die doet een soort van reisprogramma bij Llink http://www.llink.nl/LLiNK_op_Reis.755.0.htmlquote:Op woensdag 20 september 2006 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over Sophiegesproken, wat doet haar geyle ex-collega Froukje
tegenwoordig?

Eddie Gale's Ghetto Music en Money Jungle van Ellington met Mingus en Roach.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef ameliepoulain het volgende:
Is er heel toevallig iemand die de namen van de CD's weet, die Tom Barman liet horen in de uitzending van gister?

quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef ameliepoulain het volgende:
Is er heel toevallig iemand die de namen van de CD's weet, die Tom Barman liet horen in de uitzending van gister?
(het lukt me weer eens niet om de aflevering op internet te bekijken, dus ik hoop dat iemand mij het zo kan vertellen)
BVD!

Wat je zegt ben je zelf...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat een rechtse frustratie toch!

quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begin linkse mensen steeds meer te haten dus blijf uit m'n buurt linkse Fokkertjes...

Niet grappig...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je wapentraining in België?![]()

Nee, jij steelt de show met je domme rechtse geblaat over een TV-programma.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |