precies, en iedereen laat het maar gaan en doen er niets aanquote:Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef Renesite het volgende:
Een schande, dat is het.
oh..quote:Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik weet al wie het gedaan heeft, maar als ik het zeg ben ik rascistisch![]()
Dat was ik niet, dat wasquote:Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik weet al wie het gedaan heeft, maar als ik het zeg ben ik rascistisch![]()
Alsmaar dat gedoogbeleidquote:Op zondag 17 september 2006 12:49 schreef murp het volgende:
in nederland doen ze er ook niets aan...
quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef murp het volgende:
ik zit nu bijna te janken....
quote:
0800-tuigquote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou eigenlijk de politie moeten bellen...
Hij heeft toch zelf dat signaal afgegevenquote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef iamredleader het volgende:
Maar had Pim het zo gewild?
Toch vind ik het, vanuit het tegengestelde perspectief, redelijk logisch, dientengevolge dat ik het er mee eens ben, op bepaald niveau, uiteraard.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 13:20 schreef plumbum het volgende:
[..]
Toch vind ik het, vanuit het tegengestelde perspectief, redelijk logisch, dientengevolge dat ik het er mee eens ben, op bepaald niveau, uiteraard.
Het is de schuld van die ander!quote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef welkominspace het volgende:
maar nu is de grote vraag altijd nog:WAAROM heben ze dat gedaan!?
maar die ander zag het ook wel zitten want anders deed hij niet mee toch?quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is de schuld van die ander!
de olifant was idd not done...quote:Op zondag 17 september 2006 14:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
En waar halen ze die olifant vandaan dan?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar die ander zag het ook wel zitten want anders deed hij niet mee toch?
ik word duizelig van jouw postsquote:Op zondag 17 september 2006 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus is het de schuld van die andere die het niet zag zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |