abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 08:49:20 #226
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41698257
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eigenlijk liever als er hier niet overgehaald wordt tot het nemen van een visie of inzicht.

Ik wil mijn eigen visie behouden dus En die behoudt ik dus ook.

Je kunt me wel proberen om te praten tot jou visie, maar dat werkt niet. Heeft ook geen zin.

Ik praat ook liever niet met teveel stress in de discussie. Dus als je wilt niet meer zo de nadruk leggen op het overhalen van elkaars mening.

Het blijft tenslotte onzin

Als ik van mening ben dat de complete waarheid ter zake doet, met alle informatie en details. En dan bedoel ik alle details die bestaan. Dan ben ik dat van mening en dan blijft dat ook mijn mening. Jij mag gerust jou mening hebben, maar laat mij dan ook mijn mening behouden

De complete waarheid dus, en vervolgens actie ondernemen.

En dat is mijn visie.

En dat blijft mijn visie. Wil ik mijn visie aanpassen dan doe ik dat zelf wel, dan haal ik wel de informatie van internet af

No offence. Maar ik heb zin om te ontspannen dus. Genoeg stress gehad. Ik hou een gesprek liever luchtig.

En nu even roken.

Straks ga ik de nadruk meer op onzin leggen. Het topic wordt iets te serieus en dan past het straks niet meer in onzin

Ik wil best praten ergens over, maar ik hou er niet van als mensen geforceerd een mening opdringen. Je legt iets teveel de nadruk op het opdringen van je mening. Kan zijn dat ik te weinig geslapen heb dat het me daarom stoort.

Maar ik heb vandaag zin om te relaxen ook. Maar schrijf gerust door hier. Zolang je maar niet teveel wilt overhalen van mijn mening. Ik hecht waarde aan mijn mening. En ik blijf ook bij mijn standpunten dus. Sowieso bevallen discussies me niet waar je tegen elkaar aan het bevechten bent wie de beste mening heeft.

Mijn opleiding ging over volledigheid en juistheid. Ik ben nog altijd accountant in principe. Dus daarom zeg ik dat alle informatie ter zake doet. En dan handelen. Maar ik blijf van mening dat je het kleinste detail naar voren moet halen. Omdat het gewoon belangrijk is dus.

Het geheel is opgebouwd uit de delen, vanzelf is ieder detail belangrijk. Anders is het niet meer heel en compleet en volledig en juist.
Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor. Dat kun je alleen zelf.

Ik liet gewoon even zien dat ik niet geloof dat je keuzes of handelingen pas kunt en moet doen als je "de waarheid weet". Dit voornamelijk omdat je (ook met je 'weten') deel uitmaakt van de waarheid. Medeschepper van de waarheid dus. Of jij dat wel of niet gelooft maakt mij echt niet veel uit hoor.

maandag 11 september 2006 @ 08:51:56 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41698287
Weet je wat het ook is. Ik heb geen zin meer in verhitte discussies en het wellus en niettus spelletje. Kost me teveel inspanning ook. En het jaagt me op.

Ik ben bezig mijn eigen waarheid te maken, en ik heb een eeuwigheid om dat te doen. Ik hoef niet vandaag te komen tot een totaal-plaatje. Ik kan er nog 20 jaar over doen als ik wil.

Voelde me net dus opgejaagd, ik heb geen zin meer daarin. Ik neem me liever de tijd.

Dus ik wil ff onzin nu

Discussies voer ik liever in filsofie en wetenschap als ik daar zin in heb. En wie weet straks weer even.

Tis mijn topic in principe, ik heb het geopend. Dus dan vertel ik dat gewoon even nu

Was even aan het denken en dan is dit wel onzin.

Eigenlijk moet je back-up hebben van buitenaardse wezens. Dat er een peleton buiten-aardse wezens komt die alle criminele bestuurders en alle corrupte mensen mee neemt ter obersvatie naar een andere planeet

Is de mensheid verlost van dat tuig. Lekker makkelijk en snel

Onzinnig en serieus tegelijk

Zou een mooie good riddance zijn

Zijn ze onderzocht en weten ze het probleem en hebben de criminele bestuurders en corrupte agenten of wat dan ook geleerd, dan mogen ze weer als eerlijke burger komen wonen hier.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 11 september 2006 @ 08:58:47 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41698366
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor. Dat kun je alleen zelf.

Ik liet gewoon even zien dat ik niet geloof dat je keuzes of handelingen pas kunt en moet doen als je "de waarheid weet". Dit voornamelijk omdat je (ook met je 'weten') deel uitmaakt van de waarheid. Medeschepper van de waarheid dus. Of jij dat wel of niet gelooft maakt mij echt niet veel uit hoor.

[afbeelding]

Ik ben dus gestressed nog vaker, 3 uurtjes geslapen en dat is te weinig. Vanzelf kan ik geirriteerd zijn maar daar bedoel ik dus niets mee. Ik wilde alleen ff de druk van mijn hoofd halen en dan helpt dat. Tis niet persoonlijk bedoeld. Ik ben vaak zakelijk ingesteld dus sowieso ben ik zelden tot nooit persoonlijk bezig.

Als ik iemand doe uitgeschelden dan is dat ook zakelijk, omdat het bij het spel hoort als het ware. Als ik iemand compleet doe uitgeschelden, wat niet meer vaak gebeurt, dan is dat zakelijk en dan is het totaal niet persoonlijk.

Maar goed.

Je hebt dus gelijk dat je pas kunt handelen als je de waarheid weet. Dus we denken hetzelfde erover

Ik zeg dan alleen dat het dan wel okey zou zijn als je tegen het einde van de rit de hele waarheid weet. Maar wie weet komt die nooit aan het daglicht.

Corruptie ben ik vooral over aan het nadenken, wederom door die studie van mij. Daar moest je constant controleren op fraude en corruptie.

Als de informatie niet klopt, en dan maakt het niet uit welke vorm van informatie dat is, dan is dat gewoon foutief en onjuist. Logisch ook.

En nu even wat anders weer.

Ben weer rustig

Ik was net echt even gestressed dus

Stress in de kop. Stress stress stress. En dan moet ik een weg vinden om die stress weg te laten voeren. Wat ik net schreef zat me dus gewoon ff dwars ook. En wat dwars zit moet eruit. Zodat het hoofd leeg gaat worden. Eruit laten stromen.

Ik wil mijn opleiding nog afronden, maar ik wil een ander beroep. Ik wil controleren op fraude maar dan andere fraude dan financiėle fraude. Dat de balans en de jaarrekening van een onderneming in orde moet zijn is zeker belangrijk, maar er is fraude die nog belangrijker is. En dan wil ik me bezig houden met de fraude die het meest belangrijk is

Als albert heyn met de jaarrekeningen aan het kloten is, dan is dat slecht, maar je hebt nog andere vormen van fraude. Zoveel vormen van fraude.
  maandag 11 september 2006 @ 09:03:43 #229
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41698419
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:58 schreef Dromenvanger het volgende:

Je hebt dus gelijk dat je pas kunt handelen als je de waarheid weet.Dus we denken hetzelfde erover

Nee, ik maak i-net 'contacten' nooit persoonlijk.
Ik ben op Fok! ook maar gewoon een saai karikatuur van mezelf.

maandag 11 september 2006 @ 09:12:43 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41698523
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:03 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Nee, ik maak i-net 'contacten' nooit persoonlijk.
Ik ben op Fok! ook maar gewoon een saai karikatuur van mezelf.

Het is zeker persoonlijk als je in contact bent met elkaar. Als je gesprekken voert is dat persoonlijk, maar tevens zakelijk. Zakelijke persoonlijke contacten

Ik was even aan het denken over de hoogste vorm van fraude. Als ik bezig ben met iets dan wil ik het liefst helemaal naar boven gaan en bij de top kijken wat mis is en wat niet klopt. En dan denk ik vanzelf aan het ontstaan van alles, dat bij het ontstaan van alles, zaken niet goed zijn gegaan. Ook die dromen over vijandige wezens op andere planeten, dat sluit ik dus echt niet uit. Hebben ze me bij het vak marketing bijgebracht, altijd naar de kansen en bedreigingen kijken. Is er ook maar 0,0001 procent op een bedreiging dan moet je daar rekening mee houden.

En dan ga ik niet praten dat er wezens waren die fraude pleegden Maar goed, je weet maar nooit Ik zeg nooit nooit

Kleine fraude en grote fraude.

Albert Heyn kan onschuldig klinken als ze een fout beeld schetsen van de realiteit met betrekking tot hun onderneming. Maar zo is het onschuldig als je echt gaat kijken of er misschien iets gebeurt is in het allereerste begin van de schepping. En dan is zelfs Amerika onschuldig in principe als er in het begin fraude is gepleegd. Dan is hetgeen wat in Amerika gebeurt een gevolg van die fraude. Maar zo weet ik het ook niet zeker. Het is wel goed dat er problemen zijn, om het spel uitdagend te houden. Een wereld zonder problemen kan niet worden gemaakt tot een betere wereld. De tegenstrijdigheden heb je dan weer die naar voren komen. Geen geluk zonder ongeluk. De mate van gelukkig zijn hangt af van de mate waarin je ongelukkig bent geweest. Het verschil tussen die 2 dus. Heb je -1000 ongeluk gevoelt en voel je je daarna +2000 gelukkig dan is het 3000. Heb je 0 ongeluk gehad en heb je +2000 geluk gehad. Dan is het slechts +2000. Dus dan heeft ongeluk ook zin gehad. Heeft ongeluk voordelen

Maar dat is voor later

Komt tijd komt koffie

Buiten is het lekker weer

Hond ligt nog te slapen op de bank en ik ben weer redelijk onder de levenden Nog 2 potten koffie en dan is het weer in orde Hoewel ik nu al moeite heb met door dit kopje heen te komen, soms krijg ik het niet meer door mijn strot heen

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-09-2006 09:18:03 ]
  maandag 11 september 2006 @ 09:16:40 #231
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
  maandag 11 september 2006 @ 09:18:25 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41698580

Je post altijd diepzinnige plaatjes

Altijd plaatjes om over na te denken

Had trouwens dat topic van jou gelezen over die tips. Belangrijke tips en over het tellen van die emmers water

Goed topic is dat

Complimenten

Zal daar misschien nog in posten later
  maandag 11 september 2006 @ 09:24:32 #233
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41698643
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:18 schreef Dromenvanger het volgende:

Je post altijd diepzinnige plaatjes

Altijd plaatjes om over na te denken
Ja, het moet wel onzin zijn natuurlijk.
quote:
Had trouwens dat topic van jou gelezen over die tips. Belangrijke tips en over het tellen van die emmers water

Goed topic is dat

Complimenten

Zal daar misschien nog in posten later
Haha, mijn eerste topic op Fok! ooit. Tja, ik had niet het idee dat het echt ooit iets is geworden. !
  maandag 11 september 2006 @ 09:34:21 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41698776
Had toch 1200 views dat topic als ik het goed kan herinneren van gisteren

En inderdaad onzinnig en luchtig blijven. Altijd onzinnig en luchtig, anders loopt de emmer over en dat mag niet

Voel me behoorlijk ontspannen weer. Ben af en toe nog achterdochtig, maar dat komt door dat hele gebeuren van wat er gebeurt is 6,5 jaar geleden. Toen was ik zo achterdochtig dat ik de hele wereld niet vertrouwde. Slechts 2 mensen nog maar.

De hele wereld zat me op de hielen dacht ik

Maar ook dat is onzinnig. Heeft me wel geholpen weer. Alles heeft zo zijn voordelen. What doesn't kill you makes you stronger, totdat je helemaal niet meer kapot te krijgen bent. Dan ben je een terminator Een terminator of commando.

Vertrouwen is belangrijk, maar niet teveel vertrouwen zodat je naief gaat worden.

Vertrouwenspersoon maatschappelijke verkeer Dat stond in het boek van controle-processen over een accountant

Ik neem het dus ook serieus. En misschien wel het meest serieus dat er wezens zijn die bedreiging kunnen betekenen. Ik zei wel dat ze Bush gaan ontvoeren maar wie weet kan ik maar beter zorgen dat ze helemaal niet in de buurt komen hier

En wie weet zijn ze wel al aanwezig en altijd aanwezig geweest ook.

X-files voel ik me ook vaker in, alsof ik in de serie de X-files zit. Ik kijk de X-files niet zo snel omdat ik erg vatbaar ben nog. Ooit zal ik die serie helemaal bekijken.

Wederom even naar buiten. Ik ga even genieten van de frisse lucht met een sigaret.

Net ff tanden gepoetst om de koffie-smaak uit mijn mond te halen. Doet goed Frisse smaak in de mond en dan kan ik weer een paar koppen koffie drinken en sigaretten roken, en dan poets ik de tanden weer als ik vervolgens weer een vieze smaak krijg in de mond.

En alles komt goed

Zelfs al zijn er miljarden aliens, dan nog worden die aliens verslagen

Ook via het dromen dus. Via het dromen, hypnose, trance en meditatie en de acties in de realiteit

Alles speelt mee, en ieder mens is onderdeel van het spel

We are the champions
  maandag 11 september 2006 @ 09:41:19 #235
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41698868
Je aliens verhaal doet me denken aan "Little Big Adventure 2"

Maar deel 1 was echt te tof voor woorden...

Jammer klote dat die het niet doet onder windows.
  maandag 11 september 2006 @ 09:52:55 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41699039
Dat spel ken ik dus niet

Heb je voor dat spel geen hoe heet dat ook alweer. Er zijn bepaalde simulators die je kunt gebruiken. Zo heeft monkey island 1+2 en day of the tentacle geloof ik ook een simulator zodat je op de pc die spellen kunt spelen, scumm bar heet dat. Er is ook een simulator waarmee je commdore 64 spellen op je pc kunt spelen, zie je gewoon het begin-scherm van de commdore 64 op je pc. Basic staat er dan of zoiets Weet niet meer hoe dat scherm eruit ziet, in ieder geval those good old times. Commodore 64 ga ik zeker nog eens kopen zoals ik gisteren zei, en dan alle spellen erbij Net zoals alle spellen van de amiga 500. Vaak vind ik die spellen van toen nog leuker dan de spellen van nu. Alleen de graphics zijn dan minder maar ook dat heeft zijn charme.

Over die buitenaardse wezens even, het kan ook zijn dat het slechte en negatieve buitenaarse energie is. Hoewel ik in mijn dromen vaker echt een wezen heb gezien waar ik doodsangsten voor uitstond. Alleen liet dat wezen altijd zijn rug zien, slechts 2-3 keer heb ik de voorkant gezien van dat wezen en dat is dus echt een wezen die je in geen enkele horror-film zult zien. Het meest verschrikkelijke wezen in een horrorfilm kan er niet aan tippen.

Ik heb dus ook nog vaker dat ik achterdochtig ben zoals ik zei, dan denk ik dat ik vijanden in menselijke vorm heb rondlopen maar volgens mij moet ik daarvan afstappen helemaal. Ik kan me beter richten op die buitenaarse energie en die buitenaarse wezens die slecht in de zin hebben.

Ik denk en voel en weet ook bijna zeker dat die buitenaarse wezens ( soort body snatchers) zich aan het bewustzijn vast klemmen. Ook dat heb ik gezegd. Het feit dat mensen nog niet ontwaakt zijn en waarom het zo lang geduurd heeft dat helderheid niet naar voren komt en een zuiver bewustzijn komt gewoon door die vervuilde buitenaardse energie die in de kosmos zit.

Of het bodysnatchers zijn weet ik niet zeker. Ik ga altijd uit dat alles mogelijk is. Alle mogelijkheden open houden zodat ik niets over het hoofd zie.

Ben ik zo bezig hiermee dan voel ik gewoon dat de duisternis optrekt en dan is het helder voor ogen en helder in het hoofd dus ook. Dan is het lekker helder en licht en heb ik amper zorgen nog.

Het is nu zover dat ik bijna kan zeggen dat ik klaar ben met opruimen Volgens mij maak ik in 2006 het werk af van de grote schoonmaak Dan is het helder allemaal The future is bright

Daarna kan ik beginnen met bouwen

Over schoonmaken even. Zometeen ff het bureau schoon maken Ik let dan op de koffie-vlekken en een paar spagetti vlekken van gisteren en dan stoor ik me eraan. En dan is het zo dat ik blijf letten erop Dus dan kan ik maar beter 1 minuut poetsen en daarna de rest van de dag geen last meer hebben ervan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-09-2006 09:58:02 ]
  maandag 11 september 2006 @ 09:59:02 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41699149
En nu ff roken

Ik heb er echt zin in

Werken werken werken. Maar het is geen werk. Het is een hobby
  maandag 11 september 2006 @ 10:04:52 #238
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41699251
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat spel ken ik dus niet

Heb je voor dat spel geen hoe heet dat ook alweer. Er zijn bepaalde simulators die je kunt gebruiken. Zo heeft monkey island 1+2 en day of the tentacle geloof ik ook een simulator zodat je op de pc die spellen kunt spelen, scumm bar heet dat. Er is ook een simulator waarmee je commdore 64 spellen op je pc kunt spelen, zie je gewoon het begin-scherm van de commdore 64 op je pc. Basic staat er dan of zoiets Weet niet meer hoe dat scherm eruit ziet, in ieder geval those good old times. Commodore 64 ga ik zeker nog eens kopen zoals ik gisteren zei, en dan alle spellen erbij Net zoals alle spellen van de amiga 500. Vaak vind ik die spellen van toen nog leuker dan de spellen van nu. Alleen de graphics zijn dan minder maar ook dat heeft zijn charme.

Over die buitenaardse wezens even, het kan ook zijn dat het slechte en negatieve buitenaarse energie is. Hoewel ik in mijn dromen vaker echt een wezen heb gezien waar ik doodsangsten voor uitstond. Alleen liet dat wezen altijd zijn rug zien, slechts 2-3 keer heb ik de voorkant gezien van dat wezen en dat is dus echt een wezen die je in geen enkele horror-film zult zien. Het meest verschrikkelijke wezen in een horrorfilm kan er niet aan tippen.

Ik heb dus ook nog vaker dat ik achterdochtig ben zoals ik zei, dan denk ik dat ik vijanden in menselijke vorm heb rondlopen maar volgens mij moet ik daarvan afstappen helemaal. Ik kan me beter richten op die buitenaarse energie en die buitenaarse wezens die slecht in de zin hebben.

Ik denk en voel en weet ook bijna zeker dat die buitenaarse wezens ( soort body snatchers) zich aan het bewustzijn vast klemmen. Ook dat heb ik gezegd. Het feit dat mensen nog niet ontwaakt zijn en waarom het zo lang geduurd heeft dat helderheid niet naar voren komt en een zuiver bewustzijn komt gewoon door die vervuilde buitenaardse energie die in de kosmos zit.

Of het bodysnatchers zijn weet ik niet zeker. Ik ga altijd uit dat alles mogelijk is. Alle mogelijkheden open houden zodat ik niets over het hoofd zie.

Ben ik zo bezig hiermee dan voel ik gewoon dat de duisternis optrekt en dan is het helder voor ogen en helder in het hoofd dus ook. Dan is het lekker helder en licht en heb ik amper zorgen nog.

Het is nu zover dat ik bijna kan zeggen dat ik klaar ben met opruimen Volgens mij maak ik in 2006 het werk af van de grote schoonmaak Dan is het helder allemaal The future is bright

Daarna kan ik beginnen met bouwen

Over schoonmaken even. Zometeen ff het bureau schoon maken Ik let dan op de koffie-vlekken en een paar spagetti vlekken van gisteren en dan stoor ik me eraan. En dan is het zo dat ik blijf letten erop Dus dan kan ik maar beter 1 minuut poetsen en daarna de rest van de dag geen last meer hebben ervan.
Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.

Een emulator voor LBA 1 heb ik nooit gevonden.

LBA 2 doet het trouwens wel gewoon onder Windows. Is wel de moeite van het spelen. Maar deel 1 is zoveel beter.
  maandag 11 september 2006 @ 10:16:39 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41699459
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:04 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.

Een emulator voor LBA 1 heb ik nooit gevonden.

LBA 2 doet het trouwens wel gewoon onder Windows. Is wel de moeite van het spelen. Maar deel 1 is zoveel beter.
Ik geloof er dus wel in van die energie, omdat ik vanaf jongs af aan een geweldig vervuild hoofd had, en hoe meer ik schrijf en hoe meer ik bezig ben om die energie aan te voelen en weg te werken, des te helderder ik me voel. Het wordt soms zo helder, dat ik denk, dit is het echte leven.

Vannacht met de trance-reis moest ik inbeelden dat ik een buis had in mijn rug, een buis die richting de kern van de aarde ging, ik moest alle negatieve energie via die buis laten afvoeren naar het middelpunt van de aarde. En de aarde zou vervolgens korte metten maken met die vervuiling.

Verder nog een datum doorgekregen, een jaartal in 1700 en een datum in 1986. In 1986 kreeg ik de tekst door..." From dusk till dawn".

Mijn echte leeftijd kwam nog naar voren, en dat is 36 jaar. Ik ben 29 jaar maar ik was tijdens de trance-reis 36 jaar dus

En zo ga ik via die trance-reis nog meer doen

Veel meer. Sowieso vaker die buis aansluiten op mijn rug om alle negatieve krachten en energie weg te voeren, zodat mijn lichaam compleet opgeschoond en zuiver wordt. Alle ziektes eruit. En dat is makkelijk

Ik voel me soms herboren als het ware. Ook in het bewustzijn maar zeker ook in het lichaam. Alsof het gewoon gezond is allemaal eindelijk.

Over die buitenaardse wezens, het kan ook gewoon in het systeem zitten natuurlijk, maar omdat ik die dromen heb over die wezens, neem ik vanzelf mee dat er een mogelijkheid bestaat dat ze bezig zijn met mijn leven te verzieken.

Kan nog praten over de verbinding van alle mensen aan de kosmos en de onderlingen verbinding van de mensen en ook de dieren onderling maar dat doe ik later.

Mijn doelstelling dat is om het hele systeem te optimaliseren, en uit te bouwen ook. Het systeem zo zie ik het, het is een groot systeem. En het systeem kan straks groter gemaakt worden als je weet hoe dat moet

Vanuit je huiskamer een andere wereld instappen

Maar goed, ik voel me dus echt beter dan ooit weer. Die trance cd van 19 euro is goud waard. Vanavond ga ik niet op trance-reis. Vanavond ga ik mediteren met die meditatie cd. En de dag erna weer onder hypnose.

Wissel ik dus af tussen trance, hypnose en meditatie. Astraal reizen en remote viewing kan ik later nog toevoegen. Ik doe dat dus voor het slapen gaan. Ik doe dat het liefst in het donker ook. Als ik in bed lig. En als ik niet kan slapen, dan hou ik me daar gewoon de hele nacht mee bezig.

Hoewel ik liever doe dromen.

Maak ik een vast weekschema

Maandag : Trance
Dinsdag : Hypnose
Woensdag: Meditatie
Donderdag: Astraal reizen
Vrijdag: Remote viewing
Zaterdag: Dromen
Zondag: Slapen

maandag 11 september 2006 @ 10:17:50 #240
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_41699487
Zit DV hier nou met z'n eigen kloon te discussieren ?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 11 september 2006 @ 10:18:42 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41699499
Ik ben even weg

Mijn hond is ondertussen van de bank opgestaan

Dus die zal zometeen wel willen lopen, een wandeling maken is ook prettig Voor mijn hond en voor mij
  maandag 11 september 2006 @ 10:20:18 #242
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41699531
Trouwens, hopen voor je dat die droom meer lucide wordt als je hem weer krijgt.

Echte nachtmeries heb ik al heel lang niet meer gehad.
Meer als onbehagelijk of een korte schrik reactie als je net in slaap valt is er niet bij voor mij.
  maandag 11 september 2006 @ 10:20:44 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41699543
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:
Ligt eraan hoe de wind staat.
  maandag 11 september 2006 @ 10:22:26 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41699579
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens, hopen voor je dat die droom meer lucide wordt als je hem weer krijgt.

Echte nachtmeries heb ik al heel lang niet meer gehad.
Meer als onbehagelijk of een korte schrik reactie als je net in slaap valt is er niet bij voor mij.
Als ik dat wezen weer tegen kom, dan hak ik gewoon zijn kop eraf

Maar dat wezen kan natuurlijk ook staan voor al mijn angsten in mijn leven. Dat ik angsten heb en nog meer, en dat er dan 1 symbool is dat daarvoor staat. Dat alle angsten in dat ene wezen zitten in de droom. Maar ik zal dus gewoon nog sterker moeten worden, dan worden de dromen ook beter. Hoewel ik soms denk dat ik niet meer sterker kan worden, maar toch kun je altijd sterker worden. Zo sterk dat alles zo licht is als een veer. Dan til je de aarde op

Ik kom die droom dus niet vaak tegen. Sowieso ben ik zelden bang.

Angst is een slechte raadgever.
  maandag 11 september 2006 @ 10:24:23 #245
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41699619
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:

[ Bericht 10% gewijzigd door Odysseuzzz op 11-09-2006 10:33:21 ]
pi_41699825
Dit topic wordt steeds leuker, nu er ook plaatjes zijn.
  maandag 11 september 2006 @ 10:35:05 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41699859
Even over die droom met dat verschrikkelijke wezen erin. Dat wezen staat voor al mijn angsten. En dat wezen staat met de rug naar mij. ( staat=stond). Als ik nu verder ga met een betekenis eraan verbinden dan moet ik even proberen te analsyeren wat het betekend als iemand met de rug naar je toestaat.

Negeren betekend dat.

Dat wezen negeert mij. Mijn angsten negeren mij, en ik durf mijn angsten niet onder ogen te komen Misschien negeren mijn angsten mij wel omdat ik ze niet onder ogen durf te komen. Of durfde te komen. Ik voel me verlost, dus die angsten zijn verleden tijd bijna.

Maar daar heb ik dus die trance en hypnose cd voor gehaald.

Hoewel ik bijna klaar ben met het werk. Ik zei wel dat het duurt tot het einde van dit jaar. Wie weet is het werk vandaag wel gepiept

6 jaar en 9 maanden

6 jaar en 9 maanden heeft het geduurd Eerst niets kunnen aanvangen met de ellende en toen ruim bewustzijn gekregen

En dan zit het werk erop. Dan heb ik afgerekend met persoonlijke bagage en ellende. Dan heb ik alle overbodige ballast overboord gegooid.

En kan ik verder met mijn volgende opdracht

En bengeltje, plaatjes zijn inderdaad okey

Zo nu echt even genieten van de welverdiende rust.

Mijn hond is weer op de bank gaan liggen Mijn hond is ook rustiger de laatste tijd
pi_41699941
Waar haal jij de verklaringen van je dromen vandaan?
  maandag 11 september 2006 @ 10:59:43 #249
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
  maandag 11 september 2006 @ 11:01:50 #250
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41700470
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.
  maandag 11 september 2006 @ 11:06:15 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41700583
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Uit mezelf

Logisch redeneren. Een symbool staat ergens voor. Dat gruwelijke wezen stond voor mijn angsten. Hij keerde de rug naar mij toe omdat ik mijn angsten negeerde dus ook hem negeerde. Hij was misschien beledigd. Dat ik te weinig aandacht schonk aan mijn angsten.

Wie weet wilde dat wezen wel geholpen worden in mijn dromen

Dat het wezen wilde verdwijnen ook. Dat die droom-figuur helemaal niet in mijn dromen wilde zijn. Dat hij opgesloten zat in mijn dromen. En ik maar denken dat hij mij de hele tijd met opzet de dromen aan het verzieken was. Volgens mij wilde hij weg. Hij wilde vrij zijn dat wezen.

Dat wezen ben ik dus ook vaker in een doolhof tegen gekomen, en toen liep ik door dat doolhof in die droom en toen was ik altijd bang wanneer hij zou verschijnen. Het moment van verschijnen was nooit duidelijk. Ik moest door deuren lopen en bij iedere deur die ik open deed maken kon dat wezen tevoorschijn komen.

Dan heb je weer een nieuw symbool en dat is een doolhof. Doolhof staat voor complexheid? Doolhof staat voor wegen zoeken en een uitgang vinden.

Dat wezen was in het doolhof en ik was in het doolhof.

Wie weet was ik wel op zoek naar dat wezen om hem te ontmoeten. Hoewel ik in die dromen eerder bezig was met een uitgang te vinden in het doolhof en een uitgang vinden zonder dat wezen te zien.

Vluchten voor mijn angsten wellicht? Dat ik in mijn dagelijkse leven teveel deed vluchten inplaats van verzet voeren en werken en de angsten in de ogen aankijken

Logisch nadenken dus

Dromen vertellen veel ook. In dromen komt tot uitdrukking wat je overdag fout of goed doet
  maandag 11 september 2006 @ 11:06:35 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41700593
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]

maandag 11 september 2006 @ 11:13:17 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41700780
Over dat wezen even

Die zag eruit als predator van in de film predator Daarmee kun je hem vergelijken. Ik heb ook een keer een hele bende predators gezien kom ik nu achter. Die droom die komt nog wel naar voren. Een droom ging over een hele bende predators die van alles aan het doen waren in mijn dromen.

Predator is niet slecht Predator rekent met aliens af

Predator is een held

Dus dat wezen was een held gewoon. Die mij een les wilde leren op positief opzicht. Die predator wilde mij helpen ook.
  maandag 11 september 2006 @ 11:14:10 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41700807
In hoeverre het laatste bericht serieus genomen moet worden is de vraag natuurlijk

Maar het is in onzin geschreven, dus in onzin maakt dat allemaal niet zo uit
  maandag 11 september 2006 @ 11:16:39 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41700881
Even naar buiten weer

Predator

Een tijd op fok noemde ik mezelf predator of jager Heb ook in mijn profiel een lange tijd een predator staan gehad bij de foto's. Ik denk dat ik die predator vandaag nog ga toevoegen, dan voeg ik meteen het thunderdome symbool toe boven de tekst.

Predator's moet ik de vriend houden. Wie weet kunnen die me straks gaan helpen

In de film alien vs predator ging het volgens mij ook over een doolhof, een 3 dimensionaal bewegend doolhof als ik het goed heb nu, die film heb ik hier liggen, misschien vandaag kijken . Toevallig. Ik droomde daarover voordat die film uitkwam.
pi_41700946
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.
Hebben die voorspellende dromen?
pi_41700985
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Dromenvanger het volgende:
In hoeverre het laatste bericht serieus genomen moet worden is de vraag natuurlijk

Maar het is in onzin geschreven, dus in onzin maakt dat allemaal niet zo uit
Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?
Je nick is wel dromenvanger he. Zoals droom verder?
  maandag 11 september 2006 @ 11:28:15 #258
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41701254
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Hebben die voorspellende dromen?
Weet niet...

Wel eens gedroomd van iemand waar ik nooit over droomde en die ik al in geen 10 jaar had gezien.

Die was die week dood gegaan wat ik later pas hoorde.

Wel apart dat soort dingen. Maar voor mijn gevoel niet deel van een meester complot ofzo.
pi_41701572
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Weet niet...

Wel eens gedroomd van iemand waar ik nooit over droomde en die ik al in geen 10 jaar had gezien.

Die was die week dood gegaan wat ik later pas hoorde.

Wel apart dat soort dingen. Maar voor mijn gevoel niet deel van een meester complot ofzo.
Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.
Is toch niet zo vreemd je onthoudt toch wel de mensen van vroeger, dus ze kunnen
zo opeens in je dromen voorkomen.

Lucide dromen zijn wel leuk, men zegt dat ze toch iets voor je doen. Wie weet
zijn we te bang om in onze dromen te vertrouwen.
Lijk dromenvanger wel
  maandag 11 september 2006 @ 11:43:09 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41701648
DV, Held. Ik zie dat je 'mijn' subforumpje weer in je AT hebt gedaan. Toffe actie .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 11 september 2006 @ 11:49:52 #261
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41701828
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.
Tja, overlijden hoort er ook bij, he?
Het was niet iemand waar ik een diepgaande relatie mee had. Ik weet niet eens hoe die heet.
quote:
Is toch niet zo vreemd je onthoudt toch wel de mensen van vroeger, dus ze kunnen
zo opeens in je dromen voorkomen.
Nha ik vond het wel een erg apart toeval so to speak
quote:
Lucide dromen zijn wel leuk, men zegt dat ze toch iets voor je doen.
Ja, die zijn wel oke. Beetje spelen met je droom.
  maandag 11 september 2006 @ 12:04:31 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41702239
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?
Je nick is wel dromenvanger he. Zoals droom verder?
Dromenvanger inderdaad, maar of dat een juiste naam is om te blijven gebruiken tot het einde van de eeuwigheid hoewel er aan de eeuwigheid geen einde komt.

Sight_key staat op de reserve-bank te springen om te schrijven. Sight_key is beter toepasselijk wellicht. Dromenvanger...wat moet je met die naam aanvangen

Over predator die in de dromen komt van mij. Een nieuwe theorie even

Ik heb body-snatchers gehad, die zijn bijna weg. Ik heb een alien gehad die in me zat, die is er vanaf het begin geweest en zat altijd in me en die heeft me altijd het leven zuur gemaakt. Een parasiet was dat.

Wie weet was predator bezig om de alien in mij op te jagen en uit te roeien. Dat ik dus predator en alien ben. Nu dus alleen nog maar een predator.

De predator in mij heef de alien weg gewerkt.

En zo kan ik als mens zijnde meer genieten

Ik had dus ook een theorie dat alle mensen een alien met zich meedragen. Ooit tijdens zware tijden toen ik naar Dido aan het luisteren was dacht ik echt dat ik zo'n ding in mijn buik had zitten zoals in de film Aliens. Waar ripley dat dus ook heeft. Niet ripley van fok! maar ripley uit die film.

Dido zong op een gegeven moment. " The pain belongs to you, but it happens to us all".

En toen leek net alsof er iets uit mijn buik wilde springen maar dat kwam ook door de emoties van het moment. Janken dus ook, en daar schaam ik me niet op. Het was een complete hel en dan mag je wel eens barsten van het janken om op te schonen.

Maar ik bedoel het dus ook zeker serieus wat ik schrijf omdat ik het zo intens heb meegemaakt allemaal. Vanaf 2000 dus. Voor 2000 was het al een complete hel maar toen deed ik er niets aan. Door die uitbarsten die ze psychose noemen is het balletje gaan rollen en blijven rollen.

Sight_key zal zometeen even langs komen misschien. Dan check ik even het postaantal van dromenvanger en mag dromenvanger even rusten

Heb nog een tijd geleden geschreven dat ik in het begin van alles met een ruimteschip naar de aarde ben gekomen of iets dergelijks Maar goed, ik schrijf zoveel. Mijn leven is een grote film
  maandag 11 september 2006 @ 12:06:43 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41702288
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef jogy het volgende:
DV, Held. Ik zie dat je 'mijn' subforumpje weer in je AT hebt gedaan. Toffe actie .
Yep

Lang leve de onzin

The truth laat ik ff links liggen

Ik krijg hier meer reacties en hier blijft het gesprek meer op gang. Als mensen een beetje mee blijven praten is dat prettig en dan kom ik weer verder in het verhaal. Ik zal dus ook door moeten schrijven en schrijven en schrijven.

Schrijven omdat het noodzakelijk is en omdat het leuk is

sight_key ga ik nu even wakker maken

Dromenvanger gaat even slapen en sight_key laat van zich horen. Moet ik even whatpulse veranderen, ook in whatpulse dromenvanger uitloggen en sight_key inloggen en dan verder tikken.

Even de laatste pulse met dromenvanger doen nu

16,835 aanslagen zonder deze regel
pi_41702353
Sight_key is aanwezig

Sight_key is aanwezig

Even whatpulse omzetten.

Daarna weer even naar buiten.

Tijdens het lopen met de hond had ik dus even contact gezocht met een predator, die komen heel kalm over. Ik vroeg wat ik moest gaan doen, en ze zeiden dat ik niets hoef te doen

Ik hoef helemaal niets te doen

Die gedachte is lekker

Ik doe wel wat af en toe, maar ik doe niet meer veel. Ik ga eeuwige vakantie vieren

De lotto komt vanzelf nog wel
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41702775
Schizofrenie is toch een apart iets.
  maandag 11 september 2006 @ 12:34:43 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41702988
Echt, s_k, ik kan niets anders zeggen dat je kaak op de grond valt van het feest van herkenning over dat ene boek dat ik je aan probeer te smeren . Het zijn er in totaal 3 trouwens en ik ben nu met de tweede bezig. Heerlijk leesvoer en je zit dichterbij de waarheid dan veel mensen op het eerste gezicht denken .
Vrijheid
pi_41703088
Of het schizofrenie is weet ik niet. van alles speelt mee. Manisch depressiviteit is het ook. Maar ik heb geen stemmen in mijn hoofd. De diagnose is duidelijk gesteld dus en die is manisch depressiviteit en hoe de naam ook is dat maakt niet uit

Ik weet dat mijn geheugen dus okey is, beter dan ooit. Bij schizofrenie is het zo dat je mentaal achteruit gaat helemaal als je het hebt. Bij schizofrenie takel je mentaal helemaal af.

Ik ga mentaal juist vooruit

Ik lees snel, ik lees teksten sneller dan ooit.

En het schrijven gaat ook rap Concentratie is goed en focus

Maar het verhaal, ik zoek gewoon het kloppende verhaal. Het verhaal moet in orde zijn ook.

Even met mijn nek draaien, was net even de nekspieren aan het losgooien en dan hoor ik de nek kraken

Koffie weer

Ik zat net even buiten en had echt het gevoel dat ik voor het eerst in mijn leven vakantie had. Ik neem dus het werk niet mee naar buiten. Op fok is het een wereld op zich. Als ik bij de pc wegloop dan is het over even, kom ik weer op fok dan is het weer een andere wereld.

Ook als ik activiteiten buiten de deur doe dan neem ik fok niet mee, wel praat ik af en toe vaker over wat ik schrijf hier. Maar daar blijft het bij.

Nu even koffie

Ik ben niet gek Ik heb een levendige fantasie en probeer creatief met mijn geestelijjke problemen om te gaan door er een verhaal aan te borduren
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41703136
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:34 schreef jogy het volgende:
Echt, s_k, ik kan niets anders zeggen dat je kaak op de grond valt van het feest van herkenning over dat ene boek dat ik je aan probeer te smeren . Het zijn er in totaal 3 trouwens en ik ben nu met de tweede bezig. Heerlijk leesvoer en je zit dichterbij de waarheid dan veel mensen op het eerste gezicht denken .
Ik zal het zeker gaan lezen, ik ben volgens mij met meer mensen geland in het begin van alles

In het begin is een kolonie geland en die heeft alles opgebouwd hier

Dan kun je zeggen dat ik shizofreen ben, maar waarom voelt het dan als waarheid aan?
pi_41703209
Maar het doet er niet toe hoe ik hier beland ben in het begin

Het gaat erom dat er een oplossing komt van alle problemen, en dat er daarna wordt uitgebreid. Nieuwe zaken moeten gelanceerd worden ook.

Een verse update in het bestaan

Optimalisatie en ga zo door. Heb dat ook pas 1010101010010 keer gezegd

Tis wel mijn ambitie, en het begint met ambitie

Nu weer even rusten buiten

Soms heb ik zoveel rust in me, dat ik echt vakantie-gevoel heb nogmaals. En dan is het echte rust. Echte rust die ik nog nooit in mijn leven ervaren heb. Je hebt rust en je hebt echte rust
pi_41703429
Ik ga straks even shag kopen

Volgende keer als ik naar de bibliotheek ga dan neem ik nog een keer het boek van de 12e planeet mee, van Zicheria Sitchen.

Tijdens de eerste psychose betekende dat boek al veel, of was dat tijdens de 2e psychose. Volgens mij de 2e psychose.

Dat boek gaat ook over kolonisten die zich via een andere planeet op deze aarde gehuisvestigd hebben. In principe zijn we allemaal kosmonauten volgens dat boek. Ik weet niet zeker of ik het nu juist heb. Eens in de 3600 jaar komt die planeet dus in ons sterrenstelsel terecht, om vervolgens weer verder te gaan in zijn baan door het universum. Ik wil niet lulkoek praten dus ik zal eerst dat boek eens lezen, is het me te vaag dan stop ik er weer mee. Vorige keer kon ik het niet helemaal volgen. Zicheria Sitchin is een gerespecteerd onderzoeker dus in de wereld, tis niet zomaar iemand.

Dat boek ga ik volgende week halen dus.

Zicheria Sitchen wil ik alles van lezen.

Het boek dat heet ..."Inhaalslag van de techniek".

Dat boek ben ik erg benieuwd na

Dat boek bestel ik nog via bol.com als ze het hebben. Lang geleden besteld en toen was het boek niet gearriveerd. Anders moet ik dat boek proberen via de bibliotheek te bemachtigen, maar dat boek bestaat dus dan moet het ook te krijgen zijn. Komt later wel nog Tijd genoeg

Een boek dat heet..."inhaalslag van de techniek". Kan alleen maar mooi zijn
pi_41703538

Sneller dan snel
pi_41703735
Ahja, Jogy!!!

Ik zal ook eens kijken of ze dat boek hebben liggen waar jij het over had net.

Maar ik wil alles lezen nog, de complete bibliotheek. En daarna de bibliotheken van andere landen in andere talen.

More input, more input

Foto-grafisch geheugen komt nog wel aan bod. Ook een ambitie. Boeken van 1000 pagina's in een korte tijd lezen. Snel en alles opvangen. Zo lees je vanzelf alle bibliotheken een keer door

En alle informatie doet terzake

Snel en alles opvangen en dat het duidelijk geregristeerd wordt in het geheugen, de informatie moet permanent aanwezig blijven en direct op te vragen zijn

Een eigen google in mijn hoofd

Moet ik alleen nog een naam verzinnen voor die zoekmachine die ik in mijn hoofd heb zitten.

h4 lijkt me nog steeds de beste naam

Een lege stoel achter een scherm.
pi_41705274
Ondertussen terug van de winkel.

Samson met vloei

En natuurlijk even naar de bibliotheek gegaan

4 boeken.

Zal de titels straks misschien vermelden. Over aliens een boek, aliens aan de horizon, over de 12e planeet ook een boek waarbij het gaat over astronauten van andere planeten die hier het leven gemaakt hebben, die de homo sapiens schiepen dus. Wie weet hebben die astronauten wel iets technisch in elkaar gezet in een labaratorium Zou toch kunnen, dat de astronauten in een labaratorium de mensheid gemaakt hebben Dat de kosmonauten het universum hebben gemaakt en dat de kosmonauten de astronauten hebben gemaakt, en de astronauten hebben de mens gemaakt Ik lees die boeken wel uit

En over een astronaut die zijn verhaal verteld dat hij buitenaards leven gezien heeft een boek genomen, weet niet of die astronaut van NASA is, moet dat nog gaan lezen, de wereld mocht het niet weten en hij heeft alsnog zijn woord gedaan via het boek.

Titels zal ik straks geven met de naam van de auteurs

Of volgende week. 3 weken mag je de boeken houden, anders verleng ik naar 6.

Input input input

Jogy, dat boek van jou kon ik niet zo snel vinden. Maar dat lees ik nog wel eens. Alles lees ik nog wel eens

Nu koffie
pi_41705446
Het mooie is, het is technisch allemaal

Dat geeft mij een rustig gevoel. Dat het technisch is. Dat het toch op de een of andere manier in elkaar steekt op een logische manier. En dan wil ik die logica zien en alles weten dus.

Maar omdat het technisch is, is het vanzelf okey. Logisch dat het technisch is, alles is bijna technisch. Ook het menselijke lichaam barst van de techniek. Alles barst van de techniek

Alles barst van de techniek

En omdat het van de techniek barst, kun je onbeperkt verbeteringen aanbrengen straks De wetenschap gaat straks vooruit de lucht in, en dan gaat de wetenschap pas echt het werk doen zoals dat hoort

Lang leve de wetenschap

maandag 11 september 2006 @ 14:14:04 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41705551
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:04 schreef Sight_key het volgende:

Jogy, dat boek van jou kon ik niet zo snel vinden. Maar dat lees ik nog wel eens. Alles lees ik nog wel eens
Doe rustig aan ( of niet ). Komt wel een keer. Dat ik heb staan stuiteren als een malle hoeft niet te betekenen dat jij dat ook doet .
Vrijheid
  maandag 11 september 2006 @ 14:17:44 #276
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_41705655
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
Sight_key is aanwezig

Sight_key is aanwezig

Even whatpulse omzetten.

Daarna weer even naar buiten.

Tijdens het lopen met de hond had ik dus even contact gezocht met een predator, die komen heel kalm over. Ik vroeg wat ik moest gaan doen, en ze zeiden dat ik niets hoef te doen

Ik hoef helemaal niets te doen

Die gedachte is lekker

Ik doe wel wat af en toe, maar ik doe niet meer veel. Ik ga eeuwige vakantie vieren

En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
  maandag 11 september 2006 @ 14:20:12 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41705735
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:

[..]

En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
Je gaat wel lekker hč?
Vrijheid
  maandag 11 september 2006 @ 14:24:27 #278
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41705845
quote:

[..]

Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.
pi_41706451
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Doe rustig aan ( of niet ). Komt wel een keer. Dat ik heb staan stuiteren als een malle hoeft niet te betekenen dat jij dat ook doet .
Ik doe rustig aan
pi_41706491
quote:

[..]

Normale mensen

En laat mij nu even die paar euro krijgen van de staat

Over een tijd betaal ik jou inkomen Zul je me eeuwig dankbaar zijn

Er komt een tijd dan heb ik zoveel geld dat wil je niet weten.

Tot die tijd profiteer ik gewoon ff, en het is niet eens profiteren, dat miezerige salaris wat ik krijg van UWV vergeleken met de toevoegde waarde van mij stelt niets voor, ze zouden me miljoenen moeten geven inplaats van die 800 euro, en daarbij denk ik dat ik meer werk in 1 minuut verzet dan jij in je hele leven hebt gedaan

Slut

pi_41706638
De naam leip is wel van toepassing

Ik ben ook leip inderdaad. En als je me leip maakt dan is het helemaal leip. Hoewel ik niet leip te maken ben, ondanks dat is er altijd leipheid aanwezig

Ik ben leip omdat niets of niemand me klein krijgt. Daarbij heb ik overal connecties. Sowieso waar ik woon en meer en meer en meer. Maar dat ga ik niet uitleggen. Ik ga niet uitleggen hoe dat zit en nog meer.

Ik ga mezelf niet meer introduceren. Als mensen nog steeds niet weten wie of wat ik ben, dan zijn ze blind en dan komen ze daar later nog wel eens achter

Noem me van mijn part the Godfather.

Noem me anders God of een Kosmonaut. Of de duivel

Maakt allemaal niet uit

En het maakt sowieso niet uit wie of wat ik ben. Zolang ik het werk maar doe afronden

En wie weet heb je wel gelijk, wie weet zal er altijd werk overblijven. Dat er nooit eeuwige vakantie op treedt

[ Bericht 22% gewijzigd door Sight_key op 11-09-2006 15:05:39 ]
pi_41707140
Je mag met ook register accountant noemen. Of je noemt me directeur

En omdat je me directeur kan noemen

Steek ik nu een sigaar op

President is het straks. Straks kun je me ook president noemen.

Of je noemt me generaal of admiraal of maarschalk

Koning ook.
pi_41707162

Tijd voor een dikke sigaar

Eens net doen alsof ik de directeur van het universum ben

De baas dus

De meest relaxte baas die je maar kunt indenken straks
pi_41707427
Nog 18 berichten en dit deel is vol

Daarna komt vanzelf een 2e deel. Ook een droomvlucht. Het nummer van de droomvlucht is 1986. From dusk till dawn past ook erbij

En dan ga ik door en door en door

En toch heeft kiteless gelijk. Werk werk werk. Er moet werk verzet worden. Straks wil ik echt aan de slag. Ik hoef dus ook geen miljoenen van het UWV. Ik ben nog aan het studeren een beetje. Hoewel het ook praktijk is.

Het is sowieso dat ik aanpassingen doorvoer de hele tijd. Maar dan is het de vraag hoeveel mensen het merken op dit moment. Dat is nu niet te meten dus.

Straks krijg je meetbare resultaten als ik het goed heb, als ik in mijn glazen bol kijk dan krijg je straks meetbare resultaten. Sowieso als er updates komen op het systeem.

pi_41707467
Ik wil niet eens miljoenen van het UWV.

Eigen haard is goud waard. Geen enkele cent geschonken krijgen Alles zelf verdienen

Alles zelf verdienen en alles zelf beheren.

Bij niemand een schuld hebben ook

Zo hoort dat te gaan

Schulden

Leningen

Rood staan
pi_41707526
Positief staan

Groene cijfers

Winst
pi_41707566
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.

Inderdaad, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Zelf zit ze te cammen en te fokken, en ondertussen beschuldigd ze anderen van niet werken

Hoe hypocriet kun je zijn

Over fokken even, fokken is ook werken. Als ik hier bezig ben met een analyse uitvoeren dan hoort dat bij werken of studeren. Het ligt er maar net aan hoe je fokt dus ook. Of je op een juiste manier aan het fokken bent.

Maar zo voegt kiteless ook wat toe.

Ze voegt humor toe Hoewel ze het zelf niet in de gaten heeft direct
  maandag 11 september 2006 @ 15:16:49 #288
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41707570
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef Sight_key het volgende:
Nog 18 berichten en dit deel is vol

Daarna komt vanzelf een 2e deel. Ook een droomvlucht. Het nummer van de droomvlucht is 1986. From dusk till dawn past ook erbij

En dan ga ik door en door en door

En toch heeft kiteless gelijk. Werk werk werk. Er moet werk verzet worden. Straks wil ik echt aan de slag. Ik hoef dus ook geen miljoenen van het UWV. Ik ben nog aan het studeren een beetje. Hoewel het ook praktijk is.

Het is sowieso dat ik aanpassingen doorvoer de hele tijd. Maar dan is het de vraag hoeveel mensen het merken op dit moment. Dat is nu niet te meten dus.

Straks krijg je meetbare resultaten als ik het goed heb, als ik in mijn glazen bol kijk dan krijg je straks meetbare resultaten. Sowieso als er updates komen op het systeem.

Ach, je hebt er gewoon recht op. Als het een keer 'fout' gaat met mevrouw vlieger dan is ze ook blij dat er een beetje geld is. Het meeste van de belasting gaat toch naar geavanceerde moordwapens.
pi_41707689
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ach, je hebt er gewoon recht op. Als het een keer 'fout' gaat met mevrouw vlieger dan is ze ook blij dat er een beetje geld is. Het meeste van de belasting gaat toch naar geavanceerde moordwapens.
Ik heb er ook een beetje recht op inderdaad. Zware studie bijna helemaal afgerond. Een zeer zware studie was het. En als je dan door die zware stage ook nog eens doordraaid, dan heb je 100 procent recht op dat beetje geld.

Als je dan ook nog eens 100 procent inzet vertoond om beter te worden, dan is het meer dan terecht dat je een uitkering krijgt.

Mensen die niet aan zichzelf werken, daar kun je aan twijfelen of ze een uitkering verdienen. Mensen die met de pakken gaan neerzitten en geen ambitie tonen om aan de slag te gaan voor de volle 100 procent en zelfs meer.

En ook over die wapens en oorlog, ook dat is waar. En zo wordt er veel meer geld over de balk gegooid.

Daarbij heb je nog mensen in loondienst die de hele dag uit hun neus eten en hun collega's het werk laten opknappen.

En dan heb je nog de ambtenaren Maar die groep is een geval apart.

Het koningshuis heb je nog. Wat voeren die mensen precies uit Ik reken handjes zwaaien dus echt niet onder werken. Het koningshuis reken ik onder de uitzuigers en parasieten. Ze voeren geen moer uit, ze stellen zichzelf boven de bevolking en verdienen teveel geld.

Dat ze lekker gaan werken, doen ze ook wat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sight_key op 11-09-2006 15:26:50 ]
  maandag 11 september 2006 @ 15:29:37 #290
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_41707965
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Je gaat wel lekker hč?
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk heb

(Nog afgezien van het punt dat DV alleen maar aan het post-opkrikken en baggeren is, iets waarvoor iedere andere user al lang een slotje had gekregen - maar hey, DV is op Fok! een beetje zoals het 'speciale' neefje he... iedereen moet lief voor 'm zijn want hij spoort niet)

[ Bericht 27% gewijzigd door Kiteless op 11-09-2006 15:35:41 ]
pi_41708107
Rare mensen, alom.
pi_41708122
Raar! Raar!

Jullie zijn raar!

maar soms oom maf!

Dat zeg ik, maf!

Jezus.
  maandag 11 september 2006 @ 15:37:20 #293
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_41708216
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Het koningshuis heb je nog. Wat voeren die mensen precies uit Ik reken handjes zwaaien dus echt niet onder werken. Het koningshuis reken ik onder de uitzuigers en parasieten. Ze voeren geen moer uit, ze stellen zichzelf boven de bevolking en verdienen teveel geld.

Dat ze lekker gaan werken, doen ze ook wat.

Dat je het lef hebt zeg

Die mensen werken op 1 dag harder dan jij in je hele zwakzinnige leven gedaan hebt
pi_41708232
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk heb

(Nog afgezien van het punt dat DV alleen maar aan het post-opkrikken en baggeren is, iets waarvoor iedere andere user al lang een slotje had gekregen - maar hey, DV is op Fok! een beetje zoals het 'speciale' neefje he... iedereen moet lief voor 'm zijn want hij spoort niet)

Volgens mij spoor jij niet helemaal

Maar goed.....

Hup Hup Hup...

Uit mijn topic en snel een beetje

Nee..blijven zul je

Ik wil je domheid leren kennen

Ik wil leren hoe dom je bent. Want alles is leerzaam, van domme mensen kun je veel leren

Alsof mensen op fok! rekening houden met mijn gestoordheid

Op fok! houden mensen geen rekening met elkaar. Als je respect verdiend dan krijg je respect. Verdien je geen respect dan wordt je de grond ingetrapt. Zo werkt fok.
pi_41708250
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Dat je het lef hebt zeg

Die mensen werken op 1 dag harder dan jij in je hele zwakzinnige leven gedaan hebt
Heb jij het verstand in je reet zitten en schijt je iedere dag 10 procent van je hersens uit

Leer eens nadenken mens
pi_41708327
Onzin voor je leven
pi_41708341
Relluh!!!!!!
pi_41708382
Lekker rellen

pi_41708411
Welcome to the thunderdome

En ik ben de master

De master of the universe

Koningshuis pak ik dus ook nog aan. Er komt een tijd dan bestaat dat geneuzel niet meer

Zo pak ik nogmaals alles aan. De hele wereld en het hele universum.

De wereld komt in mijn bezit. Zoals het hoort. Zoals het hoort te zijn. Ik laat alle mensen vrij. Maar ik pak zaken aan die me niet bevallen.

Ik ben de Koning, de Keizer en de Admiraal

Buiten spel ben ik gezet geworden, maar nu is het tijd om de troon terug te pakken
pi_41708449
En dan kun je me gestoord noemen, ik zeg de waarheid.

Ik spreek ook uit mijn hart

Ik spreek altijd uit mijn hart, uit mijn hart en uit mijn ziel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')