en het is ontgroendquote:Op maandag 11 september 2006 00:55 schreef maril het volgende:
Ik ben de e in het vergeten in te tikken , waarom kun je je TT niet zelf veranderen verdomme.
Dank je , ik bescherm mezelf door te stellen dat ik na 0.00 geen topic meer open of het helptquote:Op maandag 11 september 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
Topictitelfaut past in de trditie.
Welkom Maril
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Aha, een bug...
De é mag dus blijkbaar niet in de TT...
En nu?, ik heb SCH nagedaan ,harstikke stom natuurlijk maar in de vorige stond het ook.quote:
Zo hoort het ook, met hét café... Dus dat heb je prima gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 01:04 schreef maril het volgende:
[..]
En nu?, ik heb SCH nagedaan ,harstikke stom natuurlijk maar in de vorige stond het ook.
quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef VoreG het volgende:
Dat Loose Change net even gekeken, wat een kut'docu' is dat zeg
Het lijkt Bos wel met z'n gedraai
Trusten!quote:
Welke nietquote:Op maandag 11 september 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Jeetje Federe is pas 23
Wat een records gaat ie verbeteren ?
quote:Op maandag 11 september 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
En Maril je bent een aanwinst
Zo noemde mijn Vader mij altijdquote:
Vroeg hequote:Op maandag 11 september 2006 09:05 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Mooi dat de ú wel mag!quote:Op maandag 11 september 2006 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Aha, een bug...
De é mag dus blijkbaar niet in de TT...
Ja heu.. De schoonmaakmevrouw is er... Dus dat betekend om half negen bed uitquote:
Ook nietquote:
Die misschien niet eens vrij is... Collegatje van me is zaterdag van de trap af gesodemietert, en moet vanavond eigenlijk werken... Denk dat ze daar nog niet aan toe is, dus kan ik vanavond...quote:Op maandag 11 september 2006 09:10 schreef clauwheee het volgende:
Dat meen je niet, sucks op je vrije dag..(Toch?)!
quote:
Maar toch tijd om hier te postenquote:Op maandag 11 september 2006 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Help... ik zit hier alleen op de afdeling, ene helft is vrij andere helft is ziek... super druk....
En ik zát hier alleen met vrouwenquote:Op maandag 11 september 2006 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Help... ik zit hier alleen op de afdeling, ene helft is vrij andere helft is ziek... super druk....
Het blijkt wel weer........ je kan niet alles hebben Sandquote:Op maandag 11 september 2006 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik zát hier alleen met vrouwen![]()
Nee eigenlijk niet, maar ik sta nu ff in de wacht.. dus vandaar dat ik ff snel kan postenquote:Op maandag 11 september 2006 10:03 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar toch tijd om hier te posten![]()
![]()
Krijg alleen altijd beetje naar gevoel bij die plaat, vandaarquote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef clauwheee het volgende:
O ik schrok al Sandje, dat je het niks zou vinden. Hij is zoooo
Ik snap!quote:Op maandag 11 september 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijg alleen altijd beetje naar gevoel bij die plaat, vandaar.
Aan de Griffeweg bij Agensquote:Op maandag 11 september 2006 10:45 schreef clauwheee het volgende:
Aaaaah jaa?? Wie wat waar? En mijn stadje is nu nog leuker, in de zon!
Ja doe maar. Zwaai ik ook ff naar jouquote:Op maandag 11 september 2006 11:06 schreef clauwheee het volgende:
Das niet ver van mijn werk en van het centrum ook, dat scheelt. Ik zal ff zwaaien
quote:Op maandag 11 september 2006 12:27 schreef clauwheee het volgende:
Die weermeneer op de radio zegt net dat het de hele maand best mooi weer kan worden
Alleen de donderdag en vrijdag, daarna klaart het weer op.quote:Op maandag 11 september 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Donderdag 70% kans op regen volgens de NOS...
Wat VoreG zegtquote:Op maandag 11 september 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Okee, dacht dat het daarna minder zou blijven...
Dus ik maak kans op een zomerse verjaardag.
Smoesjes!quote:Op maandag 11 september 2006 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
HECTISCH HIER!
En thuis werkt de internetverbinding al anderhalve dag niet meer, pfff....
Ik vind em lelijkquote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef clauwheee het volgende:
Whehe, ik ontdek ook lekker op tijd een nieuwe![]()
Heb je jezelf weer ondergespotenquote:
jaja: mevrouw boekt ook een keer een succesje en dan moet ik het meteen dagen horen.quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
jaja: mevrouw boekt ook een keer een succesje en dan moet ik het meteen dagen horen.
Je staat nog steeds ruim achter madam!
Hee paps, hoe is het met de kleintjes en mw. DD?quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
jaja: mevrouw boekt ook een keer een succesje en dan moet ik het meteen dagen horen.
Je staat nog steeds ruim achter madam!
Jawel.quote:
Haskequote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzieeee ben je al bruin?!
Maar verder is ze niet wisselvallig hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haske
Lekker in de tuin enzo, mss nog naar het strand, maar mss ook niet, mss morgen maar mss ook niet
Had je mij maar niet moeten blockenquote:
Heeft iedere vrouw dat niet danquote:Op maandag 11 september 2006 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar verder is ze niet wisselvallig hoor.![]()
Helemaal niet? Of net als mij, ik word er vaak om de 4 seconden afgegooid thuisquote:Op maandag 11 september 2006 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dit mijn straf oh heer![]()
![]()
Doet het echt niet hier
Whehehequote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef VoreG het volgende:
Kut vanavond werken van 23.00 tot 07.00
Rooster voor morgen
Dinsdag
09.00 - 10.45 Grondslagen privaatrecht Basiscollege
13.15 - 15.00 Kernvak strafrecht Hoorcollege
15.15 - 17.00 Grondslagen publiekrecht Basiscollege
D13 004
Nee hoorquote:Op maandag 11 september 2006 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dit mijn straf oh heer![]()
![]()
Doet het echt niet hier
Die 1e en die laatste kunnen me niks schelen alleen die van Strafrecht moet ik even meepikkenquote:Op maandag 11 september 2006 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehehe
Colleeges ga je niet doen, dat kan ik je nu al zeggen
'eventjes meepikken' .. studeren zal je luie donder!quote:Op maandag 11 september 2006 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die 1e en die laatste kunnen me niks schelen alleen die van Strafrecht moet ik even meepikken
Ik heb nu nog 9 jaar de tijd om mijn studie af te ronden anders wordt mijn financiering een schuld ipv een giftquote:Op maandag 11 september 2006 16:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
'eventjes meepikken' .. studeren zal je luie donder!
Met die opmerking vergeet ik voor het gemak maar even mijn eigen studietijd![]()
![]()
Dan heb je in ieder geval meer gedaan dan ik.quote:Op maandag 11 september 2006 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben naar de uni geweest vandaag! Maar bij college zat de zaal veel te vol, dus ik ben maar gaan lunchen met een vriend
Ach ja je wist de weg nogquote:Op maandag 11 september 2006 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben naar de uni geweest vandaag! Maar bij college zat de zaal veel te vol, dus ik ben maar gaan lunchen met een vriend
quote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh! Die moet ik nog kopen!
Met ijsklontjes?quote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef Eilanden het volgende:
Mag een koud watertje ook? Of val ik dan heeeeel erg buiten de groep?
Goed! De grootste is soms een tikkie jaloers op de aandacht die haar broertje krijgt, de jongste is sindsvandaag weer op zijn geboortegewicht en mevrouw DD voelt zich prima.quote:Op maandag 11 september 2006 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hee paps, hoe is het met de kleintjes en mw. DD?
Als ik die verlies, mag je me neerschieten...quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig heb je je humor nog na mijn 'succesje', eroe
Nope.quote:
Praat niet zo raar, gek!quote:Op maandag 11 september 2006 17:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ik die verlies, mag je me neerschieten...
Hier ook alles goed.quote:Op maandag 11 september 2006 18:15 schreef lookinforyou het volgende:
Hoi mod & mod![]()
Bos met mij is alles ok, en met jou?
Heb wel al wat kriebels voor morgenavond.
Er is een waterkliekje, daar achterin bij de hondenbakkenquote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef Eilanden het volgende:
Mag een koud watertje ook? Of val ik dan heeeeel erg buiten de groep?
Gaakdatffdoenquote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef Bos81 het volgende:
MSN heeft hier even problemen gehad. Ik heb toen de pC opnieuw opgestart en toen deed MSN het weer
Daar ben ik ook wel bang voor. Desondanks ga ik morgen met veel goede zin naar het stadionquote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef RayMania het volgende:
Nergens voor nodig Bos, Liverpool wint gewoon.
zo gewoon is dat nietquote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef RayMania het volgende:
Nergens voor nodig Bos, Liverpool wint gewoon.
Ik denk niet dat Koeman Marcellis zal opstellen morgenquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heerlijk avondje is gekomen
Zal je postgemiddelde eindelijk een neergang gaan vertonen of ga je weer drie tegelijk doen: tv kijken, fokken en eten?quote:Op maandag 11 september 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heerlijk TV-avondje is begonnen.
Hoef niks van Van Nistelrooij.quote:Op maandag 11 september 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Ruud van Nistelrooij.
Ik geloof best dat ik morgen wel slaapquote:Op maandag 11 september 2006 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wen je vanzelf wel aan.
Don't worry
Sientjequote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo net ff lekker wezen sporten..
Meneer Bosquote:
UIteraard. Kan niet wachten om naar het stadion te gaan.quote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Meneer Bos![]()
al een beetje zin in morgenavond ?
quote:Op maandag 11 september 2006 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard. Kan niet wachten om naar het stadion te gaan.
Heb je nu je clubcard al binnen/gevonden om toch nog naar de andere wedstrijden te gaanquote:Op maandag 11 september 2006 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat wil ik wel geloven ja!!
Beetje jaloers
Ik heb de aanvraag nog nie eens verstuurdquote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je nu je clubcard al binnen/gevonden om toch nog naar de andere wedstrijden te gaan![]()
Sportschool werk, fitness en cardio. Normaal 2 uur, maar heb het na een uur maar voor gezien gehoudenquote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef DeTolk het volgende:
welke sport Clau ?
Moet woensdag maar weer eens wat aan sport gaan doen. Lekker 1,5 uur zwemmen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sportschool werk, fitness en cardio. Normaal 2 uur, maar heb het na een uur maar voor gezien gehouden
quote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de aanvraag nog nie eens verstuurdhij ligt hier nog blijkt..
Maar toch wel genoeg voor je luie zweet?quote:Op maandag 11 september 2006 20:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik moet me ook maar eens gaan opgeven voor de fitnessclub ... in de lente/zomer/herfst hou ik buiten lopen redelijk goed vol, maar als het weer nat en koud wordt, dan loop ik veel minder
Michelinequote:Op maandag 11 september 2006 19:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op wie ga jij stemmen tong?
quote:Op maandag 11 september 2006 20:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar toch wel genoeg voor je luie zweet?
Voor wat hoort wat...quote:Op maandag 11 september 2006 20:25 schreef pascalheister het volgende:
Scheringa verdient ook nog wat mee zie ik
en waarom vertel je dat hierquote:Op maandag 11 september 2006 20:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb toen ik net begon met solliciteren een gesprek gehad met een bedrijfje in Amsterdam (naam is me even ontschoten, die man zat ergens 'hoog in de boom' bij Ajax en had ook kledingzaken) dat de styling deed van onder Ajax en Borussia Dortmund. Hele interessante business, maar qua financien was het totaal oninteressant.
Omdat ik het eerder over styling had *effe naar boven scrollen diek!* Weet je wel... dat wieltje op en neer bewegenquote:
heb geen muis en geen wieltjequote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat ik het eerder over styling had *effe naar boven scrollen diek!* Weet je wel... dat wieltje op en neer bewegen![]()
![]()
Dan zit je waarschijnlijk te laptoppen?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 20:37 schreef SCH het volgende:
Eilanden lult altijd veel over zichzelf. Gewoon beleefd knikken dndiek![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 20:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk te laptoppen?
Dan beweeg je die vette vinger van je maar over dat plaatje
Het gebruiken van een pc/laptop vergelijken met bier drinkenquote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef pascalheister het volgende:
laptoppen zonder muis is net als dood bier drinken![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef pascalheister het volgende:
laptoppen zonder muis is net als dood bier drinken![]()
Ik leef tenminste een beetje on the edge.quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Ik kan tenminste over mezelf lullen en wordt niet constant geband![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de aanvraag nog nie eens verstuurdhij ligt hier nog blijkt..
Zielige jijquote:
Liever die foto, dan jouw plasfoto'squote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat Methodmich de cover van de seizoensgids van ASWH heeft gepost ?
Hee, dat dacht ik ookquote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever die foto, dan jouw plasfoto's![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever die foto, dan jouw plasfoto's![]()
Ik schaam me ook diepquote:
Ik moet nog ontbijten en appelsientje gaat slapen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik schaam me ook diep
Ga trouwens slapen, morgen weer een nieuwe dag
Kan ik me voorstellen, welterustenquote:Op maandag 11 september 2006 21:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik schaam me ook diep
Ga trouwens slapen, morgen weer een nieuwe dag
Sorryquote:
Ik heb webmessenger maar even aangeslingerdquote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Zal dan wel regiogebonden zijn of zo, Bloessie![]()
dat is dan weer het nadeel van naar Australië gaan, dan zeg je dat soort dingen op, tenminste dat deed appelsientjequote:Op maandag 11 september 2006 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, welterusten
Ik ben erg blij dat de seizoenskaarten automatisch worden verlengd.
nu dusquote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef pascalheister het volgende:
Sander Lantinga nu die naakt over de wimbledon tennisbaan loopt
Welcome in the real worldquote:
Wat een drama in jouw huisquote:Op maandag 11 september 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
geen fris in de koelkast, dan maar een biertje gepakt
en dat op deze dagquote:
snapte de rest van de wereld dat maar eens!quote:
Ongelooflijk he?quote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snapte de rest van de wereld dat maar eens!
Wereldvredequote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ongelooflijk he?Voor de rest is Irak, Afghanistan en wereldvrede belangrijker?
Met die vette vinger op het 'uit'-knopje van je laptop drukken diekie!quote:Op maandag 11 september 2006 23:49 schreef dndiek het volgende:
Drukke dag morgen dus ik ga de computer maar eens afsluiten
Nee hoor dat gaat vanzelfquote:Op maandag 11 september 2006 23:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met die vette vinger op het 'uit'-knopje van je laptop drukken diekie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |