Maar die zijn alweer bij elkaar, en waren ook niet met zijn 5en, toch?...denk...denk...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:08 schreef belsen het volgende:
The Stooges hebben ook geen bassist meer.
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:21 schreef cafca het volgende:
link met the Who, dus een britse band?
Geen ELOquote:Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef cafca het volgende:
ELO (al heb ik geen idee of daar een bassist van overleden is, noch zie ik een connectie met the Who)?
quote:
quote:
Die hint had je dan waarschijnlijk ook niet opgepikt: zo heet een album van the Faces: Ooh La Laquote:Op donderdag 14 september 2006 10:54 schreef schaap001 het volgende:
Oohlala, dit wordt weer zo'nvraag, gehgehgeh...
maar bukgeit maakt het antwoord compleet, dus: bukgeit +1quote:Op donderdag 14 september 2006 11:23 schreef bukgeit het volgende:
Dat zouden dan The Blokes moeten zijn.
Die ja. Ik kwam er ff niet op.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef Berkery het volgende:
Is dat Billy Bragg daar in 't midden?
ah, ik zat aan Ian Hunter te denkenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:20 schreef schaap001 het volgende:
Tsja, die grijze daar links lijkt me Ian McLagan (van the Faces dus)
die was van Mott the Hooplequote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef ranja het volgende:
[..]
ah, ik zat aan Ian Hunter te denken
Maar dit wel! Paar mogelijke smokkelgevalletjes, maar niettemin:quote:Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef schaap001 het volgende:
1. Kobus Gaat Naar Appelscha
2. Osdorp Posse
3. Opgezwolle
4. Rotterdam Termination Source
5. Leidse Sleuteltjes
6. Henk Westbroek (plaatsje naast Utrecht)
7. Hallo Venray
8. Slagerij van Kampen
9. Texelse Boys
10. Adele Bloemendaal
pppppfffffffffffff.......
... c.q. met een plaats/streek/etc. woonomgeving dus in de naam, maar dan 20 internationale bands/acts/crews? Dat moet lukken....quote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik de namen van tien Nederlandse bands/acts/crews van wie de woonplaats of woonomgeving is af te leiden uit de bandnaam?
Wat mij betreft niet, hoor: dan zit ik de rest van de week dat allemaal te checken. Ik pas de vraag wel iets aan.... zie boven!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:11 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, moeten ze er ook echt wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |