Eddie Gale's Ghetto Music en Money Jungle van Ellington met Mingus en Roach.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef ameliepoulain het volgende:
Is er heel toevallig iemand die de namen van de CD's weet, die Tom Barman liet horen in de uitzending van gister?
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:51 schreef ameliepoulain het volgende:
Is er heel toevallig iemand die de namen van de CD's weet, die Tom Barman liet horen in de uitzending van gister?
(het lukt me weer eens niet om de aflevering op internet te bekijken, dus ik hoop dat iemand mij het zo kan vertellen)
BVD!
Wat je zegt ben je zelf...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat een rechtse frustratie toch!
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begin linkse mensen steeds meer te haten dus blijf uit m'n buurt linkse Fokkertjes...
Niet grappig...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest jij niet naar je wapentraining in België?![]()
Nee, jij steelt de show met je domme rechtse geblaat over een TV-programma.quote:
Graag gedaan. Had over de post van California heengelezen, vandaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef ameliepoulain het volgende:
Dope!
Veel dank California en DaisyDuke!
Ik wilde deze muziek nog even op mijn gemakje luisteren.
Vind ik ookquote:
Dat noemt men een understatementquote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Hij moet iets meer rust nemen in zn presentatie, denk ik.
Funny Files, een beetje internet-filmpjes laten zienquote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Veerboot het volgende:
Wat voor programma presenteert die gozer eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:17 schreef alwaysleft het volgende:
Oh my god, op de site van DWDD staat dit:
Matthijs,
Als u ooit voor een vervanger zoekt voor je programma... nou, dan zou ik niet lang zoeken. Jacob deed dit echt goed, en dat is nu niet omdat ie zo'n bekende achternaam heeft. Hij is jong en kan nog veel bijleren. Want iedereen presenteert tenslotte op zijn eigen manier. Je weet maar nooit he? Hij deed echt zijn best hoor !!!! En hij heeft een goed voorkomen en hij ziet er nog goed uit ook, dus , waarom niet. Die jongen zit vol levenslust en dat is nou het belangrijkste in het leven. ieder mens komt er wel. En jacob, die komt er zeker wel, daar ben ik zeker van xxx
Dit ga je toch niet menen he![]()
Voor een boekenliefhebber heeft hij toch aardig wat tijd onder een steen doorgebracht. Dat boek van Zafon staat al een jaar bij ons in de kast, en dat is de 13e druk. De eerste is uit 2004. Lozen die ventquote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
Vreselijke man, die Martin Ros.
Zo snel mogelijk naar het volgende item, s.v.p.
Wat een verwijfde vent zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Die Jacob Krabbe is dan niet zo getalenteerd maar ik mag m wel, hij is leuk enthousiast en out of the blue auto cue lezen doet ie toch niet zo verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |