-Evert-, wel verdulleme!quote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef -Evert- het volgende:
Chowi, godverdomme

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Je kan je ook aanstellen hoorquote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef -Evert- het volgende:
Chowi, godverdomme

Ja, sorry dat ik jullie prille liefde zo bruut moet verstoren, maar daar is MSN voor, hm?quote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Verdikkeme, ik hou van iemand en dan mag ie er niet eens op reageren![]()

Heb haar MSN niet, en haar 06 ook (nog) nietquote:Op zondag 17 september 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik jullie prille liefde zo bruut moet verstoren, maar daar is MSN voor, hm?

Zoek desnoods een slowchatreeks op ofzo, en vraag haar MSN. Dat hele topicgeopen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 17:33 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Heb haar MSN niet, en haar 06 ook (nog) niet![]()

En je denkt dat ze elke slowchattopics leest?quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoek desnoods een slowchatreeks op ofzo, en vraag haar MSN. Dat hele topicgeopen is nergens voor nodig.

Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 17:38 schreef -Evert- het volgende:
[..]
En je denkt dat ze elke slowchattopics leest?![]()

Sjonge, maak er niet zo'n punt van. Als je haar tegenkomt op het forum kun je haar toch gewoon om haar MSN vragen, of anders vragen of ze in [desbetreffend slowchattopic] kan komen posten? Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.quote:

Man, ik opende speciaal voor haar een nieuw topic om te laten zien hoeveel ik van haar hou.quote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjonge, maak er niet zo'n punt van. Als je haar tegenkomt op het forum kun je haar toch gewoon om haar MSN vragen, of anders vragen of ze in [desbetreffend slowchattopic] kan komen posten? Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.

Zeg dit is geen SC hoorquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zal je wel lekker slapen vanavond.

SNOEIHARDE BANAANVRAAGquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef eQuaL het volgende:
SNOEIHARDE BANS

Geen idee.quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef Echo99 het volgende:
Even een algemeen vraagje aan de modjes. Zijn de postingsstanden-topics verdwenen? Ik kan ze nergens meer vinden...

Ze stonden in GC. Zoek en vraag daar, meer kans dat iemand het weet.quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef Echo99 het volgende:
Even een algemeen vraagje aan de modjes. Zijn de postingsstanden-topics verdwenen? Ik kan ze nergens meer vinden...

Baggeren onder het allesziende oog van Sneekie, sjouwie, enjee, en joogie.quote:

Wel TTT's! Immers! Bier!!!!!1111111111quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn topics zijn kwalitatief kut

quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mijn topics zijn kwalitatief kut

enzeauquote:Op maandag 18 september 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel TTT's! Immers! Bier!!!!!1111111111![]()
Dribbel![]()

Is Chowi ook goed?quote:Op maandag 18 september 2006 01:29 schreef cerreur het volgende:
Jogy, wakker worden and read the TR's!

Een keylogger? zeker wel.quote:Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef welkominspace het volgende:
jogy keylogger :') wat ik vraag is toch niet illegaal/verboden op Fok! ?

viel mij ook al opquote:Op maandag 18 september 2006 15:57 schreef most_wanted het volgende:
Netbus..
.
D'r is geen virusscanner op de wereld die die niet detecteerd.

Dat is leuk voor je.quote:Op maandag 18 september 2006 15:37 schreef welkominspace het volgende:
maar het noemen van een naam toch niet?
nou ik heb gewoon een linkje van netbus gestuurd met een verklaring dat ik niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor de eventuele schade

In ONZ horen geen goede topics te staan, daarom.quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef welkominspace het volgende:
zeg snakey ik vind je een hardstikke aardige kerel maar waarom sluit je al mijn topics?

Omdat je baggert, totaal niet leuk bent, en omdat je baggert, en je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Ow, en had ik al gezegd dat je baggert?quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef welkominspace het volgende:
zeg snakey ik vind je een hardstikke aardige kerel maar waarom sluit je al mijn topics?

die ene mag wat mij betreft wel weer open niet die van die kippen maar die anderequote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat je baggert, totaal niet leuk bent, en omdat je baggert, en je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Ow, en had ik al gezegd dat je baggert?

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Sommige topics van je zijn nog wel te doen maar je gaat nu aardig hard richting de bagger toequote:Op maandag 18 september 2006 19:47 schreef welkominspace het volgende:
als jullie verliefd zijn
deze dus
en wat bedoel je met grensgeval? (ik word niet graag geval genoemd)

Snakey...je wordt nalatig....je vergeet te vermelden dat hij baggertquote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat je baggert, totaal niet leuk bent, en omdat je baggert, en je niet voor elke scheet een topic hoeft te openen. Ow, en had ik al gezegd dat je baggert?

Maaaaaaaar....ik heb het wel tot maar 1 topic beperktquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:25 schreef Chowi het volgende:
SOL verveelde zich een beetje. Duidelijk.

is al geregeld...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef murp het volgende:
slotje op verzoek TS (ik)
Usericon plaatsen (spel)

oh.. sorry hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef NJ het volgende:
Ik heb 'm gesloten, omdat het niet werkte.
Slotje op verzoek van TS is géén geldige reden voor een slotje..

a toe? doe ik de afwas.... en dan ben ik het vrouwtje...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef NJ het volgende:
Zullen we dat maar niet doen?

Ik dan, ik dan, ik dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef NJ het volgende:
Zullen we dat maar niet doen?

Chowwwwwwww. Check m'n huillie TR. Pwwweeaaase.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik dan, ik dan, ik dan?
*borstkas aait.

Gedaan. Wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Chowwwwwwww. Check m'n huillie TR. Pwwweeaaase.

Waardering. En een trauma van dat plaatje, waarschijnlijk.quote:

Is al geregeld zo te zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:59 schreef TwyLight het volgende:
[NB # 141] Dikke kinderen, Murp en Gevuld Ei ! Bitte offnen

ik zie mijn naam staan..... lieeefquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:59 schreef TwyLight het volgende:
[NB # 141] Dikke kinderen, Murp en Gevuld Ei ! Bitte offnen

Lelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef murp het volgende:
[afbeelding] ik wou dat ik ook zou kon dansen![]()

Geen torrents of andere zooi maar een linkje van bijvoorbeeld een 3voor12 stream oid is geen probleem.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
SNOEIHARDE TECHNO!
Mag ik wel of geen links plaatsen?

Volgens mij is dat FB topic in HOC al bijna 10 maand openquote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef remlof het volgende:
mčn, dit topic is al meer dan een week open![]()

ja en wat wou je daarmee zeggenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is dat FB topic in HOC al bijna 10 maand open

ok, tof!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat je het zo raar vond dat dit topic al bijna een week open is.
Ach, krijg een pils of zo

quote:Op donderdag 21 september 2006 00:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil een pilsje van de aldi ?

Ik was te laat met het verwijderen van de postkrikkerij, toen heropende ik het topic weer maar er was al een ander. Uiteindelijk heb ik maar over mijn hart gestreken en heb ik die ander plakkerig gezetquote:Op donderdag 21 september 2006 11:53 schreef Chowi het volgende:
Oh, nou ja.

En nu is het alsnog 300.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was te laat met het verwijderen van de postkrikkerij, toen heropende ik het topic weer maar er was al een ander. Uiteindelijk heb ik maar over mijn hart gestreken en heb ik die ander plakkerig gezet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |