hoe klein had u hem gehad gewild?quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan die foto niet wat kleiner meneer de moderator?
Postbreedte vullend en sneller te ladenquote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe klein had u hem gehad gewild?
Dubbel pech voor jullie dus.quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef bvvt het volgende:
Zo. is ie terug van z'n vakantie en dan moet ie ook nog eens een motor topic openen
Volgensmij wil ik niet eens weten hoe je bij dat plaatje gekomen bentquote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
hij is nu postbreedtevullend. Aan de laadtijd kan ik niks doen, ik host m niet zelf
Gegoogled naar Jawa Banaanquote:Op maandag 11 september 2006 18:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgensmij wil ik niet eens weten hoe je bij dat plaatje gekomen bent
Nee gisteren een kater waar je U tegen zegtquote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks gegeten de hele dag?
Negert had een beetje moeite om op gang te komenkomt nog alles op mijn bordje terecht.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef kratjuh het volgende:
Helleuw
MIjn avondeten: sperzieboontjes ..
quote:Op maandag 11 september 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
Het is schokkend.Eerste motortje, dus merk, blijft je altijd bij.
![]()
Zag ze jaar na jaar tobben..... en wat is er uiteindelijk van gekomen?![]()
Zag vanavond nog een andere schok. Ludo van GTST is vermoord.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bestaat dat tegenwoordig ook al ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb trouwens hèt Kratjuh gevoel.![]()
Sta in de sportschool, mooie documentaire op National Geographic, moest nog 20 minuten op het apparaat recht tegenover de tv, komt er zo'n muts die hem op RTL zet. Was er eerst nog 10 minuten reclame ook..quote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Zal wel weer terugkomen als niet echt doodgeschoten of het was een boze droom![]()
jaH, voelt goed, ben in de sportschool geweest, dus voel me weer een adonis.quote:Op maandag 11 september 2006 21:31 schreef kratjuh het volgende:
Bestaat dat tegenwoordig ook al ?
Hoe is dat nou ?![]()
Onnavolgbaar ... Dit verklaard ook jouw keuze van TL1000R naar een FZR 750Rquote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeee... ik moet jullie iets vertellen. [afbeelding]
Mijn eerste motor was een Jawa. Nieuwprijs in 1992, HFL 3.500,00.
[afbeelding]
[afbeelding]
En na een RGV250, GSX-600F, ZX-10 was nummer 5 weer een Jawa.![]()
[afbeelding]
Voor Hfl 1.500,00 tweedehands voor een 5 jaar jong dingetje. [afbeelding]
Dit jaar heb ik de aankoop van een Jawa overwogen. Was maar 150 euro, en niet lopend.
Iets te lang gewacht, en bleek het alleen de bougie te zijn.![]()
![]()
![]()
De enige motor op deze aarbol waar ik de techniek wel van kan dromen.
Ik heb misschien een fetish voor slechte spullen.......................................![]()
Brikken! Zijn het allemaal. can tell story's over de Jawa. Het blokje is wèl betrouwbaar overigens.quote:Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef Rib-i het volgende:
Onnavolgbaar ... Dit verklaard ook jouw keuze van TL1000R naar een FZR 750R
Onnavolgbaar![]()
![]()
Kutplaatjequote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
hij is nu postbreedtevullend. Aan de laadtijd kan ik niks doen, ik host m niet zelf
quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben Ludo, ik ben de slechterig van dit stuk
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans
Jij kwam met het wereldschokkende nieuws dat Ludo dood was. De enige man met een sympathieke uitstralingquote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat het over motorenJawa, reageren ze alleen over GTST. Wat een niveau hier.![]()
Volgens mij heb ik nog nooit een rijdende Jawa gezienquote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brikken! Zijn het allemaal. can tell story's over de Jawa. Het blokje is wèl betrouwbaar overigens.![]()
Maar ik rij dit jaar niet eens 1.500 kilometer, niet echt zin om een TLR te hebben staan.FZR voldoet wel genoeg.
![]()
![]()
Alleen met die stilstand moet ik wel drie keer per jaar de olie verversen...![]()
Ennnnnnn.. volgens mij is het ook best een aardig smijtfietsje, en onderuit gaan@Zandvoort doet pijn, maar is minder erg.![]()
Alleen wat moet je met fucking 18 inch wielen?
![]()
![]()
![]()
Gewoon afleren.quote:Op maandag 11 september 2006 21:41 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan, aan alle soaps trouwens. Als er een soap op tv is en vooral GTST dan gaat mijn vriendin in de Standby modus![]()
Ik ook nog nooit, behalve die van mijzelf.quote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een rijdende Jawa gezien![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon afleren.Heb de eerste 3 jaar dat gezeik ook gehad en nu komt er geen soap meer voorbij op de televisies hier in huis.
De mijne heeft 7/365 dagen per jaar de videorecorder klaar staan voor GTST, ATWT en nog eentje.quote:Op maandag 11 september 2006 21:41 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan, aan alle soaps trouwens. Als er een soap op tv is en vooral GTST dan gaat mijn vriendin in de Standby modus![]()
Ik heb de videorecorder onklaar gemaakt, niet expres maar nu heb ik dus structureel een half uur per werkdag rustquote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De mijne heeft 7/365 dagen per jaar de videorecorder klaar staan voor GTST, ATWT en nog eentje.![]()
En neemt nooit iets anders op.....staat vast ingesteld....
Trustequote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef kratjuh het volgende:
Soaps ..
Het moge duidelijk zijn waarom ik vrijgezel ben .. En er eigenlijk best blij mee ben ..![]()
Ff studeren en naar bed, truste folks
Mijn meisje zag gisternacht alle hoeken van de kamer, dus ik weet nu waarom ik blij ben niet vrijgezel te zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef kratjuh het volgende:
Het moge duidelijk zijn waarom ik vrijgezel ben .. En er eigenlijk best blij mee ben ..![]()
Gemenerik ..quote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn meisje zag gisternacht alle hoeken van de kamer, dus ik weet nu waarom ik blij ben niet vrijgezel te zijn.![]()
![]()
Mjah dat halve uurtje kan je ook creatief inplannen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Neuh, in ieder geval een half uur rust per werkdag, ook fijn toch![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat het over motorenJawa, reageren ze alleen over GTST. Wat een niveau hier.![]()
Het ergste is nog dat ze 'kleine' kinderen die shit nu ook aanleren. Geen idee hoe het heet, maar er komt nu ook zo'n kansloze soap op Jetix. Nick zal er ook wel naar kijen dus vraag Pepijn maarquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon afleren.Heb de eerste 3 jaar dat gezeik ook gehad en nu komt er geen soap meer voorbij op de televisies hier in huis.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn meisje zag gisternacht alle hoeken van de kamer, dus ik weet nu waarom ik blij ben niet vrijgezel te zijn.![]()
![]()
ff douchen en naar bed, truste folks.![]()
![]()
Zo is het ook opgelostquote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah dat halve uurtje kan je ook creatief inplannen.![]()
Ik had mezelf beloofd even geen ranzige uitspraken te doen dus dan doe ik dat bij deze ook niet.![]()
![]()
Is dat veel anders dan andere TomToms?quote:Op maandag 11 september 2006 22:32 schreef Gawaine het volgende:
Iemand vertstand van een TomTom One ?
quote:Op maandag 11 september 2006 22:54 schreef Makster het volgende:
Ik ga ook neer
Morgen naar Eindhoven....Ik heb gehoord dat ze daar de chekste zijn, kan iemand dat even bevestigen aub
quote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als ze oe op oewe bakkes slaan gebeurt dat wel gemoedellijk
![]()
Succesquote:
Je hebt gesport?quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
AvondBen kenkermoe
Heb echt uit mijn zolen gezweet vanavond
Hoe i het met je WIFI?quote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als ze oe op oewe bakkes slaan gebeurt dat wel gemoedellijk
![]()
Ja, maar moet echt een nieuwe band op en kan niet een tijdje wachten. Bovendien ben ik na verzendkosten en montagekosten bijna netzoveel kwijt bij rodamoto en ik moet dan ook nog eens zelf mijn achterwiel loshalen zonder paddockstandquote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je het bericht van Hicham nog gelezen over de aanschaf van een achterbandje?
Ik weet ook niet precies hoeveel het scheelt en of je bij meer dan vier banden nog steeds geen verzendkosten hoeft te betalen. Ik las namelijk net het rodamoto topic op MF en daar leek je toch te moeten betalen voor verzending bij meer dan 4 banden. Heb dus onderhand ook al een ander Nederlands bedrijfje in de buurt gemailed, wil m'n band wel voor 19 september hebben en ik ga nu liever voor zekerheidquote:Op maandag 11 september 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar moet echt een nieuwe band op en kan niet een tijdje wachten. Bovendien ben ik na verzendkosten en montagekosten bijna netzoveel kwijt bij rodamoto en ik moet dan ook nog eens zelf mijn achterwiel loshalen zonder paddockstand
4 tot 6 banden is 40 euro + belastingen over die 40 euro bij rodamoto.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoeveel het scheelt en of je bij meer dan vier banden nog steeds geen verzendkosten hoeft te betalen. Ik las namelijk net het rodamoto topic op MF en daar leek je toch te moeten betalen voor verzending bij meer dan 4 banden. Heb dus onderhand ook al een ander Nederlands bedrijfje in de buurt gemailed, wil m'n band wel voor 19 september hebben en ik ga nu liever voor zekerheid
Ga ik een dezer dagen (als ik tijd heb) een pc kaartje voor halen en dan zie ik wel.quote:
Informatie van MF of van Rodamoto? Weet je toevallig ook wat een MPP 160/60 bij hun kost? Slechts ter vergelijking zodat ik weet hoe goedkoop ik 'm had kunnen krijgen zonder haastquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
4 tot 6 banden is 40 euro + belastingen over die 40 euro bij rodamoto.
Hoelaat was dat op 19 september? Moeten we dan weer over een slootje enzo of mag je gewoon gaan kijken en Woewoe!! Go Hicham!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoeveel het scheelt en of je bij meer dan vier banden nog steeds geen verzendkosten hoeft te betalen. Ik las namelijk net het rodamoto topic op MF en daar leek je toch te moeten betalen voor verzending bij meer dan 4 banden. Heb dus onderhand ook al een ander Nederlands bedrijfje in de buurt gemailed, wil m'n band wel voor 19 september hebben en ik ga nu liever voor zekerheid
Info van MF. Geen idee wat een MPP 160/60 bij hun kost, zou het ook wel willen weten aangezien ik er morgen ook een op laat leggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Informatie van MF of van Rodamoto? Weet je toevallig ook wat een MPP 160/60 bij hun kost? Slechts ter vergelijking zodat ik weet hoe goedkoop ik 'm had kunnen krijgen zonder haast
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelaat was dat op 19 september? Moeten we dan weer over een slootje enzo of mag je gewoon gaan kijken en Woewoe!! Go Hicham!!roepen
![]()
[..]
Hoelaat was dat op 19 september? Moeten we dan weer over een slootje enzo of mag je gewoon gaan kijken en Woewoe!! Go Hicham!!roepen
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is trouwens pitten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog geen reactie gehad, uurtje geleden pas gemailedquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Info van MF. Geen idee wat een MPP 160/60 bij hun kost, zou het ook wel willen weten aangezien ik er morgen ook een op laat leggenDat is dan 160 euro, motor naar binnen rijden en met nieuwe band naar buiten, dus incl montage vanaf de motor en verwijderingsbijdrage. Wat kost jou NL adresje?
![]()
[..]
Hoelaat was dat op 19 september? Moeten we dan weer over een slootje enzo .............
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog geen reactie gehad, uurtje geleden pas gemailed160 euro is een mooie prijs, Suomy Racing?
Tegenwooridg zijn de fierljepstokken van carbon, daardoor is het nu al mogelijk om verder dan 20 meter te srpingen.quote:
Mijn plan was het op de Antilliaanse manier te doen bij een gozer die ik tegenkwam op de undergroundquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Suomy inderdaad. Bovendien als ik zo'n beetje op de fora lees kost monteren tegenwoordig vaak al tussen de 25 en 35 eurie de band.
Dan wordt het prijsverschil ineens een flink stuk kleiner. Zeker als je ook nog zelf met je achterwiel moet gaan prutsen
153 MPP, 5 euro montage en 2,50 afvoeren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn plan was het op de Antilliaanse manier te doen bij een gozer die ik tegenkwam op de undergroundstuntmeeting. 0 euro montagekosten, balanseren niet nodig
Suomy is toch iets van 151 euro voor een MPP, 10 euro montage en 5 euro afvoer kosten ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tegenwooridg zijn de fierljepstokken van carbon, daardoor is het nu al mogelijk om verder dan 20 meter te srpingen.
Oh ja, vond 15 euro al veel maar dat is natuurlijk voor 2 bandenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
153 MPP, 5 euro montage en 2,50 afvoeren.
Enne tja, je montage kan ook idd maarja dat kan wel je velg verf beschadigen. Nu valt dat bij jouw ragbak wss niet meer op maar toch
En de enige buitenlanders die in de buurt van mijn motor komen hebben meestal niet mijn bandjes monteren in gedachten![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is stout![]()
Ik ga nog eventjes een stukkie rijden![]()
![]()
Tja, blijf nog wel benieuwd naar de prijzen incl verzenden enzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, vond 15 euro al veel maar dat is natuurlijk voor 2 banden
En ik noem het wel de Antilliaanse manier, maar diegene waarmee ik het zou doen is een Nederlander. Gast heeft bovendien ook een Gixxer1000 2006 waar die het ook bij heeft gedaan dus ik maak me geen zorgen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is stout![]()
Ik ga nog eventjes een stukkie rijden![]()
![]()
Krik is genoegquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, blijf nog wel benieuwd naar de prijzen incl verzenden enzo+ Ik zou een paddockstand moeten kopen om me velg los te krijgen
Ach ja zie de prijs wel, als het echt veul scheelt kijk ik wel voor de volgende keerquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel mooi weer ervoor, overwoog het net ook toen ik de hoes op de motor pleurdeMoet morgen weer vroeg op dus beter van niet
[..]
Krik is genoegDesnoods een kratje of een paar stukken hout
wacht maar, vlak voor ik ga slapen post ik een foto die ik zelf gemaakt heb, dan ga je pas kotsen.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kom je op de megameet 24 september?
Pitten![]()
Komt mijn huisgenoot ook ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kom je op de megameet 24 september?
Pitten![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wacht maar, vlak voor ik ga slapen post ik een foto die ik zelf gemaakt heb, dan ga je pas kotsen.
Door/voor een nederlandse huisvrouw ontworpen brommotorquote:
Er reed een dikke bejaarde Tsjech opquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Door/voor een nederlandse huisvrouw ontworpen brommotor![]()
Kleine zuinige motor
Hoog stuur zodat ze niet hoeven te bukken
Lichte motor icm met hoog stuur makkelijk op te rapen (hefboomwerking red.)
Mandje achterop voor de boodschappen/vuile was van zoon of dochter of aan alcohol verslaafde man
![]()
Lekker gereden?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Door/voor een nederlandse huisvrouw ontworpen brommotor![]()
Kleine zuinige motor
Hoog stuur zodat ze niet hoeven te bukken
Lichte motor icm met hoog stuur makkelijk op te rapen (hefboomwerking red.)
Mandje achterop voor de boodschappen/vuile was van zoon of dochter of aan alcohol verslaafde man
![]()
Dan lag het vrouwtje waarschijnlijk ergens in een slootquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er reed een dikke bejaarde Tsjech op
Lekker joh. Het is heerlijk weer. Alleen de witte streppen zijn vochtig en glibberig. Daar kwam ik achter toen ik een snelle bocht nam en te veel naar de binnenkant kwamquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker joh. Het is heerlijk weer. Alleen de witte streppen zijn vochtig en glibberig. Daar kwam ik achter toen ik een snelle bocht nam en te veel naar de binnenkant kwam![]()
Gewoon aanlaten en draaiend brandstof erbij gietenquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Komt de ANWB trouwens zo laat nog joh?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon aanlaten en draaiend brandstof erbij gieten![]()
Ach, zoiets noemen ze een motor met karakterquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan heerlijk wegtrekken in een van de versnellingen die het nog wel doet onderwijl lettend op blokkerende achterwielen
Relaxed rijden joh zon kawa
Moet toch minstens een harley met een ducati blok voor terug komen om dat te evenarenquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, zoiets noemen ze een motor met karakter![]()
En mijn motor heeft veeeeeeeeel karakter![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet toch minstens een harley met een ducati blok voor terug komen om dat te evenaren
Lekker leeg inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Het was dus leeg op de weg![]()
[afbeelding]
Een recht stuk snelweg waar ik de top ga uitproberen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Posen![]()
[afbeelding]
![]()
De top op de teller was 240+, was nog steeds aan het versnellen maar ik wilde de afslag nemenquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker leeg inderdaadEn wat was de top?
Ik ben toch altijd serieusquote:Zie trouwens dat je em inderdaad aan had laten staan voor de foto's![]()
![]()
Zeker geremd voor de afslag, watjequote:Op dinsdag 12 september 2006 02:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De top op de teller was 240+, was nog steeds aan het versnellen maar ik wilde de afslag nemen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeker geremd voor de afslag, watje
1 motor is een Gixxer K5 en de tweede een MVquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
In dat filmpje wat je net poste hoorde ik: Ducati...
De 1e foto is trouwens rijdend genomen, handschoen uit, telefoon gepakt en foto gemaaktOnverantwoord eigenlijk
![]()
Och, ik reed 30 ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1 motor is een Gixxer K5 en de tweede een MVEnne tja, italianen he, die schreeuwen te pas en onpas ducati
Wel lekker zo rijdend fotograferen, schiet tenminste opWel oppassen dat je handschoen niet wegwaait
Zat telkens nog even op de volgende reactie te wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Och, ik reed 30 ofzo![]()
Ik ga pittuh, helemaal uit het ritme... De enige regelmaat is GTST![]()
Trusten man![]()
Dat is al 2 jaar, en raad eens waar Nick naar toe is geweest afgelopen zondag.. bioscoopje pikken met de buurjongen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
Het ergste is nog dat ze 'kleine' kinderen die shit nu ook aanleren. Geen idee hoe het heet, maar er komt nu ook zo'n kansloze soap op Jetix. Nick zal er ook wel naar kijen dus vraag Pepijn maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar, en raad eens waar Nick naar toe is geweest afgelopen zondag.. bioscoopje pikken met de buurjongen.![]()
[afbeelding]Nee, iets anders volgens mij. Het ging een paar weken geleden over geesten... nadat ze in een nieuw leegstaand huis kwamen ofzo (nee ik kijk echt niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Zoop kende ik uiteraard al![]()
Mijn 190/55 was 120 euro.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
Kratjuh, wat betaalde je aan montagekosten bij Jos Smit? Die joker die ik had gemailed denkt dat ik een MPP 160/60 voor 175 euro ga kopen exclusief montagekostenTerwijl hij 180/55 voor 160 euro verkoopt, zal wel komen omdat hij de 180 op voorraad heeft en dus ooit in grote getale heeft ingekocht
Waarschijnlijk heeft hij 334 dagen last van een jetlagquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:27 schreef hollander172 het volgende:Mogguh
Negert is er weer niet, wat is dat toch met dat werkschuwe volk?Hij zat GVD de afgelopen 3 weken in Suriname en ik maar werken en wel op tijd komen.
![]()
Ik geloof niet dat ik iets ga missenquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:34 schreef hicham het volgende:
Gordon is Joling meer dan beu
[afbeelding]
Dat is weinig, dat is minder dan de inkoopprijs voor Nederlandquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn 190/55 was 120 euro.En de 120/70- voorband 82 euro.
![]()
Verzendkosten nul, wegens samen doen met een aantal MF-ers, montage was 25 euro totaal.![]()
Euh volgens mij was 25 euro montage+balanceren voor en achter .. Ik ken je bandenmaat niet maar lijkt me minder duur dan mijn bandenmaat ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:07 schreef hicham het volgende:
Kratjuh, wat betaalde je aan montagekosten bij Jos Smit? Die joker die ik had gemailed denkt dat ik een MPP 160/60 voor 175 euro ga kopen exclusief montagekostenTerwijl hij 180/55 voor 160 euro verkoopt, zal wel komen omdat hij de 180 op voorraad heeft en dus ooit in grote getale heeft ingekocht
Komt dat omdat hij zonder bolletjes vliegt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij 334 dagen last van een jetlag
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt dat omdat hij zonder bolletjes vliegt?![]()
Wat doet hollander foutquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Op dit moment is hij wel de lachende derde. Jij neemt zijn taken en verantwoordelijkheden over en hij krijgt er voor betaald![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 11 september 2006 22:32 schreef Gawaine het volgende:
Iemand vertstand van een TomTom One ?
quote:
Da's toch zatquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen enkel toegang tot softwarebehave internet
Het leven van een student gaat niet over rozen![]()
![]()
[insert error]
True... maar het heeft de hele essentie van naar school gaan ontkrachtquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
True... maar het heeft de hele essentie van naar school gaan ontkracht![]()
Ik voel me misbruiktalsof ik een Frisia lening heb genomen
![]()
Het is de schuld van mijn studie dat ik me nu heb aangemeld bij "windows live mail"![]()
Klootzakken![]()
Ik ga ze sewen![]()
Dat is nou zo iemand die je een ros voor zijn kop geeft als je em tegen komt op straatquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
En de groeten aan Ome Leen, van Leen.nl![]()
Posert!!!!111eins1~~!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Het was dus leeg op de weg![]()
[afbeelding]
Een recht stuk snelweg waar ik de top ga uitproberen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Posen![]()
[afbeelding]
![]()
Ik gun jou uiteraard een ritje op je motert, maar volgens mij is het geen goed idee als je (voor je idee of niet) onder invloed van pijnstillers op je kruisraket stapt ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heeft me pijnstillers meegegeven, Ibuprofen 600mg. Superspul!![]()
Verdoofd je helemaal![]()
Vanmiddag maar eens op de motor stappen, mits ik niet te stoned ben![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Posert!!!!111eins1~~!!!![]()
![]()
Iedereen nog bedankt voor de beste wensen. Gister weer naar de dokter geweest, die heeft geconstateerd dat het inderdaad veel kans op pfeiffer betreft. Heeft me pijnstillers meegegeven, Ibuprofen 600mg. Superspul!![]()
Verdoofd je helemaal![]()
Kan nu gewoon weer eten en praten, voel me al een heel stuk beter. Het maskeert de pijn dus alleen, weet niet wanneer het over is maar ik kan zo tenminste weer dingen doen. Vanmiddag maar eens op de motor stappen, mits ik niet te stoned ben![]()
Lekker genieten van het mooie weer![]()
Vanochtend nog bloed laten prikken. Uitslag hoor ik morgen of vrijdag
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat het verrekte moeilijk is om je motor te laten staan
![]()
Scheelt weer geld imho ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef Roderick2085 het volgende:
handig, zo'n leraar die aan komt zetten als de les al 10 min bezig hoort te zijn
School is niet meer wat het ooit is geweestquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef Roderick2085 het volgende:
handig, zo'n leraar die aan komt zetten als de les al 10 min bezig hoort te zijn
Ik ben te aardig, kan natuurlijk zeggen: KENKERHOERSTERFMAARLEKKERAFMETJETERINGZOOI maar goed dan herkennen mijn dierbaren me niet meer.quote:
En ben je ook nog eens je baan kwijt.... altans, die kans zit er dan in hè.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben te aardig, kan natuurlijk zeggen: KENKERHOERSTERFMAARLEKKERAFMETJETERINGZOOI maar goed dan herkennen mijn dierbaren me niet meer.
Mwah, vloeken is hier niet echt optioneel hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En ben je ook nog eens je baan kwijt.... altans, die kans zit er dan in hè.
lekker brommers kiek'n in de sneeuw......quote:
Ja, wrijf het er nog maar lekker in eik0lquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn 190/55 was 120 euro.En de 120/70- voorband 82 euro.
![]()
Verzendkosten nul, wegens samen doen met een aantal MF-ers, montage was 25 euro totaal.![]()
Maar Rodamoto heeft een interne ruzie gehad, vandaar er iemand weg is, en de prijzen -en voorwaarden sterk verandert zijn.Ze hadden het ook dermate druk dat ze zo wat druk van de ketel halen.
![]()
Ik ben weer naar schoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef bvvt het volgende:
't is wel rustig vandaag zeg
Even op en neer naar Heerenveenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
lekker brommers kiek'n in de sneeuw......
Zo, vanaaf ff op en neer naar heerenveen.
webservertje ophalen
Ben net terug van een gesprekquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef bvvt het volgende:
't is wel rustig vandaag zeg
Dat scheelt welquote:
hij is naar zijn achterband aan het staren want je kon er niet meer mee rijden geloof ikquote:!, oneeeeeee bazziek is aan het rijden!
Speciale rugzak ganaamd "Auto met kofferbak"quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Even op en neer naar Heerenveen![]()
Dat doe je toch niet op de motorof heb je daar een speciale rugzak voor?
Ahh, hoes't gegaan?quote:Ben net terug van een gesprek![]()
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Speciale rugzak ganaamd "Auto met kofferbak"
Wederom positief, totdat ze over het salaris begonnenquote:[..]
Ahh, hoes't gegaan?
Ik wil een leasemotorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is nu het kleurenschema voor zijn nieuwe maybach leasebak aan het uitzoeken
Niet vergeten je band goed op te burnen, liefst met foto-/videomateriaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
Het is veel te fucking warm om postbode te spelen![]()
Mijn vader is lekker aan het rijden en mijn achterband is te ver op om fatsoenlijk te rijden + straks nog naar suomy te gaan![]()
![]()
Moet ik toch eventjes langsgaan om te vertellen hoe je dat doetquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet vergeten je band goed op te burnen, liefst met foto-/videomateriaal![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wil een leasemotoren dan net zo een als je vader heeft. Voor m'n plezier rij ik dan een RSV of Fireblade
![]()
![]()
Eigenlijk wil ik gewoon werk waarbij de maandelijkse beloning hoger is dan mijn uitkering![]()
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet vergeten je band goed op te burnen, liefst met foto-/videomateriaal![]()
Mwoah, valt wel meequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zien![]()
![]()
Valt reuze meequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zien![]()
![]()
zo laat pas naar schoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben weer naar school![]()
!, oneeeeeee bazziek is aan het rijden!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
-edit2
Sorry TataK, ik bedoel het niet zo slecht heur[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
[..]
-edit
Damn, wat een fucking nerd antwoord geef je eigenlijk. Niet burnen omdat je motor misschien een beetje vies wordt
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt reuze meeHet geeft pas echt een teringzooi als je 6th gear staalgordel burnouts doet
Plus dat je gewoon een taartschep hebt toch en geen meegespoten undertail? Zwart op zwart > boeje![]()
Niet nerd, gewoon kenkerluiquote:-edit
Damn, wat een fucking nerd antwoord geef je eigenlijk. Niet burnen omdat je motor misschien een beetje vies wordt
Dat wordt klappen vangen volgende meetingquote:
Maar dan wel in z'n eentjequote:
Ik denk dat ik met recht kan zeggen dat ik de meeste burnouts heb gedaan hiero, op de meest verschillende manieren. Dus liever neem je mijn woorden voor waarheid aan, precies zoals eenieder dat zou moeten doen van el presidentequote:
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel in z'n eentje
[afbeelding]
[..]
Ik denk dat ik met recht kan zeggen dat ik de meeste burnouts heb gedaan hiero, op de meest verschillende manieren. Dus liever neem je mijn woorden voor waarheid aan, precies zoals eenieder dat zou moeten doen van el presidente![]()
![]()
Ff opruimen, ETA van ouders+gebroeders is vanavond dus ff de boel netjes laten ogen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel in z'n eentje
[afbeelding]
Denk dat het tijd is voor la revolutionequote:[..]
Ik denk dat ik met recht kan zeggen dat ik de meeste burnouts heb gedaan hiero, op de meest verschillende manieren. Dus liever neem je mijn woorden voor waarheid aan, precies zoals eenieder dat zou moeten doen van el presidente![]()
![]()
Gewoon pimber laten opruimen, mag weer eens werken na de vakantiequote:Ff opruimen, ETA van ouders+gebroeders is vanavond dus ff de boel netjes laten ogen
in dit speciale geval krijg ik een lift van iemand die de diesel van de baas verstookt (mag ie ook zo doen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je alles met je motor deed, mijn fout![]()
[..]
Wederom positief, totdat ze over het salaris begonnen![]()
Ik heb gezegd dat ik marktconform beloond wil worden en zij hadden meer een leerling in gedachten"want iedereen die hier binnenkomt begint op de laagste tree".
Ik heb ze veel succes gewenst![]()
Ik zou het zonde van mijn tijd vinden als ik P&O of hoofd ICT was. Maar idd, ze kunnen het altijd proberen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Can't blame them for trying
Alleen dat ze er aan vast wilen houden, tsja
Ja je hebt zo weer een baanquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou het zonde van mijn tijd vinden als ik P&O of hoofd ICT was. Maar idd, ze kunnen het altijd proberen.
Ben jij weleens werkeloos geweest? Het is apart hoor als je denkt dat je zo weer een baan hebt en dat dan niet zo is![]()
P'cies, ik wil wel toegeven maar niet minder dan mijn uitkeringquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja je hebt zo weer een baan
je salaris is meer dna de uitkering maar beduidend minder dan de vorige baan.
En daar zit ik nu dus bijna 1 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond![]()
Werkgevers vinden steeds moeilijker personeelquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou het zonde van mijn tijd vinden als ik P&O of hoofd ICT was. Maar idd, ze kunnen het altijd proberen.
Ben jij weleens werkeloos geweest? Het is apart hoor als je denkt dat je zo weer een baan hebt en dat dan niet zo is![]()
Been there, done that.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:13 schreef Rib-i het volgende:
Omdat ze dus geen fuck willen betalenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Werkgevers vinden steeds moeilijker personeel
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Begrijp ik trouwens goed dat TataK de biologische schepper is van BazzieK?
Tja, Werknemers weigeren om voor een appel en een ei de steeds groter wordende auto van de directeur en zijn vrouw te sponsorenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Werkgevers vinden steeds moeilijker personeel
![]()
It also works the other way aroundquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Been there, done that.![]()
Then again, netto salaris nu is het dubbele van mijn uitkering toen en nog gaat alles op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rib-i op 12-09-2006 18:43:43 ]
Je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb wat gemist![]()
is dus een ja?
Goeie shit, altijd al en koelkast willen hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast![]()
* Rib-i] is een stukkie sturen [afbeelding
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]Motor verkopen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
なんだっけ
Die heb ik juist gekocht om m'n vrije tijd te vullenquote:
Ze kwamen niet opdagen dus ik heb het zelf maar afgehandeldquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze kwamen niet opdagen dus ik heb het zelf maar afgehandeld
Nu nog ff wat boodschapjes doen. Daarna kan ik weer hersenloos Fok!MC'en, ik verheug me er nu al op [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef -XX- het volgende:
hahahaha!
Deze vind ik wel heel komisch:
[afbeelding]
Maar oke![]()
![]()
quote:'Mannen worden steeds vrouwelijker'
Uitgegeven: 12 september 2006 16:28
Laatst gewijzigd: 12 september 2006 17:33
AMSTERDAM - De Nederlandse man verschilt steeds minder van de Nederlandse vrouw als het gaat om zogeheten typische vrouwenzaken. Mannen geven per maand gemiddeld meer geld uit aan kleding dan vrouwen. Bovendien besteedt hij per maand ook al meer geld aan verzorgingsproducten. Daarnaast neemt de 'vrouwelijke onzekerheid' bij de man toe.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef -XX- het volgende:
He bah!Effe niet hoor!
![]()
Doe mij maar een beetje behaarde bosaap!![]()
Die niet stinkt natuurlijk!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:
Anders heeft messenger gigantische kuren!![]()
Nieuwe hobbies enzo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
It also works the other way aroundje behoeftes stijgen/dalen met je inkomen
![]()
quote:Daar kwam ik toen al helemaal niet aan toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ja, niet in de mate die ik toen graag zag en zonder uitkering ook nog eens 2 maanden thuiszitten doet ook geen wonderen voor het met pijn en moeite opgewaardeerde saldo.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef -XX- het volgende:
He bah!Effe niet hoor!
![]()
Doe mij maar een beetje behaarde bosaap!![]()
Die niet stinkt natuurlijk!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was natuurlijk zwaar overdreven
gewoon opfikken die band
![]()
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestaptquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik gun jou uiteraard een ritje op je motert, maar volgens mij is het geen goed idee als je (voor je idee of niet) onder invloed van pijnstillers op je kruisraket stapt ..
Het beïnvloed je rijgedrag, net als alcohol. Een aspirine zou ik wat anders vinden, maar 600mg Ibuprofen is veul ...
Maar tis natuurlijk niet dat ik je iets verbied ofzo ..
Edit: Volgens dit artikel mag je gewoon autorijden .. Maar of het verstandig is om op de motor te stappen en jezelf met een suf hoofd in een kwetsbare situatie te begeven, moet je zelf bepalen ..![]()
Al een keer off road geweest met die kawa ?, groen,gras ..logisch je had beter een noppenbandje der op kunnen zettenquote:
Ben Rib-I nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Al een keer off road geweest met die kawa ?, groen,gras ..logisch je had beter een noppenbandje der op kunnen zetten![]()
Heb je ook een blauwe tong?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestapt![]()
Alhoewel ik vandaag nog niks van dat spul gehad heb, gisteren om 18:00 uur had ik wat gehad en nu heb ik nog steeds weinig last. Weet niet of het nog steeds van dat spul komt of dat het iets beter is geworden van de rust, maar het is allemaal nog wel flink gezwollen.
quote:
Nog niet echt, eerst even die zooi er af gereden en toen zaten we al weer in de BBKquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Randjes er al een beetje af gereden [afbeelding]
Hoeveel was je kwijt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog niet echt, eerst even die zooi er af gereden en toen zaten we al weer in de BBKMorgen denk ik wel
![]()
160,50 incl alles. Dus zelf niks uit hoeven voeren, heeft ie ook nog even mijn vering, remmen enz nagekeken en mijn ketting en lagers gesmeerdquote:
Goedzo kerel, ik wist wel dat er een Fries bestond die meer intelligentie zou hebben dan de koeien die er rondlopen ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
- verstandige praat -
Hey er is een nieuwe smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mwah....dan maar elk weekend meeten ofzo![]()
Dat is heul weinig, welke maat band heb je danquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
160,50 incl alles. Dus zelf niks uit hoeven voeren, heeft ie ook nog even mijn vering, remmen enz nagekeken en mijn ketting en lagers gesmeerdBest netjes vind ik
![]()
160/60quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is heul weinig, welke maat band heb je dan![]()
XL ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Welke maat heb jij eigenlijkt? 180?
Ik zou het niet meer weten, ik denk dezelfde maatquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Welke maat heb jij eigenlijkt? 180?
Volgende keer dan ook daarheenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ik denk dezelfde maat
Zandzakken voor de deurquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
The General is back in town [afbeelding]
Vooral RTL5 is echt een rampquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef BazzieK het volgende:
Maarja bandje zit er op, nog een stukje gereden dus de sileconen tieten laag is er ook af
Ook wat foto's gemaakt met de mobiel, dalijk ff op de PC gooien
Enne, Nederlandse reclames.Kwam thuis, even kijken of er nog leuke films kwamen. Ja dus, Crocodile Dundee op SBS6. Zet de TV aan en zie de reclame beginnen, reclame heeft zo lang geduurd dat ik in de reclame tijd heb gehad om mijn pak uit te worstelen, te douchen en nieuwe kleren te pakken en aan te kleden
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Vooral RTL5 is echt een rampNiet alleen duren die reclames veel te lang, maar ze hebben ook tig keer reclame voor de eigen zender (serie/soap/film) er tussendoor
Het begon vroegah ooit met een reclame na het hoofdreclameblok. Tegenwoordig is het normaal om soms zelfs tot 3 'huisreclames' na het hoofdreclameblok te doen
Uiteraard nadat er ook 2 huisreclames voor het hoofdreclameblok zijn uitgezonden en in het midden ook nog even
En ik overdrijf echt nietPraatgroepje oprichten?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
Gisteren om 10.00 's ochtends vertrokken, 2,5 uur op de boot gezeten, 2 uur tijdverschil 2 uur bij douanes en vervolgens 32 uur in een Ford Focus geslapen, gegeten en gereden.. ik zeg 1 ding en dat ga ik nu doen:
[afbeelding]
Wat een gedoequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestapt![]()
Alhoewel ik vandaag nog niks van dat spul gehad heb, gisteren om 18:00 uur had ik wat gehad en nu heb ik nog steeds weinig last. Weet niet of het nog steeds van dat spul komt of dat het iets beter is geworden van de rust, maar het is allemaal nog wel flink gezwollen. Anyway, lijkt me inderdaad ook niet echt slim om onder invloed van zulke medicatie op de motor te stappen. Thanks for the advice![]()
Hey er is een nieuwe smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Rib-i het volgende:
Heb je lekkere haloua meegenomen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:05 schreef Crashcat het volgende:
BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Laatste pagina's kunnen heel snel gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef bvvt het volgende:
Oooo, we zitten pas op 261
duurt nog wel ff voor ie dicht zit
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je in je broek hebt gepist hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 00:24 schreef Crashcat het volgende:
![]()
Was pokkewarm weer vandaag.
Na college weer een stukje verhuisd en dan een rondje gereden.
Ik had het al warm, maar ik stapte af en merkte dat mijn broek zeiknat was.
Blijkt dat de motor extreem veel hitte aangaf, omdat de ventilator niet aansloeg.
Volgens mij heb ik bij het verwisselen van de temperatuursensor de stekkers verwisseld.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je in je broek hebt gepist hoor
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
The General is back in town [afbeelding]
Voor een beter zelfbeeld kan je daar idd af en toe rondneuzen, effecten op de lange termijn zijn nog onbekend.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
Ik word bang van R&PWat een stelletje labielen lopen daar rond zeg
Was te gek hequote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef hicham het volgende:
Grootaandeelhouder Pepijn, wat vind je eigenlijk van de veranderingen van photobucket![]()
Rib-i, hier een mooie compilatie van afgelopen zondagIk sta er zelf niet in
Het meeste camerawerk is volgens mij verricht voordat ik daar kwam en deels na mijn marathonsessie met jou
Pics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Michelin Pilot Powerquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef bvvt het volgende:
Wat heppie er nu opliggen?
ben niet zo bekend met de verschillende profielen op die banden......
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef bvvt het volgende:
Wel stilletjes hier zeg.
lijkt wel of de scholen weer begonnen zijn
zeg bazziek, moet jij niet naar school?
Rib-I is rijden met Raus en Mercy en hun nieuwe appiesquote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef bvvt het volgende:
lijkt wel of je niets anders te doen hebt dan jouw nieuwe professie uit te oefenen.
Professioneel F5'er
valt er niets rond te rijden? enne, waar is Rib-i trouwens? Heeft ie weer een gesprek?
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef bvvt het volgende:
Alexxxx, wel ff opletten - topic zit zo weer vol - dat je niet per ongeluk de laatste post maakt...
N00bquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef bvvt het volgende:
Wat heppie er nu opliggen?
ben niet zo bekend met de verschillende profielen op die banden......
Jij rijdt nu motorquote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef BazzieK het volgende:
Foto's van bandje gisteren![]()
![]()
![]()
Oude bandje op velg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oude bandje:
[afbeelding]
Velg borstelen:
[afbeelding]
Nieuwe bandje:
[afbeelding]
Balanceren:
[afbeelding]
En op de motor:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij rijdt nu motor![]()
Gefeliciteerd, vet! !!
[waah.gif]quote:Op woensdag 13 september 2006 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij rijdt nu motor![]()
Gefeliciteerd, vet! !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |