quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Nosh het volgende:
Neem een livejournal, en houd daar fijn ieder detail uit je leven bij. Echt.
Weet ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, ruzie op het internet is ook zo nutteloos. Al kan het soms best leuk zijn als het tussen twee gelijken is. Wij zullen trouwens niet snel ruzie krijgen denk ik, geen reden voor.
Je bent je eigen schepper. Dat is genoeg lijkt me, want dat maakt dat je alles kan wat je maar bedenkt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen ga ik echt verder met afvoerbuizen
Jogy, wie denk je dat ik ben?
Ik weet het zelf niet.
Ik weet alleen dat ik in staat ben tot veel.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent je eigen schepper. Dat is genoeg lijkt me, want dat maakt dat je alles kan wat je maar bedenkt.
Weet je wat het leuke is, op sommige momenten lijkt het of je dat boek al gelezen hebt, ik vermoed dat het wel aansluit op je gedachtengang en stukken aanvult waar je nog over twijfelt. Maar ik zal het boek niet door je strot duwen, je moet het zelf willen lezen natuurlijk. Mijn moeder heeft het naast haar bed liggen en is er een beetje bang voor. Zonde denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben mijn eigen schepper.
En jij jou eigen.
Maar dat boek moet ik nog lezen dat jij zei.
Waag het niet om daarover te beginnen - of over het punt dat DV / SK een dialoog met z'n alter-ego houdt - want Jogy smeert je zo een ban aan hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Nosh het volgende:
Pfffff, begin je nou alweer?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:57 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Waag het niet om daarover te beginnen - of over het punt dat DV / SK een dialoog met z'n alter-ego houdt - want Jogy smeert je zo een ban aan hoor
Tenslotte ben JIJ hier degene die bagger post !
Is dit niet live genoeg?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Nosh het volgende:
Nog zeker niet genoegquote:
Valt me tegen dat zo'n zelfverklaarde ruime geest zinloze termen als 'puber' als steekhoudend argument ziet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Nooit tegen pubers ingaanJogy je hebt je laten verleiden om in te gaan op pubers, je moet de grens aanbrengen tot volwassen mensen en pubershier, moet niet dat mag
Ik ook niet, maar zie je mij iedere gedachtengang van mijn ADD-hersentjes posten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb dus niets te verbergen en schaam me nergens voorIk schaam me nergens voor dus
En dan totaal nergens voor. Ik ben trots op wie ik ben
Wat jij doet zal me een worst wezen. Het draait om mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie je mij iedere gedachtengang van mijn ADD-hersentjes posten?
Narcisme is in- en intriest als er geen reden bestaat om narcistisch te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat jij doet zal me een worst wezen. Het draait om mij
Jij bent onbelangrijk. Jij bent afval
En dat allemaal vanachter je pc'tje in een of andere kelder! Poeh!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ieder mens is nutteloos, behalve ik.
En ik ga zover door, totdat ik ook nutteloos ben.
Ik schakel eerst alle mensen uit, en dan schakel ik mezelf uit
Eerst 6,5 miljard mensen uitschakelen, als laatste kom ikzelf.
Mensen uit roulatie halen ook wel
En vervolgens een nieuw programma toevoegen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Narcisme is in- en intriest als er geen reden bestaat om narcistisch te zijn.
Maar ik hou wel op. Meneer mag lekker bashen, en omdat hij de natte droom is van menig huikamer-psycholoog zijn er nog mensen die hem een hand boven het hoofd houden ook.
![]()
Wil je mij ontmoeten dan mag je afsprekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat allemaal vanachter je pc'tje in een of andere kelder! Poeh!![]()
Tof, ik maak morgen een afspraak met het Pieter Baan!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wil je mij ontmoeten dan mag je afspreken
Zeg een plaats en datum. Ik kom jou onder ogen, jij kijkt mij in de ogen. En je weet dat ik God ben
Zoals veel mensen dat weten
Moet je dan niet eerst iemand hebben omgelegd of doen ze daar ook andere dingen, ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof, ik maak morgen een afspraak met het Pieter Baan!
Zeg tis geen coming to america.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:19 schreef jogy het volgende:
*bloemetjes strooit*
Wel een leuke film trouwens, voor die tijd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg tis geen coming to america.![]()
Zeg eens eerlijk, zou jij ervan opkijken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst iemand hebben omgelegd of doen ze daar ook andere dingen, ik weet het echt niet.
Eerst maak je een afspraak met mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tof, ik maak morgen een afspraak met het Pieter Baan!
Sorry DV maar god ben je nog bij lange niet in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Genoeg mensen in de realiteit die weten wie ik ben
Dat mensen op fok! dat niet beseffen zal mij een worst wezen
Ik weet wie ik ben, en mensen zien wie ik ben.
Danny de eigenaar van fok hier, heeft als naam call me God.
Maar ik ben God hier
De enige echte ware God
Ik ga pc uitzetten
In het echt wordt ik meer gewaardeerd als God gelukkig
Hier geloven mensen dat nog niet zo snel
Mensen zien mij als menselijke God
Omdat ik ook nog eens te knap vooor woorden ben
Nu nog steeds.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel een leuke film trouwens, voor die tijd.
Eigenlijk wel ja, eerlijk gezegd. Op zich vind ik het leuker dat sommige mensen oprecht beledigt raken door wat DV typed. Hij speelt tenminste niet op de man tenzij iemand anders dat doet natuurlijk en dat is niet vreemd. Tja en dat doet ie dan op een DV manier dus het komt er weleens wat grofjes en spacerig uit misschien, lekker boeie. Er blijven mensen die het interessant vinden wat hij allemaal neergooit en dat is meer wat veel andere doen in hun dagelijkse FOK!leven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, zou jij ervan opkijken?
Prima, vrijdagmiddag zwerf ik wel ergens in Utrecht rond. Cafe Belgie?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eerst maak je een afspraak met mij![]()
Voordat jij in het Pieter baan centrum belandt kom je mij onder ogen.
Wil je afspreken met mij????
Je komt mij onder ogen, je komt mij altijd onder ogen.
Eerst kom jij mij onder ogen, daarna volgt de rest van het verhaal.
Dus kom mij onder ogen, daarna praten wij verder
Durf jjj mij onder ogen te komen????
Of ben jij ook zo'n lafbek met grote mond die niets te bieden heeft
Ga slapen danquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben wel te knap voor woorden Bengel. En als jij dat niet ziet dan ben je blind.
Ik ben knapper dan wie dan ook.
En zonder arrogantie. Maar om de waarheid te zeggen.
Ik ben God, knap en alles.
Omdat ik Allah ben.
En wie tegen mij komt vechten die zet ik op de plek.
Omdat ik alles ben
Ik ben je grootste fantasie, en als jij dat niet kunt zien, dan ben je blind.
Tot morgen
Nu gaat de pc uit
Jou droom gaat slapen. Jou grootste droom.
Dus toon respect voor je droom, anders komen je dromen nooit uit
Iemand met een God-complex vindt de rest per definitie al minderwaardig, dus je zou kunnen zeggen dat hij constant op de man aan het spelen is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij speelt tenminste niet op de man tenzij iemand anders dat doet natuurlijk en dat is niet vreemd.

quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben wel te knap voor woorden Bengel. En als jij dat niet ziet dan ben je blind.
Ik ben knapper dan wie dan ook.
En zonder arrogantie. Maar om de waarheid te zeggen.
Ik ben God, knap en alles.
Omdat ik Allah ben.
En wie tegen mij komt vechten die zet ik op de plek.
Omdat ik alles ben
Ik ben je grootste fantasie, en als jij dat niet kunt zien, dan ben je blind.
Tot morgen
Nu gaat de pc uit
Jou droom gaat slapen. Jou grootste droom.
Dus toon respect voor je droom, anders komen je dromen nooit uit
Slaap lekker gozert.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Morgen reageer ik hier
Ik ga afsluiten
Onzin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:00 schreef anno-i-mus het volgende:
niet normaal zeg .....
een TBS-er is er niks bij .... totaal ontspoort.
erg zeilig eigenlijk maar ik weet zeker dat zo iemand als zeer gevaarlijk bestempelt kan worden.
Wowquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef Kiteless het volgende:
Ik hoop dat je me nu iets meer snapt en dat we op z'n minst het weer een beetje bijgelegd hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Wow. Veel meer valt er niet te zeggen
.
Van de noodzaak tot bijleggen was niet echt sprake maar mocht dat wel het geval zijn dan had dit het wel gedaan, het is een goeie tekst dat is een ding wat zeker is. Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 september 2006 02:39 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me nu iets meer snapt en dat we op z'n minst het weer een beetje bijgelegd hebben
Uiteraard blijf ik wel schoppen he
Slaap lekker, ik moet nu ook echt m'n bed in voor ik betrapt wordt
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |