quote:
Op maandag 11 september 2006 07:08 schreef Dromenvanger het volgende:[..]
Niemand die me tegen houdt, ik zal alleen verder moeten gaan ermee. Productie-processen weten. Misschien wel in een productie-proces kruipen
![]()
In dromen ieder productie-proces anaylseren van producten en nog meer, om vervolgens dat na te maken
![]()
Gewoon verhaal maken ervan
![]()
Van die droom, doe ik ook meestal
![]()
Koffie inderdaad.
Ik ben kapot nog dus ik ga niet meer meteen op vol actief. 3 uur geslapen maar dus ik zit even
![]()
Moe te wezen.
Oke, ik ben wel wakker ik heb sinds een aantal nachten weer heerlijk geslapen ipv niet. Hier een stukje door voor de Dromenvanger:
(Ik speel nooit fantasy spellen.
Als kind Diablo en Sacrefice maar dan houdt het ook op.)
In mijn droom had ik camera view op een wezen dat ik kon besturen als in zo'n typische sandbox fantasy game. Ik was eerst gewoon zo'n saai riddertje zonder harnas en liep een poort in waarvan ik wist dat het de verkeerde was. Ik zag wat mensen die een draak beteugelde en ging er (mijn het karaktertje) recht op af. Geen angst maar vrede...en toen zag ik hoe het riddertje werd opgenomen in vlammen van die draak. Het intereseerde me geen hol, leek er meer op of ik door dat te doen een statement maakte.
Toen mocht ik nog een keer...Ik had de keuze over veel verschillende wezens. Echt hoe suf....Ik moest ze uit een automaat halen...
Ik koos iets dat zo klein was dat ik ongemerkt langs die draak zou kunnen. Het wezentje dat ik koos viel uit de automaat in een soort pokemon ei. SUF
![]()
! Het was nu dus een soort zoogdierpissenbed dat ik bestuurde. Maar toen ik weer rondliep had ik geen zin om weer door die poort te gaan.
Ik ging een leger helpen. Of dat een goed leger was maakte me niet uit, ik zou ze verbazen door ongezien vast op verkenning uit te gaan...
Ik ontdekte zo dat een kasteel/kerker (dat onder belegering was) een lege cel had... Ik wist dat het niet klopte...dat ze het kasteel aanvielen om iemand uit die cel te bevrijden...die persoon was er dus niet..
Ik keerde terug om dit te gaan melden, maar toen ik op de uitweg was merkte ik dat er plots wel iemand in die cel zat. Minister Verdonk zat er plots in. Helemaal uit het niets ontstaan dus.
Zelf heb ik niet veel meer gevoelens voor minister Verdonk slechts een afkeer en een raar soort medelijden. Maar ik had het vermoeden dat ze haar er slecht in hadden gestopt zodat de strijd niet voor niet zou zijn geweest in de ogen van een aantal groepen strijders.
Daarna was ik elders waar ik ging schelden op journalisten die zich terug trokken in een fort.
Toen liep ik plots in de buurt van rotonde waar voor mij neus een bus kantelde. Het was die ik altijd nam.
toen liep ik door mijn oude dorp waar iemand een verjaardagsfeestje gaf. Er waren weinig mensen maar je moets er wel kaartjes voor hebben die slechts bij het postkantoor kon halen. Ik had geen kaartje maar kreeg er 1 van die gast die het feest gaf.
Op het feest waren slechts een handvol mensen. Er kwam een mooi meisje binnen...Ze sprak Frans. Ik spreek weinig tot geen Frans...Na wat Nederlandse opmerkingen mijnerzijds begon ze wat te lachen. Ik vroeg haar of ze Engels sprak..Ze vertelde me in het Nederlands dat ze Nederlands sprak...
Niet veel later zwierde ik als een aap door een boom maar wel vlak langs een stijle helling. Ik verloor controle en vloog met een toenemende snelheid omhoog. Of misschien leek dat zo omdat de helling (hoe verder van de bomen af ) maar bleef toenemen in stijlheid. Dat was het moment waarop ik me besefte dat ik droomde en dus vond ik het niet zo eng.
![]()
[/quote]
![]()