Ik wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef golfer het volgende:
Gezien de gasten van vanavond ga ik niet voor de herhaling.
Het zou funest zijn voor het programma als ze om de paar weken op dinsdag en woensdag (en donderdag met UEFA Cup voetbal, of heeft de NOS die rechten niet meer?) geen uitzending hebben. Ze zullen er zelf ook niet blij mee zijn op deze manier, maar beter iets dan niets.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:01 schreef golfer het volgende:
Wat een baut-idee om gewoon halverwege de uitzending verder te gaan op Internet.
Zendt dan op die CL-dagen gewoon een ander halfuur-durend programma uit.![]()
nee ze is goedquote:Op donderdag 14 september 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is dat voor een zuur kind.
dat klopt, maar dat zit er nu eenmaal niet in. Ze heeft wel politiek talent, alleen ben ik bang dat politiek te traag voor haar gaat. Ze gaat daar enorm tegen de muur lopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze moet eens leren lachen. Komt ze wat sympathieker over.
Was ook leuk ja.quote:
http://www.liacs.nl/~haring/basharing/quote:Op donderdag 14 september 2006 04:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ook leuk ja.
Die Bas Haring ken ik helemaal niet maar is pas 36 en al hoofdleraar. Ziet er uit alsof ie net van de middelbare school komt.
Niks mis meequote:
Bas Haring was vorige week te zien in Talpa quiz ''De Slimste''quote:Op donderdag 14 september 2006 04:12 schreef Soempie het volgende:
Die opmerking van Hiddink
tvp![]()
Bas Haring![]()
Eens,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:52 schreef boneyard het volgende:
een half uurtje ipv een uur vanwege voetbal kan ik begrijpen, maar het nou ook nog op een andere zender uitzenden is gewoon niet handig, sla het dan een keer over ofzo.
Het is echt een grote puinhoopquote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef Haaibaaike het volgende:
De wereld draait door vanavond op Nederland 1
Het VARA-programma De wereld draait door is vanavond eenmalig te zien op Nederland 1. De talkshow met Matthijs van Nieuwkerk moet wijken voor het UEFA Cup Voetbal op Nederland 3. De wereld draait door is vanavond tussen 19.30 en 20.00 uur live te zien op Nederland 1. Het AVRO-programma Hospitaal komt daardoor te vervallen. Van Nieuwkerk ontvangt in de uitzending onder anderen radiopresentator Giel Beelen.
Klik
Er kwam gisteren pure kolder uit. Daarnaast spreekt hij zichzelf ook graag tegen, waar (notabene) Elle van Rijn hem op attendeerde.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft gewoon een aparte visie op de wereld. Ik mag graag naar hem luisteren.
Ik vind hem ook niks aanquote:Op donderdag 14 september 2006 11:38 schreef Bombardier het volgende:
Wat een onvoorstelbaar vervelende, zelfingenomen vent, die Bas Haring.
quote:
Nee en weet ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Hebben ze btw in de Tv Draait Door gisteren nog aandacht besteed aan Sara Kroos? En het fragment van Lingo zat er woensdag toch ook al in?
Ik erger me vooral aan hun houding: wat je nu gaat zien heb je nog nooit gezien. Ik herinner me echter nog Live Opgenomen, met de stadswachten, de uitsmijters, etc etcquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:33 schreef maril het volgende:
Die humor van die 2 mannen is niet de mijne, ik vond het onwijs flauw.
ja lingo was dubbelquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef SunChaser het volgende:
MM is een prettige tafelgast. Ook erg goed tegen die twee van NieuwDier. Waarom andere programma's afzeiken? En ook dat het soms wel te gemakkelijke sketches zijn. Mij lijkt t niks btw, in dit genre is Smack the Pony het beste dat je kunt vinden.
Hebben ze btw in de Tv Draait Door gisteren nog aandacht besteed aan Sara Kroos? En het fragment van Lingo zat er woensdag toch ook al in?
M-M is geweldigquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef SunChaser het volgende:
MM is een prettige tafelgast. Ook erg goed tegen die twee van NieuwDier. Waarom andere programma's afzeiken?
Wat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef Kipman het volgende:
Dat was ook voor het eerst dat mijn naam ooit eens op TV is uitgesproken
Donderdag zat ik met een aantal collegae in het publiek.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef Haaibaaike het volgende:
De wereld draait door vanavond op Nederland 1
Het VARA-programma De wereld draait door is vanavond eenmalig te zien op Nederland 1. De talkshow met Matthijs van Nieuwkerk moet wijken voor het UEFA Cup Voetbal op Nederland 3. De wereld draait door is vanavond tussen 19.30 en 20.00 uur live te zien op Nederland 1. Het AVRO-programma Hospitaal komt daardoor te vervallen. Van Nieuwkerk ontvangt in de uitzending onder anderen radiopresentator Giel Beelen.
Klik
Hij heet kipman, en die 2 die zichzelf zo leuk vinden hadden een sketsje daarover.quote:
prachtig, maar MM had wel gelijk over dat eindequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:56 schreef Smots het volgende:
ik moest stiekem best lachen om die kipreclame-opname.
Idd. Bij Smack the Pony heb je ook zulke sketsches maar die komen dan steeds terugquote:Op zondag 17 september 2006 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig, maar MM had wel gelijk over dat einde
Hij geeft alleen een antwoord op een vraag, een nuttige, scherpzinnge vraag die andere gasten stellen is te hoog gegrepen voor hem.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:52 schreef maril het volgende:
Kan iemand mijn de waarde van tafelheer Giel Beelen in DWDD vertellen, ik ga mij steeds meer ergeren aan hem, geef mij maar MMH
Dan moet hij dat voor de radio blijven doen, heb ik geen last van hem(luister niet naar zijn programmas, vind het een etter s,ochtends vroeg).quote:Op woensdag 20 september 2006 09:16 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Hij geeft alleen een antwoord op een vraag, een nuttige, scherpzinnge vraag die andere gasten stellen is te hoog gegrepen voor hem.
Daarnaast is hij wel erg trots op zijn nummers die hij laat horen.
Heb dat ook leuker gevonden ,maar dat vond ik vorig seizoen al, bij VARAlaat was het nog wel leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:21 schreef SunChaser het volgende:
En sinds Cafe Wereld actueel moet zijn is het ook niet meer grappig
elke dag MMH zou ik gek van worden; eens per week is leukquote:Op woensdag 20 september 2006 08:52 schreef maril het volgende:
Kan iemand mijn de waarde van tafelheer Giel Beelen in DWDD vertellen, ik ga mij steeds meer ergeren aan hem, geef mij maar MMH
Sophiequote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef Remzz het volgende:
Sophie Hilbrands is leuk als tafeldame, ik vind Claudia trouwens helemaal niet zo slecht. Ze doet het heel anders dan Matthijs van Nieuwkerk maar niet minder leuk of minder goed.
Over Sophiequote:
die doet een soort van reisprogramma bij Llink http://www.llink.nl/LLiNK_op_Reis.755.0.htmlquote:Op woensdag 20 september 2006 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over Sophiegesproken, wat doet haar geyle ex-collega Froukje
tegenwoordig?
Eddie Gale's Ghetto Music en Money Jungle van Ellington met Mingus en Roach.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef ameliepoulain het volgende:
Is er heel toevallig iemand die de namen van de CD's weet, die Tom Barman liet horen in de uitzending van gister?
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef ameliepoulain het volgende:
Is er heel toevallig iemand die de namen van de CD's weet, die Tom Barman liet horen in de uitzending van gister?
(het lukt me weer eens niet om de aflevering op internet te bekijken, dus ik hoop dat iemand mij het zo kan vertellen)
BVD!
Wat je zegt ben je zelf...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat een rechtse frustratie toch!
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begin linkse mensen steeds meer te haten dus blijf uit m'n buurt linkse Fokkertjes...
Niet grappig...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je wapentraining in België?![]()
Nee, jij steelt de show met je domme rechtse geblaat over een TV-programma.quote:
Graag gedaan. Had over de post van California heengelezen, vandaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef ameliepoulain het volgende:
Dope!
Veel dank California en DaisyDuke!
Ik wilde deze muziek nog even op mijn gemakje luisteren.
Vind ik ookquote:
Dat noemt men een understatementquote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Hij moet iets meer rust nemen in zn presentatie, denk ik.
Funny Files, een beetje internet-filmpjes laten zienquote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Veerboot het volgende:
Wat voor programma presenteert die gozer eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:17 schreef alwaysleft het volgende:
Oh my god, op de site van DWDD staat dit:
Matthijs,
Als u ooit voor een vervanger zoekt voor je programma... nou, dan zou ik niet lang zoeken. Jacob deed dit echt goed, en dat is nu niet omdat ie zo'n bekende achternaam heeft. Hij is jong en kan nog veel bijleren. Want iedereen presenteert tenslotte op zijn eigen manier. Je weet maar nooit he? Hij deed echt zijn best hoor !!!! En hij heeft een goed voorkomen en hij ziet er nog goed uit ook, dus , waarom niet. Die jongen zit vol levenslust en dat is nou het belangrijkste in het leven. ieder mens komt er wel. En jacob, die komt er zeker wel, daar ben ik zeker van xxx
Dit ga je toch niet menen he![]()
Voor een boekenliefhebber heeft hij toch aardig wat tijd onder een steen doorgebracht. Dat boek van Zafon staat al een jaar bij ons in de kast, en dat is de 13e druk. De eerste is uit 2004. Lozen die ventquote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
Vreselijke man, die Martin Ros.
Zo snel mogelijk naar het volgende item, s.v.p.
Wat een verwijfde vent zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Die Jacob Krabbe is dan niet zo getalenteerd maar ik mag m wel, hij is leuk enthousiast en out of the blue auto cue lezen doet ie toch niet zo verkeerd.
Wanneer ben jij een keertje te gast?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Die Jacob Krabbe is dan niet zo getalenteerd maar ik mag m wel, hij is leuk enthousiast en out of the blue auto cue lezen doet ie toch niet zo verkeerd.
Ik ga me aanmelden als jakhals, ik kan al goed zuigenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wanneer ben jij een keertje te gast?
Van Jonathan Demme, dus dat moet kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef Ratjepoepe het volgende:
Vanavond o.a. aandacht voor de dvd van Neil Young, 'Heart of Gold', die voornamelijk een concertregistratie bevat met veel nummers van zijn cd 'Prairie Wind'.
Gaat dit zien mensen, zowel de uitzending vanavond als die dvd.
Gebeurt idd echt heel vaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:35 schreef tong80 het volgende:
Het valt me op dat filmpjes vaak te laat worden ingeschakeld of het verkeerde fragment wordt vertoond. De overgangen tussen de items stokken ook vaak. Volgens mij hebben ze een beginnende regisseur dit jaar.
Vanavond ook weer.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
"Ik ben hier voor jou, want jij kunt het niet alleen"![]()
Het tijdstip is helemaal niet ideaal, loopt dwars door andere programma's heen (o.a. Journaal). Vorig seizoen was ideaal, ze moeten het gewoon van 19:00 tot 20:00 programmerenquote:
Juist! Als je dan van 19:00-20:00 uitzendt, hoef je ook niet meer af te breken voor het voetbal (iig CL)quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef SunChaser het volgende:
Ja, DWDD zit net half in 2 journaals, dat is klote. plus dat ze of half uitzenden of op ned 1. Verwarrend
Dat had best gekunnen op NED1.quote:Snap btw nietv waarom DWDD niet op Ned 1 ziut met t andere amusement
Dat zit toch op 2? Bovendien begin je dan nog steeds om 19:30, een half uur te laatquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:09 schreef SunChaser het volgende:
Ja, na Man bijt hond eeen uurtje
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk geen MBH, vind ik echt geen klap aan.
jammer dat dat nou eruit gepikt meot worden, het is echt een juweel van een programma.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
'En waar loop je als blind kindje zoal tegenaan ?'
Meisje van 7 :
'Nou tegen deuren en kasten.'![]()
Luilakquote:
quote:# Topkok Jonnie Boer en zijn vrouw Therese van 3-sterren restaurant Librije in Zwolle. Matthijs praat met hen, hoe kan het ook anders, over eten.
# Veertien uur Koefnoen achter elkaar. Owen Schumacher en Paul Groot presenteren maandag een 4-delige DVD met hun allerbeste sketches.
# Ramon Etman regisseerde de grootste, alleen met vrijwilligers gemaakte film in de Nederlandse geschiedenis. Radio DJ Rob Stenders is een van die vrijwilligers.
Jawel, maar dat sluit mooi aan tochquote:Op maandag 25 september 2006 19:35 schreef Stansfield het volgende:
Doet hij geen holland sport vanavond dan?
Die vent is altijd negatief.quote:Op maandag 25 september 2006 20:33 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Gert Jan wel leuk. Lekker droog
Leuke uitzending vandaag!
10 jaar geleden leuk. Ik ken zijn kunstje inmiddels wel. Negatieve vibraties heeft die man. Als ie niet drinkt lijkt het me een nog saaier persoon. Verbannen zulke egomanen. Zit er voor zichzelf en een ander die aandacht krijgt zeikt ie af. Triest figuur.quote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
wat vond jij van GJ, Tong?
ik ook! is ideaal. je kan de hele nacht kijken, wanneer je maar wil. vorig jaar miste ik het nogal vaak en nu zie ik het iedere dag.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik sla vaak in de avond over om t n nachts even te kijken
quote:Johanna ter Steege staat in de schijnwerpers als Gast van het Jaar tijdens het Nederlands Film Festival. Aandacht voor een nieuwe variant van Pac-Man. De bekende spookjes worden bestuurd door krekels. De broers Alex, Marc en Vincent van Warmerdam werkten samen aan de nieuwe film Ober die deze week in première gaat. De tafelheer is VVD fractievoorzitter Mark Rutte.
Dat en meer vandaag in De Wereld Draait Door.
Half uurtje op TV, daarna gaat het weer op Internet verder en later in de herhaling de volledige uitzending weer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wegens het voetballen maar een half uurtje
ruttequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
Walgelijke vent die hoe heet ie Wutte of zo ? Geen greintje mededogen voor een 7 jarig kindje in een gevangenis. Ligt aan de ouders die zouden hun kind mogenj afstaan aan eden voogd.
Ja weet ik maar ik kreeg het niet uit m'n strot.quote:
Kapper ? Daar heb ik geen tijd voor. En een bril van 20 jaar oudquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Het prototype van een computernerd, die jongen.
okequote:Op dinsdag 26 september 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik kreeg het niet uit m'n strot.
Ja vorige week begon het voetbal om 20.45 dus dat verklaart alles.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Voetbal begint om 20.45 pasVandaar dat ze langer door konden gaan !!
De voorbeschouwing kan altijd wel korterquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:33 schreef Veerboot het volgende:
Zal wel zijn omdat er vandaag geen Nederlandse ploeg speelt, dus dat de voorbeschouwing dan best iets korter kon.
quote:De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
# Columnist en schrijver Martin Bril doet op geheel eigen wijze verslag van de Algemene Politieke Beschouwingen.
# Michiel Borstlap, Nederlands beste jazzmuzikant, schreef de eerste Arabische opera in de geschiedenis. Deze week verschijnt het boek over zijn bizarre avonturen in Qatar.
Niet erg, zit ik toch in het stadionquote:DE WERELD DRAAIT DOOR KOMT OP DONDERDAG 28-9 TE VERVALLEN
In verband met de uitzending van UEFA-cup-wedstrijden op Nederland 3 komt op donderdag 28 september ‘De wereld draait door’ te vervallen.
Donderdag 28 september a.s. brengt de NOS rechtstreekse uitzendingen van de UEFA-cupwedstrijden van SC Heerenveen (tegen Vitoria Setubal) en Feyenoord (tegen Lokomotiv). Omdat deze uitzendingen (inclusief de voorbeschouwingen) al om 18.42 uur beginnen, vervalt de reguliere uitzending van ‘De wereld draait door’ die normaal om 19.30 uur staat geprogrammeerd. Hiermee komt uiteraard ook de nachtherhaling van ‘De wereld draait door’ te vervallen.
Ik vond die Warmendambroers maar vreemde mensen, die passen beter in een programma als Staat van Verwarringquote:Op woensdag 27 september 2006 13:11 schreef Braamhaar het volgende:
Strakke uitzending!
Vraag me alleen wel af wie wie voor de gek zat te houden met de muziek van Ober?
Matthijs, de redactie of toch de broertjes Warmerdam.![]()
Leuk juist, dat sooirt idioten in de 2e kamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef bladibladibla het volgende:
Die interventie van Van Oudenallen was echt belachelijk. Dat mens moeten ze uit de Kamer gooien vanwege totale afwezigheid van enig idee wat ze daar zit te doen.
Ze had natuurlijk wel een punt.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef bladibladibla het volgende:
Die interventie van Van Oudenallen was echt belachelijk. Dat mens moeten ze uit de Kamer gooien vanwege totale afwezigheid van enig idee wat ze daar zit te doen.
"Hoeveel heb je er nou voor gekregen?"quote:Op woensdag 27 september 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Prachtig dat verhaal over die opera.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
Georgina is niet uitgenodigt voor het filmfestival.
Dat is hetzelfde als Koos Alberts die niet uitgenodigd is voor het gala van het ijsdansen.
Wat bedoel je geen maandafsluiting meer ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:19 schreef Kokstra het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php?id=527
Gewone uitzending, geen maandafsluiting meer?![]()
normaal was er op de laatste vrijdag van de maand een maandafsluiting met alles wat er in de maand gebeurde in de mediaquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoel je geen maandafsluiting meer ?
Ik dacht dat Giel Beelen al erg wasquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:29 schreef borisz het volgende:
Georgina dus
Oké, thanxquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
normaal was er op de laatste vrijdag van de maand een maandafsluiting met alles wat er in de maand gebeurde in de media
Nee, ik vond hem ook niet goed zingenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:05 schreef Piles het volgende:
Ben ik de enige die hem niet echt goed vind zingen?
http://www.imdb.com/name/nm0000442/quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:29 schreef bladibladibla het volgende:
Wat een typische (in de goede zin van het woord) man, die Rutger Hauer. Ik wist niet dat hij nog zo actief was in de filmwereld.
Ik beantwoord mn eigen vragen wel dan: http://www.vanvelzenmusic.com/. Weet niet of iemand anders het ook boeiend vond, maar plaats het hier maar ffquote:
Daar heb ik gisteravond ook maar eens na gekeken. Wel een indrukweekend CV. Niet alle films zijn even goed, maar dat gaf Hauer zelf gisteren ook toe.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000442/
Zijn single komt regelmatig op 3FM langs. Ik heb hem ook wel eens bij Crazy Piano's zien spelen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:01 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ik beantwoord mn eigen vragen wel dan: http://www.vanvelzenmusic.com/. Weet niet of iemand anders het ook boeiend vond, maar plaats het hier maar ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |