quote:Op maandag 11 september 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heerlijk avondje is gekomen
Zal je postgemiddelde eindelijk een neergang gaan vertonen of ga je weer drie tegelijk doen: tv kijken, fokken en eten?quote:Op maandag 11 september 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heerlijk TV-avondje is begonnen.
Hoef niks van Van Nistelrooij.quote:Op maandag 11 september 2006 19:03 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Ruud van Nistelrooij.
Ik geloof best dat ik morgen wel slaapquote:Op maandag 11 september 2006 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wen je vanzelf wel aan.
Don't worry
Sientjequote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo net ff lekker wezen sporten..
Meneer Bosquote:
UIteraard. Kan niet wachten om naar het stadion te gaan.quote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Meneer Bos![]()
al een beetje zin in morgenavond ?
quote:Op maandag 11 september 2006 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard. Kan niet wachten om naar het stadion te gaan.
Heb je nu je clubcard al binnen/gevonden om toch nog naar de andere wedstrijden te gaanquote:Op maandag 11 september 2006 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat wil ik wel geloven ja!!
Beetje jaloers
Ik heb de aanvraag nog nie eens verstuurdquote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je nu je clubcard al binnen/gevonden om toch nog naar de andere wedstrijden te gaan![]()
Sportschool werk, fitness en cardio. Normaal 2 uur, maar heb het na een uur maar voor gezien gehoudenquote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef DeTolk het volgende:
welke sport Clau ?
Moet woensdag maar weer eens wat aan sport gaan doen. Lekker 1,5 uur zwemmen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sportschool werk, fitness en cardio. Normaal 2 uur, maar heb het na een uur maar voor gezien gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |