Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Behoorlijk ja...zijn er nog een paar btwquote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef Neenetje het volgende:
Die posts van SuperHarregarre zijn irritant in de topiclist.
gewoon overgaan op nicknummersquote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef remlof het volgende:
Daar kunnen die users niets aan doen, dan moeten ze maar niet van die lange usernames toestaan, of de layout aanpassen
Johquote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef remlof het volgende:
Daar kunnen die users niets aan doen, dan moeten ze maar niet van die lange usernames toestaan, of de layout aanpassen
Ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:53 schreef KopieerMachine het volgende:
hallo,
ik gebruik nooit PI's is dat erg ?
ik voel me viesquote:
Schandalig!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef Gloeidoos het volgende:
Wat een verkapte tvp's allemaal.
Volgens jouw subjectieve inzicht in het fenomeen 'humor' heb je uiteraard volledig gelijk. Maar smaken verschillen en inzichten zijn zelden 100% passend op die van een ander. En het vermoeden is bij mij dat NJ het dus niet eens is met je definitie van 'potentie'quote:Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef EL_REY het volgende:
My little PWNY
aah die had potentie...
NJ, kom op man...
Ik vond het ook niet grappig hoor! Ghihihiiiiiiiquote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens jouw subjectieve inzicht in het fenomeen 'humor' heb je uiteraard volledig gelijk. Maar smaken verschillen en inzichten zijn zelden 100% passend op die van een ander. En het vermoeden is bij mij dat NJ het dus niet eens is met je definitie van 'potentie'
Ik kreeg er inderdaad geen stijve van, nee.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:50 schreef jogy het volgende:
[..]
En het vermoeden is bij mij dat NJ het dus niet eens is met je definitie van 'potentie'
Kort maar krachtig.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kreeg er inderdaad geen stijve van, nee.
hebben ze pillen voor tegenwoordigquote:Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef NJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen, 12 september 2006
Zeg, doen jullie hem nog dicht of niet?
Joah leuk! Kan je zelfs je erecte lid in een composthoop duwen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hebben ze pillen voor tegenwoordig![]()
Ik zeg: een volmondig NEE tegen NJ!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:34 schreef NJ het volgende:
'Volmondig' is een beetje het verkeerde woord in deze context ben ik bang.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zeg: een volmondig NEE tegen NJ!![]()
Dat is best vunzig, snakeyquote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
'Volmondig' is een beetje het verkeerde woord in deze context ben ik bang.![]()
Altijd weer die smerige latente homo-Ruski.quote:
Ruski.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Altijd weer die smerige latente homo-Ruski.
Dusse...zou hier dan ook geen slotje op kunnen?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Een naamtopic is niet zo erg, maar een baggertopic als deze wel.
ja die is een beetje prematuurquote:Op woensdag 13 september 2006 12:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dusse...zou hier dan ook geen slotje op kunnen?
SOL en Remlof, Gefeliciteerd!!
nou jij liever dan ik, maar als jij je kicks daar uit haalt dan zeg ikquote:Op woensdag 13 september 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Joah leuk! Kan je zelfs je erecte lid in een composthoop duwen.
quote:
Opgeslot.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dusse...zou hier dan ook geen slotje op kunnen?
SOL en Remlof, Gefeliciteerd!!
Nee, ik wil daar alleen duidelijk mee maken dat als je pilletjes nodig hebt om een harde piemel ergens voor te krijgen dan kan het ook aan het doelwit liggen, zoals in het geval van het topic. Natuurlijk kan ik begrijpen dat er ook andere redenen kunnen zijn voor het niet krijgen van een erecte penis maar die sla ik voor het gemak over omdat ik daar geen ervaring mee heb. Nu ga ik weer met mijn staalharde mannelijkheid spelen hoor. Ben zo terug.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:12 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nou jij liever dan ik, maar als jij je kicks daar uit haalt dan zeg ik![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
TVP.
Dat zag ik zelf ook wel.quote:
Het subforum heet "onzin voor je leven".quote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef EL_REY het volgende:
leuke matige (grap) in de bus
is niet seriues meer
volgens mij weet je het niet meer...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het subforum heet "onzin voor je leven".
ik vind de TT maarquote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
:8
Ik wist even niets beters. en ik dacht kom ik doe Litso een plezierquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind de TT maar... Zat me bij vorige FB al helemaal te verheugen op wat voor een 'briljante' TT er nu weer zou komen...jammer maar helaas
![]()
het is je geradenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef eQuaL het volgende:
Heb nu trouwens wel een goede TT verzonnen, die bewaar ik nog
Nope, het was wel een bagger topic. Klaagtopics over MSN komen dagelijks langs. Daarna meldde je nog even dat je het topic zelf wel even vol zou baggeren. Geef mij één goede ( let op, belangrijk woord dat 'goede' ) reden om het weer open te gooien. Oftewel geef me een reden en dan kijk ik wel of het in mijn belevingswereld een goede reden is.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:51 schreef gateh het volgende:
msn (weer) down?
open ik een keer een topic(bagger/geen bagger) wordt ie op slot gegooid![]()
![]()
![]()
dus mijn vraag naar FB:
Beste Jogy,
naarmate dat deze dag voorbij is gelopen, viel msn messenger uit![]()
dus ik opende erzsfnafájsgnhafg
maagie weer open![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |