Kon het niet laten, maar het is wel de waarheid. Fok! kent vele pubers nog. Vandaar ook vaker het wangedrag van bepaalde mensenquote:
Kregen die pubers dat maar eens in de gaten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu biertje
En dan weer onzinnig zijn
Pubers kunnen het de ouders tot een hel maken. Dat is het laatste wat ik zeg nu. Daarom dat programma op tv bij rtl. Van blaag tot engel
Goede filmquote:All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!
Ik zat net even buiten te denken over het gedrag van volwassenenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kregen die pubers dat maar eens in de gaten.Ookal kunnen sommige volwassenen ook
heel erg kinderachtig doen. We noemen natuurlijk nooit namen.![]()
Geen bier dankje, ik drink liever geen alcohol.
quote:
Tot zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef Kiteless het volgende:
Tot zo !
Ik ga nu uit eten
Lekker portugees![]()
Maar dan moet ik eerst naar buiten
Lekker weer![]()
Heb je een hekel aan Jim Carreyquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
Je ging zo goed tot je Jim Carrydeed.
![]()
Roken is heel erg ongezond DV.
Een hekel? Nee, ik kan geen hekel aan iemand hebben die ik niet persoonlijk ken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan Jim Carrey
Ik vind Jim Carrey lachenEcht talent. Net zoals Will Smith en nog veel meer
Roken is erg ongezond jah, maar ik ga toch niet dood. Het moment van stoppen dient zichzelf nog wel aan. Zoals alles zichzelf aandient in mijn leven
Ik hoef geen moeite meer te doen dus
Alles gaat vanzelf![]()
En dat gun ik ieder mens
Ik gun ieder mens een leven dat vanzelf gaat![]()
Zo ben ik dus, omdat het voor mij zo goed voelt gun ik het iedereen gewoon. Dan wil ik dat het bij ieder mens vanzelf gaat. Omdat het zo lekker voelt
Dan gun ik iedereen een droom-vlucht of trip of wat dan ook.
Echt waar
Ik vind dumb & dumber geweldigquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een hekel? Nee, ik kan geen hekel aan iemand hebben die ik niet persoonlijk ken.
Hij komt bij mij gewoon niet prettig over, het zet mijn nekharen overeind als hij grappig probeert te zijn.
Het leven gaat ook vanzelf, je kan er alleen soms een kleine draai aangeven.
Echter wil dit niet zeggen dat je alsnog op het zelfde punt uitkomt.
Jij hebt altijd gelijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Koffie is ook een drug, en roken. Daar zijn natuurlijk weer meerdere soorten van.
De duivel bestaat niet, is enkel een creatie van de mens. De hel bestaat ook niet en voor de rest is het allemaal relatief.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
De vraag is nu....
" Waarom heeft God de duivel gemaakt"
De duivel is een man van welvaart en smaakquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:13 schreef jogy het volgende:
[..]
De duivel bestaat niet, is enkel een creatie van de mens. De hel bestaat ook niet en voor de rest is het allemaal relatief..
Ahh ok, dus jij recreëert jezelf tot een eigen versie van wat jij denkt dat de duivel zou zijn, dat is wat anders. Niks mis mee, zolang je maar je vork uit mijn buurt laat voordat je mijn oog eruit steektquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De duivel is een man van welvaart en smaak
Die omschrijving past bij mij![]()
Ik denk dat de duivel wel bestaat. Dus ik besta ook
Wie weet heeft de duivel niets met de hel te maken
Wat ik met jou doe, is mijn keuzequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahh ok, dus jij recreëert jezelf tot een eigen versie van wat jij denkt dat de duivel zou zijn, dat is wat anders. Niks mis mee, zolang je maar je vork uit mijn buurt laat voordat je mijn oog eruit steekt.
Ik daag je uit om mij naakt over straat te laten rennenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat ik met jou doe, is mijn keuze
Ik kan jou vanavond op mars zetten als ik wil.
Daarom heet ik de duivel
Ik doe alles met jou. Omdat ik de puppet master ben
En daar kun je tegen vechten. Dat lukt je niet. Al heet je Jogy hier.
Je moet je erbij neerleggen dat ik de baas ben dus
Dat jij niets te zeggen hebt ook.
Ik bepaal de wetten en de regels
En ik geef mensen vrijheid
Je kunt hoog of laag springen. Ik vertel altijd de waarheid.
Als ik wil laat ik dat doen met jou. Ik laat jou naakt door Amsterdam rennen als ik wilquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik daag je uit om mij naakt over straat te laten rennen. Ik kan je hebben vriend
.
Zolang je maar niet op mijn hoofd schijt daarboven vind ik het allemaal goed.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Even weg
De duivel is aan zet vanaf nu
De Godfather. De persoon die boven God staat
De persoon die boven God staat en de persoon die boven alles staat.
Dus vanzelf sta ik ook boven jou Jogy. Of je het nu wilt of niet. Ik sta boven jou. Kilometers hoog
Mijn wil is wet ook
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Onzin voor je leven.
Jogy is okey
En de duivel bestaat
Zeker nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op mijn hoofd schijt daarboven vind ik het allemaal goed..
Neh, ruzie op het internet is ook zo nutteloos. Al kan het soms best leuk zijn als het tussen twee gelijken is. Wij zullen trouwens niet snel ruzie krijgen denk ik, geen reden voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker niet
Ik sproei schoon water en schone zeep over je hoofd. Ik ben geen viezerik
Even weg nu. Biertje wacht op mij
Jogy, ik vind je echt top kerel
En ik wil niet vechten en dat doen we ook niet nu. Dit is interactie ookDit is onzin en nog meer. Interactie en scripten. We zijn bezig met scripten hier
Jij bent bezig met scripten en ik ben bezig met scripten.
En samen schrijven we een script
Zoals er veeeel meer scripts geschreven worden.
Nu echt even roken
Roken met biertje uiteraard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |