kip!quote:
In a minute.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:56 schreef TwyLight het volgende:
Mag [NB #139] Danger... high voltage! open lieve modjes?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:56 schreef TwyLight het volgende:
Mag [NB #139] Danger... high voltage! open lieve modjes?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:07 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier...
Brood_korst, 2609, Paultjuhhh en Piovan zijn op tour met Josti-band.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:07 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier...
En nu maar hopen dat ze niet in een ravijn storten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Brood_korst, 2609, Paultjuhhh en Piovan zijn op tour met Josti-band.
men, ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Start een rel dan ofzo remlof.
Oh, of chocola.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
Ik ben ziek, mijn internet is kut, en ik verveel me.
Ik wil dus ook een rel.
Chocola.quote:
Ga jij ook naar die BeFmeet vandaag?quote:
That will do.quote:
Waar en hoe laat? Als ik al bijgestelt ben van gisteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga jij ook naar die BeFmeet vandaag?.
Ik heb gepost.quote:
Ik weet de details niet, want ik ga zelf niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waar en hoe laat? Als ik al bijgestelt ben van gisteren..
Die zijn der aan gegaan door het roken lieverdquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
Je hebt waarschijnlijk wel 2 hersencellen ergens om dat zelf te bedenken.
Wie wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zijn der aan gegaan door het roken lieverd
Oh, en verander eens je spellingsfout in je ondertitel.
Hou je niet meer van mij of zo snakey![]()
Yo Boks.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef Biogarde het volgende:
BOKS!
goed topic! als het draait doe ik ook meequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand dit topic leeghalen, de reacties dan? Photoshop spel.
tofquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
goed topic! als het draait doe ik ook mee
Natuurlijk mijn plaatje (die achter de link staat) als beginplaatje doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand dit topic leeghalen, de reacties dan? Photoshop spel.
True.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
En in dat geval had Renesite ook gewoon een gastslotje kunnen plaatsen op een dubbeltopic..
Ik heb deze [NB # 140] PsyCha's Acrylkip Balsem :') ! open gegooid.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB] 140 Seto is lui en kriel is lief.
![]()
![]()
Voor strakjes
![]()
De verkeerdequote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb deze [NB # 140] PsyCha's Acrylkip Balsem :') ! open gegooid.![]()
Ik gooi die andere straks wel open, als ik nog wakker ben that is.quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De verkeerdeNahjah wat een luxe
Kunnen we nog 150 posts extra vooruit
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gooi die andere straks wel open, als ik nog wakker ben that is.
Die andere is al open. Direct na het verzoek had ik 'm al open gegooid, alleen niet omhoog gekicked.quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gooi die andere straks wel open, als ik nog wakker ben that is.
Vandaar dat ik het niet kon vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Die andere is al open. Direct na het verzoek had ik 'm al open gegooid, alleen niet omhoog gekicked.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet kon vinden.![]()
Dan hebben we er twee vanavond.![]()
jawel hoor het gaat over die drie kerels die met behulp van een olifant een bank hebben beroofd en vervolgens 27 ongelukken hebben veroorzaakt dmv het strooien van een of andere bruine smurriequote:
Wat doen Pim en Superman dan in het verhaal?quote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel hoor het gaat over die drie kerels die met behulp van een olifant een bank hebben beroofd en vervolgens 27 ongelukken hebben veroorzaakt dmv het strooien van een of andere bruine smurrie
Pim was altijd van mening dat als je iets doet dat je het dan goed moet doen en dat deden ze omdat ze een olifant gebruikte en geen shovel 14.gif.quote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat doen Pim en Superman dan in het verhaal?
-Evert-, wel verdulleme!quote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef -Evert- het volgende:
Chowi, godverdomme
Je kan je ook aanstellen hoorquote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef -Evert- het volgende:
Chowi, godverdomme
Ja, sorry dat ik jullie prille liefde zo bruut moet verstoren, maar daar is MSN voor, hm?quote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Verdikkeme, ik hou van iemand en dan mag ie er niet eens op reageren![]()
Heb haar MSN niet, en haar 06 ook (nog) nietquote:Op zondag 17 september 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik jullie prille liefde zo bruut moet verstoren, maar daar is MSN voor, hm?
Zoek desnoods een slowchatreeks op ofzo, en vraag haar MSN. Dat hele topicgeopen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 17:33 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Heb haar MSN niet, en haar 06 ook (nog) niet![]()
En je denkt dat ze elke slowchattopics leest?quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoek desnoods een slowchatreeks op ofzo, en vraag haar MSN. Dat hele topicgeopen is nergens voor nodig.
Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 17:38 schreef -Evert- het volgende:
[..]
En je denkt dat ze elke slowchattopics leest?![]()
Sjonge, maak er niet zo'n punt van. Als je haar tegenkomt op het forum kun je haar toch gewoon om haar MSN vragen, of anders vragen of ze in [desbetreffend slowchattopic] kan komen posten? Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.quote:
Man, ik opende speciaal voor haar een nieuw topic om te laten zien hoeveel ik van haar hou.quote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjonge, maak er niet zo'n punt van. Als je haar tegenkomt op het forum kun je haar toch gewoon om haar MSN vragen, of anders vragen of ze in [desbetreffend slowchattopic] kan komen posten? Zo moeilijk is dat niet, lijkt me.
Zeg dit is geen SC hoorquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zal je wel lekker slapen vanavond.
SNOEIHARDE BANAANVRAAGquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef eQuaL het volgende:
SNOEIHARDE BANS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |