Leuk lijstjequote:Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef bukgeit het volgende:
.....
Ik nam al aan dat Sky een typefout was: moet ska zijn en dan issie goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:26 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie dat ik wat fouten heb: Tokyo Sky Paradise Orchestra en Arsenal kloppen niet.
Volgens mij zijn het er wel honderden na een beetje hard nadenken. Mijn favoriet is Alabama Thunder Pussyquote:Op donderdag 14 september 2006 12:30 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik nam al aan dat Sky een typefout was: moet ska zijn en dan issie goed.
Arsenal als woonplaats c.q. gebied of whatever ken ik inderdaad ook niet (heb zelfs nog ff de wereldatlas erbij gepakt). Maar had er 21 genoemd. Dus minus Arsenal is het alsnog
en dus:
bukgeit + 1
Highbury of heet het stadion zoquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef ranja het volgende:
Hoe heet die wijk van Londen waar Arsenal speelt dan? Chelsea en Tottenham zijn wel wijken bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:59 schreef Berkery het volgende:
Ik zag het onder het zappen bij RTL Boulevard.
3 goeie in 1 keer..quote:Op donderdag 14 september 2006 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sha na na
Frankie Avalon
Stockard Channing
Dinges, jaquote:Op donderdag 14 september 2006 14:03 schreef knars het volgende:
Yvonne Elliman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |