Ik vind em lelijkquote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef clauwheee het volgende:
Whehe, ik ontdek ook lekker op tijd een nieuwe![]()

Heb je jezelf weer ondergespotenquote:

jaja: mevrouw boekt ook een keer een succesje en dan moet ik het meteen dagen horen.quote:

quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
jaja: mevrouw boekt ook een keer een succesje en dan moet ik het meteen dagen horen.
Je staat nog steeds ruim achter madam!

Hee paps, hoe is het met de kleintjes en mw. DD?quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
jaja: mevrouw boekt ook een keer een succesje en dan moet ik het meteen dagen horen.
Je staat nog steeds ruim achter madam!

Jawel.quote:

Haskequote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzieeee ben je al bruin?!

Maar verder is ze niet wisselvallig hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haske
Lekker in de tuin enzo, mss nog naar het strand, maar mss ook niet, mss morgen maar mss ook niet

Had je mij maar niet moeten blockenquote:

Heeft iedere vrouw dat niet danquote:Op maandag 11 september 2006 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar verder is ze niet wisselvallig hoor.![]()

Helemaal niet? Of net als mij, ik word er vaak om de 4 seconden afgegooid thuisquote:Op maandag 11 september 2006 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dit mijn straf oh heer![]()
![]()
Doet het echt niet hier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |