Info van MF. Geen idee wat een MPP 160/60 bij hun kost, zou het ook wel willen weten aangezien ik er morgen ook een op laat leggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Informatie van MF of van Rodamoto? Weet je toevallig ook wat een MPP 160/60 bij hun kost? Slechts ter vergelijking zodat ik weet hoe goedkoop ik 'm had kunnen krijgen zonder haast
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelaat was dat op 19 september? Moeten we dan weer over een slootje enzo of mag je gewoon gaan kijken en Woewoe!! Go Hicham!!roepen
![]()
[..]
Hoelaat was dat op 19 september? Moeten we dan weer over een slootje enzo of mag je gewoon gaan kijken en Woewoe!! Go Hicham!!roepen
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:09 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is trouwens pitten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog geen reactie gehad, uurtje geleden pas gemailedquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Info van MF. Geen idee wat een MPP 160/60 bij hun kost, zou het ook wel willen weten aangezien ik er morgen ook een op laat leggenDat is dan 160 euro, motor naar binnen rijden en met nieuwe band naar buiten, dus incl montage vanaf de motor en verwijderingsbijdrage. Wat kost jou NL adresje?
![]()
[..]
Hoelaat was dat op 19 september? Moeten we dan weer over een slootje enzo .............
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog geen reactie gehad, uurtje geleden pas gemailed160 euro is een mooie prijs, Suomy Racing?
Tegenwooridg zijn de fierljepstokken van carbon, daardoor is het nu al mogelijk om verder dan 20 meter te srpingen.quote:
Mijn plan was het op de Antilliaanse manier te doen bij een gozer die ik tegenkwam op de undergroundquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Suomy inderdaad. Bovendien als ik zo'n beetje op de fora lees kost monteren tegenwoordig vaak al tussen de 25 en 35 eurie de band.
Dan wordt het prijsverschil ineens een flink stuk kleiner. Zeker als je ook nog zelf met je achterwiel moet gaan prutsen
153 MPP, 5 euro montage en 2,50 afvoeren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn plan was het op de Antilliaanse manier te doen bij een gozer die ik tegenkwam op de undergroundstuntmeeting. 0 euro montagekosten, balanseren niet nodig
Suomy is toch iets van 151 euro voor een MPP, 10 euro montage en 5 euro afvoer kosten ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tegenwooridg zijn de fierljepstokken van carbon, daardoor is het nu al mogelijk om verder dan 20 meter te srpingen.
Oh ja, vond 15 euro al veel maar dat is natuurlijk voor 2 bandenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
153 MPP, 5 euro montage en 2,50 afvoeren.
Enne tja, je montage kan ook idd maarja dat kan wel je velg verf beschadigen. Nu valt dat bij jouw ragbak wss niet meer op maar toch
En de enige buitenlanders die in de buurt van mijn motor komen hebben meestal niet mijn bandjes monteren in gedachten![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is stout![]()
Ik ga nog eventjes een stukkie rijden![]()
![]()
Tja, blijf nog wel benieuwd naar de prijzen incl verzenden enzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, vond 15 euro al veel maar dat is natuurlijk voor 2 banden
En ik noem het wel de Antilliaanse manier, maar diegene waarmee ik het zou doen is een Nederlander. Gast heeft bovendien ook een Gixxer1000 2006 waar die het ook bij heeft gedaan dus ik maak me geen zorgen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is stout![]()
Ik ga nog eventjes een stukkie rijden![]()
![]()
Krik is genoegquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, blijf nog wel benieuwd naar de prijzen incl verzenden enzo+ Ik zou een paddockstand moeten kopen om me velg los te krijgen
Ach ja zie de prijs wel, als het echt veul scheelt kijk ik wel voor de volgende keerquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel mooi weer ervoor, overwoog het net ook toen ik de hoes op de motor pleurdeMoet morgen weer vroeg op dus beter van niet
[..]
Krik is genoegDesnoods een kratje of een paar stukken hout
wacht maar, vlak voor ik ga slapen post ik een foto die ik zelf gemaakt heb, dan ga je pas kotsen.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kom je op de megameet 24 september?
Pitten![]()
Komt mijn huisgenoot ook ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Kom je op de megameet 24 september?
Pitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |