Heb je nu je clubcard al binnen/gevonden om toch nog naar de andere wedstrijden te gaanquote:Op maandag 11 september 2006 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat wil ik wel geloven ja!!
Beetje jaloers

Ik heb de aanvraag nog nie eens verstuurdquote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je nu je clubcard al binnen/gevonden om toch nog naar de andere wedstrijden te gaan![]()

Sportschool werk, fitness en cardio. Normaal 2 uur, maar heb het na een uur maar voor gezien gehoudenquote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef DeTolk het volgende:
welke sport Clau ?

Moet woensdag maar weer eens wat aan sport gaan doen. Lekker 1,5 uur zwemmen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sportschool werk, fitness en cardio. Normaal 2 uur, maar heb het na een uur maar voor gezien gehouden

quote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de aanvraag nog nie eens verstuurdhij ligt hier nog blijkt..

Maar toch wel genoeg voor je luie zweet?quote:Op maandag 11 september 2006 20:04 schreef Eilanden het volgende:
Ik moet me ook maar eens gaan opgeven voor de fitnessclub ... in de lente/zomer/herfst hou ik buiten lopen redelijk goed vol, maar als het weer nat en koud wordt, dan loop ik veel minder

Michelinequote:Op maandag 11 september 2006 19:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op wie ga jij stemmen tong?

quote:Op maandag 11 september 2006 20:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar toch wel genoeg voor je luie zweet?

Voor wat hoort wat...quote:Op maandag 11 september 2006 20:25 schreef pascalheister het volgende:
Scheringa verdient ook nog wat mee zie ik

en waarom vertel je dat hierquote:Op maandag 11 september 2006 20:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb toen ik net begon met solliciteren een gesprek gehad met een bedrijfje in Amsterdam (naam is me even ontschoten, die man zat ergens 'hoog in de boom' bij Ajax en had ook kledingzaken) dat de styling deed van onder Ajax en Borussia Dortmund. Hele interessante business, maar qua financien was het totaal oninteressant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |