Goed! De grootste is soms een tikkie jaloers op de aandacht die haar broertje krijgt, de jongste is sindsvandaag weer op zijn geboortegewicht en mevrouw DD voelt zich prima.quote:Op maandag 11 september 2006 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hee paps, hoe is het met de kleintjes en mw. DD?
Als ik die verlies, mag je me neerschieten...quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig heb je je humor nog na mijn 'succesje', eroe
Nope.quote:
Praat niet zo raar, gek!quote:Op maandag 11 september 2006 17:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ik die verlies, mag je me neerschieten...
Hier ook alles goed.quote:Op maandag 11 september 2006 18:15 schreef lookinforyou het volgende:
Hoi mod & mod![]()
Bos met mij is alles ok, en met jou?
Heb wel al wat kriebels voor morgenavond.
Er is een waterkliekje, daar achterin bij de hondenbakkenquote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef Eilanden het volgende:
Mag een koud watertje ook? Of val ik dan heeeeel erg buiten de groep?
Gaakdatffdoenquote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef Bos81 het volgende:
MSN heeft hier even problemen gehad. Ik heb toen de pC opnieuw opgestart en toen deed MSN het weer
Daar ben ik ook wel bang voor. Desondanks ga ik morgen met veel goede zin naar het stadionquote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef RayMania het volgende:
Nergens voor nodig Bos, Liverpool wint gewoon.
zo gewoon is dat nietquote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef RayMania het volgende:
Nergens voor nodig Bos, Liverpool wint gewoon.
Ik denk niet dat Koeman Marcellis zal opstellen morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |