hoe klein had u hem gehad gewild?quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan die foto niet wat kleiner meneer de moderator?
Postbreedte vullend en sneller te ladenquote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe klein had u hem gehad gewild?
Dubbel pech voor jullie dus.quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef bvvt het volgende:
Zo. is ie terug van z'n vakantie en dan moet ie ook nog eens een motor topic openen
Volgensmij wil ik niet eens weten hoe je bij dat plaatje gekomen bentquote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
hij is nu postbreedtevullend. Aan de laadtijd kan ik niks doen, ik host m niet zelf
Gegoogled naar Jawa Banaanquote:Op maandag 11 september 2006 18:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgensmij wil ik niet eens weten hoe je bij dat plaatje gekomen bent
Nee gisteren een kater waar je U tegen zegtquote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks gegeten de hele dag?
Negert had een beetje moeite om op gang te komenkomt nog alles op mijn bordje terecht.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef kratjuh het volgende:
Helleuw
MIjn avondeten: sperzieboontjes ..
quote:Op maandag 11 september 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
Het is schokkend.Eerste motortje, dus merk, blijft je altijd bij.
![]()
Zag ze jaar na jaar tobben..... en wat is er uiteindelijk van gekomen?![]()
Zag vanavond nog een andere schok. Ludo van GTST is vermoord.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bestaat dat tegenwoordig ook al ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb trouwens hèt Kratjuh gevoel.![]()
Sta in de sportschool, mooie documentaire op National Geographic, moest nog 20 minuten op het apparaat recht tegenover de tv, komt er zo'n muts die hem op RTL zet. Was er eerst nog 10 minuten reclame ook..quote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Zal wel weer terugkomen als niet echt doodgeschoten of het was een boze droom![]()
jaH, voelt goed, ben in de sportschool geweest, dus voel me weer een adonis.quote:Op maandag 11 september 2006 21:31 schreef kratjuh het volgende:
Bestaat dat tegenwoordig ook al ?
Hoe is dat nou ?![]()
Onnavolgbaar ... Dit verklaard ook jouw keuze van TL1000R naar een FZR 750Rquote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeee... ik moet jullie iets vertellen. [afbeelding]
Mijn eerste motor was een Jawa. Nieuwprijs in 1992, HFL 3.500,00.
[afbeelding]
[afbeelding]
En na een RGV250, GSX-600F, ZX-10 was nummer 5 weer een Jawa.![]()
[afbeelding]
Voor Hfl 1.500,00 tweedehands voor een 5 jaar jong dingetje. [afbeelding]
Dit jaar heb ik de aankoop van een Jawa overwogen. Was maar 150 euro, en niet lopend.
Iets te lang gewacht, en bleek het alleen de bougie te zijn.![]()
![]()
![]()
De enige motor op deze aarbol waar ik de techniek wel van kan dromen.
Ik heb misschien een fetish voor slechte spullen.......................................![]()
Brikken! Zijn het allemaal. can tell story's over de Jawa. Het blokje is wèl betrouwbaar overigens.quote:Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef Rib-i het volgende:
Onnavolgbaar ... Dit verklaard ook jouw keuze van TL1000R naar een FZR 750R
Onnavolgbaar![]()
![]()
Kutplaatjequote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
hij is nu postbreedtevullend. Aan de laadtijd kan ik niks doen, ik host m niet zelf
quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben Ludo, ik ben de slechterig van dit stuk
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans
Jij kwam met het wereldschokkende nieuws dat Ludo dood was. De enige man met een sympathieke uitstralingquote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat het over motorenJawa, reageren ze alleen over GTST. Wat een niveau hier.![]()
Volgens mij heb ik nog nooit een rijdende Jawa gezienquote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brikken! Zijn het allemaal. can tell story's over de Jawa. Het blokje is wèl betrouwbaar overigens.![]()
Maar ik rij dit jaar niet eens 1.500 kilometer, niet echt zin om een TLR te hebben staan.FZR voldoet wel genoeg.
![]()
![]()
Alleen met die stilstand moet ik wel drie keer per jaar de olie verversen...![]()
Ennnnnnn.. volgens mij is het ook best een aardig smijtfietsje, en onderuit gaan@Zandvoort doet pijn, maar is minder erg.![]()
Alleen wat moet je met fucking 18 inch wielen?
![]()
![]()
![]()
Gewoon afleren.quote:Op maandag 11 september 2006 21:41 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan, aan alle soaps trouwens. Als er een soap op tv is en vooral GTST dan gaat mijn vriendin in de Standby modus![]()
Ik ook nog nooit, behalve die van mijzelf.quote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een rijdende Jawa gezien![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon afleren.Heb de eerste 3 jaar dat gezeik ook gehad en nu komt er geen soap meer voorbij op de televisies hier in huis.
De mijne heeft 7/365 dagen per jaar de videorecorder klaar staan voor GTST, ATWT en nog eentje.quote:Op maandag 11 september 2006 21:41 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan, aan alle soaps trouwens. Als er een soap op tv is en vooral GTST dan gaat mijn vriendin in de Standby modus![]()
Ik heb de videorecorder onklaar gemaakt, niet expres maar nu heb ik dus structureel een half uur per werkdag rustquote:Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De mijne heeft 7/365 dagen per jaar de videorecorder klaar staan voor GTST, ATWT en nog eentje.![]()
En neemt nooit iets anders op.....staat vast ingesteld....
Trustequote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef kratjuh het volgende:
Soaps ..
Het moge duidelijk zijn waarom ik vrijgezel ben .. En er eigenlijk best blij mee ben ..![]()
Ff studeren en naar bed, truste folks
Mijn meisje zag gisternacht alle hoeken van de kamer, dus ik weet nu waarom ik blij ben niet vrijgezel te zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef kratjuh het volgende:
Het moge duidelijk zijn waarom ik vrijgezel ben .. En er eigenlijk best blij mee ben ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |