Typische Telegraaf-lezer dus.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Goed dat ik niet kijk. Ik HAAT De Leeuw![]()
quote:
Ach het is toch afgelopen.. dan kun je alvast zappenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Maar dat zingen van hem hoeft van mij nou ook weer niet.
Dan zijn we 't weer roerend eensquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Maar dat zingen van hem hoeft van mij nou ook weer niet.
Paul de Leeuw kan niet zingen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul zingt goed hoor ! En als artiest vind ik hem goed hoor.![]()
Zeker! Maar hij kan beter zijn eigen show presenteren dan hier om tafel zitten. Vond het matig. De hele uitzending overigens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul zingt goed hoor ! En als artiest vind ik hem goed hoor.![]()
Ik herhaal m'n post nog even, bij wijze van verkapte tvp.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat Paul de Leeuw die vreselijke Jensen aanhaalt als een voorbeeld van wat goed is op TV momenteel.
Nou ja, alleen diens grap over M. Hulscher, maar toch.Jensen.
Zwaktebodquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik herhaal m'n post nog even, bij wijze van verkapte tvp.
Dat is ook zo, het was een matige uitzendingquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zeker! Maar hij kan beter zijn eigen show presenteren dan hier om tafel zitten. Vond het matig. De hele uitzending overigens.
Idd een mooi opvolger van B&vDquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik vond het iig een goed begin van een nieuw programma. Gezien als eerste week enzo.
Nog snel even in de sluitpost zeggen dat je Paul de Leeuw haat en dan geen nieuw topic openen is ook zwak, Wicky.quote:
Helemaal eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik vond het iig een goed begin van een nieuw programma. Gezien als eerste week enzo.
heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat de woede-uitbarstingen van Westerman niet werden besproken.
Sorry, Arcyquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog snel even in de sluitpost zeggen dat je Paul de Leeuw haat en dan geen nieuw topic openen is ook zwak, Wicky.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat de woede-uitbarstingen van Westerman niet werden besproken.
vind ik ook. Ik vind dit soort discussies altijd wel interessant hoor, maar verder zat hij idd voor jan lul...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef evert het volgende:
maar ze moeten zo een halve gare internetjournalist gewoon even 5 minuten aan een apart tafeltje inteviewen, nu wordt hij (overigens terecht) verder genegeerd
Miss America, in dat boek heet hij Lexquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een gewéldig boek gelezen waarin zijn woedeuitbarstingen uitgebreid werden beschreven, door een stagiaire. Titel ben ik even kwijt. Lekker type, die Max![]()
Verdomdquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Miss America, in dat boek heet hij Lex
Westerman wordt in Amerika door collega's Gay-Nazi genoemd. Hij bekt zijn medewerkers af, scheldt ze uit en laat ze minstens 16 uur achter elkaar werken. Er schijnt een filmpje te zijn bij RTL4 waarin hij iemand he-le-maal verrot scheldt. Buiten de uitzending, maar wel op sateliet.quote:
Ik vind 'm toch wel leuk hoor, Wick.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ArcyJa, dat was ook een zwaktebod
![]()
Linkje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef SunChaser het volgende:
Er schijnt een filmpje te zijn bij RTL4 waarin hij iemand he-le-maal verrot scheldt. Buiten de uitzending, maar wel op sateliet.
En dat heeft watquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Fok is gelijk weer een stuk trager......
Mag, hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind 'm toch wel leuk hoor, Wick.
oew, dat is toch wel het opzoeken waardquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Westerman wordt in Amerika door collega's Gay-Nazi genoemd. Hij bekt zijn medewerkers af, scheldt ze uit en laat ze minstens 16 uur achter elkaar werken. Er schijnt een filmpje te zijn bij RTL4 waarin hij iemand he-le-maal verrot scheldt. Buiten de uitzending, maar wel op sateliet.
Het staat nergens online, maar lees het boek Miss America maar eens, geinig boekje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
oew, dat is toch wel het opzoeken waard
zal ik zeker doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het staat nergens online, maar lees het boek Miss America maar eens, geinig boekje.
Ja, gezellig. Laten we daar op wachten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Mag, hoor![]()
Ik wacht gewoon op een mededeling zoals 'we hebben een slowchat, dames'![]()
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.quote:Op maandag 11 september 2006 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Pauw wordt GEPWND door die bal met dat scheve haar van Spyker
Volgens mij spelen ze dat omdat ze denken dat ze dan cute zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.
ik snap ook niet hoe een kleine fabrikant dat maatwerk aflevert zomaar even een contract voor 106 miljoen euri kan afsluiten. Jij wel?quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.
Naast Paul Witteman en Henk Westbroek is iedereen een lekker wijfquote:Op maandag 11 september 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
En toch is louisewies best een lekker wijf
hoe lang heb je onder een steen gezeten?quote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[afbeelding]
paul en jeroen verzaken en ze verloochenen de geest van de proleet. Pauw is RTL4 in hart en nier. De rebel van rtl4 moet zonodig op de publieke omroep. En zijn vader, Paul witteman, moet hem leiden
quote:Op maandag 11 september 2006 23:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Naast Paul Witteman en Henk Westbroek is iedereen een lekker wijf
3 jaar onder een steen gezeten. verder nog iets?quote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef evert het volgende:
[..]
hoe lang heb je onder een steen gezeten?
Pauw zit al 3 jaar bij de publieke omroep....
Ja, wat een ongelovelijk slechte kloon ben jij.quote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
3 jaar onder een steen gezeten. verder nog iets?
Henk kon mooi vertellenquote:Op maandag 11 september 2006 23:53 schreef dvdfreak het volgende:
Henk Westbroek met zijn schildpad verhaal![]()
waarom onder de maat? omdat hij pro dat land is, is hij gelijk onder de maat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:45 schreef Suko het volgende:
Overigens vond ik het eerste optreden gisteravond van Charles Groenhuijsen onder de maat, je kan duidelijk merken dat hij te lang in de VS is geweest, is te pro voor dat land én Bush, beetje irritant, hopelijk komt daar verandering in.
Ik schreef dat niet op maar ik dacht 't wel, zal wel ectra bewaking zijn óf het is al opgenomen.quote:
Gefeliciteerd. Koopeen taart en ga het vieren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:02 schreef Toad het volgende:
11 oktober zit ik in het publiek
En klappen als Klapveequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Koopeen taart en ga het vieren.![]()
Liefst in een dwangbuis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef Joepie het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze zometeen vragen of die idioten de studio willen verlaten.
Hij stelde briljante vragen. Jullie kennen in België geen zogenaamde verlegen Nederlanders. Nou hij was geweldig vanavond.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat zit die Pauw de hele tijd te glimlachen en voor zich uit te staren ...
Oh, dat vind ik niet. Hoe meer je die figuren op tv ziet , hoe meer je zogenaamde "vooroordelen" erover bevestigd worden ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Veerboot het volgende:
Leuke televisie, maar eigenlijk best dom dat ze die figuren uitnodigen
Ja, met de groeten van Hak.quote:
Niet dom. Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Veerboot het volgende:
Leuke televisie, maar eigenlijk best dom dat ze die figuren uitnodigen
zal ik doen, desondanks hadden veel mensen het liefst vanavond een taart in de gezichten van de bestuursleden van de PNVDquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Koopeen taart en ga het vieren.![]()
Zo is dat, één keer (idd iets te lang zoals Bijltje opmerkte) op de buis en nou voorgoed oprotten! Mooi in beeld, die 'afdruipscène' van die drie.quote:
Dat ze trouwens dachten dat er over de "meer dan 110 punten van ons programma" zou gepraat wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Supersheep het volgende:
Wat een smerige figuren zeg![]()
Pauw stelde wel lekkere vragen trouwens![]()
En ook wel goed dat ze zijn uitgenodigd, er was gewoon besloten om ze belachelijk te maken. En nu lopen ze als kleine kindjes teleurgesteld de studio uit.
Nee, maar vertel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoef jou als taalpurist niet te melden waar de fout zit he?
Bewust, maar leuk dat je dat zelfs al aangegrepen hebt. Omgekeerd neem ik nog maar zelden de moeite om een d/t-fout van je te quoten en da's niet omdat je er nog maar zelden een maakt.quote:
Als ze uiteindelijk genoeg handtekening hebben om mee te doen aan de verkiezingen, dan is die kans goed aanwezig. Maar daarover morgen meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet dom. Kijkcijfers.
Ik hoop dat jullie op de FP in november ook een interview hebben met die gasten Ferry.Stuur R@b er maar heen.
Ik stel voor dat je er een kind van 10 voor een schoolinterview mee op af gaat sturen ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk genoeg handtekening hebben om mee te doen aan de verkiezingen, dan is die kans goed aanwezig. Maar daarover morgen meer
Ik maak op fok wel d/t fouten ja, niet omdat ik niet weet hoe het moed, maar omdat t me hier niet boeit. Bij de glazenwasser zijn de ruiten thuis ook smerigquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:
. Omgekeerd neem ik nog maar zelden de moeite om een d/t-fout van je te quoten en da's niet omdat je er nog maar zelden een maakt.
Leuk 'm weer eens op de buis te zien en te horen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef evert het volgende:
sjeng, mijn held!
Liepen ze uit beeld ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
giller die pedopartij, zo snel weglopen
Pauw kijkt wel vaker alle kanten op en vaagquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat zit die Pauw de hele tijd te glimlachen en voor zich uit te staren ...
Ja toen ze klaar waren en niet mochten meepraten aan de tafel liepen ze maar wegquote:
Hoe wil je daar nog een grotere karikatuur van maken dan het origineel dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:01 schreef evert het volgende:
kan koefnoen de pedo partij niet nadoen?
ja, dat is zo. zou wel de ultieme uitdaging zijn.....quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe wil je daar nog een grotere karikatuur van maken dan het origineel dan ?
Inderdaad gatverdamme wat een bosmongolenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef northernlight81 het volgende:
Toch beschamend als Nederlander dat deze partij er is.
Stakker.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat een debielen van die pedopartij en vooral die linker, wat een kneus zeg.
Als ik er 1 op straat tegenkom sta ik niet voor de gevolgen in.
Stakker.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:47 schreef Baklap het volgende:
De punten van de pedopartij zijn natuurlijk ook verwerpelijk en belachelijk.
Maar als objectieve interviewer moet je wel normale vragen stellen en het geheel serieus nemen. Anders hoef je die mensen niet uit te nodigen. Sommige vragen waren ook belachelijk en inhoudsloos. Maarja, de linkse media is wel vaker suggestief en eenzijdig bezig. Maar o o o wat zijn we liberaal.
Om vervolgens aan de grote tafel door te praten over die gasten terwijl ze een meter verderop zitten maar er niet op mogen reageren. Martine Bijl die een duit in het zakje doet om vervolgens zelf over haar achterlijke musicals te beginnen.
Pauw en Witteman
Net of jij daar niet mee begon.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook wel trots op, maar waarom ga je meteen schelden?
Ok baas.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Net of jij daar niet mee begon.
Mensen, doe eens normaal tegen elkaar of reageer anders gewoon niet.
Anyhow, nog iets inhoudelijks erover te melden?quote:
als dat die vrouw is, ik ookAQlleen kijk ik er iets anders na , ze heeft echt hulp nodig.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:41 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb steeds een beetje plaatsvervangende schaamte bij de grapjes van die Kroos
Inderdaad en daarom vond ik dat Pauw en Witteman zich erg lieten kennen door hun persoonlijke opvattingen, op zijn zachts gezegd, door te laten schemeren. Dat is bij een partij als deze niet nodig; deze zet zichzelf wel voor paal. Daar hoeft journalistieke objectiviteit niet onder te lijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe wil je daar nog een grotere karikatuur van maken dan het origineel dan ?
Idd. wat doet ze stom...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef Xilantof het volgende:
Waarom zit die sara nou zo te lachen steeds?
't is gewoon zijn verhaal, iets wat hij leuk vond....
Beetje simpel van haar.
Jammer, deze avond is niet goed voor haar imago.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef Falco het volgende:
Nu wordt Sara Kroos wel erg vervelend.
Dat had ik ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:41 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb steeds een beetje plaatsvervangende schaamte bij de grapjes van die Kroos
Volgens mij was ze hem aan het versieren, heel ongegeneerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Hoewel ze Jeroen Pauw wel een keer met een bek vol tanden liet staan.
Volgens mij is Sara Kroos een lesbienne.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef maril het volgende:
Volgens mij was ze hem aan het versieren, heel ongegeneerd.
dan had ze even moeten opletten hoe die dame dat een tijd terug deed tijdens Novaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij was ze hem aan het versieren, heel ongegeneerd.
bisexueel volgens mijquote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Volgens mij is Sara Kroos een lesbienne.
Tja, wie kaatst....quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef maril het volgende:
Jee ben even op haaar sitengaan kijken. maar het arme kind krijgt het uitgemeten in haar gastenboek (nee, niet door mij , vind het een beetje zielig)
http://www.sarakroos.nl/1024x768.htm
Ik kijk altijd totdat zij naar voren komtquote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit naar de Lama's kijk.
Ik vond dr ook niks aanquote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef Mike het volgende:
Wat een onzettend irritant figuur, die Sara Kroos...erg humorloos ook.
Genant die opmerking die ze maakte tegen hem, na zijn opmerking over spelersvrouwen.. ze sloeg veel te hard terug, en zo banaal ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef rubbereend het volgende:
en wat wil ze nou met dat constante gezeik tegen Peter R de Vries
Yep.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
Is ze een pot?
Ik heb het net teruggekeken via vara.nl.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb het niet gezien.![]()
(en op uitzending gemist staat 'ie ook niet.)
Ow....quote:Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef Mike het volgende:
Ik heb het net teruggekeken via vara.nl.
Én misbruikt. Bovendien. Dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Yep.
Aha, om daarmaar even in haar stijl op te reageren, toch nog 1 vent die over haar heen wilde dan, ik zou het koesteren.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:16 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Én misbruikt. Bovendien. Dus.![]()
aanname's mijn waarde, alleen maar aanname's..quote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Is ze een pot? Dan is het een in de mannenhaatster variatie, denk ik.
Peter R. is iig slimmer dan zij is, en daarom hakte ze er zo over the top op in, ze kon er niet slimmer op reageren, die opmerking van hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
aanname's mijn waarde, alleen maar aanname's..
Hoewel ik vond dat Peterde Vries best wel eens op zijn nummer gezet mag worden, was de opmerking van Sara Kroos buiten alle proporties en te banaal. Als dat het enige is wat je terug kan zeggen wordt het tijd dat je een kantoorbaan gaat zoeken en sherry gaat drinken achter de geraniums.
quote:PAUW & WITTEMAN
Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna. Liefs en groet, Sara
posted by Sara Kroos at 08:17
bi volgens mij, Peter R de Vries lette op een gegeven moment niet eens meer op haarquote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Genant die opmerking die ze maakte tegen hem, na zijn opmerking over spelersvrouwen.. ze sloeg veel te hard terug, en zo banaal ook.
Dom wijf,en nergens grappig.
ja precies en dat merkte ze, ook de toon van P& W, dat maakte haar pissig en dat reageert ze dan af op de zogenaamd verbaal minst sterke, Vlemmix, door zo irritant er doorheen te vervelen als hij aan het woord is.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bi volgens mij, Peter R de Vries lette op een gegeven moment niet eens meer op haardat negeren was het mooiste!
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ja precies en dat merkte ze, ook de toon van P& W, dat maakte haar pissig en dat reageert ze dan af op de zogenaamd verbaal minst sterke, Vlemmix, door zo irritant er doorheen te vervelen als hij aan het woord is.
"mag ik weg?" "ja" , flikker dan op, mens, ga dan!!!!! maar nee, de grote bek blijft zitten.
Pauw en Witteman deden dat duidelijk wel. En dan nog, het is niet de Sara Kroos Talkshow. Ze is er te gast en de tafel hield ook netjes hun mond toen zij aan de beurt was.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef NoSigar het volgende:
. Maar zo'n Vlemminkx is ook moeilijk serieus te nemen:
En terecht natuurlijk, zo hoort het.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Pauw en Witteman deden dat duidelijk wel.
Zeker te weten, hoewel ik sommige dagboekfragmenten nooit had gehoord en ze erg verdacht vond.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
Interessant, die dochter van Lucia de B.
Er kleven nog heel veel vraagtekens aan die zaak.
dat is al een jaar of tien niet meer...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:21 schreef Aoristus het volgende:
het was toch altijd Maartje 't Hart?
O. Nu heeft hij zich op liturgie gestort.. Nou, mooi voor 'm.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef NoSigar het volgende:
[..]
dat is al een jaar of tien niet meer...
dat vond ik idd ook na deze show...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Interessante man die Abdelkader Benali.
Ga dat boekje misschien wel even lezen.
Eerst je even in de zaak verdiepen voordat je weer eens gaat blaten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een manwijf die dochter van luciel nog wat.
ze is gewoon een schuldig die luciel
Buitengewoon interessante man inderdaad, ook mooi, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Interessante man die Abdelkader Benali.
Ga dat boekje misschien wel even lezen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister niet gekeken, tegenslagen.
Sandra die zich heeft misdragen en blijkt ze lesbisch te zijn
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb het niet gezien.![]()
(en op uitzending gemist staat 'ie ook niet.)
Johan Vlemmixquote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef BobbyHill het volgende:
Wat was Sara Kroos verschrikkelijk irritant zeg. En zoals gewoonlijk weer helemaal niet grappig, maar dat zal de 'natuur' dan wel zijn. Wat enorm respectloos tegenover Johan Vlemminx, die gewoon een mooi en goed verhaal vertelde.
Heeft ze weggehaald: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/017401.htmlquote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef PLAE@ het volgende:
Ineens komen er alleen nog maar zeer gematigde/positieve uitspraken in het gastenboek terecht![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Genant die opmerking die ze maakte tegen hem, na zijn opmerking over spelersvrouwen.. ze sloeg veel te hard terug, en zo banaal ook.
Dom wijf,en nergens grappig.
quote:Samen met haar - inmiddels - ex-vriendin heeft ze een dochtertje.
Precies, erg weinig vernieuwend. Meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is trouwens gewoon De Wereld Draait Door, maar dan om elf uur.
Nee, dat zegt hij ook alleen maar omdat het zachtaardige lieve man is, terwijl Sara Kroos een smerige heks is zonder humor.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:23 schreef BobbyHill het volgende:
[PAUW & WITTEMAN
Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna. Liefs en groet, Sara
posted by Sara Kroos at 08:17]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef Arcee het volgende:
Hansje Teeuwen, Hansje Teeuwen, Hansje Teeuwen, de koning van de láááách!
Jah duh. Hij is al te extreem om in België te komen optredenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef BigFire het volgende:
Teeuwen te extreem voor het buitenland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |