Tja, Werknemers weigeren om voor een appel en een ei de steeds groter wordende auto van de directeur en zijn vrouw te sponsorenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Werkgevers vinden steeds moeilijker personeel
![]()
It also works the other way aroundquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Been there, done that.![]()
Then again, netto salaris nu is het dubbele van mijn uitkering toen en nog gaat alles op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rib-i op 12-09-2006 18:43:43 ]
Je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ik heb wat gemist![]()
is dus een ja?
Goeie shit, altijd al en koelkast willen hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast![]()
* Rib-i] is een stukkie sturen [afbeelding
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]Motor verkopen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
なんだっけ
Die heb ik juist gekocht om m'n vrije tijd te vullenquote:
Ze kwamen niet opdagen dus ik heb het zelf maar afgehandeldquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze kwamen niet opdagen dus ik heb het zelf maar afgehandeld
Nu nog ff wat boodschapjes doen. Daarna kan ik weer hersenloos Fok!MC'en, ik verheug me er nu al op [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef -XX- het volgende:
hahahaha!
Deze vind ik wel heel komisch:
[afbeelding]
Maar oke![]()
![]()
quote:'Mannen worden steeds vrouwelijker'
Uitgegeven: 12 september 2006 16:28
Laatst gewijzigd: 12 september 2006 17:33
AMSTERDAM - De Nederlandse man verschilt steeds minder van de Nederlandse vrouw als het gaat om zogeheten typische vrouwenzaken. Mannen geven per maand gemiddeld meer geld uit aan kleding dan vrouwen. Bovendien besteedt hij per maand ook al meer geld aan verzorgingsproducten. Daarnaast neemt de 'vrouwelijke onzekerheid' bij de man toe.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef -XX- het volgende:
He bah!Effe niet hoor!
![]()
Doe mij maar een beetje behaarde bosaap!![]()
Die niet stinkt natuurlijk!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mercy geeft dat een teringzooi en ik heb een hekel aan poetsen dus ik moet nog even zien![]()
![]()
Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:
Anders heeft messenger gigantische kuren!![]()
Nieuwe hobbies enzo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef Rib-i het volgende:
It also works the other way aroundje behoeftes stijgen/dalen met je inkomen
![]()
quote:Daar kwam ik toen al helemaal niet aan toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ja, niet in de mate die ik toen graag zag en zonder uitkering ook nog eens 2 maanden thuiszitten doet ook geen wonderen voor het met pijn en moeite opgewaardeerde saldo.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef -XX- het volgende:
He bah!Effe niet hoor!
![]()
Doe mij maar een beetje behaarde bosaap!![]()
Die niet stinkt natuurlijk!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was natuurlijk zwaar overdreven
gewoon opfikken die band
![]()
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestaptquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik gun jou uiteraard een ritje op je motert, maar volgens mij is het geen goed idee als je (voor je idee of niet) onder invloed van pijnstillers op je kruisraket stapt ..
Het beïnvloed je rijgedrag, net als alcohol. Een aspirine zou ik wat anders vinden, maar 600mg Ibuprofen is veul ...
Maar tis natuurlijk niet dat ik je iets verbied ofzo ..
Edit: Volgens dit artikel mag je gewoon autorijden .. Maar of het verstandig is om op de motor te stappen en jezelf met een suf hoofd in een kwetsbare situatie te begeven, moet je zelf bepalen ..![]()
Al een keer off road geweest met die kawa ?, groen,gras ..logisch je had beter een noppenbandje der op kunnen zettenquote:
Ben Rib-I nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Al een keer off road geweest met die kawa ?, groen,gras ..logisch je had beter een noppenbandje der op kunnen zetten![]()
Heb je ook een blauwe tong?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, is inderdaad niet slim. Voel me er heel erg goed onder, maar ben vandaag niet op de motor gestapt![]()
Alhoewel ik vandaag nog niks van dat spul gehad heb, gisteren om 18:00 uur had ik wat gehad en nu heb ik nog steeds weinig last. Weet niet of het nog steeds van dat spul komt of dat het iets beter is geworden van de rust, maar het is allemaal nog wel flink gezwollen.
quote:
Nog niet echt, eerst even die zooi er af gereden en toen zaten we al weer in de BBKquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Randjes er al een beetje af gereden [afbeelding]
Hoeveel was je kwijt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog niet echt, eerst even die zooi er af gereden en toen zaten we al weer in de BBKMorgen denk ik wel
![]()
160,50 incl alles. Dus zelf niks uit hoeven voeren, heeft ie ook nog even mijn vering, remmen enz nagekeken en mijn ketting en lagers gesmeerdquote:
Goedzo kerel, ik wist wel dat er een Fries bestond die meer intelligentie zou hebben dan de koeien die er rondlopen ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
- verstandige praat -
Hey er is een nieuwe smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mwah....dan maar elk weekend meeten ofzo![]()
Dat is heul weinig, welke maat band heb je danquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
160,50 incl alles. Dus zelf niks uit hoeven voeren, heeft ie ook nog even mijn vering, remmen enz nagekeken en mijn ketting en lagers gesmeerdBest netjes vind ik
![]()
160/60quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is heul weinig, welke maat band heb je dan![]()
XL ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Welke maat heb jij eigenlijkt? 180?
Ik zou het niet meer weten, ik denk dezelfde maatquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Welke maat heb jij eigenlijkt? 180?
Volgende keer dan ook daarheenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, ik denk dezelfde maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |