Ik waag een gokje op Carla Bruniquote:
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef bukgeit het volgende:
Charlotte Gainsbourg?
Zekers, heeft een aardig plaatje gemaakt (5:55).quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef bukgeit het volgende:
Charlotte Gainsbourg?
Zekersquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Z het volgende:
Zekers, heeft een aardig plaatje gemaakt (5:55).
Dat is heel snel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef ranja het volgende:
Omdat Dee C Lee ooit bij Wham! zong?
neequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:09 schreef Neleos het volgende:
Zijn dat die lui van " I want to jack with Fleetwood Mac" of zoiets?
Zal wel niet.
Daar heb ik graag een punt voor over.quote:
De enige niet-nederlandse vrouwen die ik kan bedenken die daar stemmen kregen, zijn donkerder(Eruption, Mothers Finest, Thelma Houston.....)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef ranja het volgende:
Ze krijgt wel stemmen in het 1977 toernooi
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze bestaan, ze bestaan..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef ranja het volgende:
Is zusje 1 zo bekender?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontvang jij mijn mail niet?quote:
Volgens mij waren dat beide in een vorig leven. Door al die straling is haar ziel gesplitst zodat ze bij de reincarnatie als 2 terug kwam.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeg, heeft dat minder bekende zusje ook geen onderzoek naar radioactiviteit gedaan?
Daar ken ik alleen Lita en Joan vanquote:Op woensdag 13 september 2006 13:52 schreef ranja het volgende:
zusje 1 was zangeres van The Runaways (en later actrice)
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:44 schreef Mark het volgende:
Mocht een vraag erg moeilijk blijken of duurt het erg lang, dan kan de vraagsteller, om het topic op gang te houden, tips geven. Blijkt een vraag echt te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:44 schreef Mark het volgende:
Let wel dat een vraag te beantwoorden moeten zijn, probeer anders via tips meer aanwijzingen te geven. Zorg er dus voor dat het topic niet vastloopt!
"Pass the llama on the left-hand side, pass the llama on the left-hand sidequote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef jerver73 het volgende:
Kunt u mij de lama even doorgeven?
Dank u wel....
Dus ga je gang.quote:Als een vraagsteller te lang, zeg meer dan een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:31 schreef jerver73 het volgende:
mylo?
En dat is dus ook de naam van zijn club.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:38 schreef BeRightBack het volgende:
Carl Barat van The Dirty Pretty Things is dat
Welke act?quote:Eén van de housepioniers van Nederland, Volkskrant-popjournalist Gert van Veen alias MG, begintin 1991. De band scoort snel met Seven Stars en toert als eerste live-techno act het clubcircuit af. Quazar maakt daarna verschillende platen in diverse bezettingen en al even zoveel wisselende stijlen. Techno, clubhouse met top veertig-elementen, of funky acid: bij
kan het allemaal.
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef ranja het volgende:
Quazar
Ik was met andere dingen bezigquote:Op woensdag 13 september 2006 22:25 schreef ranja het volgende:
Verbazingwekkend hoe lang de vorige vraag heeft gestaan voor iemand een nieuwe deed, en dat terwijl dat eerder vaak zo snel gebeurde
quote:1979 - Ook in Kudelstaart maakt punk zijn slachtoffers. Geïnspireerd door Britse bands als The Fall en The Undertones formeren in het Noordhollandse plaatsje Erwin Blom (zang, gitaar), Corné Bos (bas), Ron Baars (gitaar), Peter Verschueren (orgel) en Ed Tuyl (drums) de band.
quote:1990 - Geïnspireerd door de house vindtzichzelf opnieuw uit. In het voorjaar manifesteert
zich tijdens een optreden in Paradiso als een dansband. Inmiddels gereduceerd tot een trio zit
niet voor een gat gevangen.
newbie +1quote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
da's Eton Crop en EC Groove Society
ben er nogquote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef ranja het volgende:
Is dat die remaster verzamelaar?
Gek genoeg heeft Patricia Paay (of eigenlijk haar zus) ook een link met Toto. Welke?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:09 schreef Gambolputty het volgende:
Het 1977-topique maar integraal gelezen, mijn conclusie is dat dit Patricia Paay moet zijn![]()
Nee, maar ik zal de vraag iets makkelijker maken, omdat de link wel een beetje vaag is:quote:Op donderdag 14 september 2006 09:14 schreef jerver73 het volgende:
backing vocals gedaan?
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef schaap001 het volgende:
Ze had een relatie met Steve Harley (maar zijn Kimball-link ken ik niet) ?
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:53 schreef ranja het volgende:
gokje op Emerson, Lake & Palmer
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:55 schreef jerver73 het volgende:
Deep purple?
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:00 schreef cafca het volgende:
Dus de bassist is overleden en de zanger is later behoorlijk succesvol geworden c.q. gebleven?
Zover was ik imiddels ook. Maar dode bassisten... hij van The Who, maar daar is ook de drummer van dood, van Metallica maar das zeker geen 70s... hm.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:00 schreef cafca het volgende:
Dus de bassist is overleden en de zanger is later behoorlijk succesvol geworden?
Maar die zijn alweer bij elkaar, en waren ook niet met zijn 5en, toch?...denk...denk...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:08 schreef belsen het volgende:
The Stooges hebben ook geen bassist meer.
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:21 schreef cafca het volgende:
link met the Who, dus een britse band?
Geen ELOquote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef cafca het volgende:
ELO (al heb ik geen idee of daar een bassist van overleden is, noch zie ik een connectie met the Who)?
quote:
quote:
Die hint had je dan waarschijnlijk ook niet opgepikt: zo heet een album van the Faces: Ooh La Laquote:Op donderdag 14 september 2006 10:54 schreef schaap001 het volgende:
Oohlala, dit wordt weer zo'nvraag, gehgehgeh...
maar bukgeit maakt het antwoord compleet, dus: bukgeit +1quote:Op donderdag 14 september 2006 11:23 schreef bukgeit het volgende:
Dat zouden dan The Blokes moeten zijn.
Die ja. Ik kwam er ff niet op.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef Berkery het volgende:
Is dat Billy Bragg daar in 't midden?
ah, ik zat aan Ian Hunter te denkenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef schaap001 het volgende:
Tsja, die grijze daar links lijkt me Ian McLagan (van the Faces dus)
die was van Mott the Hooplequote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef ranja het volgende:
[..]
ah, ik zat aan Ian Hunter te denken
Maar dit wel! Paar mogelijke smokkelgevalletjes, maar niettemin:quote:Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef schaap001 het volgende:
1. Kobus Gaat Naar Appelscha
2. Osdorp Posse
3. Opgezwolle
4. Rotterdam Termination Source
5. Leidse Sleuteltjes
6. Henk Westbroek (plaatsje naast Utrecht)
7. Hallo Venray
8. Slagerij van Kampen
9. Texelse Boys
10. Adele Bloemendaal
pppppfffffffffffff.......
... c.q. met een plaats/streek/etc. woonomgeving dus in de naam, maar dan 20 internationale bands/acts/crews? Dat moet lukken....quote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik de namen van tien Nederlandse bands/acts/crews van wie de woonplaats of woonomgeving is af te leiden uit de bandnaam?
Wat mij betreft niet, hoor: dan zit ik de rest van de week dat allemaal te checken. Ik pas de vraag wel iets aan.... zie boven!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:11 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, moeten ze er ook echt wonen?
Leuk lijstjequote:Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef bukgeit het volgende:
.....
Ik nam al aan dat Sky een typefout was: moet ska zijn en dan issie goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie dat ik wat fouten heb: Tokyo Sky Paradise Orchestra en Arsenal kloppen niet.
Volgens mij zijn het er wel honderden na een beetje hard nadenken. Mijn favoriet is Alabama Thunder Pussyquote:Op donderdag 14 september 2006 12:30 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik nam al aan dat Sky een typefout was: moet ska zijn en dan issie goed.
Arsenal als woonplaats c.q. gebied of whatever ken ik inderdaad ook niet (heb zelfs nog ff de wereldatlas erbij gepakt). Maar had er 21 genoemd. Dus minus Arsenal is het alsnog
en dus:
bukgeit + 1
Highbury of heet het stadion zoquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef ranja het volgende:
Hoe heet die wijk van Londen waar Arsenal speelt dan? Chelsea en Tottenham zijn wel wijken bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:59 schreef Berkery het volgende:
Ik zag het onder het zappen bij RTL Boulevard.
3 goeie in 1 keer..quote:Op donderdag 14 september 2006 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sha na na
Frankie Avalon
Stockard Channing
Dinges, jaquote:Op donderdag 14 september 2006 14:03 schreef knars het volgende:
Yvonne Elliman
Ik begrijp geen ene drol van je vraag... Welke film? Welke soundtrack, welke stage musical?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:12 schreef knars het volgende:
niet alleen van die andere film en bijbehorende soundtrack, maar ook van de stage musical die aan de film vooraf ging. Wie vertolkten daarin de twee mannelijke hoofdrollen (en zijn ook op de soundtrack van de stage musical te horen)?
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp geen enevan je vraag...
Yvonne Elliman is nogal bekend geworden met de vrouwelijke hoofdrol in een (rock)musical. Deze is ook (meerdere keren, overigens) verfilmd. Ik ben benieuwd naar de namen van de vertolkers van de twee mannelijke hoofdrollen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp geen ene drol van je vraag... Welke film? Welke soundtrack, welke stage musical?
In dat geval weet ik 'm niet... ik zit ook te dubben wie dan de 2 mannelijke hoofdrollen speelden in SN Fever: d'r zitten toch niet echt 2 mannelijke hoofdrollen in die film? Yvonne Elliman speelde ook in JC Superstar, vandaar die hersenkronkelquote:Op donderdag 14 september 2006 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik doelde met 'die andere film' natuurlijk op Saturday Night Fever
issum ookquote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt op Keith Moon.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef bukgeit het volgende:
Zak Starkey
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:45 schreef ranja het volgende:
hm mijn onderbewuste wist meer dan ikzelf
De een is een zak en de ander is ook al geen zonnig type.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Van welk gelegenheidsduo is het nummer 'March of Death'?
Dat is 'm.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Neleos het volgende:
Zack De La Rocha en Dj Shadow
Ah, een fan!quote:
quote:But all people stood dance
But there was nobody exactly as nicely as you
The complete evening we to run has flirted
And I asked treasure want you what drink of me?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Johan Vlemmix schijnt wel redelijk triggerhappy te zijn...en heeft toch op zijn minst een single opgenomen
maar dan zou het niks met muziek te maken hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Die TROS-kok? Ad Jansen oid.
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dan zou het niks met muziek te maken hebben
bukgeit + 1quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef bukgeit het volgende:
T0pP3RtjUh
Ik ben al voor de grande finale doorgezapt naar de volgende, ongetwijfeld ook niet boeiende, zenderquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef jerver73 het volgende:
Ontploft in mid air mag ik hopen?
quote:In iedere aflevering is een bekende Nederlander naast jurylid ook de starter van de deelnemers en zal samen met Johan Vlemmix het wedstrijdtraject afleggen. In de eerste aflevering op 28 juli beet Giel Beelen het spits af en hij kwam niet helemaal ongeschonden uit de strijd…
quote:Te land, ter zee en in de lucht op 15/Sep/2006
Afl.: Heen en weer. In Sliedrecht proberen deelnemers om in hun zelfgemaakte voertuig op vier wielen zo snel mogelijk het wedstrijdtraject af te leggen. Vanaf een 7,5 meter hoge helling gaan de voertuigen vooruitrijdend naar beneden om even later vanaf een lager gelegen helling weer achteruit richting finish te rijden. De snelste is de winnaar. Starter en jurylid, acteur Jop Joris, zal samen met Johan Vlemmix aan het eind van het programma ook heen en weer gaan. Presentatie: Bert Kuizenga.
Berkery +1quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef Berkery het volgende:
Jannes!
Ja, zou een zegen zijn voor 3FM.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef jerver73 het volgende:
Ontploft in mid air mag ik hopen?
De Fouryo's onder andere.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:34 schreef Berkery het volgende:
Maar allez:
Wie stonden er in het voorprogramma van the Rolling Stones bij hun beruchte optreden in het Kurhaus?
Mmm, niet gekeken of er meer waren maar ik zocht idd de legendarische Fouryo'squote:
quote:Bergkamp die heeft vliegangst en daar komt 'ie rond voor uit
Rintje Ritsma maakt reclame voor een frisse, zachte huid
En Jan Vayne heeft van die vrouwelijke krullen in z'n haar
En een man op hoge hakken vindt geen zinnig mens meer raar
Ik denk het elke keer als ik de babyflesjes vul
........................ .......................... ............................ ...................
quote:
Da's idd niet Phil Collinff met een pet opquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef bukgeit het volgende:
Mike & The Mechanics
Fok! is traag...
Kun je het beredeneren? Misschien is het wel goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef Mark het volgende:
Eric Heiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |