Tja, Werknemers weigeren om voor een appel en een ei de steeds groter wordende auto van de directeur en zijn vrouw te sponsorenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Werkgevers vinden steeds moeilijker personeel
![]()
It also works the other way aroundquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Been there, done that.![]()
Then again, netto salaris nu is het dubbele van mijn uitkering toen en nog gaat alles op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rib-i op 12-09-2006 18:43:43 ]
Je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb wat gemist![]()
is dus een ja?
Goeie shit, altijd al en koelkast willen hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast![]()
* Rib-i] is een stukkie sturen [afbeelding
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]Motor verkopen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
なんだっけ
Die heb ik juist gekocht om m'n vrije tijd te vullenquote:
Ze kwamen niet opdagen dus ik heb het zelf maar afgehandeldquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze kwamen niet opdagen dus ik heb het zelf maar afgehandeld
Nu nog ff wat boodschapjes doen. Daarna kan ik weer hersenloos Fok!MC'en, ik verheug me er nu al op [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef -XX- het volgende:
hahahaha!
Deze vind ik wel heel komisch:
[afbeelding]
Maar oke![]()
![]()
quote:'Mannen worden steeds vrouwelijker'
Uitgegeven: 12 september 2006 16:28
Laatst gewijzigd: 12 september 2006 17:33
AMSTERDAM - De Nederlandse man verschilt steeds minder van de Nederlandse vrouw als het gaat om zogeheten typische vrouwenzaken. Mannen geven per maand gemiddeld meer geld uit aan kleding dan vrouwen. Bovendien besteedt hij per maand ook al meer geld aan verzorgingsproducten. Daarnaast neemt de 'vrouwelijke onzekerheid' bij de man toe.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef -XX- het volgende:
He bah!Effe niet hoor!
![]()
Doe mij maar een beetje behaarde bosaap!![]()
Die niet stinkt natuurlijk!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zien![]()
![]()
Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:
Anders heeft messenger gigantische kuren!![]()
Nieuwe hobbies enzo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
It also works the other way aroundje behoeftes stijgen/dalen met je inkomen
![]()
quote:Daar kwam ik toen al helemaal niet aan toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ja, niet in de mate die ik toen graag zag en zonder uitkering ook nog eens 2 maanden thuiszitten doet ook geen wonderen voor het met pijn en moeite opgewaardeerde saldo.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef -XX- het volgende:
He bah!Effe niet hoor!
![]()
Doe mij maar een beetje behaarde bosaap!![]()
Die niet stinkt natuurlijk!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was natuurlijk zwaar overdreven
gewoon opfikken die band
![]()
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestaptquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik gun jou uiteraard een ritje op je motert, maar volgens mij is het geen goed idee als je (voor je idee of niet) onder invloed van pijnstillers op je kruisraket stapt ..
Het beïnvloed je rijgedrag, net als alcohol. Een aspirine zou ik wat anders vinden, maar 600mg Ibuprofen is veul ...
Maar tis natuurlijk niet dat ik je iets verbied ofzo ..
Edit: Volgens dit artikel mag je gewoon autorijden .. Maar of het verstandig is om op de motor te stappen en jezelf met een suf hoofd in een kwetsbare situatie te begeven, moet je zelf bepalen ..![]()
Al een keer off road geweest met die kawa ?, groen,gras ..logisch je had beter een noppenbandje der op kunnen zettenquote:
Ben Rib-I nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Al een keer off road geweest met die kawa ?, groen,gras ..logisch je had beter een noppenbandje der op kunnen zetten![]()
Heb je ook een blauwe tong?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestapt![]()
Alhoewel ik vandaag nog niks van dat spul gehad heb, gisteren om 18:00 uur had ik wat gehad en nu heb ik nog steeds weinig last. Weet niet of het nog steeds van dat spul komt of dat het iets beter is geworden van de rust, maar het is allemaal nog wel flink gezwollen.
quote:
Nog niet echt, eerst even die zooi er af gereden en toen zaten we al weer in de BBKquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Randjes er al een beetje af gereden [afbeelding]
Hoeveel was je kwijt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog niet echt, eerst even die zooi er af gereden en toen zaten we al weer in de BBKMorgen denk ik wel
![]()
160,50 incl alles. Dus zelf niks uit hoeven voeren, heeft ie ook nog even mijn vering, remmen enz nagekeken en mijn ketting en lagers gesmeerdquote:
Goedzo kerel, ik wist wel dat er een Fries bestond die meer intelligentie zou hebben dan de koeien die er rondlopen ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
- verstandige praat -
Hey er is een nieuwe smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mwah....dan maar elk weekend meeten ofzo![]()
Dat is heul weinig, welke maat band heb je danquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
160,50 incl alles. Dus zelf niks uit hoeven voeren, heeft ie ook nog even mijn vering, remmen enz nagekeken en mijn ketting en lagers gesmeerdBest netjes vind ik
![]()
160/60quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is heul weinig, welke maat band heb je dan![]()
XL ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Welke maat heb jij eigenlijkt? 180?
Ik zou het niet meer weten, ik denk dezelfde maatquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Welke maat heb jij eigenlijkt? 180?
Volgende keer dan ook daarheenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ik denk dezelfde maat
Zandzakken voor de deurquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
The General is back in town [afbeelding]
Vooral RTL5 is echt een rampquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef BazzieK het volgende:
Maarja bandje zit er op, nog een stukje gereden dus de sileconen tieten laag is er ook af
Ook wat foto's gemaakt met de mobiel, dalijk ff op de PC gooien
Enne, Nederlandse reclames.Kwam thuis, even kijken of er nog leuke films kwamen. Ja dus, Crocodile Dundee op SBS6. Zet de TV aan en zie de reclame beginnen, reclame heeft zo lang geduurd dat ik in de reclame tijd heb gehad om mijn pak uit te worstelen, te douchen en nieuwe kleren te pakken en aan te kleden
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Vooral RTL5 is echt een rampNiet alleen duren die reclames veel te lang, maar ze hebben ook tig keer reclame voor de eigen zender (serie/soap/film) er tussendoor
Het begon vroegah ooit met een reclame na het hoofdreclameblok. Tegenwoordig is het normaal om soms zelfs tot 3 'huisreclames' na het hoofdreclameblok te doen
Uiteraard nadat er ook 2 huisreclames voor het hoofdreclameblok zijn uitgezonden en in het midden ook nog even
En ik overdrijf echt nietPraatgroepje oprichten?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
Gisteren om 10.00 's ochtends vertrokken, 2,5 uur op de boot gezeten, 2 uur tijdverschil 2 uur bij douanes en vervolgens 32 uur in een Ford Focus geslapen, gegeten en gereden.. ik zeg 1 ding en dat ga ik nu doen:
[afbeelding]
Wat een gedoequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestapt![]()
Alhoewel ik vandaag nog niks van dat spul gehad heb, gisteren om 18:00 uur had ik wat gehad en nu heb ik nog steeds weinig last. Weet niet of het nog steeds van dat spul komt of dat het iets beter is geworden van de rust, maar het is allemaal nog wel flink gezwollen. Anyway, lijkt me inderdaad ook niet echt slim om onder invloed van zulke medicatie op de motor te stappen. Thanks for the advice![]()
Hey er is een nieuwe smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Rib-i het volgende:
Heb je lekkere haloua meegenomen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:05 schreef Crashcat het volgende:
BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Laatste pagina's kunnen heel snel gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef bvvt het volgende:
Oooo, we zitten pas op 261
duurt nog wel ff voor ie dicht zit
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je in je broek hebt gepist hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 00:24 schreef Crashcat het volgende:
![]()
Was pokkewarm weer vandaag.
Na college weer een stukje verhuisd en dan een rondje gereden.
Ik had het al warm, maar ik stapte af en merkte dat mijn broek zeiknat was.
Blijkt dat de motor extreem veel hitte aangaf, omdat de ventilator niet aansloeg.
Volgens mij heb ik bij het verwisselen van de temperatuursensor de stekkers verwisseld.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je in je broek hebt gepist hoor
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
The General is back in town [afbeelding]
Voor een beter zelfbeeld kan je daar idd af en toe rondneuzen, effecten op de lange termijn zijn nog onbekend.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
Ik word bang van R&PWat een stelletje labielen lopen daar rond zeg

Was te gek hequote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef hicham het volgende:
Grootaandeelhouder Pepijn, wat vind je eigenlijk van de veranderingen van photobucket![]()
Rib-i, hier een mooie compilatie van afgelopen zondagIk sta er zelf niet in
Het meeste camerawerk is volgens mij verricht voordat ik daar kwam en deels na mijn marathonsessie met jou
Pics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Michelin Pilot Powerquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef bvvt het volgende:
Wat heppie er nu opliggen?
ben niet zo bekend met de verschillende profielen op die banden......
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef bvvt het volgende:
Wel stilletjes hier zeg.
lijkt wel of de scholen weer begonnen zijn
zeg bazziek, moet jij niet naar school?
Rib-I is rijden met Raus en Mercy en hun nieuwe appiesquote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef bvvt het volgende:
lijkt wel of je niets anders te doen hebt dan jouw nieuwe professie uit te oefenen.
Professioneel F5'er
valt er niets rond te rijden? enne, waar is Rib-i trouwens? Heeft ie weer een gesprek?
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef bvvt het volgende:
Alexxxx, wel ff opletten - topic zit zo weer vol - dat je niet per ongeluk de laatste post maakt...
N00bquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef bvvt het volgende:
Wat heppie er nu opliggen?
ben niet zo bekend met de verschillende profielen op die banden......
Jij rijdt nu motorquote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef BazzieK het volgende:
Foto's van bandje gisteren![]()
![]()
![]()
Oude bandje op velg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oude bandje:
[afbeelding]
Velg borstelen:
[afbeelding]
Nieuwe bandje:
[afbeelding]