Ik begrijp geen ene drol van je vraag... Welke film? Welke soundtrack, welke stage musical?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:12 schreef knars het volgende:
niet alleen van die andere film en bijbehorende soundtrack, maar ook van de stage musical die aan de film vooraf ging. Wie vertolkten daarin de twee mannelijke hoofdrollen (en zijn ook op de soundtrack van de stage musical te horen)?
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp geen enevan je vraag...
Yvonne Elliman is nogal bekend geworden met de vrouwelijke hoofdrol in een (rock)musical. Deze is ook (meerdere keren, overigens) verfilmd. Ik ben benieuwd naar de namen van de vertolkers van de twee mannelijke hoofdrollen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:24 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp geen ene drol van je vraag... Welke film? Welke soundtrack, welke stage musical?
In dat geval weet ik 'm niet... ik zit ook te dubben wie dan de 2 mannelijke hoofdrollen speelden in SN Fever: d'r zitten toch niet echt 2 mannelijke hoofdrollen in die film? Yvonne Elliman speelde ook in JC Superstar, vandaar die hersenkronkelquote:Op donderdag 14 september 2006 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik doelde met 'die andere film' natuurlijk op Saturday Night Fever
issum ookquote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt op Keith Moon.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef bukgeit het volgende:
Zak Starkey
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:45 schreef ranja het volgende:
hm mijn onderbewuste wist meer dan ikzelf
De een is een zak en de ander is ook al geen zonnig type.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Van welk gelegenheidsduo is het nummer 'March of Death'?
Dat is 'm.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Neleos het volgende:
Zack De La Rocha en Dj Shadow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |