Voor een beter zelfbeeld kan je daar idd af en toe rondneuzen, effecten op de lange termijn zijn nog onbekend.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
Ik word bang van R&PWat een stelletje labielen lopen daar rond zeg

Was te gek hequote:Op woensdag 13 september 2006 09:51 schreef hicham het volgende:
Grootaandeelhouder Pepijn, wat vind je eigenlijk van de veranderingen van photobucket![]()
Rib-i, hier een mooie compilatie van afgelopen zondagIk sta er zelf niet in
Het meeste camerawerk is volgens mij verricht voordat ik daar kwam en deels na mijn marathonsessie met jou
Pics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Michelin Pilot Powerquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef bvvt het volgende:
Wat heppie er nu opliggen?
ben niet zo bekend met de verschillende profielen op die banden......
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef bvvt het volgende:
Wel stilletjes hier zeg.
lijkt wel of de scholen weer begonnen zijn
zeg bazziek, moet jij niet naar school?
Rib-I is rijden met Raus en Mercy en hun nieuwe appiesquote:Op woensdag 13 september 2006 13:04 schreef bvvt het volgende:
lijkt wel of je niets anders te doen hebt dan jouw nieuwe professie uit te oefenen.
Professioneel F5'er
valt er niets rond te rijden? enne, waar is Rib-i trouwens? Heeft ie weer een gesprek?
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef bvvt het volgende:
Alexxxx, wel ff opletten - topic zit zo weer vol - dat je niet per ongeluk de laatste post maakt...
N00bquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef bvvt het volgende:
Wat heppie er nu opliggen?
ben niet zo bekend met de verschillende profielen op die banden......
Jij rijdt nu motorquote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef BazzieK het volgende:
Foto's van bandje gisteren![]()
![]()
![]()
Oude bandje op velg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oude bandje:
[afbeelding]
Velg borstelen:
[afbeelding]
Nieuwe bandje:
[afbeelding]