quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Johan Vlemmix schijnt wel redelijk triggerhappy te zijn...en heeft toch op zijn minst een single opgenomen
maar dan zou het niks met muziek te maken hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Die TROS-kok? Ad Jansen oid.
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dan zou het niks met muziek te maken hebben
bukgeit + 1quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef bukgeit het volgende:
T0pP3RtjUh
Ik ben al voor de grande finale doorgezapt naar de volgende, ongetwijfeld ook niet boeiende, zenderquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef jerver73 het volgende:
Ontploft in mid air mag ik hopen?
quote:In iedere aflevering is een bekende Nederlander naast jurylid ook de starter van de deelnemers en zal samen met Johan Vlemmix het wedstrijdtraject afleggen. In de eerste aflevering op 28 juli beet Giel Beelen het spits af en hij kwam niet helemaal ongeschonden uit de strijd…
quote:Te land, ter zee en in de lucht op 15/Sep/2006
Afl.: Heen en weer. In Sliedrecht proberen deelnemers om in hun zelfgemaakte voertuig op vier wielen zo snel mogelijk het wedstrijdtraject af te leggen. Vanaf een 7,5 meter hoge helling gaan de voertuigen vooruitrijdend naar beneden om even later vanaf een lager gelegen helling weer achteruit richting finish te rijden. De snelste is de winnaar. Starter en jurylid, acteur Jop Joris, zal samen met Johan Vlemmix aan het eind van het programma ook heen en weer gaan. Presentatie: Bert Kuizenga.
Berkery +1quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef Berkery het volgende:
Jannes!
Ja, zou een zegen zijn voor 3FM.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef jerver73 het volgende:
Ontploft in mid air mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |