Ok, dit topic open ik hier omdat de meeste talenten op photoshop gebied volgens mij hier zitten en hier natuurlijk alle kansarme mensen zitten die op zaterdag zoals ik niks te doen hebben.
Hier de regels.
- De ts begint met 1 vorm op een witte achtergrond.
* Onder vormen wordt alles verstaan, 1 persoon, 1 bank, 1 huis, 1 woord alles als het er maar 1 van is.- De volgende persoon mag er 1 vorm aan toevoegen.
Als je een vorm wilt toevoegen typ je "bezig" als bericht in dit topic dat je bezig gaat zodat niet 2 personen tegelijk aan de vorige vorm werken.Als je klaar bent edit je de creatie hierin en mag de volgende er mee bezig gaan.
- Je mag subtiel over een andere vorm heen gaan, maar probeer er niet iets enorm groots van te maken
voorbeeld; Ik maak een rood rondje en KaMo doet er een witte ster in dan is alles goed, doet hij de ster er frontaal overheen dan is het niet ok.- We spreken af om de persoon te wachten tot je weer mee mag doen.
* Voorbeeld; Roman tekent, KaMo tekent, Roman mag weer.Het maakt niet uit hoe goed je bent met photoshop of paint als je maar meedoet.
- Probeer je te houden aan het gestelde thema van het plaatje. Het thema staat helemaal onderaan vermeldt.
- Wanneer de laatste persoon van het plaatje vind dat het klaar is is het klaar en mag je een nieuw topic openen met daarin jouw eerste vorm en thema, en natuurlijk deze op stelen.
Succes allemaal en ik ben benieuwd hoe het resultaat gaat worden!
Uploaden van de plaatjes uiteraard in JPEG formaat kan hier:
www.tinypic.comHet thema is los gebasseerd op fok, zolang het maar mooi word!
Hier is het begin. Door: Pizzakoppo, Boem-dikkie en Renésite!
http://www.renesite.nl/images/photoshopspel3.jpg[ Bericht 3% gewijzigd door Pizzakoppo op 16-09-2006 23:20:00 ]