quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Posert!!!!111eins1~~!!!![]()
![]()
Iedereen nog bedankt voor de beste wensen. Gister weer naar de dokter geweest, die heeft geconstateerd dat het inderdaad veel kans op pfeiffer betreft. Heeft me pijnstillers meegegeven, Ibuprofen 600mg. Superspul!![]()
Verdoofd je helemaal![]()
Kan nu gewoon weer eten en praten, voel me al een heel stuk beter. Het maskeert de pijn dus alleen, weet niet wanneer het over is maar ik kan zo tenminste weer dingen doen. Vanmiddag maar eens op de motor stappen, mits ik niet te stoned ben![]()
Lekker genieten van het mooie weer![]()
Vanochtend nog bloed laten prikken. Uitslag hoor ik morgen of vrijdag
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat het verrekte moeilijk is om je motor te laten staan
![]()
Scheelt weer geld imho ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef Roderick2085 het volgende:
handig, zo'n leraar die aan komt zetten als de les al 10 min bezig hoort te zijn
School is niet meer wat het ooit is geweestquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:06 schreef Roderick2085 het volgende:
handig, zo'n leraar die aan komt zetten als de les al 10 min bezig hoort te zijn
Ik ben te aardig, kan natuurlijk zeggen: KENKERHOERSTERFMAARLEKKERAFMETJETERINGZOOI maar goed dan herkennen mijn dierbaren me niet meer.quote:
En ben je ook nog eens je baan kwijt.... altans, die kans zit er dan in hè.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben te aardig, kan natuurlijk zeggen: KENKERHOERSTERFMAARLEKKERAFMETJETERINGZOOI maar goed dan herkennen mijn dierbaren me niet meer.
Mwah, vloeken is hier niet echt optioneel hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En ben je ook nog eens je baan kwijt.... altans, die kans zit er dan in hè.
lekker brommers kiek'n in de sneeuw......quote:
Ja, wrijf het er nog maar lekker in eik0lquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn 190/55 was 120 euro.En de 120/70- voorband 82 euro.
![]()
Verzendkosten nul, wegens samen doen met een aantal MF-ers, montage was 25 euro totaal.![]()
Maar Rodamoto heeft een interne ruzie gehad, vandaar er iemand weg is, en de prijzen -en voorwaarden sterk verandert zijn.Ze hadden het ook dermate druk dat ze zo wat druk van de ketel halen.
![]()
Ik ben weer naar schoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef bvvt het volgende:
't is wel rustig vandaag zeg
Even op en neer naar Heerenveenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
lekker brommers kiek'n in de sneeuw......
Zo, vanaaf ff op en neer naar heerenveen.
webservertje ophalen
Ben net terug van een gesprekquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:58 schreef bvvt het volgende:
't is wel rustig vandaag zeg
Dat scheelt welquote:
hij is naar zijn achterband aan het staren want je kon er niet meer mee rijden geloof ikquote:!, oneeeeeee bazziek is aan het rijden!
Speciale rugzak ganaamd "Auto met kofferbak"quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Even op en neer naar Heerenveen![]()
Dat doe je toch niet op de motorof heb je daar een speciale rugzak voor?
Ahh, hoes't gegaan?quote:Ben net terug van een gesprek![]()
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Speciale rugzak ganaamd "Auto met kofferbak"
Wederom positief, totdat ze over het salaris begonnenquote:[..]
Ahh, hoes't gegaan?
Ik wil een leasemotorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is nu het kleurenschema voor zijn nieuwe maybach leasebak aan het uitzoeken
Niet vergeten je band goed op te burnen, liefst met foto-/videomateriaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
Het is veel te fucking warm om postbode te spelen![]()
Mijn vader is lekker aan het rijden en mijn achterband is te ver op om fatsoenlijk te rijden + straks nog naar suomy te gaan![]()
![]()
Moet ik toch eventjes langsgaan om te vertellen hoe je dat doetquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet vergeten je band goed op te burnen, liefst met foto-/videomateriaal![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wil een leasemotoren dan net zo een als je vader heeft. Voor m'n plezier rij ik dan een RSV of Fireblade
![]()
![]()
Eigenlijk wil ik gewoon werk waarbij de maandelijkse beloning hoger is dan mijn uitkering![]()
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet vergeten je band goed op te burnen, liefst met foto-/videomateriaal![]()
Mwoah, valt wel meequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zien![]()
![]()
Valt reuze meequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zien![]()
![]()
zo laat pas naar schoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ben weer naar school![]()
!, oneeeeeee bazziek is aan het rijden!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
-edit2
Sorry TataK, ik bedoel het niet zo slecht heur[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
[..]
-edit
Damn, wat een fucking nerd antwoord geef je eigenlijk. Niet burnen omdat je motor misschien een beetje vies wordt
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt reuze meeHet geeft pas echt een teringzooi als je 6th gear staalgordel burnouts doet
Plus dat je gewoon een taartschep hebt toch en geen meegespoten undertail? Zwart op zwart > boeje![]()
Niet nerd, gewoon kenkerluiquote:-edit
Damn, wat een fucking nerd antwoord geef je eigenlijk. Niet burnen omdat je motor misschien een beetje vies wordt
Dat wordt klappen vangen volgende meetingquote:
Maar dan wel in z'n eentjequote:
Ik denk dat ik met recht kan zeggen dat ik de meeste burnouts heb gedaan hiero, op de meest verschillende manieren. Dus liever neem je mijn woorden voor waarheid aan, precies zoals eenieder dat zou moeten doen van el presidentequote:
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel in z'n eentje
[afbeelding]
[..]
Ik denk dat ik met recht kan zeggen dat ik de meeste burnouts heb gedaan hiero, op de meest verschillende manieren. Dus liever neem je mijn woorden voor waarheid aan, precies zoals eenieder dat zou moeten doen van el presidente![]()
![]()
Ff opruimen, ETA van ouders+gebroeders is vanavond dus ff de boel netjes laten ogen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel in z'n eentje
[afbeelding]
Denk dat het tijd is voor la revolutionequote:[..]
Ik denk dat ik met recht kan zeggen dat ik de meeste burnouts heb gedaan hiero, op de meest verschillende manieren. Dus liever neem je mijn woorden voor waarheid aan, precies zoals eenieder dat zou moeten doen van el presidente![]()
![]()
Gewoon pimber laten opruimen, mag weer eens werken na de vakantiequote:Ff opruimen, ETA van ouders+gebroeders is vanavond dus ff de boel netjes laten ogen
in dit speciale geval krijg ik een lift van iemand die de diesel van de baas verstookt (mag ie ook zo doen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je alles met je motor deed, mijn fout![]()
[..]
Wederom positief, totdat ze over het salaris begonnen![]()
Ik heb gezegd dat ik marktconform beloond wil worden en zij hadden meer een leerling in gedachten"want iedereen die hier binnenkomt begint op de laagste tree".
Ik heb ze veel succes gewenst![]()
Ik zou het zonde van mijn tijd vinden als ik P&O of hoofd ICT was. Maar idd, ze kunnen het altijd proberen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Can't blame them for trying
Alleen dat ze er aan vast wilen houden, tsja
Ja je hebt zo weer een baanquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou het zonde van mijn tijd vinden als ik P&O of hoofd ICT was. Maar idd, ze kunnen het altijd proberen.
Ben jij weleens werkeloos geweest? Het is apart hoor als je denkt dat je zo weer een baan hebt en dat dan niet zo is![]()
P'cies, ik wil wel toegeven maar niet minder dan mijn uitkeringquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja je hebt zo weer een baan
je salaris is meer dna de uitkering maar beduidend minder dan de vorige baan.
En daar zit ik nu dus bijna 1 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond![]()
Werkgevers vinden steeds moeilijker personeelquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou het zonde van mijn tijd vinden als ik P&O of hoofd ICT was. Maar idd, ze kunnen het altijd proberen.
Ben jij weleens werkeloos geweest? Het is apart hoor als je denkt dat je zo weer een baan hebt en dat dan niet zo is![]()
Been there, done that.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:13 schreef Rib-i het volgende:
Omdat ze dus geen fuck willen betalenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Werkgevers vinden steeds moeilijker personeel
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Begrijp ik trouwens goed dat TataK de biologische schepper is van BazzieK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |