DV/SK's monoloogquote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen ff een mooi plaatje toevoegen in de OP, zo ga ik hier een eigen reeks van maken
Eerst ff sigaretje
quote:
Daarom heb ik ook wel respect voor het Koningshuis. Ze maken het zichzelf best moeilijk en doen toch goede dingen. Ze mogen ook niet zeggen wat ze denken uit angst dat er teveel waarde gehecht wordt aan hun mening. Bijvoorbeeld politiek gezien moeten ze totaal op de vlakte blijven en het toonbeeld van netheid zijn. Het zal je maar gezegd worden dat je niet kan zijn zoals je eigenlijk zou willen zijn. Volgens mij wilt iedereen van het Koningshuis op sommige momenten gewoon anoniem zijn net als de rest van Nederland.quote:Op maandag 11 september 2006 15:57 schreef Sight_key het volgende:
Nee, maar ik stoor me wel aan de arrogantie nog steeds daar. Ze zijn nog te arrogant.
Ze zijn al anders, ze zijn al meer menselijk. Maar nog steeds niet helemaal.
En ik snap ook niet wat er leuk aan is om daarin te zitten. Ze maken het zichzelf moeilijk. Ze maken hun eigen leven moeilijk.
Republiek spreekt mij dus meer aan. Volgens mij is een republiek ook moderner.
Maar goed, echt super veel verschil zal het niet zijn.
De 1e en 2e kamer heb je nog, ook dat is niet helemaal zoals het zijn moet. Toch is het niet slecht, maar het kan altijd beter. Veranderingen ook. Ik weet dus ook niet of het koningshuis wel toekomst bestendig is.
Wie weet bloedt het vanzelf wel dood als dat nodig is.
Deal.quote:Op maandag 11 september 2006 16:04 schreef Sight_key het volgende:
Als ik de wereld in bezit heb, dan krijg jij een belangrijke functie
En een dik salaris
In onzin mag alles.quote:Op maandag 11 september 2006 15:50 schreef Sight_key het volgende:
Zal zometeen ff een mooi plaatje toevoegen in de OP, zo ga ik hier een eigen reeks van maken
Eerst ff sigaretje
Maar wat stel je als mens voor als je niet je eigen mening mag laten zien?quote:Op maandag 11 september 2006 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook wel respect voor het Koningshuis. Ze maken het zichzelf best moeilijk en doen toch goede dingen. Ze mogen ook niet zeggen wat ze denken uit angst dat er teveel waarde gehecht wordt aan hun mening. Bijvoorbeeld politiek gezien moeten ze totaal op de vlakte blijven en het toonbeeld van netheid zijn. Het zal je maar gezegd worden dat je niet kan zijn zoals je eigenlijk zou willen zijn. Volgens mij wilt iedereen van het Koningshuis op sommige momenten gewoon anoniem zijn net als de rest van Nederland.
En in principe zit onze regering wel goed in elkaar. De achterkamertjes moeten gewoon dicht gemetseld worden en alles moet in het openbaar. Staat ook in het tweede boek van de reeks die ik nu lees ( het is een drieluik ). Pas als alle geldstromen in het openbaar komen en iedereen ziet wat de ander verdiend ( Persoon, bedrijf of overheid ) en waar het vandaan komt dan kan er wat aan de onevenredige verdeling van welvaart gedaan worden. Vond ik wel een mooi idee eigenlijk.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ach, een beetje gesubsideerde romantiek om het saamhorige gevoel niet alleen op voetbal te richten vind ik nog wel oke. Als ze geboorte gaan geven aan dingen die nog erger zijn als Alex dan is het zo gedaan denk ik.![]()
Komt vanzelf wel goed. Mooie tijden liggen in het vooruitschiet. Maar dat is te danken aan heeeel veel mensen.quote:
Och, achter de schermen zal Beatrix vast nog weleens woorden hebben met Balkenende hoor, dus ze mag haar mening wel geven maar niet in de openbaarheid. Zolang ze zelf nog het idee hebben dat ze nut hebben mogen ze van mij blijven. Ik vind het wel gezellig zo'n nationale mamaquote:Op maandag 11 september 2006 16:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar wat stel je als mens voor als je niet je eigen mening mag laten zien?
Dan ben je geen sodemieter waard als mens zijnde. Ik zal er straks dieper op ingaan.
Volgens mij kunnen ze beter afstand nemen van de troon en een echt mens worden. Mogen ze zeggen wat ze denken ook.
Ik ga eens op zoek straksquote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In onzin mag alles.![]()
Mooi plaatje, ben benieuwd wat jij als mooi betitelt.
Vannacht tijdens een trance-reis gebeurde het spontaan dat ik naar het jaar 1986 ging. Toen was ik 9 jaar oud dus. Ik kreeg toen de tekst binnen..." From dusk till dawn".quote:Op maandag 11 september 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom ga je eigenlijk van 1786 naar 1986?
Ik heb liever een moeder die zorgt voor de bevolking. Beatrix ontbreekt vaker op momenten dat ze nodig is. En met haar nog steeds koude karakter is ze koud en arrogant te noemen nog.quote:Op maandag 11 september 2006 16:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, achter de schermen zal Beatrix vast nog weleens woorden hebben met Balkenende hoor, dus ze mag haar mening wel geven maar niet in de openbaarheid. Zolang ze zelf nog het idee hebben dat ze nut hebben mogen ze van mij blijven. Ik vind het wel gezellig zo'n nationale mama.
Jankwijf die Max.quote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Hier Max vindt het ook niet leuk....gaat ze janken.![]()
![]()
Waarom moet ze janken als ze met een gedrocht als Willem Alexander gaat trouwen?quote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Hier Max vindt het ook niet leuk....gaat ze janken.![]()
![]()
Zie je nou wel dat het Koningshuis ergens goed voor is...quote:Op maandag 11 september 2006 16:33 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Waarom moet ze janken als ze met een gedrocht als Willem Alexander gaat trouwen?
Wie weet moet ze wel janken van ellende
Dat lijkt me de enige reden dat ze moet janken
Janken van blijdschap lijkt me sterk, tenzij ze het grote geld ziet. En wie weet bevalt haar dat wel, hoog boven de mensen verkeren in hoge kringen
Dat kind van die 2 is trouwens ook om te janken zo lelijk![]()
Maar dat is Willem Alexander waarschijnlijk schuld. Blauw bloed my ass
Niets blauw bloed. En mocht het blauw bloed zijn, dan kun je maar beter rood bloed hebben
Erop zeiken en ze uitlachen omdat ze zo'n zielig leventje hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 16:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat het Koningshuis ergens goed voor is...![]()
Kunnen wij er lekker vrolijk op zijken met z'n allen.![]()
Dus Jogy, wat jij zegt is dat normale mensen niet hard hoeven te werken om te betalen voor de permanente vakantie van Dromenvanger / SightKey ?quote:Op maandag 11 september 2006 15:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat beweer ik wel eigenlijk. Maarach, als jij het daar niet mee eens bent is dat leuk voor je.
Jemig zeg, het zit je wel hoog hè? Ik wil niet voor DV praten maar ik heb het vermoeden dat als jij de helft had meegemaakt van wat hij heeft meegemaakt in zijn hoofd dat je dan wel anders zou praten. We wonen hier in een verzorgingsstaat en daar mag je blij om zijn. Daar hoef je niet alleen maar blij om te zijn als jouw wat overkomt waardoor je je nut voor de oh zo belangrijkequote:Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dus Jogy, wat jij zegt is dat normale mensen niet hard hoeven te werken om te betalen voor de permanente vakantie van Dromenvanger / SightKey ?
Waar komt dat geld dan vandaan ?
En waar gaat mijn belasting dan naartoe ?
Prima als je voor hem op wilt komen hoor, maar doe het dan op basis van solide argumenten.
En het feit dat ie in zijn eentje 7 pagina's vult - oh, excuus, er zijn welgeteld 25 posts door andere mensen gemaakt - valt in mijn ogen onder 'Post-opkrikken',
iets dat specifiek verboden is.
Maar hey, het is DV he, we knijpen een oogje dicht.
Iets over dat 'speciale' neefje enzo.
Dat komt straks nogquote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Pluto41 het volgende:
Dump meteen ook even wat van mijn vervuilde energie als je toch bezig bent![]()
Goede morger.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:16 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat komt straks nog
Ik ga zometeen verder met schrijven wat ik gisteren gedaan heb
Eerst ff koffie. Ik heb vannacht weer veel meegemaakt
Goede morgenquote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:18 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Goede morgen
Ik ga zo vertellen wat er gisteren gebeurt is
1747
1888
2012
3 datums die naar voren kwamen onder trance. Verder nog opgeschoond van vrouwen. Mezelf aangesloten op een paar vrouwen en vrouwen opgeschoond.
En een vakmanquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:17 schreef bolletje_25 het volgende:
Extince is tof.
Heb ik ook al gedaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.![]()
Maar ik heb mezelf net weer een beetje opgeschoond op de plee.![]()
Goeie scherpe teksten ook. Maar eerst wat eten, en een bakkie koffiequote:Op dinsdag 12 september 2006 08:22 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En een vakman
Tenminste niet zo'n grote mond heeft hij. En die muziek die sweept lekker op
Ik heb 4 albums van hem op de harde schijf staan, nog niet helemaal doorgenomen, dat ga ik nog doen dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:23 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Goeie scherpe teksten ook. Maar eerst wat eten, en een bakkie koffie![]()
Proost.
Ho even, ik heb nooit gezegd dat je uitgekookt bentquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:41 schreef Sight_key het volgende:
En dan mag kiteless beweren dat ik een uitgekookte profiteur ben
Okey, mijn fout.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ho even, ik heb nooit gezegd dat je uitgekookt bent
Nooit meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef 1299 het volgende:
[afbeelding]
Wanneer wordt je weer opgenomen in de inrichting?
Als jij wilt dat hij jouw met rust laat moet je hetzelfde ook doen. mocht DV per ongeluk een ban aangesmeerd krijgen dan ga jij met hem mee.quote:
Goeie zaak van het negeren DV, werkt het beste inderdaad. Maar voor de rest, you don't own me and you never will. hoef je ook niet te willen overigens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:38 schreef Sight_key het volgende:
Ik krijg niet zo snel een ban meer Jogy. Ik schakel vanzelf over op negeren en neem mensen niet zo serieus meer. Het is niet voor niets onzin voor je leven. Wil niet zeggen dat ik mensen niet ga aanpakken. Ik blijf mensen aanpakken. Maar dat hoeft niet via fok! te gebeuren, dat kan ik op super veel mogelijkheden voor elkaar krijgen straks.
Ik ben pas begonnen dus er komt een tijd dan zal ik alle touwtjes in handen hebben hier.
En is dat het geval, dan verander ik mijn icoon in the godfather nog.
Kwestie van doorgaan en omgaan met de juiste mensen. Als mensen lastig gaan doen dan laat ik dat gebeuren, ik negeer het en schrijf gewoon door.
Ondertussen zal straks iedereen knielen nog.
En je hoeft niet te knielen. Niemand hoeft te knielen. De mensen die mij het leven zuur maken die hoeven ook niet te knielen. Ze merken het straks vanzelf wel
Ik ga even kijken of ik nieuw geld op de rekening heb zometeen. Vandaag krijg ik nieuw inkomenVerdiend inkomen, het is salaris en niet eens een uitkering. Zwaar verdiende centen zijn het. Iemand aan de top van een bedrijf verricht vele malen minder werk dan ik doe. Ik sta aan de top van alles, omdat ik eigenaar ben van alles. Wie weet komt dat nu nog niet zo goed tot uitdrukking, dat gaat later nog zeker veranderen. Ik ben eigenaar van alles dus
Van alles en iedereen. Hoewel ik mensen vrij laat.
Lang genoeg heb ik dus ook teveel aandacht geschonken aan mensen die mij het leven zuur wilden maken, negeren is het beste wapen tegen zulke mensen. En vooral blijven lachen. Uitlachen misschien wel. Omdat ze niet beseffen wie ik ben.
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Goeie zaak van het negeren DV, werkt het beste inderdaad. Maar voor de rest, you don't own me and you never will. hoef je ook niet te willen overigens..
Dat is je laatste stap denk ik, wraak is nergens goed voor want wraak kweekt wraak en dan kom je nooit waar je wilt zijn tenzij je de laatste persoon op aarde bent natuurlijk maar dat is ook maar saai.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef Sight_key het volgende:
Ik kan dan wraak nemen, of ik negeer. Ik heb nog de neiging om wraak te nemen. Maar wie weet moet ik afstappen van wraak. Wie weet werkt wraak alleen maar tegen mij
Ik wil rust
Eeuwige zalige rust
Ga ik geweld gebruiken via het systeem, dan is dat niet goed voor het systeem. Ik kan ook maar beter het systeem met zijden handschoenen aanpakken misschien
Voor sommige schijnbaar wel. Maar schijn kan bedriegen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:08 schreef Kiteless het volgende:
Nou ja, soms kan wraak ook gewoon simpelweg voldoening geven
Zolang je er geen foto's van post zeg ik er niks van.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:09 schreef 1299 het volgende:
Ik heb net lekker gescheten! Wat zeg je me daar van?
Wraak zit dus ook veel in de bijbel. De bijbel barst van de wraak. Christus die wraak nam door de zondvloed en ga zo door.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is je laatste stap denk ik, wraak is nergens goed voor want wraak kweekt wraak en dan kom je nooit waar je wilt zijn tenzij je de laatste persoon op aarde bent natuurlijk maar dat is ook maar saai.
Zeg, als je niets normaals toe te voegen heb, of tenminste iets wat niet op de man speelt, dan kan je beter ergens anders heen gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:34 schreef 1299 het volgende:
Dr Bibber zegt:
[afbeelding]
Het is tijd voor je dagelijkste spuitje!
Master opleidingen volgen maakt me niet uit. Al zijn het mensen van 18 jaar. Maakt me niet uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef Kiteless het volgende:
Maar denk je niet dat het een beetje vreemd staat, als 30jarige tussen de 18-jarige studentjes ?
Het studenten-gevoel wat je op je 20e had zul je niet meer terugkrijgen hoor, ze zullen toch tegen je aankijken als "wie is die ouwe ?"..
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:34 schreef 1299 het volgende:
Dr Bibber zegt:
[afbeelding]
Het is tijd voor je dagelijkste spuitje!
Heel leuk en aardig, maar is het relevant ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Jemig zeg, het zit je wel hoog hè? Ik wil niet voor DV praten maar ik heb het vermoeden dat als jij de helft had meegemaakt van wat hij heeft meegemaakt in zijn hoofd dat je dan wel anders zou praten. We wonen hier in een verzorgingsstaat en daar mag je blij om zijn. Daar hoef je niet alleen maar blij om te zijn als jouw wat overkomt waardoor je je nut voor de oh zo belangrijke [afbeelding]E[afbeelding]c[afbeelding]o[afbeelding]n[afbeelding]o[afbeelding]m[afbeelding]i[afbeelding]e[afbeelding] al dan niet tijdelijk verliest. Is geld nou echt het hoogst haalbare in je leven of is het ook weleens goed om een beetje medeleven of nee, interesse te tonen in iemand anders en dan niet om hem af te kafferen of een poging te doen om hem te vernederen.
Hoeveel schade berokkent wie dan ook als ie in z'n eentje bagger gaat posten, of zelf een topic vol lult ?quote:Sjees, lees die posts gewoon eens en neem het met een korrel zout. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar postkrikken vind ik het niet. Postkrikken is voor mij meer dat je de hele tijd 'fipo'roept of ander non creatieve uitingen met alcoholische beverages of andere zeut. Wat is nou daadwerkelijk je probleem met dit ( makkelijk overheen te klikken ) topic? Vertel het me eens. Waarom is er geen plaats voor een topic van DV in dit subforum? Hoeveel schade berokkend hij de rest van het forum door hier even lekker textueel uit zijn plaatje te gaan?
Flikker in dat geval alle mods maar weg, die zijn dan ook onnodig.quote:DV heeft mij trouwens op geen enkel punt nodig dat ik het voor hem opneem dit doe ik omdat ik het gewoon gezeur vind wat jij hier neerzet.
Bemoei je met jezelf en ga nuttigere dingen doen dan je druk te maken over een user die een topic volklad met hersenspinsels en zich er niet voor schaamt.
Ik ook niet, maar als mensen dan op internet gaan roepen dat ze eeuwig vakantie hebben en hoe fijn dat wel niet is lijkt me dat niet de bedoeling.quote:Ik heb geen enkel probleem dat een deel van mijn geld opgaat aan de bijstand van mensen die op welke wijze dan ook even onmachtig zijn om van 9 tot 17 op een bureaustoeltje te zitten en 'nuttig' werk te verrichten.
Mooie dooddoener... "Jij hebt ook recht op een mening maar hij is lekker toch fout"quote:Als jij werkelijk vindt wat je vind in de post die ik heb gequote dan heb je een minder brede horizon dan ik dacht dat je had. Niet boeiend voor de rest maar kijk eerst eens eerlijk naar jezelf voordat je iemand anders aanvalt op zijn levenswijze.
Als jij je gelijk wilt hebben moet je het maar gewoon nemen. Ik vind het best. Ik vind het alleen vreemd dat je hier zo tegenin gaat omdat jij het persoonlijk niet begrijpt of er gewoon niet mee eens bent, wees er lekker mee oneens het zal me jeuken maar laat het topic met rust. Wat heeft het voor nut om iemand zwakzinnig te noemen? Toen jij afgefikt werd vond je het ook kut en nu doe je zelf even hard mee tegen DV. Dat vind ik raar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:59 schreef Kiteless het volgende:
Nou, omdat Jogy me vroeg (zie [FB] Verdedig hier je kuttopics. er op in te gaan dan maar...
[..]
Heel leuk en aardig, maar is het relevant ?
Als ik je vertel dat ik vroeger nare dingen heb meegemaakt, mag ik dan ook alle forumregels aan m'n laars lappen ?
[..]
Hoeveel schade berokkent wie dan ook als ie in z'n eentje bagger gaat posten, of zelf een topic vol lult ?
Toch wordt er bij andere mensen gelijk op in gehakt met slotjes en bans.
[..]
Flikker in dat geval alle mods maar weg, die zijn dan ook onnodig.
[..]
Ik ook niet, maar als mensen dan op internet gaan roepen dat ze eeuwig vakantie hebben en hoe fijn dat wel niet is lijkt me dat niet de bedoeling.
Dan denk ik - als je toch op mijn zak teert, ga er dan eens wat nuttigs voor doen.
[..]
Mooie dooddoener... "Jij hebt ook recht op een mening maar hij is lekker toch fout"
Lekker makkelijk, me woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Als jij je gelijk wilt hebben moet je het maar gewoon nemen. Ik vind het best. Ik vind het alleen vreemd dat je hier zo tegenin gaat omdat jij het persoonlijk niet begrijpt of er gewoon niet mee eens bent, wees er lekker mee oneens het zal me jeuken maar laat het topic met rust. Wat heeft het voor nut om iemand zwakzinnig te noemen? Toen jij afgefikt werd vond je het ook kut en nu doe je zelf even hard mee tegen DV. Dat vind ik raar.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, me woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb.
Ik heb 'm nooit zwakzinnig genoemd, ik werd alleen pissed off toen ie ging roepen dat ie fijn van z'n permanente vakantie aan het genieten was en hoe heerlijk dat wel niet is.
quote:
Dat je het lef hebt zeg
Die mensen werken op 1 dag harder dan jij in je hele zwakzinnige leven gedaan hebt
Was dat voor of nadat je hem een veeg uit de pan gaf? als het ervoor is dan begrijp ik een stuk beter dat je iets tegen hem hebt in ieder gevalquote:Vergeet voor het genak ook even dat ie me uitscheld voor slet en dat ie me bedreigt, wil je ?
Wat je wiltquote:Maar inderdaad, niet erg boeiend meer allemaal, je verzint elke keer wel weer iets nieuws.
Ik dacht dat je ging negeren?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Kiteless is pas 16
Nog piepjong
Misschien heeft ze ook last van de pubertijd
Pubers zijn vaker lastig. Vandaar laat ik haar ook met rust. Pubers zijn lastig. Maar dat ligt aan de hormonen ook. Kan ze niets aan doenHet zorgt wel ervoor dat ik voorlopig geen kinderen wil, ik wil geen kinderen die in de pubertijd belanden, wie weet in de toekomst dat ik wel kinderen wil, als kinderen misschien ooit niet meer zullen puberen.
Net even gemediteerdLekker is dat
Je hebt trance, meditatie en zelf-hypnose.
Ik kies voor mediteren
Nu tijd voor een biertje![]()
En kiteless, vakantie is niets mis mee
Vakantie-gevoel is lekker ook
Kon het niet laten, maar het is wel de waarheid. Fok! kent vele pubers nog. Vandaar ook vaker het wangedrag van bepaalde mensenquote:
Kregen die pubers dat maar eens in de gaten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu biertje
En dan weer onzinnig zijn
Pubers kunnen het de ouders tot een hel maken. Dat is het laatste wat ik zeg nu. Daarom dat programma op tv bij rtl. Van blaag tot engel
Goede filmquote:All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!
Ik zat net even buiten te denken over het gedrag van volwassenenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kregen die pubers dat maar eens in de gaten.Ookal kunnen sommige volwassenen ook
heel erg kinderachtig doen. We noemen natuurlijk nooit namen.![]()
Geen bier dankje, ik drink liever geen alcohol.
quote:
Tot zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef Kiteless het volgende:
Tot zo !
Ik ga nu uit eten
Lekker portugees![]()
Maar dan moet ik eerst naar buiten
Lekker weer![]()
Heb je een hekel aan Jim Carreyquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
Je ging zo goed tot je Jim Carrydeed.
![]()
Roken is heel erg ongezond DV.
Een hekel? Nee, ik kan geen hekel aan iemand hebben die ik niet persoonlijk ken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan Jim Carrey
Ik vind Jim Carrey lachenEcht talent. Net zoals Will Smith en nog veel meer
Roken is erg ongezond jah, maar ik ga toch niet dood. Het moment van stoppen dient zichzelf nog wel aan. Zoals alles zichzelf aandient in mijn leven
Ik hoef geen moeite meer te doen dus
Alles gaat vanzelf![]()
En dat gun ik ieder mens
Ik gun ieder mens een leven dat vanzelf gaat![]()
Zo ben ik dus, omdat het voor mij zo goed voelt gun ik het iedereen gewoon. Dan wil ik dat het bij ieder mens vanzelf gaat. Omdat het zo lekker voelt
Dan gun ik iedereen een droom-vlucht of trip of wat dan ook.
Echt waar
Ik vind dumb & dumber geweldigquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hekel? Nee, ik kan geen hekel aan iemand hebben die ik niet persoonlijk ken.
Hij komt bij mij gewoon niet prettig over, het zet mijn nekharen overeind als hij grappig probeert te zijn.
Het leven gaat ook vanzelf, je kan er alleen soms een kleine draai aangeven.
Echter wil dit niet zeggen dat je alsnog op het zelfde punt uitkomt.
Jij hebt altijd gelijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Koffie is ook een drug, en roken. Daar zijn natuurlijk weer meerdere soorten van.
De duivel bestaat niet, is enkel een creatie van de mens. De hel bestaat ook niet en voor de rest is het allemaal relatief.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
De vraag is nu....
" Waarom heeft God de duivel gemaakt"
De duivel is een man van welvaart en smaakquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:13 schreef jogy het volgende:
[..]
De duivel bestaat niet, is enkel een creatie van de mens. De hel bestaat ook niet en voor de rest is het allemaal relatief..
Ahh ok, dus jij recreëert jezelf tot een eigen versie van wat jij denkt dat de duivel zou zijn, dat is wat anders. Niks mis mee, zolang je maar je vork uit mijn buurt laat voordat je mijn oog eruit steektquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De duivel is een man van welvaart en smaak
Die omschrijving past bij mij![]()
Ik denk dat de duivel wel bestaat. Dus ik besta ook
Wie weet heeft de duivel niets met de hel te maken
Wat ik met jou doe, is mijn keuzequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahh ok, dus jij recreëert jezelf tot een eigen versie van wat jij denkt dat de duivel zou zijn, dat is wat anders. Niks mis mee, zolang je maar je vork uit mijn buurt laat voordat je mijn oog eruit steekt.
Ik daag je uit om mij naakt over straat te laten rennenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat ik met jou doe, is mijn keuze
Ik kan jou vanavond op mars zetten als ik wil.
Daarom heet ik de duivel
Ik doe alles met jou. Omdat ik de puppet master ben
En daar kun je tegen vechten. Dat lukt je niet. Al heet je Jogy hier.
Je moet je erbij neerleggen dat ik de baas ben dus
Dat jij niets te zeggen hebt ook.
Ik bepaal de wetten en de regels
En ik geef mensen vrijheid
Je kunt hoog of laag springen. Ik vertel altijd de waarheid.
Als ik wil laat ik dat doen met jou. Ik laat jou naakt door Amsterdam rennen als ik wilquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik daag je uit om mij naakt over straat te laten rennen. Ik kan je hebben vriend
.
Zolang je maar niet op mijn hoofd schijt daarboven vind ik het allemaal goed.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Even weg
De duivel is aan zet vanaf nu
De Godfather. De persoon die boven God staat
De persoon die boven God staat en de persoon die boven alles staat.
Dus vanzelf sta ik ook boven jou Jogy. Of je het nu wilt of niet. Ik sta boven jou. Kilometers hoog
Mijn wil is wet ook
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Onzin voor je leven.
Jogy is okey
En de duivel bestaat
Zeker nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op mijn hoofd schijt daarboven vind ik het allemaal goed..
Neh, ruzie op het internet is ook zo nutteloos. Al kan het soms best leuk zijn als het tussen twee gelijken is. Wij zullen trouwens niet snel ruzie krijgen denk ik, geen reden voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker niet
Ik sproei schoon water en schone zeep over je hoofd. Ik ben geen viezerik
Even weg nu. Biertje wacht op mij
Jogy, ik vind je echt top kerel
En ik wil niet vechten en dat doen we ook niet nu. Dit is interactie ookDit is onzin en nog meer. Interactie en scripten. We zijn bezig met scripten hier
Jij bent bezig met scripten en ik ben bezig met scripten.
En samen schrijven we een script
Zoals er veeeel meer scripts geschreven worden.
Nu echt even roken
Roken met biertje uiteraard
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Nosh het volgende:
Neem een livejournal, en houd daar fijn ieder detail uit je leven bij. Echt.
Weet ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, ruzie op het internet is ook zo nutteloos. Al kan het soms best leuk zijn als het tussen twee gelijken is. Wij zullen trouwens niet snel ruzie krijgen denk ik, geen reden voor.
Je bent je eigen schepper. Dat is genoeg lijkt me, want dat maakt dat je alles kan wat je maar bedenkt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen ga ik echt verder met afvoerbuizen
Jogy, wie denk je dat ik ben?
Ik weet het zelf niet.
Ik weet alleen dat ik in staat ben tot veel.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent je eigen schepper. Dat is genoeg lijkt me, want dat maakt dat je alles kan wat je maar bedenkt.
Weet je wat het leuke is, op sommige momenten lijkt het of je dat boek al gelezen hebt, ik vermoed dat het wel aansluit op je gedachtengang en stukken aanvult waar je nog over twijfelt. Maar ik zal het boek niet door je strot duwen, je moet het zelf willen lezen natuurlijk. Mijn moeder heeft het naast haar bed liggen en is er een beetje bang voor. Zonde denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben mijn eigen schepper.
En jij jou eigen.
Maar dat boek moet ik nog lezen dat jij zei.
Waag het niet om daarover te beginnen - of over het punt dat DV / SK een dialoog met z'n alter-ego houdt - want Jogy smeert je zo een ban aan hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Nosh het volgende:
Pfffff, begin je nou alweer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:57 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Waag het niet om daarover te beginnen - of over het punt dat DV / SK een dialoog met z'n alter-ego houdt - want Jogy smeert je zo een ban aan hoor
Tenslotte ben JIJ hier degene die bagger post !
Is dit niet live genoeg?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Nosh het volgende:
Nog zeker niet genoegquote:
Valt me tegen dat zo'n zelfverklaarde ruime geest zinloze termen als 'puber' als steekhoudend argument ziet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Nooit tegen pubers ingaanJogy je hebt je laten verleiden om in te gaan op pubers, je moet de grens aanbrengen tot volwassen mensen en pubershier, moet niet dat mag
Ik ook niet, maar zie je mij iedere gedachtengang van mijn ADD-hersentjes posten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb dus niets te verbergen en schaam me nergens voorIk schaam me nergens voor dus
En dan totaal nergens voor. Ik ben trots op wie ik ben
Wat jij doet zal me een worst wezen. Het draait om mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie je mij iedere gedachtengang van mijn ADD-hersentjes posten?
Narcisme is in- en intriest als er geen reden bestaat om narcistisch te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat jij doet zal me een worst wezen. Het draait om mij
Jij bent onbelangrijk. Jij bent afval
En dat allemaal vanachter je pc'tje in een of andere kelder! Poeh!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ieder mens is nutteloos, behalve ik.
En ik ga zover door, totdat ik ook nutteloos ben.
Ik schakel eerst alle mensen uit, en dan schakel ik mezelf uit
Eerst 6,5 miljard mensen uitschakelen, als laatste kom ikzelf.
Mensen uit roulatie halen ook wel
En vervolgens een nieuw programma toevoegen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Narcisme is in- en intriest als er geen reden bestaat om narcistisch te zijn.
Maar ik hou wel op. Meneer mag lekker bashen, en omdat hij de natte droom is van menig huikamer-psycholoog zijn er nog mensen die hem een hand boven het hoofd houden ook.
![]()
Wil je mij ontmoeten dan mag je afsprekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat allemaal vanachter je pc'tje in een of andere kelder! Poeh!![]()
Tof, ik maak morgen een afspraak met het Pieter Baan!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wil je mij ontmoeten dan mag je afspreken
Zeg een plaats en datum. Ik kom jou onder ogen, jij kijkt mij in de ogen. En je weet dat ik God ben
Zoals veel mensen dat weten
Moet je dan niet eerst iemand hebben omgelegd of doen ze daar ook andere dingen, ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof, ik maak morgen een afspraak met het Pieter Baan!
Zeg tis geen coming to america.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:19 schreef jogy het volgende:
*bloemetjes strooit*
Wel een leuke film trouwens, voor die tijd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg tis geen coming to america.![]()
Zeg eens eerlijk, zou jij ervan opkijken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst iemand hebben omgelegd of doen ze daar ook andere dingen, ik weet het echt niet.
Eerst maak je een afspraak met mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof, ik maak morgen een afspraak met het Pieter Baan!
Sorry DV maar god ben je nog bij lange niet in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Genoeg mensen in de realiteit die weten wie ik ben
Dat mensen op fok! dat niet beseffen zal mij een worst wezen
Ik weet wie ik ben, en mensen zien wie ik ben.
Danny de eigenaar van fok hier, heeft als naam call me God.
Maar ik ben God hier
De enige echte ware God
Ik ga pc uitzetten
In het echt wordt ik meer gewaardeerd als God gelukkig
Hier geloven mensen dat nog niet zo snel
Mensen zien mij als menselijke God
Omdat ik ook nog eens te knap vooor woorden ben
Nu nog steeds.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel een leuke film trouwens, voor die tijd.
Eigenlijk wel ja, eerlijk gezegd. Op zich vind ik het leuker dat sommige mensen oprecht beledigt raken door wat DV typed. Hij speelt tenminste niet op de man tenzij iemand anders dat doet natuurlijk en dat is niet vreemd. Tja en dat doet ie dan op een DV manier dus het komt er weleens wat grofjes en spacerig uit misschien, lekker boeie. Er blijven mensen die het interessant vinden wat hij allemaal neergooit en dat is meer wat veel andere doen in hun dagelijkse FOK!leven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, zou jij ervan opkijken?
Prima, vrijdagmiddag zwerf ik wel ergens in Utrecht rond. Cafe Belgie?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eerst maak je een afspraak met mij![]()
Voordat jij in het Pieter baan centrum belandt kom je mij onder ogen.
Wil je afspreken met mij????
Je komt mij onder ogen, je komt mij altijd onder ogen.
Eerst kom jij mij onder ogen, daarna volgt de rest van het verhaal.
Dus kom mij onder ogen, daarna praten wij verder
Durf jjj mij onder ogen te komen????
Of ben jij ook zo'n lafbek met grote mond die niets te bieden heeft
Ga slapen danquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben wel te knap voor woorden Bengel. En als jij dat niet ziet dan ben je blind.
Ik ben knapper dan wie dan ook.
En zonder arrogantie. Maar om de waarheid te zeggen.
Ik ben God, knap en alles.
Omdat ik Allah ben.
En wie tegen mij komt vechten die zet ik op de plek.
Omdat ik alles ben
Ik ben je grootste fantasie, en als jij dat niet kunt zien, dan ben je blind.
Tot morgen
Nu gaat de pc uit
Jou droom gaat slapen. Jou grootste droom.
Dus toon respect voor je droom, anders komen je dromen nooit uit
Iemand met een God-complex vindt de rest per definitie al minderwaardig, dus je zou kunnen zeggen dat hij constant op de man aan het spelen is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij speelt tenminste niet op de man tenzij iemand anders dat doet natuurlijk en dat is niet vreemd.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben wel te knap voor woorden Bengel. En als jij dat niet ziet dan ben je blind.
Ik ben knapper dan wie dan ook.
En zonder arrogantie. Maar om de waarheid te zeggen.
Ik ben God, knap en alles.
Omdat ik Allah ben.
En wie tegen mij komt vechten die zet ik op de plek.
Omdat ik alles ben
Ik ben je grootste fantasie, en als jij dat niet kunt zien, dan ben je blind.
Tot morgen
Nu gaat de pc uit
Jou droom gaat slapen. Jou grootste droom.
Dus toon respect voor je droom, anders komen je dromen nooit uit
Slaap lekker gozert.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Morgen reageer ik hier
Ik ga afsluiten
Onzin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef anno-i-mus het volgende:
niet normaal zeg .....
een TBS-er is er niks bij .... totaal ontspoort.
erg zeilig eigenlijk maar ik weet zeker dat zo iemand als zeer gevaarlijk bestempelt kan worden.
Wowquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Kiteless het volgende:
Ik hoop dat je me nu iets meer snapt en dat we op z'n minst het weer een beetje bijgelegd hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Wow. Veel meer valt er niet te zeggen
.
Van de noodzaak tot bijleggen was niet echt sprake maar mocht dat wel het geval zijn dan had dit het wel gedaan, het is een goeie tekst dat is een ding wat zeker is. Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me nu iets meer snapt en dat we op z'n minst het weer een beetje bijgelegd hebben
Uiteraard blijf ik wel schoppen he
Slaap lekker, ik moet nu ook echt m'n bed in voor ik betrapt wordt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |