[/quote]quote:Op maandag 11 september 2006 07:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, ik ben wel wakker ik heb sinds een aantal nachten weer heerlijk geslapen ipv niet. Hier een stukje door voor de Dromenvanger:
(Ik speel nooit fantasy spellen.
Als kind Diablo en Sacrefice maar dan houdt het ook op.)
In mijn droom had ik camera view op een wezen dat ik kon besturen als in zo'n typische sandbox fantasy game. Ik was eerst gewoon zo'n saai riddertje zonder harnas en liep een poort in waarvan ik wist dat het de verkeerde was. Ik zag wat mensen die een draak beteugelde en ging er (mijn het karaktertje) recht op af. Geen angst maar vrede...en toen zag ik hoe het riddertje werd opgenomen in vlammen van die draak. Het intereseerde me geen hol, leek er meer op of ik door dat te doen een statement maakte.
Toen mocht ik nog een keer...Ik had de keuze over veel verschillende wezens. Echt hoe suf....Ik moest ze uit een automaat halen...
Ik koos iets dat zo klein was dat ik ongemerkt langs die draak zou kunnen. Het wezentje dat ik koos viel uit de automaat in een soort pokemon ei. SUF! Het was nu dus een soort zoogdierpissenbed dat ik bestuurde. Maar toen ik weer rondliep had ik geen zin om weer door die poort te gaan.
Ik ging een leger helpen. Of dat een goed leger was maakte me niet uit, ik zou ze verbazen door ongezien vast op verkenning uit te gaan...
Ik ontdekte zo dat een kasteel/kerker (dat onder belegering was) een lege cel had... Ik wist dat het niet klopte...dat ze het kasteel aanvielen om iemand uit die cel te bevrijden...die persoon was er dus niet..
Ik keerde terug om dit te gaan melden, maar toen ik op de uitweg was merkte ik dat er plots wel iemand in die cel zat. Minister Verdonk zat er plots in. Helemaal uit het niets ontstaan dus.
Zelf heb ik niet veel meer gevoelens voor minister Verdonk slechts een afkeer en een raar soort medelijden. Maar ik had het vermoeden dat ze haar er slecht in hadden gestopt zodat de strijd niet voor niet zou zijn geweest in de ogen van een aantal groepen strijders.
Daarna was ik elders waar ik ging schelden op journalisten die zich terug trokken in een fort.
Toen liep ik plots in de buurt van rotonde waar voor mij neus een bus kantelde. Het was die ik altijd nam.
toen liep ik door mijn oude dorp waar iemand een verjaardagsfeestje gaf. Er waren weinig mensen maar je moets er wel kaartjes voor hebben die slechts bij het postkantoor kon halen. Ik had geen kaartje maar kreeg er 1 van die gast die het feest gaf.
Op het feest waren slechts een handvol mensen. Er kwam een mooi meisje binnen...Ze sprak Frans. Ik spreek weinig tot geen Frans...Na wat Nederlandse opmerkingen mijnerzijds begon ze wat te lachen. Ik vroeg haar of ze Engels sprak..Ze vertelde me in het Nederlands dat ze Nederlands sprak...
Niet veel later zwierde ik als een aap door een boom maar wel vlak langs een stijle helling. Ik verloor controle en vloog met een toenemende snelheid omhoog. Of misschien leek dat zo omdat de helling (hoe verder van de bomen af ) maar bleef toenemen in stijlheid. Dat was het moment waarop ik me besefte dat ik droomde en dus vond ik het niet zo eng.![]()
Ja, normaal schrijf ik ze nooit op... ook niet als ik ze nog in mijn hoofd heb als ik wakker word. Haha, het is wel lekker vaag allemaal. Normaal vergeet ik ze ook als ik ze nog weet net na het ontwaken.quote:Op maandag 11 september 2006 07:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geweldig
Dat mensen ook zulke dromen hebben
Ik herken me dus erin, ik kan ook zo dromen over de meest bizarre zaken zoals dat ei en nog meer.
Dromen is okeyAlsof je dus echt in een game meespeelt ook
Ik kom ook vaker meiden tegen in de dromen. Meestal spreken ze ook gewoon Nederlands.
Is okey tochquote:Op maandag 11 september 2006 07:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, normaal schrijf ik ze nooit op... ook niet als ik ze nog in mijn hoofd heb als ik wakker word. Haha, het is wel lekker vaag allemaal. Normaal vergeet ik ze ook als ik ze nog weet net na het ontwaken.![]()
Tja, geld... ik mag ook weer lekker aan de slag, een goede reden om wat vaker mijn broodnodige nachtrust weer te gaan respecteren.quote:Op maandag 11 september 2006 07:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is okey toch
Nu je deze hebt weten te onthouden, zul je volgende keren ook makkelijker onthouden. Vindt het goed dat je het zo in details weet weer te geven
Dat is een gave ook. En daar kun je alleen maar van profiteren want je kunt dus ook je creativiteit verhogen door het dromen. Zeker als je ze weet te onthouden
Nu echt ff sigaartje roken buiten met koffie
Ben zo terug. Ik ga lekker door weer vandaag. Morgen nieuw geld en dan ga ik naar de kapper en ga ik wat kopen zoals ik al zei. Eens rustig winkels in en uitstappen om te kijken of ik wat kan kopen. Hoeft niet duur te zijn, iets van 20 euro is al genoeg. Mezelf een cadeau geven
Vind dat leuk om te doen dus. Mezelf een cadeau geven. Eens spullen kopen voor mezelf. Al is het maar voor 20 euro en dan is 20 euro niet eens maar. Ligt er maar net aan hoe je tegen 20 euro aankijkt
20 euro is niet super veel nee, maar goed. 5 flessen wijn van de AH dat is niet misquote:Op maandag 11 september 2006 07:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, geld... ik mag ook weer lekker aan de slag, een goede reden om wat vaker mijn broodnodige nachtrust weer te gaan respecteren.
20 euro is
4 builen shag/ 10 biertjes op een teras/ 1 persoon bios/ 5 flessen redelijke wijn van de AH
Ik weet niet het achterhalen van een waarheid vind ik minder interessand als omgaan met 'de' waarheid. Maar het ligt natuurlijk een beetje in elkaars verlengde. Ofzo.quote:Op maandag 11 september 2006 07:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het liefst wordt ik free-lance geheim agent
Dat ik belangrijke informatie openbaar ga maken, en dan kan ik wel zeggen dat ik alles gratis doe. Maar ik wil ook eens wat extra geld. Dus dan vraag ik gewoon een bedrag voor die informatie. De beste nieuwszender krijgt als eerst de informatie. Dus niet de nieuwszender die het meest betaald. De beste nieuwszender.
Filmpje kijk ik straks even.quote:Op maandag 11 september 2006 08:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet het achterhalen van een waarheid vind ik minder interessand als omgaan met 'de' waarheid. Maar het ligt natuurlijk een beetje in elkaars verlengde. Ofzo.![]()
Dan nog:... het maken van de waarheid lijkt me nog het mooiste en niet iets waar je omheen kunt.![]()
Filmpje (ook over het omgaan met aanslagen:)
http://video.google.nl/videoplay?docid=6150320548187842685&hl=nl
![]()
zeer oneensquote:Op maandag 11 september 2006 08:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Filmpje kijk ik straks even.
Je moet eerst alle informatie achterhalen voordat je met de waarheid kunt omgaan. Alle informatie boven tafel krijgen dus ook. Dat is gewoon fijn en dan is het helder en duidelijk. Alle informatie boven tafel, de meest geheime informatie.
Tjaquote:Omdat het van belang is, het is van wezenlijk belang dat de complete waarheid boven tafel komt.
Heb je de informatie dan kun je vervolgens omgaan met die informatie. Je kunt de mensen straffen die zich misdragen hebben en je kunt een eerlijke vorm van recht toepassen ook.
Blijkt dat Amerika zelf achter de aanslagen zit, dan kun je een aantal zware criminelen voor eens en voor altijd achter slot en grendel zetten. Dus ook Bush.
Nha... het is toch duidelijk dat er 'criminelen' achter die aanslagen zitten... mij maakt niet veel uit wie.quote:Op maandag 11 september 2006 08:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo ben je het oneens dat de waarheid niet boven tafel mag komen? Ik ben dus echt van mening dat de complete waarheid echt boven tafel moet komen
The truth, the truth and nothing but the truth
Tevens omdat ik voorstander ben van helderheid. Een heldere toekomst wilt vanzelf zeggen dat de waarheid helemaal duidelijk naar voren komt.
meteen na 11:50 het inzicht wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 september 2006 08:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kom hier nog wel eens op terug, denk ik.![]()
Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 08:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eigenlijk liever als er hier niet overgehaald wordt tot het nemen van een visie of inzicht.
Ik wil mijn eigen visie behouden dusEn die behoudt ik dus ook.
Je kunt me wel proberen om te praten tot jou visie, maar dat werkt niet. Heeft ook geen zin.
Ik praat ook liever niet met teveel stress in de discussie. Dus als je wilt niet meer zo de nadruk leggen op het overhalen van elkaars mening.
Het blijft tenslotte onzin
Als ik van mening ben dat de complete waarheid ter zake doet, met alle informatie en details. En dan bedoel ik alle details die bestaan. Dan ben ik dat van mening en dan blijft dat ook mijn mening. Jij mag gerust jou mening hebben, maar laat mij dan ook mijn mening behouden
De complete waarheid dus, en vervolgens actie ondernemen.
En dat is mijn visie.
En dat blijft mijn visie. Wil ik mijn visie aanpassen dan doe ik dat zelf wel, dan haal ik wel de informatie van internet af
No offence. Maar ik heb zin om te ontspannen dus. Genoeg stress gehad. Ik hou een gesprek liever luchtig.
En nu even roken.
Straks ga ik de nadruk meer op onzin leggen. Het topic wordt iets te serieus en dan past het straks niet meer in onzin
Ik wil best praten ergens over, maar ik hou er niet van als mensen geforceerd een mening opdringen. Je legt iets teveel de nadruk op het opdringen van je mening. Kan zijn dat ik te weinig geslapen heb dat het me daarom stoort.
Maar ik heb vandaag zin om te relaxen ook. Maar schrijf gerust door hier. Zolang je maar niet teveel wilt overhalen van mijn mening. Ik hecht waarde aan mijn mening. En ik blijf ook bij mijn standpunten dus. Sowieso bevallen discussies me niet waar je tegen elkaar aan het bevechten bent wie de beste mening heeft.
Mijn opleiding ging over volledigheid en juistheid. Ik ben nog altijd accountant in principe. Dus daarom zeg ik dat alle informatie ter zake doet. En dan handelen. Maar ik blijf van mening dat je het kleinste detail naar voren moet halen. Omdat het gewoon belangrijk is dus.
Het geheel is opgebouwd uit de delen, vanzelf is ieder detail belangrijk. Anders is het niet meer heel en compleet en volledig en juist.
quote:Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor.Dat kun je alleen zelf.
![]()
Ik liet gewoon even zien dat ik niet geloof dat je keuzes of handelingen pas kunt en moet doen als je "de waarheid weet". Dit voornamelijk omdat je (ook met je 'weten') deel uitmaakt van de waarheid. Medeschepper van de waarheid dus. Of jij dat wel of niet gelooft maakt mij echt niet veel uit hoor.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 september 2006 08:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Je hebt dus gelijk dat je pas kunt handelen als je de waarheid weet.Dus we denken hetzelfde erover![]()
Het is zeker persoonlijk als je in contact bent met elkaar. Als je gesprekken voert is dat persoonlijk, maar tevens zakelijk. Zakelijke persoonlijke contactenquote:Op maandag 11 september 2006 09:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik maak i-net 'contacten' nooit persoonlijk.![]()
Ik ben op Fok! ook maar gewoon een saai karikatuur van mezelf.![]()
![]()
Ja, het moet wel onzin zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 09:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Je post altijd diepzinnige plaatjes
Altijd plaatjes om over na te denken
Haha, mijn eerste topic op Fok! ooit.quote:Had trouwens dat topic van jou gelezen over die tips. Belangrijke tips en over het tellen van die emmers water
Goed topic is dat
Complimenten
Zal daar misschien nog in posten later
Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.quote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat spel ken ik dus niet
Heb je voor dat spel geen hoe heet dat ook alweer. Er zijn bepaalde simulators die je kunt gebruiken. Zo heeft monkey island 1+2 en day of the tentacle geloof ik ook een simulator zodat je op de pc die spellen kunt spelen, scumm bar heet dat. Er is ook een simulator waarmee je commdore 64 spellen op je pc kunt spelen, zie je gewoon het begin-scherm van de commdore 64 op je pc. Basic staat er dan of zoietsWeet niet meer hoe dat scherm eruit ziet, in ieder geval those good old times. Commodore 64 ga ik zeker nog eens kopen zoals ik gisteren zei, en dan alle spellen erbij
Net zoals alle spellen van de amiga 500. Vaak vind ik die spellen van toen nog leuker dan de spellen van nu. Alleen de graphics zijn dan minder maar ook dat heeft zijn charme.
Over die buitenaardse wezens even, het kan ook zijn dat het slechte en negatieve buitenaarse energie is. Hoewel ik in mijn dromen vaker echt een wezen heb gezien waar ik doodsangsten voor uitstond. Alleen liet dat wezen altijd zijn rug zien, slechts 2-3 keer heb ik de voorkant gezien van dat wezen en dat is dus echt een wezen die je in geen enkele horror-film zult zien. Het meest verschrikkelijke wezen in een horrorfilm kan er niet aan tippen.
Ik heb dus ook nog vaker dat ik achterdochtig ben zoals ik zei, dan denk ik dat ik vijanden in menselijke vorm heb rondlopen maar volgens mij moet ik daarvan afstappen helemaal. Ik kan me beter richten op die buitenaarse energie en die buitenaarse wezens die slecht in de zin hebben.
Ik denk en voel en weet ook bijna zeker dat die buitenaarse wezens ( soort body snatchers) zich aan het bewustzijn vast klemmen. Ook dat heb ik gezegd. Het feit dat mensen nog niet ontwaakt zijn en waarom het zo lang geduurd heeft dat helderheid niet naar voren komt en een zuiver bewustzijn komt gewoon door die vervuilde buitenaardse energie die in de kosmos zit.
Of het bodysnatchers zijn weet ik niet zeker. Ik ga altijd uit dat alles mogelijk is. Alle mogelijkheden open houden zodat ik niets over het hoofd zie.
Ben ik zo bezig hiermee dan voel ik gewoon dat de duisternis optrekt en dan is het helder voor ogen en helder in het hoofd dus ook. Dan is het lekker helder en licht en heb ik amper zorgen nog.
Het is nu zover dat ik bijna kan zeggen dat ik klaar ben met opruimenVolgens mij maak ik in 2006 het werk af van de grote schoonmaak
Dan is het helder allemaal
The future is bright
Daarna kan ik beginnen met bouwen
Over schoonmaken even. Zometeen ff het bureau schoon makenIk let dan op de koffie-vlekken en een paar spagetti vlekken van gisteren en dan stoor ik me eraan. En dan is het zo dat ik blijf letten erop
Dus dan kan ik maar beter 1 minuut poetsen en daarna de rest van de dag geen last meer hebben ervan.
Ik geloof er dus wel in van die energie, omdat ik vanaf jongs af aan een geweldig vervuild hoofd had, en hoe meer ik schrijf en hoe meer ik bezig ben om die energie aan te voelen en weg te werken, des te helderder ik me voel. Het wordt soms zo helder, dat ik denk, dit is het echte leven.quote:Op maandag 11 september 2006 10:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.
Een emulator voor LBA 1 heb ik nooit gevonden.![]()
LBA 2 doet het trouwens wel gewoon onder Windows.Is wel de moeite van het spelen.
Maar deel 1 is zoveel beter.
![]()
![]()
Ligt eraan hoe de wind staat.quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:
Zit DV hier nou met z'n eigen kloon te discussieren ?
Als ik dat wezen weer tegen kom, dan hak ik gewoon zijn kop erafquote:Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens, hopen voor je dat die droom meer lucide wordt als je hem weer krijgt.![]()
Echte nachtmeries heb ik al heel lang niet meer gehad.![]()
Meer als onbehagelijk of een korte schrik reactie als je net in slaap valt is er niet bij voor mij.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:
Zit DV hier nou met z'n eigen kloon te discussieren ?
Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.quote:Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar haal jij de verklaringen van je dromen vandaan?
Uit mezelfquote:Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar haal jij de verklaringen van je dromen vandaan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |