dat klopt, maar dat zit er nu eenmaal niet in. Ze heeft wel politiek talent, alleen ben ik bang dat politiek te traag voor haar gaat. Ze gaat daar enorm tegen de muur lopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze moet eens leren lachen. Komt ze wat sympathieker over.
Was ook leuk ja.quote:
http://www.liacs.nl/~haring/basharing/quote:Op donderdag 14 september 2006 04:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ook leuk ja.
Die Bas Haring ken ik helemaal niet maar is pas 36 en al hoofdleraar. Ziet er uit alsof ie net van de middelbare school komt.
Niks mis meequote:
Bas Haring was vorige week te zien in Talpa quiz ''De Slimste''quote:Op donderdag 14 september 2006 04:12 schreef Soempie het volgende:
Die opmerking van Hiddink
tvp![]()
Bas Haring![]()
Eens,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:52 schreef boneyard het volgende:
een half uurtje ipv een uur vanwege voetbal kan ik begrijpen, maar het nou ook nog op een andere zender uitzenden is gewoon niet handig, sla het dan een keer over ofzo.
Het is echt een grote puinhoopquote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef Haaibaaike het volgende:
De wereld draait door vanavond op Nederland 1
Het VARA-programma De wereld draait door is vanavond eenmalig te zien op Nederland 1. De talkshow met Matthijs van Nieuwkerk moet wijken voor het UEFA Cup Voetbal op Nederland 3. De wereld draait door is vanavond tussen 19.30 en 20.00 uur live te zien op Nederland 1. Het AVRO-programma Hospitaal komt daardoor te vervallen. Van Nieuwkerk ontvangt in de uitzending onder anderen radiopresentator Giel Beelen.
Klik
Er kwam gisteren pure kolder uit. Daarnaast spreekt hij zichzelf ook graag tegen, waar (notabene) Elle van Rijn hem op attendeerde.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft gewoon een aparte visie op de wereld. Ik mag graag naar hem luisteren.
Ik vind hem ook niks aanquote:Op donderdag 14 september 2006 11:38 schreef Bombardier het volgende:
Wat een onvoorstelbaar vervelende, zelfingenomen vent, die Bas Haring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |