Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 08:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eigenlijk liever als er hier niet overgehaald wordt tot het nemen van een visie of inzicht.
Ik wil mijn eigen visie behouden dusEn die behoudt ik dus ook.
Je kunt me wel proberen om te praten tot jou visie, maar dat werkt niet. Heeft ook geen zin.
Ik praat ook liever niet met teveel stress in de discussie. Dus als je wilt niet meer zo de nadruk leggen op het overhalen van elkaars mening.
Het blijft tenslotte onzin
Als ik van mening ben dat de complete waarheid ter zake doet, met alle informatie en details. En dan bedoel ik alle details die bestaan. Dan ben ik dat van mening en dan blijft dat ook mijn mening. Jij mag gerust jou mening hebben, maar laat mij dan ook mijn mening behouden
De complete waarheid dus, en vervolgens actie ondernemen.
En dat is mijn visie.
En dat blijft mijn visie. Wil ik mijn visie aanpassen dan doe ik dat zelf wel, dan haal ik wel de informatie van internet af
No offence. Maar ik heb zin om te ontspannen dus. Genoeg stress gehad. Ik hou een gesprek liever luchtig.
En nu even roken.
Straks ga ik de nadruk meer op onzin leggen. Het topic wordt iets te serieus en dan past het straks niet meer in onzin
Ik wil best praten ergens over, maar ik hou er niet van als mensen geforceerd een mening opdringen. Je legt iets teveel de nadruk op het opdringen van je mening. Kan zijn dat ik te weinig geslapen heb dat het me daarom stoort.
Maar ik heb vandaag zin om te relaxen ook. Maar schrijf gerust door hier. Zolang je maar niet teveel wilt overhalen van mijn mening. Ik hecht waarde aan mijn mening. En ik blijf ook bij mijn standpunten dus. Sowieso bevallen discussies me niet waar je tegen elkaar aan het bevechten bent wie de beste mening heeft.
Mijn opleiding ging over volledigheid en juistheid. Ik ben nog altijd accountant in principe. Dus daarom zeg ik dat alle informatie ter zake doet. En dan handelen. Maar ik blijf van mening dat je het kleinste detail naar voren moet halen. Omdat het gewoon belangrijk is dus.
Het geheel is opgebouwd uit de delen, vanzelf is ieder detail belangrijk. Anders is het niet meer heel en compleet en volledig en juist.
quote:Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor.Dat kun je alleen zelf.
![]()
Ik liet gewoon even zien dat ik niet geloof dat je keuzes of handelingen pas kunt en moet doen als je "de waarheid weet". Dit voornamelijk omdat je (ook met je 'weten') deel uitmaakt van de waarheid. Medeschepper van de waarheid dus. Of jij dat wel of niet gelooft maakt mij echt niet veel uit hoor.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 september 2006 08:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Je hebt dus gelijk dat je pas kunt handelen als je de waarheid weet.Dus we denken hetzelfde erover![]()
Het is zeker persoonlijk als je in contact bent met elkaar. Als je gesprekken voert is dat persoonlijk, maar tevens zakelijk. Zakelijke persoonlijke contactenquote:Op maandag 11 september 2006 09:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik maak i-net 'contacten' nooit persoonlijk.![]()
Ik ben op Fok! ook maar gewoon een saai karikatuur van mezelf.![]()
![]()
Ja, het moet wel onzin zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 09:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Je post altijd diepzinnige plaatjes
Altijd plaatjes om over na te denken
Haha, mijn eerste topic op Fok! ooit.quote:Had trouwens dat topic van jou gelezen over die tips. Belangrijke tips en over het tellen van die emmers water
Goed topic is dat
Complimenten
Zal daar misschien nog in posten later
Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.quote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat spel ken ik dus niet
Heb je voor dat spel geen hoe heet dat ook alweer. Er zijn bepaalde simulators die je kunt gebruiken. Zo heeft monkey island 1+2 en day of the tentacle geloof ik ook een simulator zodat je op de pc die spellen kunt spelen, scumm bar heet dat. Er is ook een simulator waarmee je commdore 64 spellen op je pc kunt spelen, zie je gewoon het begin-scherm van de commdore 64 op je pc. Basic staat er dan of zoietsWeet niet meer hoe dat scherm eruit ziet, in ieder geval those good old times. Commodore 64 ga ik zeker nog eens kopen zoals ik gisteren zei, en dan alle spellen erbij
Net zoals alle spellen van de amiga 500. Vaak vind ik die spellen van toen nog leuker dan de spellen van nu. Alleen de graphics zijn dan minder maar ook dat heeft zijn charme.
Over die buitenaardse wezens even, het kan ook zijn dat het slechte en negatieve buitenaarse energie is. Hoewel ik in mijn dromen vaker echt een wezen heb gezien waar ik doodsangsten voor uitstond. Alleen liet dat wezen altijd zijn rug zien, slechts 2-3 keer heb ik de voorkant gezien van dat wezen en dat is dus echt een wezen die je in geen enkele horror-film zult zien. Het meest verschrikkelijke wezen in een horrorfilm kan er niet aan tippen.
Ik heb dus ook nog vaker dat ik achterdochtig ben zoals ik zei, dan denk ik dat ik vijanden in menselijke vorm heb rondlopen maar volgens mij moet ik daarvan afstappen helemaal. Ik kan me beter richten op die buitenaarse energie en die buitenaarse wezens die slecht in de zin hebben.
Ik denk en voel en weet ook bijna zeker dat die buitenaarse wezens ( soort body snatchers) zich aan het bewustzijn vast klemmen. Ook dat heb ik gezegd. Het feit dat mensen nog niet ontwaakt zijn en waarom het zo lang geduurd heeft dat helderheid niet naar voren komt en een zuiver bewustzijn komt gewoon door die vervuilde buitenaardse energie die in de kosmos zit.
Of het bodysnatchers zijn weet ik niet zeker. Ik ga altijd uit dat alles mogelijk is. Alle mogelijkheden open houden zodat ik niets over het hoofd zie.
Ben ik zo bezig hiermee dan voel ik gewoon dat de duisternis optrekt en dan is het helder voor ogen en helder in het hoofd dus ook. Dan is het lekker helder en licht en heb ik amper zorgen nog.
Het is nu zover dat ik bijna kan zeggen dat ik klaar ben met opruimenVolgens mij maak ik in 2006 het werk af van de grote schoonmaak
Dan is het helder allemaal
The future is bright
Daarna kan ik beginnen met bouwen
Over schoonmaken even. Zometeen ff het bureau schoon makenIk let dan op de koffie-vlekken en een paar spagetti vlekken van gisteren en dan stoor ik me eraan. En dan is het zo dat ik blijf letten erop
Dus dan kan ik maar beter 1 minuut poetsen en daarna de rest van de dag geen last meer hebben ervan.
Ik geloof er dus wel in van die energie, omdat ik vanaf jongs af aan een geweldig vervuild hoofd had, en hoe meer ik schrijf en hoe meer ik bezig ben om die energie aan te voelen en weg te werken, des te helderder ik me voel. Het wordt soms zo helder, dat ik denk, dit is het echte leven.quote:Op maandag 11 september 2006 10:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.
Een emulator voor LBA 1 heb ik nooit gevonden.![]()
LBA 2 doet het trouwens wel gewoon onder Windows.Is wel de moeite van het spelen.
Maar deel 1 is zoveel beter.
![]()
![]()
Ligt eraan hoe de wind staat.quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:
Zit DV hier nou met z'n eigen kloon te discussieren ?
Als ik dat wezen weer tegen kom, dan hak ik gewoon zijn kop erafquote:Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens, hopen voor je dat die droom meer lucide wordt als je hem weer krijgt.![]()
Echte nachtmeries heb ik al heel lang niet meer gehad.![]()
Meer als onbehagelijk of een korte schrik reactie als je net in slaap valt is er niet bij voor mij.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:
Zit DV hier nou met z'n eigen kloon te discussieren ?
Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.quote:Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar haal jij de verklaringen van je dromen vandaan?
Uit mezelfquote:Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar haal jij de verklaringen van je dromen vandaan?
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.![]()
Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?quote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Dromenvanger het volgende:
In hoeverre het laatste bericht serieus genomen moet worden is de vraag natuurlijk
Maar het is in onzin geschreven, dus in onzin maakt dat allemaal niet zo uit![]()
Weet niet...quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hebben die voorspellende dromen?
Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.quote:Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet niet...
Wel eens gedroomd van iemand waar ik nooit over droomde en die ik al in geen 10 jaar had gezien.![]()
Die was die week dood gegaan wat ik later pas hoorde.![]()
Wel apart dat soort dingen.Maar voor mijn gevoel niet deel van een meester complot ofzo.
![]()
Tja, overlijden hoort er ook bij, he?quote:Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.![]()
Nha ik vond het wel een erg apart toeval so to speakquote:Is toch niet zo vreemd je onthoudt toch wel de mensen van vroeger, dus ze kunnen
zo opeens in je dromen voorkomen.
Ja, die zijn wel oke. Beetje spelen met je droom.quote:Lucide dromen zijn wel leuk, men zegt dat ze toch iets voor je doen.
Dromenvanger inderdaad, maar of dat een juiste naam is om te blijven gebruiken tot het einde van de eeuwigheid hoewel er aan de eeuwigheid geen einde komt.quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?
Je nick is wel dromenvanger he.Zoals droom verder?
Yepquote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef jogy het volgende:
DV, Held. Ik zie dat je 'mijn' subforumpje weer in je AT hebt gedaan. Toffe actie.
Ik zal het zeker gaan lezen, ik ben volgens mij met meer mensen geland in het begin van allesquote:Op maandag 11 september 2006 12:34 schreef jogy het volgende:
Echt, s_k, ik kan niets anders zeggen dat je kaak op de grond valt van het feest van herkenning over dat ene boek dat ik je aan probeer te smeren. Het zijn er in totaal 3 trouwens en ik ben nu met de tweede bezig. Heerlijk leesvoer en je zit dichterbij de waarheid dan veel mensen op het eerste gezicht denken
.
Doe rustig aan ( of nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:04 schreef Sight_key het volgende:
Jogy, dat boek van jou kon ik niet zo snel vinden. Maar dat lees ik nog wel eens. Alles lees ik nog wel eens
quote:Op maandag 11 september 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
Sight_key is aanwezig
Sight_key is aanwezig
Even whatpulse omzetten.
Daarna weer even naar buiten.
Tijdens het lopen met de hond had ik dus even contact gezocht met een predator, die komen heel kalm over. Ik vroeg wat ik moest gaan doen, en ze zeiden dat ik niets hoef te doen
Ik hoef helemaal niets te doen
Die gedachte is lekker
Ik doe wel wat af en toe, maar ik doe niet meer veel. Ik ga eeuwige vakantie vieren
Je gaat wel lekker hč?quote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.quote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
Ik doe rustig aanquote:Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe rustig aan ( of niet). Komt wel een keer. Dat ik heb staan stuiteren als een malle hoeft niet te betekenen dat jij dat ook doet
.
Normale mensenquote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.
Ach, je hebt er gewoon recht op.quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef Sight_key het volgende:
Nog 18 berichten en dit deel is vol
Daarna komt vanzelf een 2e deel. Ook een droomvlucht. Het nummer van de droomvlucht is 1986. From dusk till dawn past ook erbij
En dan ga ik door en door en door
En toch heeft kiteless gelijk. Werk werk werk. Er moet werk verzet worden. Straks wil ik echt aan de slag. Ik hoef dus ook geen miljoenen van het UWV. Ik ben nog aan het studeren een beetje. Hoewel het ook praktijk is.
Het is sowieso dat ik aanpassingen doorvoer de hele tijd. Maar dan is het de vraag hoeveel mensen het merken op dit moment. Dat is nu niet te meten dus.
Straks krijg je meetbare resultaten als ik het goed heb, als ik in mijn glazen bol kijk dan krijg je straks meetbare resultaten. Sowieso als er updates komen op het systeem.
Ik heb er ook een beetje recht op inderdaad. Zware studie bijna helemaal afgerond. Een zeer zware studie was het. En als je dan door die zware stage ook nog eens doordraaid, dan heb je 100 procent recht op dat beetje geld.quote:Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, je hebt er gewoon recht op.Als het een keer 'fout' gaat met mevrouw vlieger dan is ze ook blij dat er een beetje geld is.
Het meeste van de belasting gaat toch naar geavanceerde moordwapens.
![]()
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk hebquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Het koningshuis heb je nog. Wat voeren die mensen precies uitIk reken handjes zwaaien dus echt niet onder werken. Het koningshuis reken ik onder de uitzuigers en parasieten. Ze voeren geen moer uit, ze stellen zichzelf boven de bevolking en verdienen teveel geld.
Dat ze lekker gaan werken, doen ze ook wat.
quote:Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk heb
(Nog afgezien van het punt dat DV alleen maar aan het post-opkrikken en baggeren is, iets waarvoor iedere andere user al lang een slotje had gekregen - maar hey, DV is op Fok! een beetje zoals het 'speciale' neefje he... iedereen moet lief voor 'm zijn want hij spoort niet)
Heb jij het verstand in je reet zitten en schijt je iedere dag 10 procent van je hersens uitquote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat je het lef hebt zeg
Die mensen werken op 1 dag harder dan jij in je hele zwakzinnige leven gedaan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |