quote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.![]()
Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?quote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Dromenvanger het volgende:
In hoeverre het laatste bericht serieus genomen moet worden is de vraag natuurlijk
Maar het is in onzin geschreven, dus in onzin maakt dat allemaal niet zo uit![]()
Weet niet...quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hebben die voorspellende dromen?
Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.quote:Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet niet...
Wel eens gedroomd van iemand waar ik nooit over droomde en die ik al in geen 10 jaar had gezien.![]()
Die was die week dood gegaan wat ik later pas hoorde.![]()
Wel apart dat soort dingen.Maar voor mijn gevoel niet deel van een meester complot ofzo.
![]()
Tja, overlijden hoort er ook bij, he?quote:Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.![]()
Nha ik vond het wel een erg apart toeval so to speakquote:Is toch niet zo vreemd je onthoudt toch wel de mensen van vroeger, dus ze kunnen
zo opeens in je dromen voorkomen.
Ja, die zijn wel oke. Beetje spelen met je droom.quote:Lucide dromen zijn wel leuk, men zegt dat ze toch iets voor je doen.
Dromenvanger inderdaad, maar of dat een juiste naam is om te blijven gebruiken tot het einde van de eeuwigheid hoewel er aan de eeuwigheid geen einde komt.quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?
Je nick is wel dromenvanger he.Zoals droom verder?
Yepquote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef jogy het volgende:
DV, Held. Ik zie dat je 'mijn' subforumpje weer in je AT hebt gedaan. Toffe actie.
Ik zal het zeker gaan lezen, ik ben volgens mij met meer mensen geland in het begin van allesquote:Op maandag 11 september 2006 12:34 schreef jogy het volgende:
Echt, s_k, ik kan niets anders zeggen dat je kaak op de grond valt van het feest van herkenning over dat ene boek dat ik je aan probeer te smeren. Het zijn er in totaal 3 trouwens en ik ben nu met de tweede bezig. Heerlijk leesvoer en je zit dichterbij de waarheid dan veel mensen op het eerste gezicht denken
.
Doe rustig aan ( of nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:04 schreef Sight_key het volgende:
Jogy, dat boek van jou kon ik niet zo snel vinden. Maar dat lees ik nog wel eens. Alles lees ik nog wel eens
quote:Op maandag 11 september 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
Sight_key is aanwezig
Sight_key is aanwezig
Even whatpulse omzetten.
Daarna weer even naar buiten.
Tijdens het lopen met de hond had ik dus even contact gezocht met een predator, die komen heel kalm over. Ik vroeg wat ik moest gaan doen, en ze zeiden dat ik niets hoef te doen
Ik hoef helemaal niets te doen
Die gedachte is lekker
Ik doe wel wat af en toe, maar ik doe niet meer veel. Ik ga eeuwige vakantie vieren
Je gaat wel lekker hè?quote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.quote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
Ik doe rustig aanquote:Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe rustig aan ( of niet). Komt wel een keer. Dat ik heb staan stuiteren als een malle hoeft niet te betekenen dat jij dat ook doet
.
Normale mensenquote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.
Ach, je hebt er gewoon recht op.quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef Sight_key het volgende:
Nog 18 berichten en dit deel is vol
Daarna komt vanzelf een 2e deel. Ook een droomvlucht. Het nummer van de droomvlucht is 1986. From dusk till dawn past ook erbij
En dan ga ik door en door en door
En toch heeft kiteless gelijk. Werk werk werk. Er moet werk verzet worden. Straks wil ik echt aan de slag. Ik hoef dus ook geen miljoenen van het UWV. Ik ben nog aan het studeren een beetje. Hoewel het ook praktijk is.
Het is sowieso dat ik aanpassingen doorvoer de hele tijd. Maar dan is het de vraag hoeveel mensen het merken op dit moment. Dat is nu niet te meten dus.
Straks krijg je meetbare resultaten als ik het goed heb, als ik in mijn glazen bol kijk dan krijg je straks meetbare resultaten. Sowieso als er updates komen op het systeem.
Ik heb er ook een beetje recht op inderdaad. Zware studie bijna helemaal afgerond. Een zeer zware studie was het. En als je dan door die zware stage ook nog eens doordraaid, dan heb je 100 procent recht op dat beetje geld.quote:Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, je hebt er gewoon recht op.Als het een keer 'fout' gaat met mevrouw vlieger dan is ze ook blij dat er een beetje geld is.
Het meeste van de belasting gaat toch naar geavanceerde moordwapens.
![]()
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk hebquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Het koningshuis heb je nog. Wat voeren die mensen precies uitIk reken handjes zwaaien dus echt niet onder werken. Het koningshuis reken ik onder de uitzuigers en parasieten. Ze voeren geen moer uit, ze stellen zichzelf boven de bevolking en verdienen teveel geld.
Dat ze lekker gaan werken, doen ze ook wat.
quote:Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk heb
(Nog afgezien van het punt dat DV alleen maar aan het post-opkrikken en baggeren is, iets waarvoor iedere andere user al lang een slotje had gekregen - maar hey, DV is op Fok! een beetje zoals het 'speciale' neefje he... iedereen moet lief voor 'm zijn want hij spoort niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |