Wanneer ben jij een keertje te gast?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Die Jacob Krabbe is dan niet zo getalenteerd maar ik mag m wel, hij is leuk enthousiast en out of the blue auto cue lezen doet ie toch niet zo verkeerd.
Ik ga me aanmelden als jakhals, ik kan al goed zuigenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wanneer ben jij een keertje te gast?
Van Jonathan Demme, dus dat moet kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef Ratjepoepe het volgende:
Vanavond o.a. aandacht voor de dvd van Neil Young, 'Heart of Gold', die voornamelijk een concertregistratie bevat met veel nummers van zijn cd 'Prairie Wind'.
Gaat dit zien mensen, zowel de uitzending vanavond als die dvd.
Gebeurt idd echt heel vaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:35 schreef tong80 het volgende:
Het valt me op dat filmpjes vaak te laat worden ingeschakeld of het verkeerde fragment wordt vertoond. De overgangen tussen de items stokken ook vaak. Volgens mij hebben ze een beginnende regisseur dit jaar.
Vanavond ook weer.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
"Ik ben hier voor jou, want jij kunt het niet alleen"![]()
Het tijdstip is helemaal niet ideaal, loopt dwars door andere programma's heen (o.a. Journaal). Vorig seizoen was ideaal, ze moeten het gewoon van 19:00 tot 20:00 programmerenquote:
Juist! Als je dan van 19:00-20:00 uitzendt, hoef je ook niet meer af te breken voor het voetbal (iig CL)quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef SunChaser het volgende:
Ja, DWDD zit net half in 2 journaals, dat is klote. plus dat ze of half uitzenden of op ned 1. Verwarrend
Dat had best gekunnen op NED1.quote:Snap btw nietv waarom DWDD niet op Ned 1 ziut met t andere amusement
Dat zit toch op 2? Bovendien begin je dan nog steeds om 19:30, een half uur te laatquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:09 schreef SunChaser het volgende:
Ja, na Man bijt hond eeen uurtje
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk geen MBH, vind ik echt geen klap aan.
jammer dat dat nou eruit gepikt meot worden, het is echt een juweel van een programma.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
'En waar loop je als blind kindje zoal tegenaan ?'
Meisje van 7 :
'Nou tegen deuren en kasten.'![]()
Luilakquote:
quote:# Topkok Jonnie Boer en zijn vrouw Therese van 3-sterren restaurant Librije in Zwolle. Matthijs praat met hen, hoe kan het ook anders, over eten.
# Veertien uur Koefnoen achter elkaar. Owen Schumacher en Paul Groot presenteren maandag een 4-delige DVD met hun allerbeste sketches.
# Ramon Etman regisseerde de grootste, alleen met vrijwilligers gemaakte film in de Nederlandse geschiedenis. Radio DJ Rob Stenders is een van die vrijwilligers.
Jawel, maar dat sluit mooi aan tochquote:Op maandag 25 september 2006 19:35 schreef Stansfield het volgende:
Doet hij geen holland sport vanavond dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |