quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef anno-i-mus het volgende:niet normaal zeg .....
een TBS-er is er niks bij .... totaal ontspoort.
erg zeilig eigenlijk maar ik weet zeker dat zo iemand als zeer gevaarlijk bestempelt kan worden.
Onzin.
Ik ben het absoluut nooit eens met DV / SK,
en ik ben het ook niet eens met de manier waarop er omgegaan wordt met zijn posts / aanwezigheid hier.
Ik kan er een hoop lol in hebben om er tegenaan te schoppen, en vaak / soms meen ik dat ook echt.
Desalniettemin vind ik hem niet gevaarlijk; ik vind hem vaak grappig, raar, soms inspirerend, en meestal ook compleet leip
![]()
Maar ik heb inmiddels wel gemerkt van DV / SK dat wat hij zegt, of bedoelt, uit zijn hart komt.
Hij bedoelt het goed.
Maar toch behoud ik mij het recht voor om er vol tegenin te gaan - al was het alleen maar om het punt dat hem door iedereen gegund wordt om zo te ranten - dus vind ik dat ik er best lijnrecht tegenin mag gaan
![]()
Ik draag DV een warm hart toe (als in dat ik er van overtuigd ben dat hij een goed mens is ), maar als hij zichzelf God mag noemen of een heel topic vol mag knallen met discussies met zijn alter-ego - dan hebben andere mensen op zijn minst het recht om er tegenaan te schoppen
![]()
(De rest van ons krijgt direct een slotje of een ban als we hetzelfde proberen !)
Hij mag mij onwetend noemen, een slecht opgevoede tiener, of wat dan ook,
ik noem hem raar, of leip, voor mijn part een profiteur van de belasting
![]()
Uiteindelijk sporen we allebei niet
anders zouden we beide niet zo veel aandacht besteden aan een persoon die we niet kennen op onze computer ![]()
En als DV / SK zegt dat ie gaat uitzoeken wie ik echt ben, heb ik meer het idee dat hij terecht probeert uit te vinden
hoe ik ben dan dat hij daadwerkelijk voor mijn deur gaat staan.
Maar mocht je dat doen, DV / SK, dan nodig ik je graag uit om binnen te komen en verder te ouwehoeren
[ Bericht 9% gewijzigd door Kiteless op 13-09-2006 02:05:43 ]