quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wacht maar, vlak voor ik ga slapen post ik een foto die ik zelf gemaakt heb, dan ga je pas kotsen.
Door/voor een nederlandse huisvrouw ontworpen brommotorquote:
Er reed een dikke bejaarde Tsjech opquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Door/voor een nederlandse huisvrouw ontworpen brommotor![]()
Kleine zuinige motor
Hoog stuur zodat ze niet hoeven te bukken
Lichte motor icm met hoog stuur makkelijk op te rapen (hefboomwerking red.)
Mandje achterop voor de boodschappen/vuile was van zoon of dochter of aan alcohol verslaafde man
![]()
Lekker gereden?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Door/voor een nederlandse huisvrouw ontworpen brommotor![]()
Kleine zuinige motor
Hoog stuur zodat ze niet hoeven te bukken
Lichte motor icm met hoog stuur makkelijk op te rapen (hefboomwerking red.)
Mandje achterop voor de boodschappen/vuile was van zoon of dochter of aan alcohol verslaafde man
![]()
Dan lag het vrouwtje waarschijnlijk ergens in een slootquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er reed een dikke bejaarde Tsjech op
Lekker joh. Het is heerlijk weer. Alleen de witte streppen zijn vochtig en glibberig. Daar kwam ik achter toen ik een snelle bocht nam en te veel naar de binnenkant kwamquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekker joh. Het is heerlijk weer. Alleen de witte streppen zijn vochtig en glibberig. Daar kwam ik achter toen ik een snelle bocht nam en te veel naar de binnenkant kwam![]()
Gewoon aanlaten en draaiend brandstof erbij gietenquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Komt de ANWB trouwens zo laat nog joh?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon aanlaten en draaiend brandstof erbij gieten![]()
Ach, zoiets noemen ze een motor met karakterquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan heerlijk wegtrekken in een van de versnellingen die het nog wel doet onderwijl lettend op blokkerende achterwielen
Relaxed rijden joh zon kawa
Moet toch minstens een harley met een ducati blok voor terug komen om dat te evenarenquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, zoiets noemen ze een motor met karakter![]()
En mijn motor heeft veeeeeeeeel karakter![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet toch minstens een harley met een ducati blok voor terug komen om dat te evenaren
Lekker leeg inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Het was dus leeg op de weg![]()
[afbeelding]
Een recht stuk snelweg waar ik de top ga uitproberen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Posen![]()
[afbeelding]
![]()
De top op de teller was 240+, was nog steeds aan het versnellen maar ik wilde de afslag nemenquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker leeg inderdaadEn wat was de top?
Ik ben toch altijd serieusquote:Zie trouwens dat je em inderdaad aan had laten staan voor de foto's![]()
![]()
Zeker geremd voor de afslag, watjequote:Op dinsdag 12 september 2006 02:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De top op de teller was 240+, was nog steeds aan het versnellen maar ik wilde de afslag nemen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeker geremd voor de afslag, watje
1 motor is een Gixxer K5 en de tweede een MVquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
In dat filmpje wat je net poste hoorde ik: Ducati...
De 1e foto is trouwens rijdend genomen, handschoen uit, telefoon gepakt en foto gemaaktOnverantwoord eigenlijk
![]()
Och, ik reed 30 ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1 motor is een Gixxer K5 en de tweede een MVEnne tja, italianen he, die schreeuwen te pas en onpas ducati
Wel lekker zo rijdend fotograferen, schiet tenminste opWel oppassen dat je handschoen niet wegwaait
Zat telkens nog even op de volgende reactie te wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Och, ik reed 30 ofzo![]()
Ik ga pittuh, helemaal uit het ritme... De enige regelmaat is GTST![]()
Trusten man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |