: En over een paar maandjes komt die baby eruit
Hij: Ja, dan kunnen we 'm d'ruit snijden
Ik:

Ik vind om nog iets te jong om in te lichten over geboortekanalen, vagina's en persweeën, dus heb het maar gelaten bij dat er in mama niet gesneden ging worden (deo volente).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:08:52 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41835254
LB, sterkte!

Saskia heeft de baby horen huilen in m'n buik Er zit volgens haar nl. een zusje in m'n buik, die gaat ook Zusje heten.. en baby's huilen..
Dus mevrouw legt d'r oor op mijn buik.. en ja hoor.. de baby huilt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41835676
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Dylan en Sennah, de kindjes van Baloetjuh gaat?
Zal ik dan maar???

HET GAAT GEWELDIG!!

Mama is al weer een tijdje thuis, maar er moest zoveel geregeld worden dat ik nu maar even de tijd neem!
Met de kleintjes gaat het nu perfect!!!

3 dagen geleden is er bij Dylan een infectie gevonden, maar ze waren er zo snel bij met antibiotica dat hij nu al weer de oude is! Het gaat harstikke goed met hem! Hij is zo levendig, trapt om zich heen.
Hij kan elk moment aankomen in het ZH Amstelveen!!!
Zn zusje Sennah ligt al in het ZH Amstelveen vanaf dinsdag (toen kwam ik ook thuis) Dus ze komen weer samen!

Is ook gelijk wat rustiger voor pap en mam, want het was me een heen en weer gesjees!

Ik mocht meteen al uit het ziekenhuis, maar ik wilde zelf niet omdat ik zo lang mogelijk wilde blijven bij de kids. Ik heb het een week volgehouden, en ze hebben me er letterlijk uitgeschopt

Sennah heeft Dinsdag al haar eerste flesje gehad!!!
Normaal krijgt ze via de "Zonde?" eten, maar ze had al haar zuig en slik reflex!
Ze liet ook meteen niet meer los! prachtig!

Beide kunnen ze heerlijk gekke bekken trekken, vooral met hun mond gekke bewegingen maken is leuk!
Tond uitsteken, lachstuipjes, mond dicht knijpen als je de speen er in wilt doen!
Prachtig!!!

Het zijn twee heerlijke frummels!!
En we zijn zo ongelovelijk blij met ze!!!

(ik zal zo nog even kijken of ik er foto's op kan krijgen)

En dan ga ik even boodschapjes doen, en even slapen, want anders ben ik weer de hele dag bezig...
Ik ben nog steeds een kraamvrouwtje, al vergeet ik het zelf nog af en toe ( all the time )
Maar ik voel me op en top!!! Wat een energie geven die kids je!
Alleen ben ik op het eind van de dag helemaal op! En begin ik weer fris en opgewekt in de morgen!
Ik vind het HEERLIJK om nu een MAMA te zijn!!!
Dit zou ik nooit willen missen!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:29:00 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41835699
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:08 schreef E.T. het volgende:
LB, sterkte!

Saskia heeft de baby horen huilen in m'n buik Er zit volgens haar nl. een zusje in m'n buik, die gaat ook Zusje heten.. en baby's huilen..
Dus mevrouw legt d'r oor op mijn buik.. en ja hoor.. de baby huilt
Mooi, he hoe die kids van ons er mee bezig zijn. Volgens Fleur drinkt de baby al fles in mijn buik. Ze kon me alleen niet vertellen hoe die fles er in kwam. En als ik dan groente eet die zij niet zo lekker vind, dan is gaat het als volgt:

Mama, dat MAG jij niet eten. De baby lust geen groente.................toch?
Mijn antwoord is dan dat de baby het wel lust zolang die bij mama in de buik zit, maar straks alleen maar melk drinkt....
niet MIJN melk, mama!!!

Of het een jongen of meisje wordt....dat wisselt bij Fleur nog regelmatig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')