relmofquote:
neequote:Op woensdag 13 september 2006 01:12 schreef beertenderrr het volgende:
dribbel, weet je al van wie ik de kloon ben?
knaagt het al van binnen?quote:
kut zit ik net een half uur te denken wie je ook weer was, komt eindelijk de naam "zalmsalade" naar boven en dan post je datquote:Op woensdag 13 september 2006 01:24 schreef beertenderrr het volgende:
ooit zal je het weten![]()
maar ik kan nogsteeds voor 100% zeker zeggen dat ik geen zalmsalade ben
waar die ook mag wezen
iwowz ook!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Remlof is okay!
En dribbel_ is mafquote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Remlof is okay!
Dat zeg ik, dribbel_ is mafquote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is de fucking reincarnatie van Bob Ross man!
ja het is een moeilijke hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
kut zit ik net een half uur te denken wie je ook weer was, komt eindelijk de naam "zalmsalade" naar boven en dan post je dat
Nou jij bent ook behoorlijk mofjequote:Op woensdag 13 september 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja remlof enz ja of remlofje of relmofje
maarja mofje in het zuid afrikaans is homo
dusssss
ja ehhh
ja
relhomo
dus eigenlijk is remlof gewoon een
relnicht![]()
Een naamtopic is niet zo erg, maar een baggertopic als deze wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef remlof het volgende:
soms he, soms wou ik dat ik wat minder naamtopics had
je bent jaloers!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Een naamtopic is niet zo erg, maar een baggertopic als deze wel.
ben je nu alweer je sleutels kwijt ?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Een naamtopic is niet zo erg, maar een baggertopic als deze wel.
ja schiet eens op NJ, hop!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
ben je nu alweer je sleutels kwijt ?
Even Remlof pesten door z'n nachtbaggernaamtopic open te laten.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze hoeft niet op slotquote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
grrrrrquote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Even Remlof pesten door z'n nachtbaggernaamtopic open te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |