Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Behoorlijk ja...zijn er nog een paar btwquote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef Neenetje het volgende:
Die posts van SuperHarregarre zijn irritant in de topiclist.
gewoon overgaan op nicknummersquote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef remlof het volgende:
Daar kunnen die users niets aan doen, dan moeten ze maar niet van die lange usernames toestaan, of de layout aanpassen
Johquote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef remlof het volgende:
Daar kunnen die users niets aan doen, dan moeten ze maar niet van die lange usernames toestaan, of de layout aanpassen
Ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:53 schreef KopieerMachine het volgende:
hallo,
ik gebruik nooit PI's is dat erg ?
ik voel me viesquote:
Schandalig!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef Gloeidoos het volgende:
Wat een verkapte tvp's allemaal.
Volgens jouw subjectieve inzicht in het fenomeen 'humor' heb je uiteraard volledig gelijk. Maar smaken verschillen en inzichten zijn zelden 100% passend op die van een ander. En het vermoeden is bij mij dat NJ het dus niet eens is met je definitie van 'potentie'quote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef EL_REY het volgende:
My little PWNY
aah die had potentie...
NJ, kom op man...
Ik vond het ook niet grappig hoor! Ghihihiiiiiiiquote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens jouw subjectieve inzicht in het fenomeen 'humor' heb je uiteraard volledig gelijk. Maar smaken verschillen en inzichten zijn zelden 100% passend op die van een ander. En het vermoeden is bij mij dat NJ het dus niet eens is met je definitie van 'potentie'
Ik kreeg er inderdaad geen stijve van, nee.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef jogy het volgende:
[..]
En het vermoeden is bij mij dat NJ het dus niet eens is met je definitie van 'potentie'
Kort maar krachtig.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kreeg er inderdaad geen stijve van, nee.
hebben ze pillen voor tegenwoordigquote:Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef NJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen, 12 september 2006
Zeg, doen jullie hem nog dicht of niet?
Joah leuk! Kan je zelfs je erecte lid in een composthoop duwen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hebben ze pillen voor tegenwoordig![]()
Ik zeg: een volmondig NEE tegen NJ!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef NJ het volgende:
'Volmondig' is een beetje het verkeerde woord in deze context ben ik bang.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zeg: een volmondig NEE tegen NJ!![]()
Dat is best vunzig, snakeyquote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
'Volmondig' is een beetje het verkeerde woord in deze context ben ik bang.![]()
Altijd weer die smerige latente homo-Ruski.quote:
Ruski.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Altijd weer die smerige latente homo-Ruski.
Dusse...zou hier dan ook geen slotje op kunnen?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Een naamtopic is niet zo erg, maar een baggertopic als deze wel.
ja die is een beetje prematuurquote:Op woensdag 13 september 2006 12:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dusse...zou hier dan ook geen slotje op kunnen?
SOL en Remlof, Gefeliciteerd!!
nou jij liever dan ik, maar als jij je kicks daar uit haalt dan zeg ikquote:Op woensdag 13 september 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Joah leuk! Kan je zelfs je erecte lid in een composthoop duwen.
quote:
Opgeslot.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dusse...zou hier dan ook geen slotje op kunnen?
SOL en Remlof, Gefeliciteerd!!
Nee, ik wil daar alleen duidelijk mee maken dat als je pilletjes nodig hebt om een harde piemel ergens voor te krijgen dan kan het ook aan het doelwit liggen, zoals in het geval van het topic. Natuurlijk kan ik begrijpen dat er ook andere redenen kunnen zijn voor het niet krijgen van een erecte penis maar die sla ik voor het gemak over omdat ik daar geen ervaring mee heb. Nu ga ik weer met mijn staalharde mannelijkheid spelen hoor. Ben zo terug.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nou jij liever dan ik, maar als jij je kicks daar uit haalt dan zeg ik![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
TVP.
Dat zag ik zelf ook wel.quote:
Het subforum heet "onzin voor je leven".quote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef EL_REY het volgende:
leuke matige (grap) in de bus
is niet seriues meer
volgens mij weet je het niet meer...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het subforum heet "onzin voor je leven".
ik vind de TT maarquote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
:8
Ik wist even niets beters. en ik dacht kom ik doe Litso een plezierquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind de TT maar... Zat me bij vorige FB al helemaal te verheugen op wat voor een 'briljante' TT er nu weer zou komen...jammer maar helaas
![]()
het is je geradenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef eQuaL het volgende:
Heb nu trouwens wel een goede TT verzonnen, die bewaar ik nog
Nope, het was wel een bagger topic. Klaagtopics over MSN komen dagelijks langs. Daarna meldde je nog even dat je het topic zelf wel even vol zou baggeren. Geef mij één goede ( let op, belangrijk woord dat 'goede' ) reden om het weer open te gooien. Oftewel geef me een reden en dan kijk ik wel of het in mijn belevingswereld een goede reden is.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef gateh het volgende:
msn (weer) down?
open ik een keer een topic(bagger/geen bagger) wordt ie op slot gegooid![]()
![]()
![]()
dus mijn vraag naar FB:
Beste Jogy,
naarmate dat deze dag voorbij is gelopen, viel msn messenger uit![]()
dus ik opende erzsfnafájsgnhafg
maagie weer open![]()
![]()
![]()
doe ikquote:Op donderdag 14 september 2006 11:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi El_RAY je moet met wat nieuws op de proppen komen
respect jeweets
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef EL_REY het volgende:
ik ben belangrijk.. RESPECThaha jogy, ik moest lachen om je sluitingspost..
begin een beetje voorspelbaar te worden... hmm, moet toch maar met iets nieuws op de proppen komen...
respect!
Jogy, het was 2:48.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:24 schreef jogy het volgende:
Dubbel, deze is later.
Wel een opmerking. Maak de goedemorgentopics voortaan op een normale tijd aan, beginnende om 4 uur of later. 2 uur is nog nacht.
^quote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jogy, het was 2:48.
een paar minuten voor 3.
En daarnaast ?
Goedemorgen heeft toch altijd voorang als het gaat om goedemorgen topic's, hoe kan een andere dan dubbel zijn.![]()
Lekker, graag. Half zes, Pathe de Munt, Amsterdam. Moet nog kaartjes halen voor Zwartboek voor zaterdagavond.quote:
dat hebben jullie ervan gemaakt, ik vind het altijd wel wat hebben die strijd om de eerste te zijn zonder dat je om 2 uur snacht's (quote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jogy, het was 2:48.
een paar minuten voor 3.
En daarnaast ?
Goedemorgen heeft toch altijd voorang als het gaat om goedemorgen topic's, hoe kan een andere dan dubbel zijn.![]()
Aanpakken die baggeraars, idd!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
dat hebben jullie ervan gemaakt, ik vind het altijd wel wat hebben die strijd om de eerste te zijn zonder dat je om 2 uur snacht's () of om 1 uur snacht's (
![]()
) het topic aanmaakt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aanpakken die baggeraars, idd!![]()
Ik zou gewoon elk baggertopic naar B&H schoppen, effe een lekker wijf in de OP plakken en klaar!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aanpakken die baggeraars, idd!![]()
Jogy: Ja best. 4 kratjes Amstel.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef murp het volgende:
modjes? zijn jullie nog wakker? kunnen jullie iets voor mij doen?
kut ik heb er nog maar 1.....quote:Op donderdag 14 september 2006 22:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jogy: Ja best. 4 kratjes Amstel.
Mooi! Gaan we door.quote:
Dat zijn 6.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef murp het volgende:
hier heb je der alvast 3
[afbeelding]
Ja, daarom Goedemorgen dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
dat hebben jullie ervan gemaakt, ik vind het altijd wel wat hebben die strijd om de eerste te zijn zonder dat je om 2 uur snacht's () of om 1 uur snacht's (
![]()
) het topic aanmaakt.
quote:Goeiemorgen, biertje ?
Lekker belangrijk, wie het eerst komt die het eerst maalt. en de andere oppo was ook goedquote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, daarom Goedemorgen dus.
Daarvan weet je 100% dat het OP's zijn met 100% kwaliteit
Andere users maken een topic als;
[..]
joah?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:58 schreef remlof het volgende:
jogy?
Breek me de bek niet open mên.quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:03 schreef petre86 het volgende:
zie http://forum.fok.nl/topic/881097/1/151#41825116
Erg grote kans van niet remlof, dat is mijn eerste weekend niets doen in een lange tijdquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:32 schreef remlof het volgende:
Maarreh jogy, kom je nog de 29e? Aan NJ hoef ik het niet te vragen want die heeft op vrijdag z'n wekelijkse darkroom uitje begreep ik
En dan besteed je deze niet ééns aan FOK?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Erg grote kans van niet remlof, dat is mijn eerste weekend niets doen in een lange tijd.
Ik schaam me diep.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En dan besteed je deze niet ééns aan FOK?!
ah ok,niets doen is ook belangrijk inderdaadquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Erg grote kans van niet remlof, dat is mijn eerste weekend niets doen in een lange tijd.
Mwoa, vergeten is een groot woord. Maar het is gesloten, je kan weer rustig ademhalen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:17 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen, donderdag 14 september 2006
Vergeten dicht te doen?![]()
Niet eens een leuke sluitpost?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, vergeten is een groot woord. Maar het is gesloten, je kan weer rustig ademhalen.
Geen inspinaziequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet eens een leuke sluitpost?![]()
quote:
Je kan me watquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
niks mee te maken. Hup, doe je werk
en maak er wat moois van!
Hij moet mooi genoeg zijn voor het
MOD uitspraken archief #2
weinig. Maar doe danquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik. En wat dan nog?![]()
dagelijks, maar ik heb dan ook geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:18 schreef Echo99 het volgende:
Moeten jullie ook zo lachen om al die werkelijk waar hilarische ONZ klonen?
Als je geen gevoel voor humor hebt kan je beter R&P gaan modden toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:20 schreef jogy het volgende:
[..]
dagelijks, maar ik heb dan ook geen gevoel voor humor.
Mwoa. Als ik overal om moet lachen zit je niet best in R&Pquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Als je geen gevoel voor humor hebt kan je beter R&P gaan modden toch?
Dat wordt een afkoelbannetje mijnheer.quote:
O RLYquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:12 schreef jogy het volgende:
Dat wordt een afkoelbannetje mijnheer.
Niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:11 schreef welkominspace het volgende:
Heb Maikuuul gezien
snakey je hebt een spelfout bij een slotje
Je maakt zelf nooit spelfouten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:11 schreef welkominspace het volgende:
Heb Maikuuul gezien
snakey je hebt een spelfout bij een slotje
ook doedquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was geen spelfout, het was een typo, trouwens.![]()
En dus vergeet je de 'e' maar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ook doed
en ja di d is expres
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:47 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En dus vergeet je de 'e' maar?
Done.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan iemand de posts van Backhander verwijderen in dit topic:
Doe hier smileys na!
ja en rap een beetjequote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:21 schreef PsyCha het volgende:
thank you renesite
kip!quote:
In a minute.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:56 schreef TwyLight het volgende:
Mag [NB #139] Danger... high voltage! open lieve modjes?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:56 schreef TwyLight het volgende:
Mag [NB #139] Danger... high voltage! open lieve modjes?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:07 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier...
Brood_korst, 2609, Paultjuhhh en Piovan zijn op tour met Josti-band.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:07 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier...
En nu maar hopen dat ze niet in een ravijn storten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Brood_korst, 2609, Paultjuhhh en Piovan zijn op tour met Josti-band.
men, ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Start een rel dan ofzo remlof.
Oh, of chocola.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben ziek, mijn internet is kut, en ik verveel me.
Ik wil dus ook een rel.
Chocola.quote:
Ga jij ook naar die BeFmeet vandaag?quote:
That will do.quote:
Waar en hoe laat? Als ik al bijgestelt ben van gisteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga jij ook naar die BeFmeet vandaag?.
Ik heb gepost.quote:
Ik weet de details niet, want ik ga zelf niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waar en hoe laat? Als ik al bijgestelt ben van gisteren..
Die zijn der aan gegaan door het roken lieverdquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
Je hebt waarschijnlijk wel 2 hersencellen ergens om dat zelf te bedenken.
Wie wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zijn der aan gegaan door het roken lieverd
Oh, en verander eens je spellingsfout in je ondertitel.
Hou je niet meer van mij of zo snakey![]()
Yo Boks.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef Biogarde het volgende:
BOKS!
goed topic! als het draait doe ik ook meequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand dit topic leeghalen, de reacties dan? Photoshop spel.
tofquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
goed topic! als het draait doe ik ook mee
Natuurlijk mijn plaatje (die achter de link staat) als beginplaatje doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand dit topic leeghalen, de reacties dan? Photoshop spel.
True.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
En in dat geval had Renesite ook gewoon een gastslotje kunnen plaatsen op een dubbeltopic..
Ik heb deze [NB # 140] PsyCha's Acrylkip Balsem :') ! open gegooid.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB] 140 Seto is lui en kriel is lief.
![]()
![]()
Voor strakjes
![]()
De verkeerdequote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb deze [NB # 140] PsyCha's Acrylkip Balsem :') ! open gegooid.![]()
Ik gooi die andere straks wel open, als ik nog wakker ben that is.quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De verkeerdeNahjah wat een luxe
Kunnen we nog 150 posts extra vooruit
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gooi die andere straks wel open, als ik nog wakker ben that is.
Die andere is al open. Direct na het verzoek had ik 'm al open gegooid, alleen niet omhoog gekicked.quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gooi die andere straks wel open, als ik nog wakker ben that is.
Vandaar dat ik het niet kon vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Die andere is al open. Direct na het verzoek had ik 'm al open gegooid, alleen niet omhoog gekicked.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet kon vinden.![]()
Dan hebben we er twee vanavond.![]()
jawel hoor het gaat over die drie kerels die met behulp van een olifant een bank hebben beroofd en vervolgens 27 ongelukken hebben veroorzaakt dmv het strooien van een of andere bruine smurriequote:
Wat doen Pim en Superman dan in het verhaal?quote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel hoor het gaat over die drie kerels die met behulp van een olifant een bank hebben beroofd en vervolgens 27 ongelukken hebben veroorzaakt dmv het strooien van een of andere bruine smurrie
Pim was altijd van mening dat als je iets doet dat je het dan goed moet doen en dat deden ze omdat ze een olifant gebruikte en geen shovel 14.gif.quote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat doen Pim en Superman dan in het verhaal?
-Evert-, wel verdulleme!quote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef -Evert- het volgende:
Chowi, godverdomme
Je kan je ook aanstellen hoorquote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef -Evert- het volgende:
Chowi, godverdomme
Ja, sorry dat ik jullie prille liefde zo bruut moet verstoren, maar daar is MSN voor, hm?quote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Verdikkeme, ik hou van iemand en dan mag ie er niet eens op reageren![]()
Heb haar MSN niet, en haar 06 ook (nog) nietquote:Op zondag 17 september 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik jullie prille liefde zo bruut moet verstoren, maar daar is MSN voor, hm?
Zoek desnoods een slowchatreeks op ofzo, en vraag haar MSN. Dat hele topicgeopen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 17:33 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Heb haar MSN niet, en haar 06 ook (nog) niet![]()
En je denkt dat ze elke slowchattopics leest?quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoek desnoods een slowchatreeks op ofzo, en vraag haar MSN. Dat hele topicgeopen is nergens voor nodig.
Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 17:38 schreef -Evert- het volgende:
[..]
En je denkt dat ze elke slowchattopics leest?![]()
Sjonge, maak er niet zo'n punt van. Als je haar tegenkomt op het forum kun je haar toch gewoon om haar MSN vragen, of anders vragen of ze in [desbetreffend slowchattopic] kan komen posten? Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.quote:
Man, ik opende speciaal voor haar een nieuw topic om te laten zien hoeveel ik van haar hou.quote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjonge, maak er niet zo'n punt van. Als je haar tegenkomt op het forum kun je haar toch gewoon om haar MSN vragen, of anders vragen of ze in [desbetreffend slowchattopic] kan komen posten? Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.
Zeg dit is geen SC hoorquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zal je wel lekker slapen vanavond.
SNOEIHARDE BANAANVRAAGquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef eQuaL het volgende:
SNOEIHARDE BANS
Geen idee.quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef Echo99 het volgende:
Even een algemeen vraagje aan de modjes. Zijn de postingsstanden-topics verdwenen? Ik kan ze nergens meer vinden...
Ze stonden in GC. Zoek en vraag daar, meer kans dat iemand het weet.quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef Echo99 het volgende:
Even een algemeen vraagje aan de modjes. Zijn de postingsstanden-topics verdwenen? Ik kan ze nergens meer vinden...
Baggeren onder het allesziende oog van Sneekie, sjouwie, enjee, en joogie.quote:
Wel TTT's! Immers! Bier!!!!!1111111111quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn topics zijn kwalitatief kut
quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn topics zijn kwalitatief kut
enzeauquote:Op maandag 18 september 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel TTT's! Immers! Bier!!!!!1111111111![]()
Dribbel![]()
Is Chowi ook goed?quote:Op maandag 18 september 2006 01:29 schreef cerreur het volgende:
Jogy, wakker worden and read the TR's!
Een keylogger? zeker wel.quote:Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef welkominspace het volgende:
jogy keylogger :') wat ik vraag is toch niet illegaal/verboden op Fok! ?
viel mij ook al opquote:Op maandag 18 september 2006 15:57 schreef most_wanted het volgende:
Netbus..
.
D'r is geen virusscanner op de wereld die die niet detecteerd.
Dat is leuk voor je.quote:Op maandag 18 september 2006 15:37 schreef welkominspace het volgende:
maar het noemen van een naam toch niet?
nou ik heb gewoon een linkje van netbus gestuurd met een verklaring dat ik niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor de eventuele schade
In ONZ horen geen goede topics te staan, daarom.quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef welkominspace het volgende:
zeg snakey ik vind je een hardstikke aardige kerel maar waarom sluit je al mijn topics?
Omdat je baggert, totaal niet leuk bent, en omdat je baggert, en je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Ow, en had ik al gezegd dat je baggert?quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef welkominspace het volgende:
zeg snakey ik vind je een hardstikke aardige kerel maar waarom sluit je al mijn topics?
die ene mag wat mij betreft wel weer open niet die van die kippen maar die anderequote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat je baggert, totaal niet leuk bent, en omdat je baggert, en je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Ow, en had ik al gezegd dat je baggert?
Sommige topics van je zijn nog wel te doen maar je gaat nu aardig hard richting de bagger toequote:Op maandag 18 september 2006 19:47 schreef welkominspace het volgende:
als jullie verliefd zijn
deze dus
en wat bedoel je met grensgeval? (ik word niet graag geval genoemd)
Snakey...je wordt nalatig....je vergeet te vermelden dat hij baggertquote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat je baggert, totaal niet leuk bent, en omdat je baggert, en je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Ow, en had ik al gezegd dat je baggert?
Maaaaaaaar....ik heb het wel tot maar 1 topic beperktquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:25 schreef Chowi het volgende:
SOL verveelde zich een beetje. Duidelijk.
is al geregeld...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef murp het volgende:
slotje op verzoek TS (ik)
Usericon plaatsen (spel)
oh.. sorry hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef NJ het volgende:
Ik heb 'm gesloten, omdat het niet werkte.
Slotje op verzoek van TS is géén geldige reden voor een slotje..
a toe? doe ik de afwas.... en dan ben ik het vrouwtje...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef NJ het volgende:
Zullen we dat maar niet doen?
Ik dan, ik dan, ik dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef NJ het volgende:
Zullen we dat maar niet doen?
Chowwwwwwww. Check m'n huillie TR. Pwwweeaaase.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik dan, ik dan, ik dan?
*borstkas aait.
Gedaan. Wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Chowwwwwwww. Check m'n huillie TR. Pwwweeaaase.
Waardering. En een trauma van dat plaatje, waarschijnlijk.quote:
Is al geregeld zo te zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:59 schreef TwyLight het volgende:
[NB # 141] Dikke kinderen, Murp en Gevuld Ei ! Bitte offnen
ik zie mijn naam staan..... lieeefquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:59 schreef TwyLight het volgende:
[NB # 141] Dikke kinderen, Murp en Gevuld Ei ! Bitte offnen
Lelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef murp het volgende:
[afbeelding] ik wou dat ik ook zou kon dansen![]()
Geen torrents of andere zooi maar een linkje van bijvoorbeeld een 3voor12 stream oid is geen probleem.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
SNOEIHARDE TECHNO!
Mag ik wel of geen links plaatsen?
Volgens mij is dat FB topic in HOC al bijna 10 maand openquote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef remlof het volgende:
mèn, dit topic is al meer dan een week open![]()
ja en wat wou je daarmee zeggenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is dat FB topic in HOC al bijna 10 maand open
ok, tof!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat je het zo raar vond dat dit topic al bijna een week open is.
Ach, krijg een pils of zo
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil een pilsje van de aldi ?
Ik was te laat met het verwijderen van de postkrikkerij, toen heropende ik het topic weer maar er was al een ander. Uiteindelijk heb ik maar over mijn hart gestreken en heb ik die ander plakkerig gezetquote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Chowi het volgende:
Oh, nou ja.
En nu is het alsnog 300.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was te laat met het verwijderen van de postkrikkerij, toen heropende ik het topic weer maar er was al een ander. Uiteindelijk heb ik maar over mijn hart gestreken en heb ik die ander plakkerig gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |