Daar heb ik graag een punt voor over.quote:
De enige niet-nederlandse vrouwen die ik kan bedenken die daar stemmen kregen, zijn donkerder(Eruption, Mothers Finest, Thelma Houston.....)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef ranja het volgende:
Ze krijgt wel stemmen in het 1977 toernooi
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze bestaan, ze bestaan..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef ranja het volgende:
Is zusje 1 zo bekender?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontvang jij mijn mail niet?quote:
Volgens mij waren dat beide in een vorig leven. Door al die straling is haar ziel gesplitst zodat ze bij de reincarnatie als 2 terug kwam.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeg, heeft dat minder bekende zusje ook geen onderzoek naar radioactiviteit gedaan?
Daar ken ik alleen Lita en Joan vanquote:Op woensdag 13 september 2006 13:52 schreef ranja het volgende:
zusje 1 was zangeres van The Runaways (en later actrice)
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:44 schreef Mark het volgende:
Mocht een vraag erg moeilijk blijken of duurt het erg lang, dan kan de vraagsteller, om het topic op gang te houden, tips geven. Blijkt een vraag echt te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:44 schreef Mark het volgende:
Let wel dat een vraag te beantwoorden moeten zijn, probeer anders via tips meer aanwijzingen te geven. Zorg er dus voor dat het topic niet vastloopt!
"Pass the llama on the left-hand side, pass the llama on the left-hand sidequote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef jerver73 het volgende:
Kunt u mij de lama even doorgeven?
Dank u wel....
Dus ga je gang.quote:Als een vraagsteller te lang, zeg meer dan een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |